kyllästynyt

vesimiehenä olooni

En jaksais yhtään näitä vesimiespiirteitäni. nytkin sain pilattua hyvin alkaneen suhteen kylmäkiskosuudellani ja sillä että pitää olla aina vaan cool vaikka toinen selkeesti odotti reagointia, puhetta tunteista, läheisyyttä ym. Ei meistä vesimiehistä heti ole sellaseen,ainakaan tutustumisvaiheessa.Mitää ei voida myöntää ja tunteiden paljastaminen koetaan heikkoudeksi, ei olla moksiskaan yhtään mistään, ainakaan näkyvästi.Ollaanko me kaikki tällasia vai vaan minä?

18

3601

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuin olisin

      lukenut eräästä rakkaasta vesimiehestä. Hän on juuri kuvailemasi kaltainen ihminen. Minä vain sitkeästi yritän ymmärtää, sillä hän vain jotenkin onnistui kutomaan verkkonsa ympärilleni. Sitä en tiedä kauanko jaksan vain odottaa. Tiedän, että tunteita hänellä on, mutta erikoisesti hän ne näyttää ja jos näyttää, jättää paljon arvailujen varaan.

      • kyllästynyt..

        Nimenomaan yksi raivostuttava piirre on tuo arvailujen varaan jättäminen! Se tapahtuu ihan tiedostamatta, mutta ihmiset vetävät siitä helposti vääriä johtopäätöksiä eivätkä jaksa arvuutella kun veskarista ei saa mitään irti!


    • SORRY VAAN

      MINÄ OLEN OINAS NAINEN JA MIEHENI ON VESIMIES JUURI SAMALAINEN, KUIN SINÄ KUVAILIT LUONTEENPIIRTEITÄSI.ITSE OLEN TUNTEELLINEN, AVOIN JA HERKKÄ HALUAISIN LÄHEISYYTTÄ, HALAILUA, PUSSAILUA YM.. MUTTA MIEHENI ON TUNTEETON EI YMMÄRRÄ MUN LÄHEISYYDEN KAIPUUTA. VERTASI MUA KOIRANPENTUUN JOKA KAIPAA LÄHEISYYTTÄ. MIEHENI OLI MYÖS EPÄREHELLINEN JA ONPA JOPA PETTÄNYT MINUA SEURUSTELUN AIKANA.MINUN PITÄISI UNOHTAA JA ANTAA ANTEEKSI, KOSKA MIEHENI MIELESTÄ NIILLÄ EI OLE ENÄÄ MITÄÄN MERKITYSTÄ.MIESTÄNI PITÄISI ARVOSTAA JA KUNNIOITTAA.MYÖS MUUT VESKARIT JOIDEN KANSSA OLEN OLLUT TEKEMISISSÄ OVAT ANTANEET ITSESTÄÄN KYLMÄN JA EPÄREHELLISEN KUVAN. TIETENKÄÄN TÄMÄ EI KOSKE TEITÄ KAIKKIA. SORRY VAAN, MUTTA NÄIN MINÄ TUNNEN...

      • vesimies N

        Minä taas olen Vesimies nainen ja mieskaverini on Oinas. Meillä tuo asia taas on aivan päin vastoin. Ja, että Oinasko tunteellinen ja näyttää tunteensa, heh, heh... Niin omalle koiralleen kyllä!

        Niin, joskus kuuluu tällaista puhetta: Voi, voi, mitä se papan oma kullannuppu. On niin rakas, että... Oi, oi, oi..!!!!
        Ihan säihkähdän, että se minun Oinaaniko minulle noin puhuu. Ihanaa! Kunnes huomaan, että se olikin hänen koiransa, jolle hän puhui!
        Sanotaan taas, että ei ehkä koske kaikkia.....


      • vesimiehenä
        vesimies N kirjoitti:

        Minä taas olen Vesimies nainen ja mieskaverini on Oinas. Meillä tuo asia taas on aivan päin vastoin. Ja, että Oinasko tunteellinen ja näyttää tunteensa, heh, heh... Niin omalle koiralleen kyllä!

        Niin, joskus kuuluu tällaista puhetta: Voi, voi, mitä se papan oma kullannuppu. On niin rakas, että... Oi, oi, oi..!!!!
        Ihan säihkähdän, että se minun Oinaaniko minulle noin puhuu. Ihanaa! Kunnes huomaan, että se olikin hänen koiransa, jolle hän puhui!
        Sanotaan taas, että ei ehkä koske kaikkia.....

        Ihan totta, mulla samat kokemukset oinaasta! Luulen että oinaat eivät vaan kestä tai ymmärrä vesimiehen kylmäkiskoisuutta; ottavat sen itseensä ja jakavat hellyytensä sitten kissoille ja koirille.


      • vesimiehenä kirjoitti:

        Ihan totta, mulla samat kokemukset oinaasta! Luulen että oinaat eivät vaan kestä tai ymmärrä vesimiehen kylmäkiskoisuutta; ottavat sen itseensä ja jakavat hellyytensä sitten kissoille ja koirille.

        veskarit pelkäävät näyttää tunteitaan koska sitoutuminen pelottaa. se, että tulee luvatuksi liikoja koska tärkeää seistä sanojensa takana.Itse olen opetellut näyttämään tunteita, se tulee luottamuksen myötä. Tuo pettämisasia voisi liittyä pikemminkin 'asentoon' elämää kohtaan kuin horoskooppiin. Opimme arvoja ja malleja joista tehdä valintoja.Niihin ei synnytä.


      • vesinainen
        tatau kirjoitti:

        veskarit pelkäävät näyttää tunteitaan koska sitoutuminen pelottaa. se, että tulee luvatuksi liikoja koska tärkeää seistä sanojensa takana.Itse olen opetellut näyttämään tunteita, se tulee luottamuksen myötä. Tuo pettämisasia voisi liittyä pikemminkin 'asentoon' elämää kohtaan kuin horoskooppiin. Opimme arvoja ja malleja joista tehdä valintoja.Niihin ei synnytä.

        Mulla "epämiellyttävien" tunteiden (eli pettymys ja paha mieli)näyttämisen vaikeus johtuu siitä, että mä olen muuten "helppo" parisuhteessa, kun en vedä hirveää draamaa joka roskiksen viemisestä. Jos toinen loukkaa mua pahasti, takuuvarmasti en näytä sitä heti , jos koskaan. Jonkinlainen pakko olla vaan kovana ja vetää ei-kuule-tunnu-missään-et-ole-niin-tärkeä -linjaa. Kunnes sitten jossain vaiheessa astia täyttyy ja kuohuu yli, josta seuraa nopea mutta raaka tappelu. Tämä ehkä kahdesti vuodessa.

        Hellyyden osaan kyllä näyttää, paijata ja hipaista ohimennen. Rapsuttaa selkää pyytämättä. Mutta se pahanmielen näyttämisen kanssa on vielä opettelua.


      • kyllästynyt..
        vesinainen kirjoitti:

        Mulla "epämiellyttävien" tunteiden (eli pettymys ja paha mieli)näyttämisen vaikeus johtuu siitä, että mä olen muuten "helppo" parisuhteessa, kun en vedä hirveää draamaa joka roskiksen viemisestä. Jos toinen loukkaa mua pahasti, takuuvarmasti en näytä sitä heti , jos koskaan. Jonkinlainen pakko olla vaan kovana ja vetää ei-kuule-tunnu-missään-et-ole-niin-tärkeä -linjaa. Kunnes sitten jossain vaiheessa astia täyttyy ja kuohuu yli, josta seuraa nopea mutta raaka tappelu. Tämä ehkä kahdesti vuodessa.

        Hellyyden osaan kyllä näyttää, paijata ja hipaista ohimennen. Rapsuttaa selkää pyytämättä. Mutta se pahanmielen näyttämisen kanssa on vielä opettelua.

        Totta toikin, ettei omaa pettymystä tai harmistusta mielellään myönnä tai näytä. Aina vaan kaikki on ok. Ja dramatiikkaa ei todella löydy hakemallakaan!
        Mulla toi kuppi täyttyy hitaasti, siis todella hitaasti, mut sit kun menee yli niin kävelen ovesta ulos enkä pahemmin taakse päin enää katsele.


      • -A-
        vesinainen kirjoitti:

        Mulla "epämiellyttävien" tunteiden (eli pettymys ja paha mieli)näyttämisen vaikeus johtuu siitä, että mä olen muuten "helppo" parisuhteessa, kun en vedä hirveää draamaa joka roskiksen viemisestä. Jos toinen loukkaa mua pahasti, takuuvarmasti en näytä sitä heti , jos koskaan. Jonkinlainen pakko olla vaan kovana ja vetää ei-kuule-tunnu-missään-et-ole-niin-tärkeä -linjaa. Kunnes sitten jossain vaiheessa astia täyttyy ja kuohuu yli, josta seuraa nopea mutta raaka tappelu. Tämä ehkä kahdesti vuodessa.

        Hellyyden osaan kyllä näyttää, paijata ja hipaista ohimennen. Rapsuttaa selkää pyytämättä. Mutta se pahanmielen näyttämisen kanssa on vielä opettelua.

        Joo, mulla on sama juttu. Myönteisiä tunteita näytän, mutta kielteisiä en. Kasaan niitä sisään ja sitten kun menee kuppi nurin lähen meneen. Miksiköhän ei nuo parisuhteet oikein ota kestääkseen..?


    • Oma kokemukseni

      Miten niin pilasit suhteesi? Kauan se suhde kesti? Yritän auttaa.. Voitko vielä korjata tilanteen? Ehkä tämä ihminen sinun elämässä odotti, tai on samanlainen kuin sinä,tunteiden näyttäminen heikkuos. Silti toiselta odottaa. Mä koen itse pientä epävarmuutta, koetko sinä sitä. Kerro tunteistasi hänelle. Usko, jos hän on sinulle se oikea, hän tulee.. Rakastitko häntä? Sellainen pitää sanoa osoittaa, vai etkö ollut varma hänen tunteistaan?

      • kyllästynyt..

        Sanotaan näin että suhde oli hyvin aluillaan. Ehkä jotain on vielä korjattavissa ja jos on, niin otan kyllä opikseni. Pakotan itseni toimimaan toisin, edes sen verran että toinen ymmärtää.
        Koen myös epävarmuutta, juu. Sitä kai peitelläkseni käyttäydyn aivan toisin, vaikka ei olisi mitään syytäkään. Pelkään tehdä aloitteita ja puhua tunteista ja en halua tehdä niistä tosiaan mitään numeroa ja nimenomaan sen takia etten ole varma hänen tunteista. Silloin kun on varma olo, näytän ja osoitan kyllä kaiken. Mutta nyt pelkään että saan jonkun säälittävän rakastuneen leiman jos puhun tunteista eikä niihin saa vastakaikua.


      • omat kokemukseni
        kyllästynyt.. kirjoitti:

        Sanotaan näin että suhde oli hyvin aluillaan. Ehkä jotain on vielä korjattavissa ja jos on, niin otan kyllä opikseni. Pakotan itseni toimimaan toisin, edes sen verran että toinen ymmärtää.
        Koen myös epävarmuutta, juu. Sitä kai peitelläkseni käyttäydyn aivan toisin, vaikka ei olisi mitään syytäkään. Pelkään tehdä aloitteita ja puhua tunteista ja en halua tehdä niistä tosiaan mitään numeroa ja nimenomaan sen takia etten ole varma hänen tunteista. Silloin kun on varma olo, näytän ja osoitan kyllä kaiken. Mutta nyt pelkään että saan jonkun säälittävän rakastuneen leiman jos puhun tunteista eikä niihin saa vastakaikua.

        Mä koen epävarmuutta. kaipaan kauheesti hellyyttä pelkään näyttää tunteita, näytän välittämistä mutta kauan vaikea päästää lähelle. siis sydäntä lähelle. pelkää varmaan pettymyksiä, eikä ole tarpeeksi hyvä toiselle. tätä mä pelkää. näytä hänelle tunteesi, aito puolesi, läheisyyttä on myös näyttää haavoittuvuutta. Kaikkea hyvää elämäsi! Minkä ikäinen muuten olet? Mä näin vesimiestä, siinä oli heti jotain.


    • Kate83

      Olen ollut samaa mieltä jo jonkun aikaa.. vesimiehen piirteeni ärsyttävät todella itseäni..On monia piirteitä, joista näkee jotta oon kuitenkin vesimies.. Mutta olen tuon kylmäkiskoisuuden vastakohta.. olen hyvinkin tunteellinen ja romanttinen ihminen ja tuon sen hyvin julki olemuksellani=).. Ja kun olen suhteessa.. niin se tuo mulle turvaa, enkä tunne itseäni mitenkään ahdistuneeksi.. ja rakastuneena olen hyvinkin uskollinen ja en nää mitään syytä koskaan edes pettää se ei kuulu periaatteisiini ja luontooni.. enkä pelkää sitoutumista suhteen edetessä=)..Oon varmaan poikkeus vesimiehestä=)?..

      • kiin nostunut

        Oletko loppupään vesimies? Kuu kaloissa? Entä venus ja mars?
        Tulee mieleen tuo loistava, hurmaava Anna Abreu. Karttaa tosin en ole katsonut, mutta rohkeus ja ujous samalla kertaa on mielenkiintoinen yhdistelmä.


      • kyllästynyt..
        kiin nostunut kirjoitti:

        Oletko loppupään vesimies? Kuu kaloissa? Entä venus ja mars?
        Tulee mieleen tuo loistava, hurmaava Anna Abreu. Karttaa tosin en ole katsonut, mutta rohkeus ja ujous samalla kertaa on mielenkiintoinen yhdistelmä.

        Kuu on kauriissa!! Sekin on kamalaa, tekee ihan kivikasvoksi! Venus sentään kaloissa, eli se romanttinen puoli tulee sieltä, onneks! Mut vesimiehen piirteet vaan jarruttelee niitä tehokkaasti. En ole loppupään, vaan aika helmikuun alkupuolen vesimies. Mars kauriissa, tuskin sekään tilannetta helpottaa..
        Mä luulen, et oon myös sellanen rohkea ujostelija!!;-)


      • hyvin sanottu
        kiin nostunut kirjoitti:

        Oletko loppupään vesimies? Kuu kaloissa? Entä venus ja mars?
        Tulee mieleen tuo loistava, hurmaava Anna Abreu. Karttaa tosin en ole katsonut, mutta rohkeus ja ujous samalla kertaa on mielenkiintoinen yhdistelmä.

        Juuri näin,olen ujo mutta tarvittaissa ruuti kyllä palaa.Olen joskus pelästyttänyt sopivanoloisen naisen pois.Jos huomaan tosi sopivan ihmisen,itsehillintä hiukan vikeaa.Ja toinen pelästyy.Mutta jos ei natsaa,en turhaan reakoi.


      • oon.
        hyvin sanottu kirjoitti:

        Juuri näin,olen ujo mutta tarvittaissa ruuti kyllä palaa.Olen joskus pelästyttänyt sopivanoloisen naisen pois.Jos huomaan tosi sopivan ihmisen,itsehillintä hiukan vikeaa.Ja toinen pelästyy.Mutta jos ei natsaa,en turhaan reakoi.

        Pakko kyllä myöntää että olen itse juuri samanlainen veskari.
        Jos mua itkettää, niin en koskaan itke (siis silloin ku muita on paikalla) Kukaan mun kaveri ei oo koskaan nähnykkään mun itkevän, enkä mä oo myöskään semmone et halailisin hirveesti kaikkia niinku jotkut näyttää tekevän


    • en kyllä osaa uida mutta ve...

      kanattaa miettiä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      424
      4655
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1660
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      91
      1401
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1309
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      17
      1204
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1141
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1055
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      950
    9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      829
    10. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      54
      827
    Aihe