Monesta keskustelusta olen lukenut että emätin orgasmi on löytynyt kun alapään lihaksia on ruvettu treenaamaan. Siitä on varmasti ollut apua, mutta ei kai se ainut keino ole? Onko se vain tullut? Onko sitä pitänyt hakemalla hakea? Miten olette sitä hakeneet?
Emätin orgasmista
27
10305
Vastaukset
- Nainen vm.-73
En varsinaisesti hakenut emätinorgasmia, sainhan yhdynnässä ja muutoinkin, ja helposti, jos klitoristani kosketeltiin osaavasti vastapuolen toimesta (tai omasta). Klitorisorgasmit olivat tärisyttäviä, olin tyytyväinen niihin. Sitten tapasin nykyisen kumppanini, jonka kanssa sain emätinorgasmin, ensimmäiseni, täydeksi yllätyksekseni. Tunne ja tuntemukset olivat sanoin kuvaamattomia. Aiemmat klitorisorgasmit, kun emätinorgasmeja sitten alkoi tulla ja ilman klitoriksen koskettelua/nuolemista, eivät tuntuneet enää juurikaan miltään; emätinorgasmi oli, ja on, huomattavasti kokonaisvaltaisempi, pidempikestoisempi, syvemmältä tuntuva - lähes taju lähtee ;-) Nam :)
Olin jo kypsempään ikään ehtinyt ennen kuin aloin näitä emätinorgasmeja saamaan, enkä tiedä miksen niitä nuorempana saanut tai miksi ylipäätään aloin niitä saamaan? Osasyy on ainakin tunnepuolella; rakastan kumppaniani hyvin paljon ja meillä on kaunis suhde, myös seksuaalisesti, kunnioitamme toisiamme, asetamme toistemme tarpeet omiemme edelle. Myös seksuaaliset.
Toisekseen kumppanini on erittäin taitava käyttämään penistään. Emätinorgasmini edellä hän työntelee ja liikkuu juuri määrätyillä tavoilla sisälläni, ja "kuulostelee" minua (on sanonut että voi "lukea" minusta, sisikuntani supisteluista ja muista tunnoista, kuinka haluan hänen liikkuvan ja toimii sen mukaan). Suurin laukaisija lienee se, että rakastetustani oikein loistaa kuinka tärkeänä hän pitää minun tyydyttämistäni :)
Kunpa jokainen nainen pääsisi kokemaan emätinorgasmin, tai orgasmin yhdynnässä ylipäätään. Omassa ystäväpiirissäkin on paljon naisia, jotka eivät kertomansa mukaan saa, jotkut eivät mitenkään eivätkä minkäänlaista orgasmia. Todella surullista :(- parnasso_
Olen mies. Minulle oli aika järkytys, kun ex naiseni 45 sai ensimmäisen emätinorgasmin. En ymmärtänyt siitä, hän kertoi. Ensimmäisellä kerralla hän itki ja kertoi, että ei ole milloinkaan saanut sellasta orgasmia ja ilman esileikkejä. Se itku minua ihmetytti, mutta hän itki onnesta! Se oli 45 vuotiaalle, kahden lapsen synnyttäjälle, aivan uusi asia. Minullekin.
En yhtään tiedä, miten se toimii, mutta tiukkaa läheisyyttä se vaatii koko alapään kanssa naiselta. Klitorishan on ihan eri asia, kun se pieni näkyvä osa. Luulen siis, että emätinorgasmissa onkin eneemminkin oikeasta orgasmista.
En ole lääkäri, olen vain yhden kerran pystynyt toistamaan sen eri naisen kanssa. Kumpikin sai muuten orgasmin ns normaalisti. Mutta ne ovat parhaita saavutuksiani elämässä.
p - Rauhassa
Vaatii naiselta luottamusta kumppania kohtaan.Rentoutumista so.ei pyörittele muita asioita päässään.Miehen pitää olla kärsivällinen ja kokenut ettei tule liian aikaisin :/.Tuo lukeminen on mielestäni oikea ilmaisu,muuten homma ei oikein toimi.Ääneenkään ei parane kyllä opastaa,sitten ei ainakaan onnistu.Pitkä esileikki joka aluksi ei esileikiksi ole tarkoitettukaan.Rauhaa ja kiireettömyyttä,siltä pohjalta kannattaa yrittää.Itse olen mies,en unelmien satuprinssi mutta naisten ikuinen ystävä.Tunne siitä että on voinut toiselle antaa jotain,mistä tällä ei ole ollut aavistustakaan,on sanoinkuvaamaton.Tulee siinä kyynel joskus omaankin silmänurkkaan :).Eikä ehkä kannata mistään "perkele nyt mä saan pillua"tyypistä alkaa kouluttamaankaan orkkujensa lähdettä.Itsekkäät miehet ei tajua aiheesta hölkkäsen pölähtävääkään...Siinä jotain ehdotelmia...
- blondi.mimi
parnasso_ kirjoitti:
Olen mies. Minulle oli aika järkytys, kun ex naiseni 45 sai ensimmäisen emätinorgasmin. En ymmärtänyt siitä, hän kertoi. Ensimmäisellä kerralla hän itki ja kertoi, että ei ole milloinkaan saanut sellasta orgasmia ja ilman esileikkejä. Se itku minua ihmetytti, mutta hän itki onnesta! Se oli 45 vuotiaalle, kahden lapsen synnyttäjälle, aivan uusi asia. Minullekin.
En yhtään tiedä, miten se toimii, mutta tiukkaa läheisyyttä se vaatii koko alapään kanssa naiselta. Klitorishan on ihan eri asia, kun se pieni näkyvä osa. Luulen siis, että emätinorgasmissa onkin eneemminkin oikeasta orgasmista.
En ole lääkäri, olen vain yhden kerran pystynyt toistamaan sen eri naisen kanssa. Kumpikin sai muuten orgasmin ns normaalisti. Mutta ne ovat parhaita saavutuksiani elämässä.
pIhanaa tekstiä. Sinullekin oli varmasti todella upea tunne tuo, että naisesi sai emätinorgasmin, joka varmasti olikin tosi voimakas. En ihmettele yhtään että hän itki, onnesta, tunteesta, itsensä totaalisesta "paljastamisesta", siitä "pienestä kuolemasta",josta ranskalaiset puhuvat.
Itse olen kokenut harvoin klitorisorgasmin, sekin tuntuu aina "enempänä", syvempänä, emätinorgasmina.
Orgasmi saa todella joskus herkistymään, itkemään. Tunnetta ei osaa kuvata.
Tuollaisen kuvaamasi orgasmin saamiseen täytyy heittäytyä totaalisesti, tuntea kumppani hyvin, ehkäpä rakastaa, välittää niin täysillä, luottaa ja kaikkea muutakin vielä. :)
Tietyn, sen oikean ihmisen kanssa, molemmat osaavat tosiaan "lukea" toista ja se mahdollistaa uskomattomia kokemuksia.
Itse luulin kokeneeni jo kaiken exäni kanssa. Kunnes päälle 40-kymppisenä tapasin miehen, jonka kanssa koin orgasmin vaikkei oltu yhdynnässä, hän ei edes koskenut minuun...en mene yksityiskohtiin, mutta sellainenkin on mahdollista.
Ymmärrän sinua kun kirjoitat lopuksi että tuonlainen kokemus on parhaita saavutuksia elämässä. Taidat olla Upea mies ja ihminen. - blondi.mimi
Rauhassa kirjoitti:
Vaatii naiselta luottamusta kumppania kohtaan.Rentoutumista so.ei pyörittele muita asioita päässään.Miehen pitää olla kärsivällinen ja kokenut ettei tule liian aikaisin :/.Tuo lukeminen on mielestäni oikea ilmaisu,muuten homma ei oikein toimi.Ääneenkään ei parane kyllä opastaa,sitten ei ainakaan onnistu.Pitkä esileikki joka aluksi ei esileikiksi ole tarkoitettukaan.Rauhaa ja kiireettömyyttä,siltä pohjalta kannattaa yrittää.Itse olen mies,en unelmien satuprinssi mutta naisten ikuinen ystävä.Tunne siitä että on voinut toiselle antaa jotain,mistä tällä ei ole ollut aavistustakaan,on sanoinkuvaamaton.Tulee siinä kyynel joskus omaankin silmänurkkaan :).Eikä ehkä kannata mistään "perkele nyt mä saan pillua"tyypistä alkaa kouluttamaankaan orkkujensa lähdettä.Itsekkäät miehet ei tajua aiheesta hölkkäsen pölähtävääkään...Siinä jotain ehdotelmia...
kirjoitat ja tuo, kun kirjoitat että kyynel tulee joskus omaankin silmäkulmaasi - kun muistelen oman kumppanini herkistymistä lähes kyyneliin...niin tässä herkistyn itsekin. :)
On ihanaa huomata, että on niin voimakkasti tuntevia miehiä ja naista arvostavia sekä heidät täysillä huomioivia.
Täyttä asiaa mitä kirjoitit. Halaus sinulle. - Rauhassa
blondi.mimi kirjoitti:
kirjoitat ja tuo, kun kirjoitat että kyynel tulee joskus omaankin silmäkulmaasi - kun muistelen oman kumppanini herkistymistä lähes kyyneliin...niin tässä herkistyn itsekin. :)
On ihanaa huomata, että on niin voimakkasti tuntevia miehiä ja naista arvostavia sekä heidät täysillä huomioivia.
Täyttä asiaa mitä kirjoitit. Halaus sinulle.Kiva kun joku joskus huomaa...
- Tears make my blue eyes green
Rauhassa kirjoitti:
Suuret tunteet, suru, ikävä, rakkaus herkistävät, joskus kyynelehtimään...tunteet ovat niin pakahduttavia. Kun seksi ja orgasmi herkistää kyyneliin asti - Silloin siinä on sitä jotakin, RAKKAUTTAkin mukana, aidosti ,vilpittömästi, oikeasti.
- orkku
Miksi pitää jakaa orgasmit kaikenlaisiin lohkoihin?
Paras ja nautinnollisin on kokonaisvaltainen orkku.Luin jostakin,että klitoris on vaan jäävuoren huippu joka jatkuu syvälle emättimeen,eikä mitään erillisiä pisteitä ole.
Olisipa naurettavaa jos miehet keskustelisivat siitä,onko terskan oikeanpuoleinen orkku parempi kuin vasemmanpuoleinen vai kenties munan varsiorkasmi.Tai sitten onko palliorkku mahdollinen:)
Eli,kaikki orkut on periaatteessa klitorisorkkuja,siis naisella- nainen-,
Minä naisena teen jyrkän eron ns. klitorisorgasmin ja emätinorgasmin välillä, näin siis sen jälkeen kun olen emätinorgasmeja alkanut onnekseni saada.
- orkku
nainen-, kirjoitti:
Minä naisena teen jyrkän eron ns. klitorisorgasmin ja emätinorgasmin välillä, näin siis sen jälkeen kun olen emätinorgasmeja alkanut onnekseni saada.
No onko miehellä eroa terska-orkussa ja varsiorkussa?
Vastatkaa miehet,voiko saada orkkua vaikkei terskaan koskisi,eikä vetelisi esinahkaakaan niin,että terska heiluisi?
Hyväilisi siis vaan vartta. - Tarhatäti*
orkku kirjoitti:
Vastatkaa miehet,voiko saada orkkua vaikkei terskaan koskisi,eikä vetelisi esinahkaakaan niin,että terska heiluisi?
Hyväilisi siis vaan vartta.ennenkuin tulet tänne kirjoittelemaan.
- kuulepas..
orkku kirjoitti:
Hyväilisi siis vaan vartta.Taidat kirjoituksesi sisällöstä päätellen olla niin pieni vielä, että kenties olisi parempi jos pysyisit poissa näiltä aikuisten palstoilta.
- orkku
kuulepas.. kirjoitti:
Taidat kirjoituksesi sisällöstä päätellen olla niin pieni vielä, että kenties olisi parempi jos pysyisit poissa näiltä aikuisten palstoilta.
Mulla on vaan yksi pillu ja olen iloinen kaikista mahtavista orkuista on se sitten a-piste-tai b piste orkku:))))
- rapide
nainen-, kirjoitti:
poju mee vielä opiskelemaan
- orkku
nainen-, kirjoitti:
Entäs orkku jonka saa unissaan koskematta mihinkään.
Onko se aivo-orkku?
Ne ovat kerrassaan mahtavia:)) - ihania
orkku kirjoitti:
Entäs orkku jonka saa unissaan koskematta mihinkään.
Onko se aivo-orkku?
Ne ovat kerrassaan mahtavia:))Ihmetellyt olen monesti,miten se on mahdollista saada niitä niin voimakkaina.Mistä sitten ikinä tulevatkaan,mutta ihania ovat!!
- Erkki 20v
Oman tyttöystäväni ensimmäinen "emätinorgasmi" tuli minulle itselleni täysin yllätyksenä. Olimme harrastaneet seksiä vain muutaman kerran ennen tätä kyseistä ihanaa tapahtumaa.
Tapahtumapaikkana oli tyttöystäväni vanhempien sauna, jossa ajauduimme harrastaamaan seksiä puolivahingossa. Yhtäkkiä tyttöystäväni alkoi villisti voihkimaan, jolloin tajusin mitä oli tapahtunut.
Tämän tapauksen myötä tyttöystäväni "oppi" saamaan emätinorgasmin ja nykyään hän saa sen lähes poikkeuksetta kun harrastamme yhdyntää.
Uskon, että syy hänen ensimmäiseen orgasmiinsa oli se ettei kumpikaan meistä osannut odottaa seksiä siinä tilanteessa/paikassa. Lisäksi rakastimme silloin/rakastamme yhä toisiamme syvästim jolla on myös varmasti vaikutusta asiaan.
Olen varma, että kaikki naiset voivat saada emätinorgasmin, jos vain löytävät kumppanin, joka hellii ja huomioi heitä muuallakin kuin sängyssä.- Orkkuja kaikille !
pitää paikkansa, tuo että jokainen voi saada orgasmin, kunhan vain löytävät oikean kumppanin, joka heidät huomioivat ja joka heitä hellii. Ja seksissä tulee olla niin täysillä mukana, sekä ruumiillisesti että henkisesti. Ihmisen mieli on niin monimutkainen, vaatii hienosäätöä kaikilla alueilla ennenkuin kaikki toimii.
Hieno juttu teille tuo emätinorgasmi ! :) - .M.
Orkkuja kaikille ! kirjoitti:
pitää paikkansa, tuo että jokainen voi saada orgasmin, kunhan vain löytävät oikean kumppanin, joka heidät huomioivat ja joka heitä hellii. Ja seksissä tulee olla niin täysillä mukana, sekä ruumiillisesti että henkisesti. Ihmisen mieli on niin monimutkainen, vaatii hienosäätöä kaikilla alueilla ennenkuin kaikki toimii.
Hieno juttu teille tuo emätinorgasmi ! :)sain ensimmäisen orgasmin vasta kun olin 19, sain sen ihan yllättäen yhdynnässä :D tuon kerran jälkeen sain ihan aina kyseisen poikaystävän kanssa ja opin myös saamaan yksin. kyseisessä suhteessa ainakin puhuimme tosi paljon ja seksi oli hauskaa :) muissa suhteissa myöhemmin en ole kenenkään muun kanssa (joita on ollut muutama) saanut yhdynnässä orgasmia, vaikka muuten olisikin ollut mukavaa. jotain mystiikkaa tähän siis liittyy, pelkkä tekninen osaaminen ei riitä :)
- 50 v
Vaimoni kanssa, kun seurusteltiin, alussa hän ei orgasmia yhdynnässä saanut. Oli silloin 19v. Jo vuoden kuluttua hän sai yhdynnässä orgasmin. Kerran kun kumpikin valvottuamme olimme tosi väsyneitä, aloimme kuitenkin harrastaa seksiä. Tuntui itselläkin kuin olisi ollut unessa. Yhdynnässä tunsin kuinka hän sai valtavan orgasmin ja heti toisen perään ja kolmannen aikana laukesin itsekkin. Se oli jokin niin valtaisa tunne ja pitkä orgasmi, etten ikinä ole sellaista miehenä sen jälkeen saanut. Nukahdimme toistemme syliin ja aamulla herättyämme kysyin häneltä asiaa miltä hänestä oli tuntunut. Hän kertoi orgasmien olleen jotain niin mahtavaa, ettei sanoilla voinut kuvata. Tämän jälkeen hän ei useampia orgasmeja pelkässä yhdynnässä peräkkäin ole saanut. Klitorisorgasmeja kylläkin. Täytyy myöntää, että kyllä ne orgasmit paljon mielestä ja mielialasta kiinni ovat ja siitä miten niihin syventyy. Silloin puoliunessa taisi suurimmatkin toiveet täyttyä. Rakkaus ja toisen rakastaminen seksissäkin on tärkeää, koska silloin tunnelataus on täydellinen. Toinen asia on valtaisa himo, jolla toista haluaa. Tunteet seksissä mielestäni on tosi tärkeitä.
- Naturelli N
Rakkaus ja toisen rakastaminen on seksissä tärkeämpää kuin moni uskookaan. Himo, seksi, kaikki tuo voi tuntua hyvältä ehkä ilman rakkauttakin, mutta ei vedä vertoa seksiin/rakasteluun suhteessa, jossa molemmat tuntevat toisensa läpikotaisin, rakastavat toisiaan ja haluavat toisen nauttivan. Haluavat tehdä toiselle hyvää, nauttivat toisen nautinnosta lähes enemmän kuin omastaan. Ja siihen liittyy se mieletön himo, jolla toista haluaa. Tunteet ovat tärkeitä rakastelussa.
Sitten vielä tuosta klitorisorgasmista...siis, klitorisorgasmin tuntemukset ovat myös siellä emättimessä, ei niitä kahta voi mielestäni erottaa toisistaan. Ja ns:ssa emätinorgasmissakin klitoris stimuloituu, tietysti riippuen asennosta, naisen anatomiasta, miehen anatomiasta jne. Toisaalta, joku kirjoittaja jossakin viestiketjussa kirjoitti saaneensa orgasmin ilman kosketusta - tiedän senkin olevan mahdollista, olen itse kokenut myös.
Sitten vielä yksi juttu...minusta siitä orgasmista ei kannata tehdä jotain hirveän ylisuurta juttua, odotusta. Orgasmit eivät tunnu samanlaisilta, joskus ovat voimakkaampia, toisinaan sellaisia nopeita, pinnallisia. Olen myös huomannut että kuukautiskierto vaikuttaa paljon. Usein saan mielettömiä orkkuja juuri ennen kuukautisia, myös kuukautisten jälkeen orkut tuntuvat voimakkaammilta. Ja kun on päässyt siihen tilaan, että pystyy "jättämään" omat odotukset, ajatukset, aivot pois ja antaa mennä vaan siinä rakastelussa...luottaa täydellisesti toiseen, kaikilla aisteillaan nauttii hänestä ja omista tuntemuksistaan - silloin kaikki padot avautuvat - orgasmi on taattu.
Seksi on IHANAA ja sen OIKEAN JA RAKKAUDEN KERA se vain paranee !!
- n 23
Ehkäpä jokainen kokee orgasminsa eri tavalla, olivat ne sitten mistä saatuja tahansa. Ja onko sillä edes loppujen lopuksi väliä, sillä on jo iso asia monelle naiselle että he ylipäänsä saavat orgasmin. Itse en puhu minkään treenin puolesta, vaan puhun täydellisestä kiihottumisesta. Olen jo vuosia harrastanut sellaista seksiä, jossa kumppanini saa minut kiihottumaan aivan äärimmilleen. On mahtavaa miten hän saa minun koko vartaloni tuntumaan siltä kuin jokaikinen solunikin kihelmöisi. Ja ei, hän ei ole mieheni, vaan hän on ihminen, jonka kanssa koen räjähtävää intohimoa ja halua ja sen nimeen vannon kaikkeni. Koen orgasmeja, jotka ovat saaneet minut itkemään ja menettämään lähes tajuni, ja nämä kaikki ovat olleet ns.klitorisorgasmeja. Jos johonkin mielestäni pitäisi keskittyä, on keskinäinen kemia ja intohimo. Niiden avulla on mahdollista kokea mieletön kiihottuminen ja kun ihminen on erittäin kiihottunut, hän on vapautuneimmillaan ja se taas on mielestäni avain siihen saako hän orgasmeja. Mutta mielestäni keskustelu orgasmien syvyydestä on turhaa ja saattaa aiheuttaa turhia paineita, nauttikaa siitä, jos sellaisia saatte ylipäänsä, se jo itsessään on upeaa.
- blondi.mimi
Jokainen tietysti kokee orgasminsa eri tavalla, omalla tavallaan, onhan seksi ja seksuaalisuus hyvin intiimiä, henkilökohtaista, "omaa"...eihän mies, edes oma kumppani, voi millään koskaan ymmärtää miten toinen sen kokee. Sen tuntee vain itse. Ja vaikka siitä haluaisi kertoa, ei pysty...kokeminen jää omaan itseensä, se on niin ainutlaatuista, mieletöntä, ihanaa.
Hienoa että koet orgasmeja...en ehkä ymmärtänyt oikein, mutta sinulla siis oma mies, mutta koet ne orgasmit toisen kanssa ?? Jos näin ymmärsin, niin se on kovin surullista.
Sinun ikäisenä minäkin olisin ehkä ajatellut noin, että keskustelu orgasmin syvyydestä on turhaa. Niin, tärkeintähän on että orgasmin pystyy saamaan. MUTTA sinäkin tulet varmasti vanhemmiten, ehkäpä noin 20vuoden päästä kokemaan todella syviä, erilaisia, mahtavia, tajunnan todella räjäyttäviä orgasmeja,jotka saavat koko kroppasi, alapääsi, lihaksesi helliksi... Vasta lähempänä 40-kymppisinä moni nainen kokee seksin kaikessa sen ulottuvuudessa ja sanoisin, että nainen on silloin ehkä intohimoisin, aidoin oma itsensä ja kokeilunhaluinen sekä kyltymätön. Surkeeta vain, että moni mies etsii samanikäisenä uuden nuoremman kumppanin.
Voit olla tosi onnellinen kun koet noita orgasmeja. Siitä ne kuule vain paranevat ! :) - n 23
blondi.mimi kirjoitti:
Jokainen tietysti kokee orgasminsa eri tavalla, omalla tavallaan, onhan seksi ja seksuaalisuus hyvin intiimiä, henkilökohtaista, "omaa"...eihän mies, edes oma kumppani, voi millään koskaan ymmärtää miten toinen sen kokee. Sen tuntee vain itse. Ja vaikka siitä haluaisi kertoa, ei pysty...kokeminen jää omaan itseensä, se on niin ainutlaatuista, mieletöntä, ihanaa.
Hienoa että koet orgasmeja...en ehkä ymmärtänyt oikein, mutta sinulla siis oma mies, mutta koet ne orgasmit toisen kanssa ?? Jos näin ymmärsin, niin se on kovin surullista.
Sinun ikäisenä minäkin olisin ehkä ajatellut noin, että keskustelu orgasmin syvyydestä on turhaa. Niin, tärkeintähän on että orgasmin pystyy saamaan. MUTTA sinäkin tulet varmasti vanhemmiten, ehkäpä noin 20vuoden päästä kokemaan todella syviä, erilaisia, mahtavia, tajunnan todella räjäyttäviä orgasmeja,jotka saavat koko kroppasi, alapääsi, lihaksesi helliksi... Vasta lähempänä 40-kymppisinä moni nainen kokee seksin kaikessa sen ulottuvuudessa ja sanoisin, että nainen on silloin ehkä intohimoisin, aidoin oma itsensä ja kokeilunhaluinen sekä kyltymätön. Surkeeta vain, että moni mies etsii samanikäisenä uuden nuoremman kumppanin.
Voit olla tosi onnellinen kun koet noita orgasmeja. Siitä ne kuule vain paranevat ! :)Eli olen sinkku, jolla on ollut vakipartneri jonkin aikaa. En väheksy sitä mitä kenties vanhempana kokee ja kokeeko eri tavalla, mutta uskoisin silti, että kysymys on ihan ennen kaikkea keskinäisestä kemiasta ja siitä miten kumppanin kanssa kiihottuu. Uskon, että ikä auttaa vapautumaan eri tavalla ja luo erilaisen itsetuntemuksen ja kyvyn kertoa eri tavalla haluistaan,mutta voin omalta kohdaltani sanoa, että olen onnekkaassa asemassa, sillä olen saanut nauttia vapauttavasta ja estottomasta seksistä, joka on luonut minulle rutkasti enemmän itseluottamusta ja olen oppinut kertomaan haluistani avoimesti ja nauttimaan ennen kaikkea itsestäni. Ehkä kyse ei ole iästä, vaan siitä että on löytänyt oikeanlaisen kumppanin seksiin. Toivon kyllä koko sydämestäni tätä tunnetta kenelle tahansa, sillä tällä ei ole merkitystä vain seksuaalisesti, vaan se vaikuttaa minuun ihmisenä kokonaisuutena. Orgasmit ovat vain piste i:n päälle.:)
- blondi.mimi
n 23 kirjoitti:
Eli olen sinkku, jolla on ollut vakipartneri jonkin aikaa. En väheksy sitä mitä kenties vanhempana kokee ja kokeeko eri tavalla, mutta uskoisin silti, että kysymys on ihan ennen kaikkea keskinäisestä kemiasta ja siitä miten kumppanin kanssa kiihottuu. Uskon, että ikä auttaa vapautumaan eri tavalla ja luo erilaisen itsetuntemuksen ja kyvyn kertoa eri tavalla haluistaan,mutta voin omalta kohdaltani sanoa, että olen onnekkaassa asemassa, sillä olen saanut nauttia vapauttavasta ja estottomasta seksistä, joka on luonut minulle rutkasti enemmän itseluottamusta ja olen oppinut kertomaan haluistani avoimesti ja nauttimaan ennen kaikkea itsestäni. Ehkä kyse ei ole iästä, vaan siitä että on löytänyt oikeanlaisen kumppanin seksiin. Toivon kyllä koko sydämestäni tätä tunnetta kenelle tahansa, sillä tällä ei ole merkitystä vain seksuaalisesti, vaan se vaikuttaa minuun ihmisenä kokonaisuutena. Orgasmit ovat vain piste i:n päälle.:)
omia 23-vuotiaan ajatuksiani. Olin itsekin samanlaisessa onnellisessa asemassa, tosin sun iässäsi jo pienen vauvan äiti. Lapsen isän ja nuoruuden rakkauteni kanssa "opiskelimme" seksin saloja...molemmilla oli ollut lyhyitä suhteita sitä ennen ja seksiäkin. Suuri rakkaus sai kuitenkin seksinkin tuntumaan aina vaan paremmalta. Seksi vain parani vuosien varrella. Meilläkin seksi oli hyvin estotonta ja kumppanini ymmärsi todella tarpeitani.
Yhdessä koimme KAIKEN !
Surullista kylläkin kasvoimme toisistamme eroon. Seksi toimi välillämme aina, mutta sehän ei kuitenkaan riitä. Pitkän suhteen jälkeen tunsin olevani aluksi hakuteillä, mutta sitten muutamien kokeilujen jälkeen tapasin miehen, jonka kanssa löytyi SITÄ JOTAKIN. Ja täytyy sanoa, että tässä iässä estottomuus, täydellinen antautuminen toiselle, rakastelu, seksi, millä nimellä sitä haluaakin kutsua...tässä iässä se tuntuu vielä paremmalta.
En tarkoita, että se on iästä kiinni, mutta uskon, ja tavallaan tiedän, että jo 10 vuoden päästä seksi tuntuu sinunkin mielestä erilaiselta ja siitä vielä 10 eteenpäin, niin seksi on TAIVAALLISTA. Ja ymmärrän tuon mitä kirjoitat lopussa, ettei tunteellasi ole merkitystä vain seksuaalisesti, vaan vaikuttaa ihmisenä kokonaisuutena. Minäkin ajattelen juuri näin, seksi ja orgasmi kaikkineen kuuluu niin tiivisti kokonaisuuteen, hyvinvointiin, itsetuntoon ja itsetuntemukseen. Olet varsin onnellisessa asemassa. :)
- Entinen estoilija
Löysin ihanan rakastajan jonka kanssa käy seksuaalisuus yksiin ja rupesin saamaan emätin orgasmeja sarjana. Entiselle miehelleni en saanut orgasmia kuin sormelle. En tiedä tarkalleen mistä tämä johtuu. Olin kyllä ennen seksuaalisesti aika estoinen, mutta tämän nykyisen rakastajani kanssa ei ole mitään estoja ollut. Ehkä vain tunnen nykyisen seurassa voivani olla omaitseni ja se on vapauttanut minut saamaan ne ihanat sarjaorgasmit
- mieheni vaimo
Orgasmiin tarvitaan muutamia perusasioita joiden on vaan oltava kunnossa. Jos esim. ajatukset ei ole mukana, niin varmaan turha yrittää. Joten tuolla pääkopan sisäpuolella oleva on toinen puoli asiasta.
Myös kehon mukana olo on tärkeää. Itse sain vasta 30 v. ekan yhdyntä orkkuni. Siihen oli avain geishapallojen kanssa treenauksen aloittaminen. Nyt ei enää mitään ongelmia, joten lihaskuntokin on kohdallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517113Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?414874HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3002748- 1482052
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321607- 171547
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3981534Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki251474Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101313mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k111263