Harmillisen

moni...

Harmittavan moni ihana nainen pesee alapäänsä pelkällä vedellä, sitä sitten nuoltavaksi tarjoten. Ikävä homma, mutta kun pelkkä vesi ei saa pimppiä nuoltavan puhtaaksi ja pahasta hajusta vapaaksi. On nähty kun seurusteltu pelkällä vedellä pesijöiden kanssa ja yhden yön jutuissa noita ollut kanssa. Käyttäkää tyttäret asianmukaisia pesuaineita tai älkää tarjotko pimppiänne nuoltavaksi, jos pelkällä vedellä haluatte pestä. Kiitos.

53

8407

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hehhehee,....

Tiesitkö, että saippua kuivattaa limakalvoja ja poistaa sen luonnollisen suojan.

Tästä seuraa hiivasienitulehduskierre. Ei aina, mutta yleensä kyllä.

Haluatko nuolla hiivaista pillua?

• Alkup.

Nooh, olen naisten kanssa peräti asiasta keskustellut, niiden jotka pesevät alapäänsä pesuaineilla, ja he ovat olleet ihan yhtä ihmeissään, ajatuksena, noista pelkällä vedellä pesijöistä kuin minäkin. Apteekista saa esimerkiksi ihan naisten intiimipesuun tarkoitettuja tuotteita, niitä myös nykyinen kumppanini käyttelee. Eikä ole kuule hiivoja näkynyt ja mikä parasta: suuseksi maittaa. Monet naiset eivät ehkä vaan tajua että pelkkä vesi ei niitä hajuja vie alapäästä. Eikä tartte ehkä viedäkään paitsi ennen pimpin tarjoamista nuoltavaksi, silloin pitäisi kyllä joka tytön kohteliaisuussyistä pestä nuppusensa jollakulla pesuaineella, joka hommaan soveltuu. En pidä pimpin hajuista ainakaan minä, milloin siellä suun kanssa touhuan.

• tuoksu
        Alkup. kirjoitti:

Nooh, olen naisten kanssa peräti asiasta keskustellut, niiden jotka pesevät alapäänsä pesuaineilla, ja he ovat olleet ihan yhtä ihmeissään, ajatuksena, noista pelkällä vedellä pesijöistä kuin minäkin. Apteekista saa esimerkiksi ihan naisten intiimipesuun tarkoitettuja tuotteita, niitä myös nykyinen kumppanini käyttelee. Eikä ole kuule hiivoja näkynyt ja mikä parasta: suuseksi maittaa. Monet naiset eivät ehkä vaan tajua että pelkkä vesi ei niitä hajuja vie alapäästä. Eikä tartte ehkä viedäkään paitsi ennen pimpin tarjoamista nuoltavaksi, silloin pitäisi kyllä joka tytön kohteliaisuussyistä pestä nuppusensa jollakulla pesuaineella, joka hommaan soveltuu. En pidä pimpin hajuista ainakaan minä, milloin siellä suun kanssa touhuan.

On se ihme kun seksi ei saa enää haista seksille. Että ihan pillun pitäis olla saippuankukkaistuoksuinen, tän takia sitä kai vähitellen naisille tyrkytetään jo hajustettuja siteitä... Joopa joo. Ihme hygieniahysteriaa. Kyllä päivittäinen peruspuhtaus pitää tietenkin olla hallinnassa mut siinä vaihees kun ihmisen luontaisia hajuja ei enää kestä niin apua... Seksi nyt vaan on joskus hikistä ja välillä likaistakin touhua, eritteet lentää ja kiima tuoksuu, kuuluu vaan asiaan vaikkei aina just ihan nenäähivelevää oliskaan. Itse en nyrpistele vaikka mieheni elin vähän tuoksahtaisikin, jos annan vaikka yllätyssuuseksiä. Ja olen huomannut että suoraan suihkusta saippuanhajuinen penis ei edes ole paras tuoksu. Paras on puhdas mutta iholle, miehen luontaiselle ominaishajulle tuoksuva penis, ei millekkään keinohajustimille.

• kiitos....
        tuoksu kirjoitti:

On se ihme kun seksi ei saa enää haista seksille. Että ihan pillun pitäis olla saippuankukkaistuoksuinen, tän takia sitä kai vähitellen naisille tyrkytetään jo hajustettuja siteitä... Joopa joo. Ihme hygieniahysteriaa. Kyllä päivittäinen peruspuhtaus pitää tietenkin olla hallinnassa mut siinä vaihees kun ihmisen luontaisia hajuja ei enää kestä niin apua... Seksi nyt vaan on joskus hikistä ja välillä likaistakin touhua, eritteet lentää ja kiima tuoksuu, kuuluu vaan asiaan vaikkei aina just ihan nenäähivelevää oliskaan. Itse en nyrpistele vaikka mieheni elin vähän tuoksahtaisikin, jos annan vaikka yllätyssuuseksiä. Ja olen huomannut että suoraan suihkusta saippuanhajuinen penis ei edes ole paras tuoksu. Paras on puhdas mutta iholle, miehen luontaiselle ominaishajulle tuoksuva penis, ei millekkään keinohajustimille.

>seksi ei saa enää haista seksille>

No kyllä maar saa seksi seksille haista, mutta ei likaiselle. Kunnon pesun jälkeen, jota ei tehdä pelkällä vedellä tosiaankaan, ei, pillu ei haise vaan tuoreet kiimaeritteet jne. tuoksuvat, nautinnollisille. Likainen pillu ei houkuta kyllä sekstailemaan, tai siis vaan vedellä "puhtaaksi" pesty. Näin mulla.

• fdec
        kiitos.... kirjoitti:

No kyllä maar saa seksi seksille haista, mutta ei likaiselle. Kunnon pesun jälkeen, jota ei tehdä pelkällä vedellä tosiaankaan, ei, pillu ei haise vaan tuoreet kiimaeritteet jne. tuoksuvat, nautinnollisille. Likainen pillu ei houkuta kyllä sekstailemaan, tai siis vaan vedellä "puhtaaksi" pesty. Näin mulla.

kyllähän pillun pittää haista ja maistua pillulle!notta tuota...

• juupati
        fdec kirjoitti:

kyllähän pillun pittää haista ja maistua pillulle!notta tuota...

pillulle kyllä mutta ei lialle.

• lääketieteiden kandi

Tämä on ihan totta. Miesten ja naisen, joilla ei ole kokemusta hiivasta, on turha väittää mitään muuta.

Myös hellävaraiset, alapään pesulle tarkoitetut saippuat ovat kiellettyjä, jos on taipumusta hiivaan. Kysyjä tosiaan haluaa ilmeisesti nuolla ennemmin hiivasta pillua. Itse pesen vain ja ainoastaan vedellä, ja kylläpä näyttä hyvin maistuvat ukkokullalle ja on maistunut monelle muullekin pelkän vesipesun jälkeen.

Alkuperäinen sen sijaan taitaa olla aikamoinen noviisi näissä asioissa... istu heti vielä bilogian tunnilla, niin opit jotain.

• qwertyli
        Alkup. kirjoitti:

mulla ei ainakaan oo ollu ongelmia asian kanssa.:D pesen pelkällä vedellä, huolellisesti ja poikaystävä tykkää tehä sitä ihan mielellään. voi olla että sun kumppanis ei ole vaan pessyt huolella, tai suihkussa käynti on jäänyt siltä päivältä.

ja kyllä siitä hajusta(tuoksusta) oppii pitämään kun oikeesti toisesta välittää.

• Juuliz_
        tuoksu kirjoitti:

oikeassa olet. naisten pitäis olla niin täydellisiä, joka paikasta karvattomia ja aina hyväntuoksuisia! naurettavaa.. se ei oo mies joka hajuja pelkää:D

• dslgjkhldsgjkh
        kiitos.... kirjoitti:

no olisit ees onnellinen että pesee

• Strippari
        Alkup. kirjoitti:

Terve pillu ei haise.. Terveen ihmisen pillu ei haise!!! Haju on oire jostain hiukan vakammasta taudista.. Onko sun kumppanis testattu taudeilta.

• Nimetön

Itse pesen 1-2x päivässä saippualla (joko tavallinen suihkusaippua tai hellä saippua jossa ihon oma pH). Jos on "tärkeä tilanne", saippuoin alapään kaksi kertaa, jotta ikävät halut varmasti poistuvat joka uurteesta.

Pelkällä vedellä pesusta tuskin tulisi kovin puhdas olokaan..

• minä nainen

en voisi itsekään kuvitellakaan peseväni pelkällä vedellä =o Ihanko oikeasti jotkut naiset eivät peseydy paitsi vedellä. Kyllä ihmetyttää ... ja mahtaa tuoksahtaa, varsinkin seksin jälkeen jos spermat sisäänsä saa ;-)

• naisia kielletään
        minä nainen kirjoitti:

en voisi itsekään kuvitellakaan peseväni pelkällä vedellä =o Ihanko oikeasti jotkut naiset eivät peseydy paitsi vedellä. Kyllä ihmetyttää ... ja mahtaa tuoksahtaa, varsinkin seksin jälkeen jos spermat sisäänsä saa ;-)

käyttämästä saippuaa alapään pesussa. Tämän olen myöskin opettanut omille tyttärilleni. Käytän saippuaa seksin jälkeen, mutta muuten en. Eikä minun alapääni haise yhtään pahalle, ei edes mieheni mielestä, joka mielellään pimpaani nuolee.

• ole kielletty
        naisia kielletään kirjoitti:

käyttämästä saippuaa alapään pesussa. Tämän olen myöskin opettanut omille tyttärilleni. Käytän saippuaa seksin jälkeen, mutta muuten en. Eikä minun alapääni haise yhtään pahalle, ei edes mieheni mielestä, joka mielellään pimpaani nuolee.

Olen nainen. Jo terveydenhoitaja ala-asteella neuvoi käyttämään intiimipesuun tarkoitukseen valmistettuja tuotteita. Ei tavallista saippuaa mutta noita täsmätuotteita kyllä.

• hyvä

• väli

• jotain juttuja
    • jep jep

Taidat olla varsinainen minuuttimies, itse nuolen oman tyttöni pillua niin kauan että hieman 'likainenkaan' pillu ei ole haitannut. Molemmat tykkää, eikä ainakaan ole mennyt välineurheiluksi.

• pimpit haisee

todella pahalle! Näistä vastauksista varmaan tiedät syynkin. Ihmeen monilla naisilla on aivan uskomaton luulo ettei alapesuun saisi käyttää mitään muuta kuin vettä ja sitäkin vähäsen. Olen nähnyt naisia jotka suihkussa käydessään vaan antavat veden valua päälleen eivätkä varsinaisesti PESEYDY ollenkaan...arvata saattaa että varmaan paikat haisee! On kyllä niinkin että suhteen alussa vie aikaa ennen kuin kehon eritteet "tottuvat" toisiinsa mutta puhtaus ja intiimihygienia en sitten toinen juttu, jos ei huolehdi alapesusta niin takuulla haisee! Miksiköhän ihmiselle ylipäätään on luoja antanut hajuaistin? Se ilmoittaa koska joku haju on epämiellyttävä, pilaantunut ym ym!! Jos joku todella haluaa nuolla ja haistella pahalle haisevaa pimppiä niin siitä vaan sitten!! Miltähän mahtaisi tuoksua miehen elin jos sitä ei koskaan pestäisi esinahan alta eikä millään pesuaineella? Huh huh, sanon minä!

• tätä tyhmyyttä..

Et viestisi perusteella ilmeisestikään ole nainen, etkä myöskään gynekologi, joten turha jaella tyhmiä ohjeita. Naisen alapään ph on hapan, ja jos se ph-arvo heilahtelee, tulehdukset kuten esim. hiiva, ovat todennäköisiä. Toisilla tietty helpommin kuin toisilla. Tavalliset pesunesteet ovat ensinäkin emäksisiä, joten niillä ei missään nimessä pitäisi naisen pestä alapäätään. Ph-arvon muuttamisen lisäksi ne kuivattavat. Myös liika vedellä pesu kuivattaa, esim. suoraan ei saa suihkuttaa ja pestäkin normaalisti saisi max. 2 krt päivä.
        Oletko ajatellut, että kyse on ujoudesta, jos naiset eivät ole kädellä pesseet alapäätään kun olette olleet yhdessä suihkussa. No miehen on sellaista häpeilyä varmaan vaikea ymmärtää.

Ps. Miehen elin ei puhdista itse itseään, naisen emätin tekee näin, siksi vain hyvä huuhtelu on tarpeen, ei peseminen.

• sanon
        tätä tyhmyyttä.. kirjoitti:

Et viestisi perusteella ilmeisestikään ole nainen, etkä myöskään gynekologi, joten turha jaella tyhmiä ohjeita. Naisen alapään ph on hapan, ja jos se ph-arvo heilahtelee, tulehdukset kuten esim. hiiva, ovat todennäköisiä. Toisilla tietty helpommin kuin toisilla. Tavalliset pesunesteet ovat ensinäkin emäksisiä, joten niillä ei missään nimessä pitäisi naisen pestä alapäätään. Ph-arvon muuttamisen lisäksi ne kuivattavat. Myös liika vedellä pesu kuivattaa, esim. suoraan ei saa suihkuttaa ja pestäkin normaalisti saisi max. 2 krt päivä.
        Oletko ajatellut, että kyse on ujoudesta, jos naiset eivät ole kädellä pesseet alapäätään kun olette olleet yhdessä suihkussa. No miehen on sellaista häpeilyä varmaan vaikea ymmärtää.

Ps. Miehen elin ei puhdista itse itseään, naisen emätin tekee näin, siksi vain hyvä huuhtelu on tarpeen, ei peseminen.

Ettei tulisi pieneen mieleenikään pestä pelkällä vedellä. Varsinkaan yhdynnän jälkeen tai menkkojen aikaan. Ja ennen yhdyntää. Haluan tarjota miehelle puhdasta :) Ja hiivoista en ole ikänäni kärsinyt, vaikken ole koskaan ollut pelkällä vedellä pesijä.

• puhutkin
        sanon kirjoitti:

Ettei tulisi pieneen mieleenikään pestä pelkällä vedellä. Varsinkaan yhdynnän jälkeen tai menkkojen aikaan. Ja ennen yhdyntää. Haluan tarjota miehelle puhdasta :) Ja hiivoista en ole ikänäni kärsinyt, vaikken ole koskaan ollut pelkällä vedellä pesijä.

vain omasta puolestasi. Edelleen: toisille hiivatulehdus tulee helpommin, toisille ei niin millään. Ole vaan sitten onnellinen ettet saa tulehduksia siitä mistä monelle ne tulisi jo hetkessä. Tasan ei käy onnenlahjat. Jotenkin vaan vituttaa tollanen "haluan tarjota miehelle puhdasta, pesen saippualla"-asenne, siihenhän sisältyy piilo-oletus että vedellä pesty alapää olisi likainen.
        En mäkään mainosta sitä että mulle ei tule koskaan finnejä ja kehotan muita vetämään kilokaupalla suklaata - ei mulle ainakaan oo koskaan mitään finnejä tullu!

• totta!
        puhutkin kirjoitti:

vain omasta puolestasi. Edelleen: toisille hiivatulehdus tulee helpommin, toisille ei niin millään. Ole vaan sitten onnellinen ettet saa tulehduksia siitä mistä monelle ne tulisi jo hetkessä. Tasan ei käy onnenlahjat. Jotenkin vaan vituttaa tollanen "haluan tarjota miehelle puhdasta, pesen saippualla"-asenne, siihenhän sisältyy piilo-oletus että vedellä pesty alapää olisi likainen.
        En mäkään mainosta sitä että mulle ei tule koskaan finnejä ja kehotan muita vetämään kilokaupalla suklaata - ei mulle ainakaan oo koskaan mitään finnejä tullu!

• mamaaah

kyllä mulle ainaki maittaa vaikka jätkä olisi pessyt pelkällä vedellä, mutta kuitenkin HUOLELLISESTI kaikki paikat. sama naisilla, kyllä se vedellä puhtaaksi lähtee kun hieroo kaikki paikat.

• kljihil
        puhutkin kirjoitti:

olen täysin samaa mieltä kanssasi. mulla on hiivatulehdus tuttu ongelma, tulee yleensä antibioottien yhteydessä. mulle tulisi likainen olo jos käyttäisin alapäässä jotai AINEITA. saippuaahan voi jäädä sinne ja varmasti saippua maisuu paremmalta??

• nainen-,
        kljihil kirjoitti:

olen täysin samaa mieltä kanssasi. mulla on hiivatulehdus tuttu ongelma, tulee yleensä antibioottien yhteydessä. mulle tulisi likainen olo jos käyttäisin alapäässä jotai AINEITA. saippuaahan voi jäädä sinne ja varmasti saippua maisuu paremmalta??

• vaikutat
        totta! kirjoitti:

jotenkin vähän vajaalta.

No jokatapauksessa, pelkällä vedellä pesua on jo perusteltu tarpeeksi, ja se on lääkäreiden mielestä paras vaihtoehto. Ja oikeasti mulle on ihan yks hailee millä kukin pesee alapäänsä kunhan pesee. Itse ainakin otan mieheltäni suihin milloin missäkin edes ajattelematta onko siitä pesusta kulunut 2 h vaiko kenties 12 ja käytettiinkö pesuaineita ym. Haluan tehdä sitä, sillä pidän siitä. Jos jollekin ihmiselle ei kelpaa suuseksi siksi koska seksin OIKEAT hajut ja maut ovat epämielyttäviä, niin antaa olla. En mä sitä haluakaan jos antaja tekee sen vain miellyttääkseen mua. Onneksi näin ei ole vielä käynnyt, mä olen vissiin seurustellu vain oikeiden miehekkäiden miesten kanssa. Se on todellakin muuten aika naismainen piirre että valittaa kehon mausta ym.

Ja se vielä, että kun käyt vessassa, pesetkö kädet vain vedellä? Pelkällä vedellä pesty on kuulemma likainen. Siis vedellä PESTY.

• nainen-.
        vaikutat kirjoitti:

jotenkin vähän vajaalta.

No jokatapauksessa, pelkällä vedellä pesua on jo perusteltu tarpeeksi, ja se on lääkäreiden mielestä paras vaihtoehto. Ja oikeasti mulle on ihan yks hailee millä kukin pesee alapäänsä kunhan pesee. Itse ainakin otan mieheltäni suihin milloin missäkin edes ajattelematta onko siitä pesusta kulunut 2 h vaiko kenties 12 ja käytettiinkö pesuaineita ym. Haluan tehdä sitä, sillä pidän siitä. Jos jollekin ihmiselle ei kelpaa suuseksi siksi koska seksin OIKEAT hajut ja maut ovat epämielyttäviä, niin antaa olla. En mä sitä haluakaan jos antaja tekee sen vain miellyttääkseen mua. Onneksi näin ei ole vielä käynnyt, mä olen vissiin seurustellu vain oikeiden miehekkäiden miesten kanssa. Se on todellakin muuten aika naismainen piirre että valittaa kehon mausta ym.

Ja se vielä, että kun käyt vessassa, pesetkö kädet vain vedellä? Pelkällä vedellä pesty on kuulemma likainen. Siis vedellä PESTY.

Olkoon vain lääkärien mielestä paras vaihtoehto pestä vedellä vain, ja kukin tehköön niin kuin parhaaksi näkee :) Itse naisena pesen pesuaineilla enkä myöskään suostuisi ottamaan suuhuni pesemätöntä kullia. Ja kyllä minä ainakin pesen myös käteni pesuaineella wc:ssä käytyäni. Mikä kumman kysymys tuo nyt oli? =o

• alempana
        nainen-. kirjoitti:

Olkoon vain lääkärien mielestä paras vaihtoehto pestä vedellä vain, ja kukin tehköön niin kuin parhaaksi näkee :) Itse naisena pesen pesuaineilla enkä myöskään suostuisi ottamaan suuhuni pesemätöntä kullia. Ja kyllä minä ainakin pesen myös käteni pesuaineella wc:ssä käytyäni. Mikä kumman kysymys tuo nyt oli? =o

oleva viesti otsikolla "pelkkä vesi parasta".
        Mitenköhän sitä ihminen oikein pyyhkii jos tarvii oikein saippualla pestä? Ilman paperia? Mielenkiintoista.

• Nuoluri

Pillua nuollessa haluan maistaa römpsykän kiihottavat aromit enkä mitään saippuaa.

• terveydenhoitajan kanssa

kun hiivaa on jatkuvasti ja sanoin että pesen muuten vedellä mutta kerran-pari viikossa Avecydillä, joka on siis nimenomaan intiimihygieniaan tarkoitettu.

Terveydenhoitaja, keski-ikäinen nainen, teilasi täysin koko saippua homman. Sanoi että pelkkä vesipesu riittää pari kertaa päivässä.

Mutta itse ajattelen näin, että ennen seksiä, seksin jälkeen ja kuukautisten aikana käytän intiimihygieniaan tarkoitettua pesunestettä, muuten pelkkä vesipesu.

Mutta. Silloin kun käytin vielä kuukautissuojina normaaleja siteitä, alapää hautui yli viikon jossain muovisiteissä veren kanssa. Kaikenlisäksi noissa siteissä (always, libresse) on sen verran kemikaaleja ja muita mömmöjä, että ei ihme jos haisee ja alapään limakalvot ovat rikki. Muistelen vieläkin inholla sitä, kun menkat loppui ja silti meni monta päivää ennenkuin oli pöksyissä "normaali olo".

• sdlihgeioheg

naisen alapäätä ei saa pestä millään saippualla, sillä se kuivattaa ja saattaa kirvellä. ja naiset ei sitä todellakaa tarjoa; sähän voi itse kieltäytyä siitä!

• puhetta.......

Oli puhetta tästä aiheesta miesystävän kanssa. Totesi että hyvin moni nainen haisee pahalle huolellisenkin vesipesun jälkeen. Hänellä kokemusta aika monestakin naisesta. Tietty seksissä on kyse syvemmistä arvoista, ei hajuista, mutta tuumasi että on mukavaa kun minä haluan nähdä vaivaa häntä miellyttääkseni ja peseydyn kunnolla ennen seksiä. Pesuaineella. Ja tuoksun hyvältä, mieheni mielestä :) Ja minä toivon että mies edelleenkin pesee myös itsensä eikä vain vedellä ennen kuin tahtoo kanssani rakastella. On tullut pahanhajuisia kikkuleita vastaan niitäkin. Rupea siinä sitten suuseksiä antamaan. Yök.

• Strippari

Pillua EI SAA SAIPPUOIDA LAINKAAN.. Pelkällä vedellä pesun täytyy riittää. Ootkos haistellu omaa kullias et miltä se haisee tai saati maistanu miltä sun mällis maistuu..? Tuskinpa kovin hyvältä..

• pitää..

Pillu pestäköön saippualla. Vedellä pesty tuoksahtaa sellaiselle että halut katoavat. Pätee toki myös miehiin. Uskoisin naistenkin pitävän huolella pestystä. Peseytyminen, eikä vain vedellä, on kohteliasta partneria kohtaan. Näin se vain on.

• Strippari
        pitää.. kirjoitti:

Pillu pestäköön saippualla. Vedellä pesty tuoksahtaa sellaiselle että halut katoavat. Pätee toki myös miehiin. Uskoisin naistenkin pitävän huolella pestystä. Peseytyminen, eikä vain vedellä, on kohteliasta partneria kohtaan. Näin se vain on.

MINÄ EN SAIPPUAISTA KULLIA SUUHUNI OTA!!!!! Sä voit saippuoida kullia 24/7 mutta sperman maku ei muutu parempaan eikä huonompaan. Terveen hyvin elävän miehen sperma maistuu hyvälle ilman saippuaa, paska ruokavaliolla elävän ja huonokuntoisen sperma maistuu ihan saatanan pahalle oli saippuaa tai ei. Sama pätee naisten pillun hajuun ja makuun. Minä en limakalvoja kuivata saippuoimalla, koska mun pillu maistuu ja tuoksuu hyvälle hyvän terveyden ja hyvän ruokavalion ansiosta. Kannattaa kysyä tätä saippua asiaa asiantuntevalta gynekologilta ennen kuin selittää tänne paska juttuja mistä ei tiedä mitään. MINÄ TIEDÄN!!! Ja saippuaa miesten ei kannata ruveta syömään jotta sperman maku muuttuu.

• nainen-,
        Strippari kirjoitti:

MINÄ EN SAIPPUAISTA KULLIA SUUHUNI OTA!!!!! Sä voit saippuoida kullia 24/7 mutta sperman maku ei muutu parempaan eikä huonompaan. Terveen hyvin elävän miehen sperma maistuu hyvälle ilman saippuaa, paska ruokavaliolla elävän ja huonokuntoisen sperma maistuu ihan saatanan pahalle oli saippuaa tai ei. Sama pätee naisten pillun hajuun ja makuun. Minä en limakalvoja kuivata saippuoimalla, koska mun pillu maistuu ja tuoksuu hyvälle hyvän terveyden ja hyvän ruokavalion ansiosta. Kannattaa kysyä tätä saippua asiaa asiantuntevalta gynekologilta ennen kuin selittää tänne paska juttuja mistä ei tiedä mitään. MINÄ TIEDÄN!!! Ja saippuaa miesten ei kannata ruveta syömään jotta sperman maku muuttuu.

En ymmärrä kuinka monet vetävät ns. herneet nenään tästä aiheesta. Näemmä sinäkin. Pese ihan rauhassa vain vedellä, minä pesen saippualla, tai oikeammin tarkoitukseen kehitetyllä intiimipesunesteellä. Syön terveellisesti minäkin, mutta kyllä minun alakertani tuoksahtaa vähemmän raikkaalta jos vain pelkällä vedellä pesen (olosuhteiden pakosta joskus).
        Ikinä en ole hiivoista kärsinyt vaikka pesunestettä suosin. Myös jatkossa :)

• nainen-,
        Strippari kirjoitti:

Eihän tuossa ollut kyse sperman hajusta/mausta, vaan pelkällä vedellä pestyn kullin mausta/hajusta (en suosi itse).

• niitä tarkoitukseen
        nainen-, kirjoitti:

En ymmärrä kuinka monet vetävät ns. herneet nenään tästä aiheesta. Näemmä sinäkin. Pese ihan rauhassa vain vedellä, minä pesen saippualla, tai oikeammin tarkoitukseen kehitetyllä intiimipesunesteellä. Syön terveellisesti minäkin, mutta kyllä minun alakertani tuoksahtaa vähemmän raikkaalta jos vain pelkällä vedellä pesen (olosuhteiden pakosta joskus).
        Ikinä en ole hiivoista kärsinyt vaikka pesunestettä suosin. Myös jatkossa :)

kehitettyjä ties mitä, mutta ei se tarkoita että ne olisivat terveellisiä, hyödyllysiä tai parhaita.

Mä en ole ikinä pessyt muulla kuin vedellä, ja mun alapää tuoksuu makealta ja maistuu omenalta (olen myös kuullut näin eri tahoilta), johtuukin ehkä todella terveellisistä elämäntavoista, ja siitä etten kuivata tarkoituksella limakalvojani ja sekoita bakteeriflooraa.

Kauheeta "hygieenia"vouhotusta tollanen, jos lopettaisitte sen prosessoidun ruuan syömisen jne. niin olisitte varmasti kaikki saippuavouhottajat paljon miesystävällisempiä malleja, jos se miesten mielyttäminen nyt kerran näyttää olevan noin tärkeää.

Herneet menee nenään luultavasti siitä syystä, että saippualla pesijät luulette että jokainen vedellä pesty on jotenkin likainen ja haiseva. Ja me jotkut kato TIEDETÄÄN ettei se ole totta. Mun mies ei tykkää yhtään jos yrittäisin peittää saippualla omaa makuani/ tuoksuani kun maistun ja tuoksun kuulemma niin hyvältä.

Se, että pitää itsensä luonnostaan mielyttävän tuoksuisena, ei ole pohjimmiltaan mikään kemikaalijuttu vaan siihen liittyy kaikki elämäntavat ja tottumukset. Vähän naurattaa toi tollanen luulo/ laiskuus että saippualla saa hyvän tuoksusen alapään.

• naurattaa...
        niitä tarkoitukseen kirjoitti:

kehitettyjä ties mitä, mutta ei se tarkoita että ne olisivat terveellisiä, hyödyllysiä tai parhaita.

Mä en ole ikinä pessyt muulla kuin vedellä, ja mun alapää tuoksuu makealta ja maistuu omenalta (olen myös kuullut näin eri tahoilta), johtuukin ehkä todella terveellisistä elämäntavoista, ja siitä etten kuivata tarkoituksella limakalvojani ja sekoita bakteeriflooraa.

Kauheeta "hygieenia"vouhotusta tollanen, jos lopettaisitte sen prosessoidun ruuan syömisen jne. niin olisitte varmasti kaikki saippuavouhottajat paljon miesystävällisempiä malleja, jos se miesten mielyttäminen nyt kerran näyttää olevan noin tärkeää.

Herneet menee nenään luultavasti siitä syystä, että saippualla pesijät luulette että jokainen vedellä pesty on jotenkin likainen ja haiseva. Ja me jotkut kato TIEDETÄÄN ettei se ole totta. Mun mies ei tykkää yhtään jos yrittäisin peittää saippualla omaa makuani/ tuoksuani kun maistun ja tuoksun kuulemma niin hyvältä.

Se, että pitää itsensä luonnostaan mielyttävän tuoksuisena, ei ole pohjimmiltaan mikään kemikaalijuttu vaan siihen liittyy kaikki elämäntavat ja tottumukset. Vähän naurattaa toi tollanen luulo/ laiskuus että saippualla saa hyvän tuoksusen alapään.

Naurattaa että pelkällä vedellä lutraavat luulevat että pillu tuoksuisi hyvälle tai edes siedettävälle kun siihen suuvärkin kanssa lähikontaktia ottaa. Saippua kunniaan! Eikä se pillu saippualta saippuapesun jälkeen tuoksu vaan on puhdas, hajuton. Namnam :)

• viestin
        naurattaa... kirjoitti:

Naurattaa että pelkällä vedellä lutraavat luulevat että pillu tuoksuisi hyvälle tai edes siedettävälle kun siihen suuvärkin kanssa lähikontaktia ottaa. Saippua kunniaan! Eikä se pillu saippualta saippuapesun jälkeen tuoksu vaan on puhdas, hajuton. Namnam :)

pointti oli ilmeisesti se, että jos ihmiset laiskuudeltaan jaksaisivat katsoa mitä syövät ja jättäisivät pois esim. valkosta vehnäjauhoa sisältävät tuotteet ym. ja liikkuisivat jotta pysyisivät hoikkina l. suomeksi sanottuna pitäisivät yllä elämäntapoja, jotka ovat mahdollisimman lähellä sitä mihin ihmisruumis evoluution saatossa kehittyi, niin ruumiineritteetkään eivät tuoksuisi pahalta. Oliko sulla jotain vaikeuksia ymmärtää sitä viestiä?

Eikä saippujoitsijoiden kannata vetää hernettä nenään jos oma tavara tuoksuu normaalisti sillille, voitte tekin muuttaa elämäntapojanne.

• Strippari
        naurattaa... kirjoitti:

On se vaan sellanen juttu että 99% miehistä haluaa että pillu haisee pillulle ei hajuttomalle ja myöskin että pillu maistuu pillulle ei mauttomalle. Ja voitte uskoa, että tiedän mistä puhun. Kuulen päivittäin töissä miesten fantasioita ja yksi ylitse muiden mistä miehet pitävät ja mitä ylistävät on naisen pillu, pillun haju ja pillun maku(ja dorkille tiedoksi kukaan muu kuin oma mieheni ei koske ei haista eikä maista mun pillua vaan tästä asiasta lähes kaikki puhuvat). Ja oma rakas kihlattuni rakastaa mun pillun makua ja hajua. Ei mikään saippuoitu pillu. Ei kukaan pahan hajuisesta pillusta tykkää mutta pillun hajusta ja mausta kylläkin. Ja sperman haju ja maku vaikuttaa siihen miltä vehkeet haisee parin tunnin päästä aamupesusta ja jos sperma haisee ja maistuu pahalle niin ei se intiimipesuaineen käyttö auta asiaa lainkaan. Ja nimen omaan naiset ja varatut naiset, jos teillä on hyvä ruokavalio, ei vakavaa sairautta (ei tarvitse olla sukupuolitauti) joka vois vaikuttaa pillun hajuun ja makuun liikutte suht säännöllisesti ja elätte suht terveellisesti (eli ette juo joka viikko alkoholia mikä vaikuttaa pillun tuoksuihin) niin tehkää miehillenne palvelus älkää käyttäkö saippuaa.

• Marina1
        Strippari kirjoitti:

On se vaan sellanen juttu että 99% miehistä haluaa että pillu haisee pillulle ei hajuttomalle ja myöskin että pillu maistuu pillulle ei mauttomalle. Ja voitte uskoa, että tiedän mistä puhun. Kuulen päivittäin töissä miesten fantasioita ja yksi ylitse muiden mistä miehet pitävät ja mitä ylistävät on naisen pillu, pillun haju ja pillun maku(ja dorkille tiedoksi kukaan muu kuin oma mieheni ei koske ei haista eikä maista mun pillua vaan tästä asiasta lähes kaikki puhuvat). Ja oma rakas kihlattuni rakastaa mun pillun makua ja hajua. Ei mikään saippuoitu pillu. Ei kukaan pahan hajuisesta pillusta tykkää mutta pillun hajusta ja mausta kylläkin. Ja sperman haju ja maku vaikuttaa siihen miltä vehkeet haisee parin tunnin päästä aamupesusta ja jos sperma haisee ja maistuu pahalle niin ei se intiimipesuaineen käyttö auta asiaa lainkaan. Ja nimen omaan naiset ja varatut naiset, jos teillä on hyvä ruokavalio, ei vakavaa sairautta (ei tarvitse olla sukupuolitauti) joka vois vaikuttaa pillun hajuun ja makuun liikutte suht säännöllisesti ja elätte suht terveellisesti (eli ette juo joka viikko alkoholia mikä vaikuttaa pillun tuoksuihin) niin tehkää miehillenne palvelus älkää käyttäkö saippuaa.

Mahtaa vehkees maistua herkulle. Huh, huh. Älä lässytä, että tietty ruokavalio auttaa. Ootkos ikinä haistanut esim. vegetaristin ulostetta...
        Omissa liemissä marinointunut p.....u, ei todellakaan, pelkästä vesipesusta, muutu raikkaaksi. On olemassa saippuattomia pesuaineita, jotka eivät jätä mitään "vieraita" ja keinotekoisia tuksuja jälkeensä.
        Pesu ja puhtaus kunniaan, kyllä se "oma" esanssi, hyvällä esileikillä, saa p.....n tuoksumaan Hyvälle ;)

• dkjflsdk

olin vähän aikaa sitten luennolla jolla kerrottiin pelkän vesipesun, saippuan ja desinfioivien aineiden eroista hygienian hoidossa esim sairaalassa työskennellessä. luennoitsijan mukaan saippuaa pitäisi käyttää peseytyessä ainoastaan silloin kun iholla on näkyvää likaa. saippua ei poista iholta pöpöjä tms. juurikaan enempää kuin pelkkä vesipesu. tämä koskee myös käsien pesua. saippua ainoastaan kuivattaa ihoa jolloin iho on olttiimpi tulehduksille ym. jos haluaa hävittää bakteerit, täytyy käyttää desinfioivaa ainetta, joka ei taida ihan terveellistä olla alapäälle. jos alapää tuoksuu saippuapesun jälkeen paremmalle, johtuu se luultavastikin siitä, että saippuan tuoksu on peittänyt alapään luonnolliset tuoksut, jotka eivät terveessä alapäässä yleensä ole pahoja. saippua toki alentaa esim. rasvojen pintajännitystä ja poistaa niitä paremmin kuin pelkkä vesi, mutta ihon normaalit rasvat ovat siellä siksi että pitävät ihon terveenä, niitä ei pitäisi turhaan pois pestä!

• Tätä

tässä on yritetty toitottaa, ja on se kumma että ihmiset ei vain voi uskoa, että vedellä pesty (esim. alapää) on puhdas.

• itse tätä, niin..
        Tätä kirjoitti:

tässä on yritetty toitottaa, ja on se kumma että ihmiset ei vain voi uskoa, että vedellä pesty (esim. alapää) on puhdas.

Työnnä nenäsi pelkällä vedellä pestyyn pilluun kiinni, niin tiedät. Parempi pesuaineella hajuttomaksi pesty.

• pidä... hahah
        itse tätä, niin.. kirjoitti:

Työnnä nenäsi pelkällä vedellä pestyyn pilluun kiinni, niin tiedät. Parempi pesuaineella hajuttomaksi pesty.

Yrittää kirjottaa kuin mies sitä kuitenkaan olematta.

Joo mä tiedän kyllä miltä maistun ja tuoksun kiitos vaan. Onko se niin hirveän vaikea hyväksyä että jotkut tuoksuvat ja maistuvat ilman saippuaakin hyvältä. No miesten ei ainakaan ole koskaan ollut vaikea hyväksyä sitä että mä tuoksun hyvältä ilman pesuaineita.

Mä en nyt ees jaksa vetää tähän mitään luentoa siitä, että ihmisellä on hajuaisti syystä, joten kuka haluaa seksin olevan hajutonta. Vrt. hajuaistin merkitys eläinten parittelussa jne. (muistutus: ihminenkin on eläin)

• todella
        pidä... hahah kirjoitti:

Joo mä tiedän kyllä miltä maistun ja tuoksun kiitos vaan. Onko se niin hirveän vaikea hyväksyä että jotkut tuoksuvat ja maistuvat ilman saippuaakin hyvältä. No miesten ei ainakaan ole koskaan ollut vaikea hyväksyä sitä että mä tuoksun hyvältä ilman pesuaineita.

Mä en nyt ees jaksa vetää tähän mitään luentoa siitä, että ihmisellä on hajuaisti syystä, joten kuka haluaa seksin olevan hajutonta. Vrt. hajuaistin merkitys eläinten parittelussa jne. (muistutus: ihminenkin on eläin)

Tässä sen näkee miten kauas ihmiseläin on etääntynyt luonnosta. Näinhän se on että luontaisten tuoksujen pitäisi olla kiihoke (feromonit) mutta nykyihminen sen kun nyrpistelee et hyi, vedellä pesty pillu. Liekö tällainen hajukammo sit heijastumaa ajasta kun sukuelimiä pidettiin saastaisina. Että tänäkin päivänä vielä ajatellaan et pelkkä vesi ei puhdista ja sit hinkataan saippualla... Minulle mieheni elin kelpaa erinomaisesti ihan vedellä pestynä enkä koe omaakaanikaan sen likaisemmaksi. On kyllä tuntunut melko hämmentävältä tuo saippuakiihkoilun määrä.

• Itsellesi...
        pidä... hahah kirjoitti:

No voi juma kun kolahtaa arkaan kohtaan, heh.
        Pese sinä tokkiinsa vaan vedellä. Edelleenkään en vaihda mielipidettäni, vaan minä pidän enemmän pesuaineella hajuttomaksi pestystä. Tai kyllähän ne kiimanesteet puhtaassakin pillussa tuoksuvat, mutta hyviltä. Eivät sekoitu aromit lianhajun sekaan. Jokainen ihan vaan tavallaan ja mieltymystensä mukaan, eikös niin?

• sulle...
        todella kirjoitti:

Tässä sen näkee miten kauas ihmiseläin on etääntynyt luonnosta. Näinhän se on että luontaisten tuoksujen pitäisi olla kiihoke (feromonit) mutta nykyihminen sen kun nyrpistelee et hyi, vedellä pesty pillu. Liekö tällainen hajukammo sit heijastumaa ajasta kun sukuelimiä pidettiin saastaisina. Että tänäkin päivänä vielä ajatellaan et pelkkä vesi ei puhdista ja sit hinkataan saippualla... Minulle mieheni elin kelpaa erinomaisesti ihan vedellä pestynä enkä koe omaakaanikaan sen likaisemmaksi. On kyllä tuntunut melko hämmentävältä tuo saippuakiihkoilun määrä.

Hienhajunkin tarkoitus on kiihottaa. Peset siis kainalosikin vaan vedellä etkä käytä dödöä?

• tuo
        sulle... kirjoitti:

Hienhajunkin tarkoitus on kiihottaa. Peset siis kainalosikin vaan vedellä etkä käytä dödöä?

edellinen kirjoittaja, mutta vastaan silti. Taisit eksyä vähän aiheesta, kainalossa ei ole limakalvoja, miten tää liittyy asiaan?

Ja toiseksi, sanoit että "hienhajunkin tarkoitus on kiihottaa" voisitko ehkä mennä biologian tunnille ennen kuin latelet tyhmyyksiä. Feromonit, jotka kiihottavat, aistitaan aivan eri tavalla kuin normaalit hajut. Niitä ei haisteta niinkuin muita hajuja vaan ne aistitaan vomeronasaalisella elimellä, siis jos niitä ei ole täysin peittäneet keinotekoiset tuoksut ja vaatteet. Ja hienhajun _tehtävä_ ei todellakaan ole kiihottaminen, hiki haisee, koska sen yksi tärkeimmistä tehtävistä on poistaa kuona-aineita ihmisen kehosta.

Kaikki kunnia vaan ihmisille, jotka ovat tyytyväisiä omiin tuoksuihinsa. Feromonit pystyvät silloin jopa kantautumaan miehen nenään, kun niitä ei ole täysin peitetty hajusteilla. Ja tutkitustihan feromonit syventävät parisuhdetta ja parantavat seksielämää ym. Että kyllä varmaan nämä naiset ovat hyvin viehättäviä vastakkaiselle sukupuolelle ja tuntevat olonsa hyväksi joten:

Mikä ihme tarve sun on koko ajan olla mustamaalaamassa pelkällä vedellä pesijöitä?

• haju
        tuo kirjoitti:

edellinen kirjoittaja, mutta vastaan silti. Taisit eksyä vähän aiheesta, kainalossa ei ole limakalvoja, miten tää liittyy asiaan?

Ja toiseksi, sanoit että "hienhajunkin tarkoitus on kiihottaa" voisitko ehkä mennä biologian tunnille ennen kuin latelet tyhmyyksiä. Feromonit, jotka kiihottavat, aistitaan aivan eri tavalla kuin normaalit hajut. Niitä ei haisteta niinkuin muita hajuja vaan ne aistitaan vomeronasaalisella elimellä, siis jos niitä ei ole täysin peittäneet keinotekoiset tuoksut ja vaatteet. Ja hienhajun _tehtävä_ ei todellakaan ole kiihottaminen, hiki haisee, koska sen yksi tärkeimmistä tehtävistä on poistaa kuona-aineita ihmisen kehosta.

Kaikki kunnia vaan ihmisille, jotka ovat tyytyväisiä omiin tuoksuihinsa. Feromonit pystyvät silloin jopa kantautumaan miehen nenään, kun niitä ei ole täysin peitetty hajusteilla. Ja tutkitustihan feromonit syventävät parisuhdetta ja parantavat seksielämää ym. Että kyllä varmaan nämä naiset ovat hyvin viehättäviä vastakkaiselle sukupuolelle ja tuntevat olonsa hyväksi joten:

Mikä ihme tarve sun on koko ajan olla mustamaalaamassa pelkällä vedellä pesijöitä?

Biologiasta puheenollen: pesemättömän kainalon haju on pääosin pieneliötoiminnan aiheuttamaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?

Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?
      Maailman menoa
      52
      3115
    2. Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?

Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n
      Maailman menoa
      54
      2315
    3. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      71
      2215
    4. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      98
      2098
    5. Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.

Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä
      Kiuruvesi
      26
      1898
    6. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      68
      1825
    7. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      85
      1570
    8. Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin

Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http
      Maailman menoa
      46
      1354
    9. Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta
      Maailman menoa
      140
      1318
    10. Puuma Martina iski nuoren miehen

Martina ja Hajji Muhis oikealta nimeltään Muhammad Abdilrasoon hempeilivät Tallinnassa. Hajji 28 vuotias ja Martina pian
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      1139
    Aihe