msgboxille?
Eli jos teet commandin ja textin miten voi tehä että saa text1:seen kirjoitetun tekstin näkymään msgboxissa?
Siis miten voi text1 textin laitettuu msgboxiin null arvoks?
miten voi
4
338
Vastaukset
- vb2005
En tiedä mitä tarkalleen kysyt, mutta auttaisiko tämä:
MsgBox text1.Text
text1:n (tekstilaatikon) sisältö voi olla joko tyhjä (NULL) tai sitten joku arvo (tekstiä) - nojaa
en kyl yhtään tiedä auttaako tää, mut voit kokeilla.
eli laitat Textboxin tekstin muuttujaan ja kirjoitat sit MsgBox muuttuja.
eli esim näin:
Dim muuttuja as String
muuttuja=TextBox1.Text
MsgBox muuttuja- mutta
jos sais vielä jotenkin vielä null arvon ja sitten lisäksi itse kirjoitettua tekstiä msgboxiin
*itse kirjoitettu teksi eli ei se mikä kirjoitetaan textboxiin vaan esim: MsgBox "jeejee"
ja jos jotenkin onnistuis saamaan mukaan textboxin. - nojaa
mutta kirjoitti:
jos sais vielä jotenkin vielä null arvon ja sitten lisäksi itse kirjoitettua tekstiä msgboxiin
*itse kirjoitettu teksi eli ei se mikä kirjoitetaan textboxiin vaan esim: MsgBox "jeejee"
ja jos jotenkin onnistuis saamaan mukaan textboxin.eli tarkoitat sitä, että jos tekstilaatikkoon kirjoittaa väärän sanan ,niin silloin ilmestyy MsgBox?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot243409Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe132828- 282504
- 421917
- 511749
- 141691
- 431584
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola101458- 541424
Missikohu edustaa nykyajan monimuotoisuutta
Puolesta vai vastaan, saako esittää pilkkaavasti jonkun toisen ihmisen syntyperäisiä ominaisuuksia? Kadulla vastaan tule2631151