Kiva baari Raisiossa?

Miss Reso

Mikä ois kiva baari Raisiossa, missä kävis mukavia ihmisiä eikä noita hampuuseja/ pultsareja tosta S- marketin edestä?

Olen uusi paikkakunnalla ja olisi kiva mennä johonkin lähikapakkaan joskus, ettei aina tarttis lähteä Turkuun saakka...

Ehdotuksia?

Olen iältäni noin 30 v...

115

15818

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mr Raisio

      Joo kyllähän tilanne on se ettei Raisiossa kauheasti valinnanvaraa ole, mutta sanoisin että Music Barissa on ihan mukava käydä silloin tällöin, siellä ei myöskään törmää näihin kaupungin puliukkoihin. Toinen ihan siisti paikka on Mallaskulma K-Tasalaa vastapäätä.

      Nuo kaksi siis Raision "fiksuimmat" paikat käydä. Välttämään neuvoisin ainakin PR-, Carioca- ja Jaskapubia.

      Sääli että aikoinaan legendaarisena paikkana tunnettua Villi killi ravintelia ei Raisiossa enää ole, eikä toista tule.

      • Maija Hunsvottila

        Raisiossa valinnanvara on niukkaa jos ei jopa huonoa. Ehkä siistein, paras ja inhimillisin paikka on Mallaskulma K-Tasalaa vastapäätä. Music Barissa on taso laskenut. Vuosia sitten se oli kiistämättä ykkönen. Nyt Seppo on huhujen mukaan jo jonkun vuoden kaupannut hiljennyttä baariaan ylihintaan. PR eli pikkurikollinen eli persereikä. Jaska oli muutama vuosi sitten parikymppisten mieleinen mutta nekin rotat ovat jättäneet pitserian jossa on hyvät roiskeläpät. Jos haluat tutustua ihan oikeisiin skitsoihin kysy Ihalan portista missä ne sinä iltana ovat. Pimeää taksiaan ajaa ihan "oikea" salainen agentti, siis mielestään... Pimpparauta tai mikä se nyt siellä Pernontiellä? Kas kun unohdin jo! Paras raisiolaisten vaan ei raisiolainen baari on Satakunnantiellä Street bar. Sen pitäjät on raisiolaisia ja siksi siellä käy moni raisiosta. Se on siisti ja sen karaoke on ylempää keski tasoa.

        Nuo kaksi siis Raision "fiksuimmat" paikat käydä. Välttämään neuvoisin ainakin PR-, Carioca- ja Jaskapubia.


    • Orange78

      minusta mallaskukko vai oliko kulma on s-marketin edessä tasalan aukion vieressä, se on ihan mukava istumispaikka... sitten tosiaan music bar joka on tasanteella s-marketin puolella ja carioca (s-market)... mutta muita on vaikea suositella, jos ei sitten tykkää tosiaan jostain aropupusta (lähellä pernoa),pirkontuvasta (petäsmäki):)
      itse pidän eniten mallakulmasta tai sitten se oli kukko, koskaan en muista kumpi oli raisiossa ja kumpi tku:ssa :)

      • S-marketin edessä, tasalan ...

        Mitäs jos itse hankkisit kartan ensiksi niin löydät S-marketit ja mallaskukotkin sitten paremmin.


      • Orange78
        S-marketin edessä, tasalan ... kirjoitti:

        Mitäs jos itse hankkisit kartan ensiksi niin löydät S-marketit ja mallaskukotkin sitten paremmin.

        jos tietää missä on tasalanaukio niin tietää myös että tarkoitin K-markettia ;)

        kelpaako herralle? ;)


      • geokeskus
        Orange78 kirjoitti:

        jos tietää missä on tasalanaukio niin tietää myös että tarkoitin K-markettia ;)

        kelpaako herralle? ;)

        Hanki nyt vain se kartta. S-marketin edessä ja tasalan aukion vieressä on kaksi eri asiaa, jos ne menevät sinulla itselläsi yhtälailla sekaisin kuin mallaskulmat ja -kukot niin parempi ehkä harkita vielä kertaalleen, josko vain antaisi olla.


      • 5&
        S-marketin edessä, tasalan ... kirjoitti:

        Mitäs jos itse hankkisit kartan ensiksi niin löydät S-marketit ja mallaskukotkin sitten paremmin.

        höpö höpö


      • --
        5& kirjoitti:

        höpö höpö

        Piti sit vastata viisvuotta vanhaan viestiin.


      • kutii
        5& kirjoitti:

        höpö höpö

        Tänään taas naisiin ois pitkä nuorekas 30 HOIKKa Mies vapaalla jalalla.


      • bodari22
        kutii kirjoitti:

        Tänään taas naisiin ois pitkä nuorekas 30 HOIKKa Mies vapaalla jalalla.

        vitu pelle hakkaa tattiis.


    • NO VOI VOI:-(

      Raisiossa on muutama baari.Mutta suosittelisin Mallaskulmaa,siisti paikka.PR:baari,oma sisäpiiri porukka,vaikea päästä ulkopuolisen mukaan.Pikku rikollisten paikka.En suosittele.
      Carioca taas täynnä paikallisia pulsuja/narkkareita.Istuimet kustu,yleis ilme kaikin puolin erittäin epäsiisti.Jaska jokunen tuolla Sorolaisissa,jokseenki ok.Mutta siellä kuulemma paljo narkkareita.Tiedä sitte. Sitten Pikku Jaska tuolla Hakinmäessä,siellä tunnelma on kuin luolassa koska siellä ei ole ikkunoita.Siellä myös oma paikallinen porukka.Tässä nyt vähä, mut jokainen kai aikanaan löytää paikkansa myös näistäki paikoista.Olin unohtaa Kolmos bubin tuolla Vaisaaressa,se on ihan kiva paikka.Yleensä viikon loppuna niin täys että istumaan ei pääse.

      • perjantaina

        klo 20.50 vaisaaren pubin ohi. Se oli aivan täynnä porukkaa. Kyllä raha liikkuu.
        Taitaa olla aika suosittu kuppila.


      • <,
        perjantaina kirjoitti:

        klo 20.50 vaisaaren pubin ohi. Se oli aivan täynnä porukkaa. Kyllä raha liikkuu.
        Taitaa olla aika suosittu kuppila.


    • eeeeeeeeö

      tietääkseni raisiossa asuu lähinnä hampuuseja jne.

      • Anne 22

        Tuli hauska juttu mieleen 10 vuoden takaa kun menimme ekaa kertaa Raision iltaelämään ystäväpariskunnan kanssa Rossoon siis minä,aviomieheni ystäväpariskunta. Kun olimme Kirsin kanssa vessassa tuli neitokainen kertomaan että me ollaan hänen alueellaan ja uhkasi vetää turpaan.

        Kaikenlaista nähty ja kapakkoja kierretty Turussa nuoruus mutta tuo oli ihan yksi huippukokemus..

        Anne


      • Orange78
        Anne 22 kirjoitti:

        Tuli hauska juttu mieleen 10 vuoden takaa kun menimme ekaa kertaa Raision iltaelämään ystäväpariskunnan kanssa Rossoon siis minä,aviomieheni ystäväpariskunta. Kun olimme Kirsin kanssa vessassa tuli neitokainen kertomaan että me ollaan hänen alueellaan ja uhkasi vetää turpaan.

        Kaikenlaista nähty ja kapakkoja kierretty Turussa nuoruus mutta tuo oli ihan yksi huippukokemus..

        Anne

        on kyllä todella rauhallinen paikka, verrattuna vaikka tku:n punaiseen paroniin ym. alan mestoihin... kipparissakin saa joku turpaansa joka viikonloppu :) suosittelen mallaskulmaa, K-marketin vastapäätä, jos haluaa raisioon mennä johonkin istumaan vaikka yhdelle miehen kanssa.


      • Onnistuu näinkin.
        Orange78 kirjoitti:

        on kyllä todella rauhallinen paikka, verrattuna vaikka tku:n punaiseen paroniin ym. alan mestoihin... kipparissakin saa joku turpaansa joka viikonloppu :) suosittelen mallaskulmaa, K-marketin vastapäätä, jos haluaa raisioon mennä johonkin istumaan vaikka yhdelle miehen kanssa.

        ... tai vaikka härkäparina.


    • MALLASKULMAA:-)

      Jos haluaa siistin ja viihtyisän pikku paikan.Kävin tuossa pari tuntia sitte kyseisessä paikassa.Se on tosi siisti ja viihtyisä .Porukkaa ei kyllä ollu paljon,mutta olihan sentään iltapäivä.Suosittelen:-) Ja terassi aukeaa Vappuna.

      • iltaisn ainakin pelkkä kusela.


      • resolainen

        siellä liha liikkuu ja käy pyydykseen.


    • Miss Reso

      vihjeistänne!

      Eli ei sitten muuta kuin Music- baariin tai mallaskulmaan tutustumaan :-)

      Nähdään!!!

    • RAISIOSSA

      nyt kiva ja hyvä paikka.Nimittäin Carioca,jota uusitaan.Ylhäällä baarin puoli ja alhaalle tulee ruoka paikka.Oltiin eilen siellä ja tunnelma oli tosi kiva.Ja tilaa vaikka muille jakaa.Suosittelen niin nuorille kuin vanhemmilleki.Menkää ihmeessä tutustuun viikonloppuna.

    • itsekkin siellä viihtynyt

      must carioca on just meidän ikäisille tyypeille kiva paikka oon ite kans paikkakunnalle muuttanu mies ja tykkään käydä ainaskin vkl sin siellä kun siellä on niin ihana nainen tiskin takana.aina hymyilevää palvelua ja mahtavaa karaokee...oon minä sieltä tyttöjäkin saatille päässy.käy ihmeessä poikeemassa.hyvää syksyä sulle!

      • Kari J.&Eila T

        Cariocaan olet tervetullut!Avaamme tosin vasta 1.2-10 mutta entistä ehompana!


      • hienoa hienoa
        Kari J.&Eila T kirjoitti:

        Cariocaan olet tervetullut!Avaamme tosin vasta 1.2-10 mutta entistä ehompana!

        että Carioca avataan jälleen Helmikuun alussa? missä tiloissa?


      • matti juu
        hienoa hienoa kirjoitti:

        että Carioca avataan jälleen Helmikuun alussa? missä tiloissa?

        sitä mallaskulmaa, tai siis kehuttu pari vuotta takaperin. Pitääkö kehut vielä paikkansa?


    • kiva baari

      baari on toi linja-autoaseman baari. Siel väki vaihtuu, eikä tartte saman tyypin kans koko aika jutella tai samoja naamoja kattella. Eikä kukaan oo ympäripäissäns kuiteskaan kun ei ne sit ympäripäissäns pääsis kotimatkallens.

      Kiitti, moi, hei!

      • ???!!!???!!!

        Eikös siinä muovikuvun alla tule vilu näillä pakkasilla puhumattakaan siitä, että lunta tulee tupaan taivaan täydeltä.


      • kyllä vaan
        ???!!!???!!! kirjoitti:

        Eikös siinä muovikuvun alla tule vilu näillä pakkasilla puhumattakaan siitä, että lunta tulee tupaan taivaan täydeltä.

        ja hyvin liikenneyhteyksien varrella ja päässä se on Turunkin linja-autoaseman baari.


      • Juhli himassasi
        kyllä vaan kirjoitti:

        ja hyvin liikenneyhteyksien varrella ja päässä se on Turunkin linja-autoaseman baari.

        Ei kivoja baareja olekaan.Ihmiset jotka on kivoja tekee sen tunnelman ja kivoja ihmisiä ei raision suunnalta juuri löydy!


      • *Raivoraitis*
        Juhli himassasi kirjoitti:

        Ei kivoja baareja olekaan.Ihmiset jotka on kivoja tekee sen tunnelman ja kivoja ihmisiä ei raision suunnalta juuri löydy!

        se Carioca nyt sitten on avannut uuden ravintolan ? En ole missään keskustassa sitä nähnyt ? Ja tietty paras pubi on Vaisaaressa, Kolmospub ;)


      • minä ja mun mies
        *Raivoraitis* kirjoitti:

        se Carioca nyt sitten on avannut uuden ravintolan ? En ole missään keskustassa sitä nähnyt ? Ja tietty paras pubi on Vaisaaressa, Kolmospub ;)

        Jaa-a vierailulla Raisiossa... etsittiin paikkakunnalta pubia ja tuohon Vaisaareen nyt aiotaan lähteä, katsomaan, kait se vielä on, mutta onkohan siellä mitään näin tiistaisin. Mihinkähän asti se on auki, että vieläkö keritään yhdet ottaa?


      • minä ja mun mies
        minä ja mun mies kirjoitti:

        Jaa-a vierailulla Raisiossa... etsittiin paikkakunnalta pubia ja tuohon Vaisaareen nyt aiotaan lähteä, katsomaan, kait se vielä on, mutta onkohan siellä mitään näin tiistaisin. Mihinkähän asti se on auki, että vieläkö keritään yhdet ottaa?

        Joo tuli käytyä. Hyvin ehti vielä - siisti paikka ja mukavaa väkeä oli. Suosittelemme lämpimästi.


    • Vaskulaari

      jossa ei pintaliitäjät liehu: siellä tapaa elämää nähneitä.

      • Ainalaina.

        Kyllä, laitapuolenkulkijatkin ovat hyvin edustettuina.


    • ääh

      Aivan perseestä taas tuo helvetillinen huuto ja möykkä tuolla Vaisaaren pubissa, samaa paskaa ollut joka helvetin viikonloppu koko kesän.Toivon todellakin, että salama iskisi ja polttaisi koko paskan!

    • UKKOS

      paskaa

    • isa67

      Onneksi EN asu Vaisaaressa, jos pubi on tuommoinen öykkäripaikka!
      Sorolaisenmäessä sitten kuulema saa nauttia hilajisuudesta yleensä...
      väestö on hiemna vanhempaa ja kuulin, että joku lapsiperhe lähti onnellisena muualle. Keskusta lie sitten kaikille sopiva asuinpaikka- paitsi Lautamiehen kadun varrella Kerttulantiellä nuoret (kai) jaksavat pitää välillä kotibileitään.
      Onko tornitalo rauhallinen? Siellä olisi nyt asuntojakin tarjolla...Ken tietää?

    • ISO--

      MUNA!

    • hyvä meno!

      Kommentit Alhaistentien Jaskasta?

      • näin on hyvä

        se on vuorotyöläisten suosiossa, sillä näyttää olevan runsaasti porukkaa jopa arki-iltaisin. Tosin, voihan sitä hauskaa pitää ilman alkoholiakin.


      • julfest.
        näin on hyvä kirjoitti:

        se on vuorotyöläisten suosiossa, sillä näyttää olevan runsaasti porukkaa jopa arki-iltaisin. Tosin, voihan sitä hauskaa pitää ilman alkoholiakin.

        Mitäs miinuksia tähän on jaeltu. Olette eri mieltä vai.

        No, minä ajattelin, että niinhän sen on pakko olla, että ovat vuorotyössä ja vapaapäivien iltoina käyvät sitten viihdyttämässä itseään ja kavereitaan - vapaapäiviähän sattuu viikollekin vuorotyössä. Eikä kaljaa ole varaa juoda kuin työssäkäyvällä. No, mitäs? Väitättekö te, että olette niin kovakuntoisia, että voitte työpäivän jälkeen mennä juopottelemaan, ja seuraavana päivänä ihan ok-kunnossa töihin. No, totahan ei usko kukaan!

        Vai tuliko ne kolme miinusta siitä, että hauskaa voi pitää ilman alkoholiakin? Ai, ei voi vai?


      • mitäs miinustelette!
        julfest. kirjoitti:

        Mitäs miinuksia tähän on jaeltu. Olette eri mieltä vai.

        No, minä ajattelin, että niinhän sen on pakko olla, että ovat vuorotyössä ja vapaapäivien iltoina käyvät sitten viihdyttämässä itseään ja kavereitaan - vapaapäiviähän sattuu viikollekin vuorotyössä. Eikä kaljaa ole varaa juoda kuin työssäkäyvällä. No, mitäs? Väitättekö te, että olette niin kovakuntoisia, että voitte työpäivän jälkeen mennä juopottelemaan, ja seuraavana päivänä ihan ok-kunnossa töihin. No, totahan ei usko kukaan!

        Vai tuliko ne kolme miinusta siitä, että hauskaa voi pitää ilman alkoholiakin? Ai, ei voi vai?

        Ja vielä enemmän liksaa vaatii se, että juo kaljaa ja vielä polttaa röökiikin. Siinä sitä rahaa menee! Pakkohan niitten on olla vuorotyöläisiä.


      • me mitään pulei

        Kauhiasti ne sitä kehuu, ne on biljardissa hyviä, Ne, siis Jaskan porukka.


      • Tarkka sihti

        No Jaskassa on hyvä käydä paskantamassa, jos matkan varrelle osuu.


      • Anonyymi

        Jaska Jokunen eli tuttavallisemmin Jaska Tekijänoikeusrikos on räkälä. Ei se ehdottomasti pahimmasta päästä oleva räkälä (joka löytyy Tornitalon viereisestä talosta, PR-Baari) vaan sitä keskitason räkälää.

        Raisiossa lähes ainoa oikea pubi (jota pitäisi ehkä tavernan nimellä kutsua, koska pitkällä kaulalla paras) on Mallaskulma.


    • Dokuja niissä vaan

      Samanlaisia sekakäyttäjien paikkoja kaikki niin jaska,pr,kolmonen ym.!
      Turkuun on lyhyt matka!

      • niinkö!

        ai ihana, mä jo ajattelinkin, että teinkö eilenkin väärän arvion paikasta, kun jaskan ohitse menin. Vaikutti niin sekopäiseltä porukalta taas siinä tupakkialueella. Mutta jos joku toinen uskaltaa sanoa sen, mitä minä ajattelin, niin taidan olla sitten samaa mieltä.


      • ryyppä

        Aika kermaperse olet.


      • voi voi.....

        Ei noin saa ihmisistä sanoa, ajattele jos heillä on vaikka lapsia, joutuvat vielä lapset kiusattaviksi! Lapsethan aina ihailevat isiään ja äitejään (ja päinvastoin), monesti vielä nämä lapsukaiset ovat ne korvat kipoissa, eli sitten iloisella mielellä toistelevat ympäriinsä mitä äidiltä ja isiltä ovat kuulleet. Vaikkei ne isin ja äidin jutut aina niin älykkäitä oliskaan, mutta lapsi ihailee omiaan.

        Heko heko...


    • Konsantie

      Ihalan portti Sivaa vastaanpäätä on ok paikka. Ystävällinen palvelu ja hintataso-

      • taksikortti puuttuu.

        Kuka sinne asti jaksaa kävellä?
        Saati pois - ei ole taksikorttia.


      • Puolimaratonin juoss
        taksikortti puuttuu. kirjoitti:

        Kuka sinne asti jaksaa kävellä?
        Saati pois - ei ole taksikorttia.

        Jokainen vähänkin liikuntaa harrastava kävelee kymmenen kilometriä ihan kevysesti; tosin kunnon lenkkarit on hyvä olla koivissa.


    • shababa

      haistakaa mutsinne

    • mymmeli -2050

      Ruvetkaa puliukoiksi niin on paikkoja mistä valita:-)

    • Kolina-äijä

      mymmeli on niin nuori ja tietämätön...
      PULIUKKOJA EI ole ollut enää -60 luvun jälkeen kun ei pulituuriakaan ole sen jälkeen valmistettu!
      Itse olen sen verran vanha faija,että kerkesin nuorempana hakkaamaan pulia monet kerrat...Ja se ei tarkoita,että olisin ketään ihmistä piekänyt...;))
      Ottakaa lapsoset historiasta hiukan selvää! ;D
      Ps.Kolinaahan kyllä myytiin vielä-80 luvulla ja turussa jopa nakkikioskeista sitä sai ja kansa kohahti kun hymy-lehti paljasti asian...

      • no, nyt on eri ainee

        Puli puli.

        Mitäs nää nykykorvikekäyttäjät sitten on - kun kerran aerosolideodoranteistakin sniffaafat tajunsa kankaalle. Butaani - se on muuten niin vaarallista, ettei kuulkaa kantsis.

        Joo, mitäs, tässä oli yks päivä yks neropatti tuolla yhdessä kaupassa, mutta en viitti sanoo missä, niin siinä se oli jo portista sisään tullessa hihkumassa että kun pistävät pienemmätkin bensakanisterit lukkojen taa - kai se tarkotti jotain niitä lasoleita ynnä muita - noo, kai ne on kohta noi aerosolipurkitkin lukkojen takana ja kaasusytkärit.

        Mitä sun vekaras käyttää?


      • tenunenu...

        Eiks tenua saa vai?


    • mymmeli-2050

      Kyl niit aitoja puleja on viäl perseenreijäs eli pr:ssä!käy kattomas jos et usko. Ja olen parhaat päiväni nähny, ettei nuoria enää olla.

    • eloa nähnyt oon

      Tenua saa mutta sen verran denaroitua nykyään,että jos kerran otat niin viimeiseksi se jääkin.Ennen deekut pakkasella lorotti sitä rautaputken läpi ja myrkyt jääty rautaan pirtun tullessa jäätymättä läpi.Ranskanleivän siivujen läpikin ne sitä suodatti mutta ei puhdistunut hyvin.Pulituuri oli erästä rautakaupan lakkaa ja kellertävää.Sitä kun aikansa hakkasi=ravisteli niin aine kirkastui ja valkoinen klöntti jäi pullon pohjalle.Siihen vaan vettä joukkoon ja taas laulu raikasi.Sen ajan sissit asuivat metsissä muovista yms.kyhätyissä koijissa ympäri vuoden ja pultsarit ei olleet mitään rosvoja vaan sodassa traumatisoituneita veteraaneja.Oli joukossa lääkäreitä,tuomareita ja työmiehiä joille sodan kauhut oli liikaa ja monet raajarikkoja.Itse ongin rannalla näille pikkupoikana järvestä särkiä joita paistoivat onnellisena nuotiolla.Usein sain palkaksi sata markkaa joka vastasi markkaa mutta sillä sai limun ja munkin.Hyvä muisto jäi niistä rantojen miehistä jotka olivat kuitenkin Miehiä verattuna nyky dokuihin!Pr:ssä ei ole kuin onnettomia pikkurikollisia jotka juo muutaman kaljan ja siinä kaikki!

      • nyt menee ...

        Joo, kiva sä annat oikein menetelmäohjeet.

        Kyllähän ne osaa, katos eikös ne tunge vaikka viinassa kastettuja tampaxeja suoleensa tai pilluunsa, nämä nuoret kännääjät.....

        Oho..

        Älä viitti kertoo lisää....


      • Menee millä menee
        nyt menee ... kirjoitti:

        Joo, kiva sä annat oikein menetelmäohjeet.

        Kyllähän ne osaa, katos eikös ne tunge vaikka viinassa kastettuja tampaxeja suoleensa tai pilluunsa, nämä nuoret kännääjät.....

        Oho..

        Älä viitti kertoo lisää....

        Kyllä miun pilluun tungetaan kankiaa kyrpää!


    • deekupaskaaelämä

      Voi vittu voi voi!

      • Mennee luijjaa

        Voihan keheno, voi ja vielä kerran, voi!


    • piilossa..

      Raision kaikki baarit on homobaareja..! .T: Huomannut..

      • Kaljaa koneeseen

        Jaska pubi ja music bar ovat raision parhaimmat paikat.


      • minnes sitten
        Kaljaa koneeseen kirjoitti:

        Jaska pubi ja music bar ovat raision parhaimmat paikat.

        Onko Music bar sulkenut ovensa? Käytiin oven takana viime lauantaina ja kalterit oli ovessa....kuka tietää?


      • Anonyymi

        Kyllä homo toisen tunnistaa. Mennäänkö lauteille, hani?


    • Rehutehdas on...

      Mene nyt vaikka turkuun!
      Eihän raisiossa ole yhtään mitään...

    • minnes sitten

      Juu toki Turkuun aina pääsee, mutta kysyinkin että onko Music Bar sulkenut ovensa. Et sitten osannut siihen mitään sanoa?

    • on lopettanu

      paraislainen omistaja kyrsiintyi ja lopetti kapakan.

      • ja sitten turkuun :)

        Ok, näin vähän epäilinkin. Kiitti tiedosta!


      • kag/ka

        Paraislainen lopetti, ja myi baarin mokkakorvalle, sitä en tiedä onko mokkakorva pistänyt ovet säppiin.


    • Oi niitä aikoja

      Onpa oikein kulttuuriketju tämä. Ja samalla selvä markkinarako. Tarvitaan Ravintola Rukin tai Ullanhovin kaltainen tanssiravintola Raisioon, jämerä portsari ja solmiopakko. Kuka ottais onkeen, vai onko onki ottamaton ja lampi kalaton?

      • Konsantie

        Ihalan Portti Ihalan keskustassa on viihtyisä seurustelupaikka kohtuullisella hintasolla ja hyvällä palvelulla.


      • kag/ka
        Konsantie kirjoitti:

        Ihalan Portti Ihalan keskustassa on viihtyisä seurustelupaikka kohtuullisella hintasolla ja hyvällä palvelulla.

        Raision perseenreikäpub on paras,se on yhtä laadukas kun kävijänsäkin.
        Kaikki kaljakuppiloissa käyvät siiderinorsut/mäskisäkit ovat säälittäviä hampuuseja, joiden elämä pyörii kaljakuppilan ja sossun välillä.


      • durrrrr....
        kag/ka kirjoitti:

        Raision perseenreikäpub on paras,se on yhtä laadukas kun kävijänsäkin.
        Kaikki kaljakuppiloissa käyvät siiderinorsut/mäskisäkit ovat säälittäviä hampuuseja, joiden elämä pyörii kaljakuppilan ja sossun välillä.

        Hyvä vitsi, vitsi.


      • Kag/ka

        Asiaa. Raisiossa kaivataan sellaista baaria kun Ullanhovi oli, laatupaikka,siistit asiakkaat, ja portsari ovelle.


      • Ulla ja hovi
        Kag/ka kirjoitti:

        Asiaa. Raisiossa kaivataan sellaista baaria kun Ullanhovi oli, laatupaikka,siistit asiakkaat, ja portsari ovelle.

        Tais olla Ullanhovi 70-luvulla....


      • no voivoi
        kag/ka kirjoitti:

        Raision perseenreikäpub on paras,se on yhtä laadukas kun kävijänsäkin.
        Kaikki kaljakuppiloissa käyvät siiderinorsut/mäskisäkit ovat säälittäviä hampuuseja, joiden elämä pyörii kaljakuppilan ja sossun välillä.

        ime paskaa, kermaperse


      • HJHeinonen
        Ulla ja hovi kirjoitti:

        Tais olla Ullanhovi 70-luvulla....

        Ravintola Ullanhovin tarina päättyi Ullanhovi nimisenä vuonna 81 yrityskaupan seurauksena. Ravintoloitsijana vuodesta 1978 vuoteen 1981 saakka oli Heikki Heinonen vaimonsa Helena Huhtamäen kanssa. Heikki toimi pitkään hotellinjohtajana eri puolilla Suomea, viimeksi Syötteen matkailualueella.


    • Ikuinenkantis

      Ullanhovi on varmasti tähänastisista raision baareista parhain, mutta ikävä kyllä ei enää olemassa... Missään keskustelussa ei mainittu Aropupua... Omistaja on idiootti, mutta onneks se on itse viikonloppuiltasin kauheen harvoin tiskin takana. Sensijaan naiset tiskin takana palvelee aina yhtä ilosesti ja asiallisesti, pisteet sinne =)

    • Ihalalaiinen

      Kilometri Raision keskustasta ja löytyy Ihalan Portti Ihalan keskustasta. palvelu on hyvää ja hinnat kohdallaan.

    • suihkuun..

      Kylläpä sinulla on mittavirhettä! Minkä puskan kautta oikaiset keskustasta Porttiin kilometrin matkan?????
      Tosi kauhea paikka, kuten entinen Pikku Jaska, nykyisin Hakin Pub.

      • troyktk

        Jaska on paras.


    • Ihalalainen

      "SUIHKUUN" kirjoittelijalle:

      Kilometri tulee Ihalan Porttiin, kun tepastelee Kirkkoväärtinkujaa ylös lukiolle, Tuomonkujaa alas oikealle kävelytielle oikealle ja Latokujalle (tms sen tapainen nimi) vasemmalle ennen koulua. Siinä on Ihalantieltä 200 metriä.

    • Pernon Paroni

      Ihalan Portti on esillä 4 kohtauksessa Uhkapelimerkki elokuvassa. Turussa kohtaukset ovat Uudessa Apteekissa.

      Ei jjoka Suomen kuppila pääse elokuvanäyttämöksi.

    • Rusoposkinen inkkari

      Mutta Paatuneet Runkkarit -baari tulee mukaan Mannerheim-elokuvaan! Siinä jää ihalanportit maailmanmaineessa kakkoseksi.

    • Naantalilainen

      Tulin katsomaan et jos haluaa muuttaa kantapaikkansa Naantalista Raisioon ni ei väköjään tarvii.... täytynee tehä omasta autotallista viihtysämpi!!!!

      • naantalilainen

        Näköjään.... ite korjatakseni :D


    • Pertsari

      mene Jaskaan...

    • Tosi on

      Taitaa se Mallaskulma olla se siistein paikka Resossa.
      Paree, kun unohtaa Kolmosen, Hakispubin ym nurkkaräkälät heti alkuunsa.

    • KaleviH

      Mallaskulmassa käy vastemielisiä snopeja ja mies henkilökunta ja heidän palvelunsa todella ala-arvoista

      • Anonyymi

        Terveisin PR-Baarin puliukko joka luuli räkäläksi, konttasi sisään kaatokännissä jonka jälkeen heitettiin niska-perse otteella ulos.


    • Kagreso

      Ei niitä yksinkertaisesti ole, kaikissa surkeita luusereita ei kiva mutta valitettavasti totta, kierrä kaukaa.

    • Maltaillen

      Mallaskulma ainakin on mukava ja siisti paikka. Että siellä tulee käytyä silloin, kun on tarvetta lähteä viihteelle.
      Itse kanssa olen samanlainen, ei kyllä enää vuosiin ole kiinnostanut kuunnella katsella pulsujen puuhasteluja, eikä näitä pistä edes yks kalja-pummaamisia.
      Mallaskulmassa on aika hyvät olutvalikoimatkin, ainakin Raision kokoisen paikan olutravintolaksi(tai millä tittelillä sitä kuuluisikin nimittää).

    • avul

      EIKÖ LÖYDY TUOREEMPIA KYSYMYKSIÅ KUIN VANHAA PASKAA JOS EI NIIN LOPETA KIRJOITTELU.

      • Käyhän-Eki

        Luulin Humppilan olevan paska paikka, mutta Raisio veti siinäkin pidemmän korren. Taas yksi uusi syy olla lähtemättä Turusta minnekään.


      • kag
        Käyhän-Eki kirjoitti:

        Luulin Humppilan olevan paska paikka, mutta Raisio veti siinäkin pidemmän korren. Taas yksi uusi syy olla lähtemättä Turusta minnekään.

        Auto ainakin kannatta ostaa aina humppilan piilistä, siellä on hyvät valikoimat.


      • Anonyymi

        Eikö löydy pienempiä kirjaimia kuin suurimmat ?
        Jos ei, niin lopeta kirjoittelu.
        Veikkaan, että olet Putinin pituinen.


    • pijrg08h230g

      up!

    • malmöturussa

      Vokissa on hyvä...

    • assas33

      Onko tuossa Pancho villassa joku terassi ihan vain oluen juomiseen vai pelkästään ruokailuun? Ketään en ole vielä nähnyt siellä.

      • kylylyl

        Kyllä siinä viimekesänä ainakin lonkeroa tuopeista juotiin


    • Anonyymi

      Ihalan portti on ihan kiva paikka, hyvännäköiset naiset kans siellä töissä 😁

      • Anonyymi

        IsoErektio


    • Anonyymi

      Vieläkö Raisiossa on Music Bar vanhassa kuosissa (90-lukua)?
      Keskusta, toinen tasanne, Rukin ja Ullanhovin lähellä.

      • Anonyymi

        Ei ole. Siin on kerrostalo nykyään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole. Siin on kerrostalo nykyään

        OK, piti käydä siellä kaljalla näin nostalgiamielessä.
        Netin mukaan Raisiossa on joku Music Bar Sävel, jossa visaillaan ja bingoillaan. :0


    • Anonyymi

      Up! Hyvä baari Raisiossa?

      • Anonyymi

        ei ole


    • Anonyymi

      Raisioon kun muuttaa niin tietää olevansa pohjalla. Sen alemmas ei nimittäin pääse!

      • Anonyymi

        Silti pääsit


      • Anonyymi

        Silti keksit keinon


    • Anonyymi

      Raision varsinaisessa keskustassa on kait nykyään kaksi varsinaista baaria: OMG (oikea) ja Mallaskulma (vasen).

      Tasalanaukio nykyisessä asussaan kuin kaikkein pikanteimmat italialaiset piazzat. Astelet paikalle Tokmannilta päin; näet kaiken yllä ihmisten lyhyttä eloa mittaavan kellotornin, satoja vuosia vanhan. Piazzan kivetys tuhat vuotta vanhaa, tehty viikinkilaivojen palasista, Raision perustajien.

      Joka tapauksessa, kun olet piazzalla ja katsot vanhan Tiimarin tienoilta vanhan Anttilan sisäänkäynnin ohi, voit valita vasemman tai oikean baarin.

      Valitse työväenluokka (oikea) tai valitse keskiluokka (vasen).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14836
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3049
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3045
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3045
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3045
    6. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3044
    7. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3040
    8. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3036
    9. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3034
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3034
    Aihe