onko leijonat herkkiä?

sunsun

Ovatko leijonat kovan ylpeän kuorensa alla herkkiä? Olen vetänyt leon kanssa samaa kovaa viileää linjaa mutta tekisikö enemmän vaikutuksen rehellinen häntä kohtaa tuntemani tuntojeni purkaminen.? Vai onko sellainen leijonan mielestä nysväilyä ja saa vain pakenemaan paikalta?

22

4884

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin on.

      Piste.

      • -Peijoona-

        Ei olekaan, mutta onko iltapäivälehdet totta tai oletko sinä olemassa?!? ooo Näinä päivinä on turha etsiä absoluuttisen objectiivisia henkilöitä, koska niitä löytyy vain saduista.

        Jos mä esimerkiksi en tykkää sun jostain piirteestä tai tykkään niin niistä on helpompi puhua, kun voi käyttää lapsellista horoskooppia verukkeena. Toisin sanoen et kestäisi kuulla asioita suoraan, joten parempi kuorruttaa ne tarinalla tai jollain yliluonnollisella niin et ota heti hernettä nenään, koska et kuitenkaan kestä kritiikkiä. Piste. piste...

        -Peijoona-

        ps Satu voi olla lähempänä absuluuttista totuutta(ensikäden tietoa) kuin todellisuus, missä me elämme. Tiedotus välineetkin kertovat vain oman näkemyksensä asiaan, mahdollisesti sievistellen. Ei koko totuutta yleensä(Silmän räpäys ei kerro koko tarinaa).


      • tai totta
        -Peijoona- kirjoitti:

        Ei olekaan, mutta onko iltapäivälehdet totta tai oletko sinä olemassa?!? ooo Näinä päivinä on turha etsiä absoluuttisen objectiivisia henkilöitä, koska niitä löytyy vain saduista.

        Jos mä esimerkiksi en tykkää sun jostain piirteestä tai tykkään niin niistä on helpompi puhua, kun voi käyttää lapsellista horoskooppia verukkeena. Toisin sanoen et kestäisi kuulla asioita suoraan, joten parempi kuorruttaa ne tarinalla tai jollain yliluonnollisella niin et ota heti hernettä nenään, koska et kuitenkaan kestä kritiikkiä. Piste. piste...

        -Peijoona-

        ps Satu voi olla lähempänä absuluuttista totuutta(ensikäden tietoa) kuin todellisuus, missä me elämme. Tiedotus välineetkin kertovat vain oman näkemyksensä asiaan, mahdollisesti sievistellen. Ei koko totuutta yleensä(Silmän räpäys ei kerro koko tarinaa).

        silmänräpäys kertoo joskus kaiken mitä tarvitsee tietää


      • viirukka

        Se on vaan sinun mielipide ja siitähän ei voi kiistellä, mutta asiat ovat aivan toisin, kun viittii vaivautua ja tutkia ennenkuin hutkia.


    • Minä-

      Leijonat ovat herkkiä. Sopivasti herkkyyttä ja sopivasti "viileyttä", niin eiköhän parhaiten tehoa leijonaan.

    • herkkä vaan

      herkkänahkanen!

      Ole otettavissa, leijona tekee päätöksen haluaako sua vai ei.
      Jos hyökkäät kohti, säikähtää ja pitää sua jotensakin omituisena.
      Jos juokset pakoon, voit iskee sen saalistusviettiin muttet ollenkaan tunteisiin.
      Ole vain ja elä omaa elämääsi.
      Kun leijona tekee päätöksen, kunnioita sitä. Voitte elää onnellisesti elämänne loppuun asti, jos leo niin päättää tehdä. On muuten hiton sitkeää porukkaa ;)
      Mutta jos ei hän ole kiinnostunut sinusta, omaksikin mielenrauhaksesi on parasta siirtyä kauemmas, sillä tunteita ei voi pakottaa!

      • sunsun

        Hyvä tarkennus toi herkkänahkaisuus! Leijona tekee päätöksen mutta itse oon sortunut ympäripyöreään käytökseen ja osoittanut niukasti leijonan kaipaamaa huomiota, ja muutenkin käyttäytynyt vähän typerästi. Nyt leijona on osoittanut sen herkkänahkaisuutensa ja mietin että onko tässä vaiheessa turhaa valottaa omia todellisia tunnelmia vai siirtyä vähin äänin kauemmaksi.


    • -ei

      herkkä? -ehkäpä...

      Sisimmässään ainakin tämä pikku-leo on sopiva sekoitus herkkyyttä ja luovan kovaa luonnetta. Herkkänahkaisuudesta ei tässä yhteydessä voi puhua. Kyllä, terminologialla on väliä!

      Välinpitämätön ja kylmä on leijona silloin kun häntä ei vain kertakaikkiaan kiinnosta. Hyvin yksinkertaista!

      Tarkkasilmäinen kyllä ymmärtää milloin yrittää ja milloin yrittäminen on tie ei sitten yhtään mihinkään...

    • on hyvinkin

      herkkiä he eivät vain näytä sitä, itse nähnyt Leijonan herkän-puolen ja se kyllä kosketti :)

      ei siis mitään herkkähipiäisyyttä vaan ihan oikeasti tunteiden paljastaminen.

      • leijonana

        Leijonat on herkkiä. Rehellinen tunteiden esiintuominen tehoaa aina. Joku joka ei tunne leijonan sisintä voi kuvitella että viileys/kovuus joka näkyy ulospäin on leijonan luonne. Se on vain kuori jonka on tarkoitus suojata sisintä joka on herkkä kuin mimosan hipiä.


      • ...sanottu
        leijonana kirjoitti:

        Leijonat on herkkiä. Rehellinen tunteiden esiintuominen tehoaa aina. Joku joka ei tunne leijonan sisintä voi kuvitella että viileys/kovuus joka näkyy ulospäin on leijonan luonne. Se on vain kuori jonka on tarkoitus suojata sisintä joka on herkkä kuin mimosan hipiä.

        Sama pätee meihn oinasnaisiin, tai siis ainakin muhun. Helvetin kova kuori mut tosi herkkä...


      • viirukka

        Leijonat, ainakin kypsät ja henkisen kasvun omaavat leijonat ovat avoimia, ja todella herkkiä, näyttävät tunteensa avoimesti ja julkisesti ja kun leijona on rakastunut, sen tietävät kyllä aivan kaikki. Olen leijona-nainen, ja asiat täytyy puhua selviksi ja halki, mitään ei saa jättää hampaankoloon ja jos on jostain jonkun sanomisesta epäselvä, niin se täytyy saada tietää, mitä sillä tarkoitti.
        Leijonat ovat kunnianhimoisia ja rehellisiä ja tosi ihania ihmisiä, vaikka ei kaikki sitä huomaa, mutta kun itte tietää kuka ja mikä on niin se on pääasia.


      • Leo-naaras

        Leijonan itsevarman ja välillä ehkä kovankin kuoren alla sykkii erittäin herkkä ja paikoitellen haavoittuvainen sydän. herkkyyttä löytyy niin nais- kuin miesleijonistakin.

        Leijonan sydän on äärettömän laaja ja he kantavat huolen heille tärkeistä ihmisistä. Mutta jos heitä loukkaa, silloin esiin tulee kylmä ja julma peto. Silloinhan on käyty juuri leon herkimmälle alueelle..


    • Herkkiä ovat

      Itse olen leijona, ja voin sanoa että olen herkkä. Mutten todellakaan näytä sitä tuntemattomille. Ja paljon olen palautetta kuullut siitä, että näytän vihaiselta ja viileältä, vaikken tarkoitakkaan.. Herkkyys tulee esille varsinkin, kun joku muu on herkkä ensin :) Siis joku tärkeä ihminen.. Tai tuntematonkin koskettavalla tavalla. Muutoin sen herkkyyden kanssa pysyy mieluummin yksin..

      Yksi asia millä leijonan saa kuuntelemaan (olen huomannut käytettävän minuunkin, mutta etenkin leijona ystävistäni tämän olen todennut), on ensin tavalla tai toisella tavallaan huomaamatta imarrella leijonaa, jolloin saa hänet kuunteleen (oma itse on leijonan lempi aihe) ja sitten on hyvä sitä kautta hivuttaa oma asiansa sinne väliin ;) Ketkuilua, mutta toimii!

      • dfryhd

        edellinen kirjoittaja, aivan totta! Saman huomannut siskossani. Hyvin viileältä näyttää, mutta ei oikeastaan ole, reagoi herkästi tiettyihin asioihin. Leijonat todella ovat viileitä silloin kun ovat, heitä ei kiinnosta, he murisevat eikä hehin silloin kannata ottaa kontaktia. Leijonat eivät koskaan kyllästy kehuihin itseään kohtaan! Te ette vähättele itseänne. Leijonat ovat hyvin rakastavia, ja teitä on helppo loukata vaikea lepyttää.. se menee ajan kanssa sanotaan.

        Tuo oli niin totta että reagoivat herkimmin kun joku läheinen on herkässä tilassa. Se on todella suloinen ominaisuus leijonassa! Leijonat toisinaan antavat itsestään hemmotellun vaikutelmat ja dramatisoivat joitakin tilanteita..


    • blackmagictiger

      Mä ainakin..Olen myös humoristi..

      • Ginnyskainen91

        "Leijonat on herkkiä. Rehellinen tunteiden esiintuominen tehoaa aina. Joku joka ei tunne leijonan sisintä voi kuvitella että viileys/kovuus joka näkyy ulospäin on leijonan luonne. Se on vain kuori jonka on tarkoitus suojata sisintä joka on herkkä kuin mimosan hipiä."

        Ihan kuin minä. Olen todella viileä, suorastaan pelottava joskus, mutta sisältäni olen todella herkkä ja haavoittuvainen. Kovuus on vain kuori, naamio.


      • Kallionkulmat
        Ginnyskainen91 kirjoitti:

        "Leijonat on herkkiä. Rehellinen tunteiden esiintuominen tehoaa aina. Joku joka ei tunne leijonan sisintä voi kuvitella että viileys/kovuus joka näkyy ulospäin on leijonan luonne. Se on vain kuori jonka on tarkoitus suojata sisintä joka on herkkä kuin mimosan hipiä."

        Ihan kuin minä. Olen todella viileä, suorastaan pelottava joskus, mutta sisältäni olen todella herkkä ja haavoittuvainen. Kovuus on vain kuori, naamio.

        Kyllä olen tosi pelottavan näköinen.Kun kävelen kallion kulmissa,kovimmatkin kundit välttävät jopa katsoa minun päin!

        En koskaan miheille näytän herke ja havoittuva ydintäni(en vihdy miesten seurassa koskaan)
        Vain rakkaalleni avautun jos,luotan hänen täysille.


    • LeijonaMies

      Kova kuori,lempeä sisältä:)

    • Jousileijona

      Tee se tyylikkäästi ja jotenkin älykkäästi, älä ihan tavallisen tallaajan tyylillä.

      Osta joku älykäs pieni esine, josta asia selviää tai jotain sellaista yllättävää, mutta ei mitenkään siirappia.

    • Yks leijona vaan

      Leijonat ovat pohjimmiltaan kovin herkkiä, kovankin ulkokuoren alla. Leijona kaipaa vastusta
      mutta myöskin rakkautta, että jotain siltä väliltä
      suosittelisin

      • Sinetti

        No minä ainakin pidän itseäni todella herkkänä joissain jutuissa. Esim. itselläni aina tapana sanoa ennen pitkää kaikki tunteeni ja ajatukseni julki (siis ei nyt IHAN kaikkea, U know?). Tikahdun, jos joudun niitä pidempään salailemaan.

        Mutta sitten minulla on kaksi parhainta ystävää olleet leijonia myös. Toinen ei koskaan mainitse syvimpiä tunteitaan saatikka ajatuksiaan julki, toinen kertoo kahden kesken tai pitää hänkin omana tietonaan, jos itse en kerro ensin.

        Eli se vähän riippuu? No anyway, suorapuheisuus on arvostettava piirre, jos ei liiallisuuksiin mennä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2102
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1654
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1425
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1331
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe