Mistä (netissä) halvimmat Fuzzi Bunz vaipat?

aloittelija-alma

Osti 2 vaippaa huutonetistä käytettyinä ja vaikuttaa siltä, että nyt löytyi se vaippojen mersu. Aivan mahtavan hyvä vaippa! Meillä vaippapylly on vasta 2kk, ja lähinnä harsoja ollaan käytetty alussa, joten monta vaippaa vielä tarvitaan.
--- Mistäköhän saisi halvimmalla noita FuzziBunz vaippoja ja niiden imuosia? Tarvitsisin ainakin 5 nyt aluksi.
---Kiitos paljon jos neuvotte!

13

20718

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muilta foorumeilta

Kestovaippainfolta voi kysellä keskustelupalstan kautta jälleenmyyjien tarjouksia.

Vielä parempi kyselypaikka on yahoon mainoslista. Sieltä tavoitat paljon fuzzien jälleenmyyjiä.

• justiinsa

www.miniliini.com 6kpl 108e sisältää postikulut, joten oli halvin mitä löysin.

• öööööö

Tuolta 5 kpl vaippoja 5 kpl mikroinserttejä 89€

• eeeeliis

Kun tulee postikulut, niin vaipan hinnaksi tulee 19,30 e/kpl. -
        Tilasin jenkeistä aikaisemmin, mutta sitten kerran jäi tulliin ja maksoin tariffin ja alvin, joten sekään ei aina kannata.
        Toi saattaa olla halvin toi Miniliini tosin niitä on paketissa 6 eli aika paljon, siellä tulee hinnaksi 18e/kpl kun ei oo postikuluja. En ole nähnyt missään halvemmalla, mut niitten sivuilla onkin, että ne tuo ne itse jenkeistä, eli ei osta tukusta suomesta.

Huutonetissä niistä saa kyllä käytettynäkin hyvän hinnan (olen myynyt jo melkein kaikki, mutten osta niillä hinnoilla). Voi kun sais uuden vaipatettavan pian!

• ostin 8 mersua

Vaippatalosta saa 5 tai enemmän Fuzzia 16,90kpl!
      Itse tilasin 8 ja postituskin oli ilmainen!

• saa halvimmalla

Mukelomestasta ostin vaipat 15 euron kappalehintaan. Postikulut tulee päälle, mutta silti halvempi kuin vaippatalo. Hieno kauppa ja nopeat toimituksetkin :)
      Liikkeistä saanee myös ilman postikuluja.

• Suloisuuus
      • LaskoPivo

Halvin löytämäni on vauva & veli. Vaikka sivut ovatkin köyhän näköiset, kyllä palvelu toimii!
        10 vaippaa maksaa 150 ja risat ja kun tilaa yli 150:llä, ei tule postikuluja.
        Itse tilasin tosin bumbeesta, kun halusin vähän erilaisia kuoseja.
        t.Kestoilija

• Kestoillaan

Monesta paikkaa löytyy. Vertailtuani paikkoja huomasin että bumbeezissa on eniten värivalikoimaa kuten myös jutta.fi tarjoaa paljon värejä. Jutalla on hinnat vaan hieman kalliimmat. Joten itse päädyin http://www.bumbeez.com

• rekisteröitymätön84

www.babykind.co.uk
      Tulee briteistä, joten on EU:n alueella, joten ei huolta tullista.
      TIlasin tuolta 6 kpl fuzzeja. Yhteensä hinnaksi posteineen 88e.

• -
      • ++

Tuossa huutonetin kohteessa myydään vain vaippaa, ei sisääntulevaa imua. Eli jos joutuu imun (imut) ostamaan vielä muualta, nousee hinta hyvin likelle verkkokauppojen uusien vaippojen (15-18e) hintaa.
        Ja kyseessähän huutokauppa, hinta voi vielä nousta.

• Tuplamamma

Minä käytin Fuzzeja kaksosten kanssa vaippaiän alusta loppuun. En ostanut inserttejä vaan tein ne itse (tai teetätin sukulaisilla) vanhoista pyyhkeistä. Sain aina juuri sen verran täytettä kuin tarvittiin, yöksi paksummin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!

Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot
      Maailman menoa
      200
      17724
    2. Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois

Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss
      Maailman menoa
      55
      10158
    3. Vasemmistoaate on aatteista jaloin

Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?
      Maailman menoa
      229
      6412
    4. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      4
      4363
    5. Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa

Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman
      Perussuomalaiset
      48
      3279
    6. Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen

Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.
      Maailman menoa
      56
      3003
    7. Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)

Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.
      Maailman menoa
      27
      2977
    8. "Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa

Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita
      Maailman menoa
      71
      2777
    9. Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!

Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling
      Kotimaiset julkkisjuorut
      91
      2756
    10. Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen

"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen
      Maailman menoa
      65
      2250
    Aihe