voe, voe teitä

pläyboe

on se vaan hyvä että jotkut on vihoissaan susille ja säntäilevät paljon metissä, nimittäin sillonhan jääpi paljon yksinäisiä naisia kotia, taidankii alakaa kainuussa reissaamaan kun nyt siellä on tuo susi vouhotus kovimillaan =)

24

1402

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • savotex

      kaatomies..
      Vieläpä julukisesti varottaa ennenku lähtöö liikkeelle.
      On sillä itsevarmuutta.
      Paras lykätä metästäjäntutkintoon menemistä ja pysyä kotona vahtikoirana.

      • pläyboe

        no mietis nyt miten monta vaimoihmistä jää yksin onnettoman kotia ku ukot ramppaa jonkun suden perässä, taikka niitä suojelemassa, täytyyhän jonkun pitää huoli näistä metsästys leskistäkin. et kuule arvaakkaan millaisia tansseja tanssitaan niin viikonloppu iltoina kun esimerkiksi sorsastus päivä sattuu samaan aikaan. kyllä ne mammat taitaa odottaa niiltä tiimoin ihan yhtä paljon sitä metsästys kauden alkua :)


      • savotex
        pläyboe kirjoitti:

        no mietis nyt miten monta vaimoihmistä jää yksin onnettoman kotia ku ukot ramppaa jonkun suden perässä, taikka niitä suojelemassa, täytyyhän jonkun pitää huoli näistä metsästys leskistäkin. et kuule arvaakkaan millaisia tansseja tanssitaan niin viikonloppu iltoina kun esimerkiksi sorsastus päivä sattuu samaan aikaan. kyllä ne mammat taitaa odottaa niiltä tiimoin ihan yhtä paljon sitä metsästys kauden alkua :)

        oikee savon Hygh Höffner..
        Hyvä kun meet kainuuseen kaatohommiin, uskallettaan myökii käyvä illalla maitokaupassa iliman naisväkkee.

        Onko mmuten kovan kuntos sallaisuutena niagara vai mikä viapagara piller se olkaan? Myyväänkö niitä Pörsänmäen Apteekissa?


      • savotex kirjoitti:

        oikee savon Hygh Höffner..
        Hyvä kun meet kainuuseen kaatohommiin, uskallettaan myökii käyvä illalla maitokaupassa iliman naisväkkee.

        Onko mmuten kovan kuntos sallaisuutena niagara vai mikä viapagara piller se olkaan? Myyväänkö niitä Pörsänmäen Apteekissa?

        Varmaankin, mutta jos itelle meinaat, niin ystävän neuvona, nielase nopeasti, ettei niska jäykisty. Ei omakohtaista kokemusta, kuulin isoilta pojilta.


      • savotex
        kerbiili62 kirjoitti:

        Varmaankin, mutta jos itelle meinaat, niin ystävän neuvona, nielase nopeasti, ettei niska jäykisty. Ei omakohtaista kokemusta, kuulin isoilta pojilta.

        naapurille tietysti. En mie tarvii jäykkäkouristustapuja,koska oon fysiikaltani jäykkä mutta kankea.


      • pläyboe
        savotex kirjoitti:

        oikee savon Hygh Höffner..
        Hyvä kun meet kainuuseen kaatohommiin, uskallettaan myökii käyvä illalla maitokaupassa iliman naisväkkee.

        Onko mmuten kovan kuntos sallaisuutena niagara vai mikä viapagara piller se olkaan? Myyväänkö niitä Pörsänmäen Apteekissa?

        ihan niitä hirvensarvi jauhoja oon käyttänynnä, hirvien joita te olette metsistä kaadelleet.


      • savotex
        pläyboe kirjoitti:

        ihan niitä hirvensarvi jauhoja oon käyttänynnä, hirvien joita te olette metsistä kaadelleet.

        oon joskus kaatannu, en muuta.

        Mutta mites sit jos sujet syö kaikki hirvet, mistee sie ponnistusjauhot tempaset. Vastustan kyllä hysterian lietsomista, mutta enpä malta..


      • pläyboe
        savotex kirjoitti:

        oon joskus kaatannu, en muuta.

        Mutta mites sit jos sujet syö kaikki hirvet, mistee sie ponnistusjauhot tempaset. Vastustan kyllä hysterian lietsomista, mutta enpä malta..

        hmmm,,,,, tuotaaa,,,,, enmpä tullut ajatelleeksi tuota, prkl,KUOLEMA SUSILLE !!!!!!! eihän tästä tule ny mittään jos miehiset ilot menee hukkien vuoksi,,,,!!!!!tietty jos vaan korvaava luomu tuote löytyy niin perun tuon edellisen kommenttin, olisko kellään reseptiä,???


    • Mullkwist

      luulevat, että susi on ovela ja salakavala. Sitä he sitten jahtaavat. Tietäisivätpä, millainen heidän vaimonsa on. Niin huolehtiva ja mukava, mutta ollessasi metsillä, sinulla ei ole aavistustakaan mitä vaimosi puuhailee.

      Olen kierrellyt kainuussa päin kokemassa näitä verkkoja jo pitemmän aikaa, jopa kyllästymiseen saakka. Mutta hauskaa on ollut.

      • tietävät kyllä sen

        ettei susi ole ovela,vaan yllättävän röyhkeä ja peloton.luottaa itseensä liikaa ja on siksi aika helppo saalis.


      • Mullkwist
        tietävät kyllä sen kirjoitti:

        ettei susi ole ovela,vaan yllättävän röyhkeä ja peloton.luottaa itseensä liikaa ja on siksi aika helppo saalis.

        siis vaimosikin: röyhkeä ja helppo saalis poissa ollessasi. Mullon aika paljon kokemusta tämänlaatuisesta saaliista.


      • pläyboe
        Mullkwist kirjoitti:

        siis vaimosikin: röyhkeä ja helppo saalis poissa ollessasi. Mullon aika paljon kokemusta tämänlaatuisesta saaliista.

        niinhän se on ja kainuussa ukot pysyy metsillä kauemmin ehtii leikkimään pidempään siellä kun on noita saloja palon laajelmalti, ku savossa, tietty lappi olis varmaan vielä parempi, mutta ei viitti "sen" perässä ajaa noin pitkälti kun lähempääkin löytyy.


    • LIIKKUNU

      Niitä juttuja, kun kiipesit pökkelöön ja koitit tuhrata tikan pesäkoloon, mutta pahus kun olikin itse emäntä kotona.

      • pläyboe

        tuossahan on juuri se syy miksi minua onnistaa aina, meilläpäin keskitytään vaimo ihmisiin eikä tikankoloihin, kyllä niitä metsästys leskiä riittää, suotta kai sita mitään puunkoloo kokeileen. säästän ne kolot sinne teidäm metsästys reissuille, minä olen mielummin city saalistaja jolla onkin ne paremmat herkut tiedossa :)


    • vain

      Mutta tyhjän saat pyytämättäkin. Minun eukko se lähtee metälle mukaan aina ja melkeinpä innokkaammin:)

      • pläyboe

        ei se yksi metsästävä nainen mulle hallaa tee, kun niitä on tuhansia jotka ei metsästä ja jäävät yksin kun ukko ryynää pikitin korpia jonkun ns, saaliin perässä. kyllä mulle kaadettavaa riittää joten vie vaan eukkosi metsälle :)


    • oo pareempi ku

      tussuttelet vaan sitä silikooni pimpsaa niin säästyy nuo naisetki paljolta pettymykseltä.

      • pläyboe

        onko sellasiakin olemassa, mulla kun ei ole kokemusta noista apuvälineistä, ei ole sellaisia tarvinnut käyttää. ja empähän usko että pettymyksiä tuotan ei ne ilmoittelisi joka kerta että nyt lähti taas ukko mettastys reissulle ja tuskin se kiihkeä huokailu onnistuu kenekkään näytellä ;)


    • melekeen oikeen

      emännille sanotaan lähtiessä että pari päiveä mänöö syvänmoalla suen perässä. Tosiasiassa ollaan kaupungissa painamassa puutteessa olevia rouvia. Niiltäku on ukot ryyppyreissullaan tallinnassa tai viikonlopun pupikierroksella. Kuumia ovat nuo kaupunkin eukot. Enpä ois arvannu.Siellä muuten koatamista riittää. Enempi ku kettuja meijän seuran alueella.

      • savotex

        hyvä esmerkki luonnonkiertokulusta ja monipuolisesta bioversiteetista viestiketjun päätteks.


      • pläyboe
        savotex kirjoitti:

        hyvä esmerkki luonnonkiertokulusta ja monipuolisesta bioversiteetista viestiketjun päätteks.

        vaihtelu virkistää ja vaimot ovat tyytyväisiä, eikös silloin ole valtakunnassa kaikki hyvin :) eikä nää niiden värkit mihkään kulu, oppivat kuka ties uusia temppuja.


      • savotex
        pläyboe kirjoitti:

        vaihtelu virkistää ja vaimot ovat tyytyväisiä, eikös silloin ole valtakunnassa kaikki hyvin :) eikä nää niiden värkit mihkään kulu, oppivat kuka ties uusia temppuja.

        kyllä tässä sanattomaksi menee..


      • savotex kirjoitti:

        kyllä tässä sanattomaksi menee..

        willerin jäykkyyven. Kesti voan vähän aekoa löyteä syy ja yhteys.Aeka hyvä ketju. Pahan pisti tuo moalainen tuohon lopuks. Ollaan varmaanki tervetulleita kaapuntilaiset ja moalaiset.


      • pläyboe
        rommauttaja kirjoitti:

        willerin jäykkyyven. Kesti voan vähän aekoa löyteä syy ja yhteys.Aeka hyvä ketju. Pahan pisti tuo moalainen tuohon lopuks. Ollaan varmaanki tervetulleita kaapuntilaiset ja moalaiset.

        eihän sillä ole väliä missä asustelee kunhan on hauskaa eikä tarvitse yksinään olla varsinkaan näiden vaimoihmisten :) ei muuta ku sähäköitä kaatoja kaikille, elämää ei saa ottaa liian vakavasti, ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1940
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1529
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      136
      1343
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1308
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1230
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      271
      1019
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      972
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      935
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      112
      902
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      48
      751
    Aihe