mul on ilmiömäinen kyky hommata itteni ongelmiin ja sotkuihin muiden ihmisten kanssa! Mä oon menettäny kavereita ja jätkäfrendinkin sen takii... mä en vaan voi sille mitään, mut aina mä joudun riitoihin ja sotkuihin, jotka ei alunperin aina ees koske mua!!! Mä en haluu sotkeentuu muiden asiohin ja yritän olla sotkeentumatta, mut jotenkin kummellisesti mut aina on jotenkin vedetty niihin sotkuihin mukaan... Auttakaa! Antakaa neuvoja...!! Samanlaisia kokemuksia?
auttakaa... ees joku....
6
367
Vastaukset
- milla-magia
Hmm.. sun pitää yrittää. Puhu asiasta ystävillesi ja muille ihmiisille joiden kanssa olet tekemisissä. Onko sinulla ketään jolle voit puhua.parasta kaveria? Mulla on omakohtanen kokemus. menetin jätkäkamuni tyhmyyttäni, mutta kaverini sai minut tajuamaan jos ei ihminen osaa arvostaa omana itsenäsi hän ei ole sinun arvoisesi!!
- särkynyt enkeli
kannattais pitää niistä frendeistä kiinni.. älä sotkeennu niihin!! ajattele sun frendien tunteita! puhu heille!!
- Entinen "väliensotkija"
Omakohtaisia kokemuksia on..mulla on yx tosi hyvä kaveri (huom.kaveri) jolla on taipumusta puuttua kaikkien asioihin ja tuottaa ongelmia. siksi minäkään en tahdo hirveän läheinen hänen kanssaan olla.Vaikea tilanne silti..TUKEA SULLE! mä nimittäin itekin oon joskus tehny samaa, ja se ei todellakaan oo aina ees tahallista..mut oon päässy siitä "tavastani" yli, ja tiedän että säkin pääset.
Yritä olla vaan sanomatta asioita ääneen jos vähänkään epäilyttää..!
- Siipiä vaille enkeli
Sä oot ilmeisesti semmonen ihminen joka välittää kaikista ihmisistä niin paljon, et haluu auttaa ja joutuu sen takii aina liemeen.Se on arvokasta, mut pitää olla varovainen ja tarkka.
- Carlie
Hei ystävä
Ota rauhallisesti äläkä joudu paniikkiin.Ymmärrän että tuollainen tuntuu pahalta,olenhan itsekin ollut
sotkuissa jos jonkinlaisissa.Mutta mistä omat ongelmasi sitten johtuvat?
Kuinka sinut vedetään mukaan muiden asioihin?Onko sinut mahdollisesti
lavastettu jotenkin mukaan vai oletko
kaveria auttaessasi sotkenut hänen
asiansa pahemmin?On hyvä jos/kun autat
ystäviäsi,mutta teethän sen aina
puolueettomasti?Kun ilmaiset mielipiteesi,kai annat hänen silti tehdä ratkaisunsa?Ole ihmeessä
tukena ja pysyttele ajan tasalla,
mutta liika järjestely on pahasta.
Ja ehkä voisit yrittää selittää kantaasi objektiivisesti ex-kamuillesi,he ymmärtävät varmasti jos
olet ollut hyvällä asialla heidän
puolestaan.Toivotan hyvää kevättä ja
toivottavasti saat asiasi kuntoon!- Rapu
Oon itekin sekaantunut frendieni asioihin. Mutta ne on tottunu siihen, että oo sellanen "äitihahmo" joka huolehtii niittenki asioista..
Joskus vaan tulee sellanen olo, että tietää just mitä kaverin kannattaa tehdä jossain tilanteessa..
Ja sillon menee helposti neuvomaan, vaikka asia ei mitenkään kuuluisi muille.
Mutta tämä ei siis todellakaan ole ilkeämielisyyttä, vaan kaverin parhaan edun ajattelemista.
Zemppiä kaikille ja odotellaan kevättä.. =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su19012734- 856204
- 1155691
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495522Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene234422Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434312- 924300
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla424231Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko334168Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?483727