Onko Vanhanen vellihousu vai ei?

Jaba_43

Jos Vanhanen sallii Väyrysen seisottaa jalkojaan kahdessa parlamentissa hallitusneuvottelujen ajan, niin Vanhasen hallituksen muodotusyritys tulee kaataa eduskunnassa.

Eihän sellaiseen pääministeriin pidä kenekään mennä luottamaan, joka ei saa oman puolueensa häirikköjäsentä kuriin, vaan alistuu tämän painostukseen virkojen saamiseksi.

Minua alkaa hieman ihmetyttää, ettei Väyryselle ole vieläkään sanottu suoraan, että kiristämällä ja painostamalla EI JAETA mitään luottamustehtäviä.

Jos minä olisin Katainen tai Heinäluoma, niin ilmoittaisin Vanhaselle kaikessa hiljaisuudessa, että Väyrynen ei tule saamaan kummankaan puolueen tukea mihinkään tehtävään tämän farssin vuoksi.

Mitään julkista nöyryytystä ei tarvita, mutta Vanhaselle olisi saatava selkeä signaali, jos mies ei itse ymmärrä (niin kuin nyt pahalta näyttää) sitä, että tuollaisen kiristämisen yrityskin on tuomittavaa.

12

448

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heh heh

Äläkäähän hoppuilko.

• Jaba_43

Minua on muutaman kerran yritetty kiristää työelämässä, mistä on seurannut yrittäjälle välitön irtisanominen: pöytä puhtaaksi avaimet pois ja irtisanomisajan palkka käteen ilman, että tarvitsee naamaansa enää näyttää.

Sen verran perisaatteellinen kusipää minä olen, ett5ä odottaisin Vanhaseltakin selkärankaa, jos yritetään asettaa ehtoja pelkän oman edun tavoittelemiseksi, kun hallituksen muodostaminen ei ole edes alkanut.

• ????

Ei hän ole kahdessa parlamentissa, jos hän ei vahvista po. valtakirjaansa.
      Eikö se ole juuri Väyrysen aiempien temppuilujen takia estetty, ettei kukaan voi olla kahden parlamentin jäsen yhtäaikaa?
      Vai mikä on ns. Lex Väyrynen?

• Jaba_43

Väyrysen tekemisillä saivartelu ei kuulu enää asiaan. Väyrynen yrittää painostamalla saada itselleen luottamustoimia, mihin ei missään nimessä pidä kenekään alistua.

Kyse on pelkästään siitä, että Väyrysen käyttämä keino on täysin sopimaton ja tuomittava.

Tämä tuomio olisi nyt tultava Vanhasen taholta ja hyvin selvästi, jos Vanhanen aikoo säilyttää oman uskottavuutensa.

• Todellinen syy Paavo Väyrysen venkoilulle on rahanahneus.

Hän menettäisi käteen jäävistä tuloissaan noin puolet, jos palaisi eduskunnan rivimieheksi.

Mepillä jää käteen kulujen jälkeen 9000-10000 euroa kuukaudessa, rivikansanedustajalla noin 5500.

Tällaista rahanahneutta Väyrynen on osoittanut ennenkin. Kuuluisa päivärahavenkoilu nk. jalasmökillä on yksi esimerkki. Toinen karmea esimerkki on se, kuinka Väyrynen pakotti Kepun ostamaan omalta silloiselta omenatilaltaan omenoita ylihintaan.

Väyrynen on vain itseriittoinen ahne KEPUli.

Sellaisiahan KEPUn ryhmä on muutenkin täynnä.

• Jaba_43

...siitä reagoiko Vanhanen Väyrysen touhuiluun vai ei.

• Jaba_43 kirjoitti:

Tämä on totta.

Mannertenvälinen nahjus Matti Vanhanen on taas kerran näyttänyt koko kansalle, että häneltä puuttuu jämäkkyys ja päätöksentekokyky.

• Jaba_43
        Känä kirjoitti:

Tämä on totta.

Mannertenvälinen nahjus Matti Vanhanen on taas kerran näyttänyt koko kansalle, että häneltä puuttuu jämäkkyys ja päätöksentekokyky.

Vanhanen menettää uskottavuuttaan, jos Väyrynen saa hyppiä nenälle.

Vanhasella pitäisi olla kanttia sanoa Väyryselle suoraan, että kiristämällä ei tule mitään paikkaa: terve menoa Brysseliin, jos et malta odottaa niin kuin muutkin odottavat.

• Uusi-Ukki
        Känä kirjoitti:

Tämä on totta.

Koska naiset pyörittävät Mattia kuin sätky nukkea, miten Matti uskaltaa asettua "Kehäkettu" Väyrystä vastustamaan. Katsotaampa vain kuinka Matti pesee kätensä koko jupakasta, poistuu hyvässä järjestyksessä takavasemmalle, ei Matista ole päätöksentekijäksi. Matti on ollut ja on, asioitten ilmanaikainen hyssyttelijä, mistään ei mitään tule, nahjus mikä nahjus, eikä hän muuksi muutu.

• oivahärkönen
        Jaba_43 kirjoitti:

Paavo kyllä osaa hoitaa asiansa ilman toisten siihen puuttumista.

• Jaba_43
        oivahärkönen kirjoitti:

Paavo kyllä osaa hoitaa asiansa ilman toisten siihen puuttumista.

Väyrynen vaatii itselleen ennakkolupauksia, eli etuilee suhteessa muihin keskustan mahdollisiin ministeriehdokkaisiin.

Pitääkö Vanhasen katsoa sormiensa läpi, kun Väyrynen hyppii muiden nenille ja vaatii itselleen erityisoikeuksia?

• Heh heh

Muistakaa Keskusta on suurin ja kaunein.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      166
      2149
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2092
    3. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1542
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      122
      1461
    5. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      467
      1293
    6. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      76
      1068
    7. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      52
      898
    8. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      891
    9. En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita

Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä
      Maailman menoa
      229
      809
    10. Syntymän ja kuoleman aallot

Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa
      Hindulaisuus
      356
      795
    Aihe