Mistä (netissä) halvimmat Fuzzi Bunz vaipat?

aloittelija-alma

Osti 2 vaippaa huutonetistä käytettyinä ja vaikuttaa siltä, että nyt löytyi se vaippojen mersu. Aivan mahtavan hyvä vaippa! Meillä vaippapylly on vasta 2kk, ja lähinnä harsoja ollaan käytetty alussa, joten monta vaippaa vielä tarvitaan.
--- Mistäköhän saisi halvimmalla noita FuzziBunz vaippoja ja niiden imuosia? Tarvitsisin ainakin 5 nyt aluksi.
---Kiitos paljon jos neuvotte!

13

20610

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muilta foorumeilta

      Kestovaippainfolta voi kysellä keskustelupalstan kautta jälleenmyyjien tarjouksia.

      Vielä parempi kyselypaikka on yahoon mainoslista. Sieltä tavoitat paljon fuzzien jälleenmyyjiä.

    • justiinsa

      www.miniliini.com 6kpl 108e sisältää postikulut, joten oli halvin mitä löysin.

    • öööööö

      Tuolta 5 kpl vaippoja 5 kpl mikroinserttejä 89€

      • eeeeliis

        Kun tulee postikulut, niin vaipan hinnaksi tulee 19,30 e/kpl. -
        Tilasin jenkeistä aikaisemmin, mutta sitten kerran jäi tulliin ja maksoin tariffin ja alvin, joten sekään ei aina kannata.
        Toi saattaa olla halvin toi Miniliini tosin niitä on paketissa 6 eli aika paljon, siellä tulee hinnaksi 18e/kpl kun ei oo postikuluja. En ole nähnyt missään halvemmalla, mut niitten sivuilla onkin, että ne tuo ne itse jenkeistä, eli ei osta tukusta suomesta.

        Huutonetissä niistä saa kyllä käytettynäkin hyvän hinnan (olen myynyt jo melkein kaikki, mutten osta niillä hinnoilla). Voi kun sais uuden vaipatettavan pian!


    • ostin 8 mersua

      Vaippatalosta saa 5 tai enemmän Fuzzia 16,90kpl!
      Itse tilasin 8 ja postituskin oli ilmainen!

    • saa halvimmalla

      Mukelomestasta ostin vaipat 15 euron kappalehintaan. Postikulut tulee päälle, mutta silti halvempi kuin vaippatalo. Hieno kauppa ja nopeat toimituksetkin :)
      Liikkeistä saanee myös ilman postikuluja.

    • Suloisuuus
      • LaskoPivo

        Halvin löytämäni on vauva & veli. Vaikka sivut ovatkin köyhän näköiset, kyllä palvelu toimii!
        10 vaippaa maksaa 150 ja risat ja kun tilaa yli 150:llä, ei tule postikuluja.
        Itse tilasin tosin bumbeesta, kun halusin vähän erilaisia kuoseja.
        t.Kestoilija


    • Kestoillaan

      Monesta paikkaa löytyy. Vertailtuani paikkoja huomasin että bumbeezissa on eniten värivalikoimaa kuten myös jutta.fi tarjoaa paljon värejä. Jutalla on hinnat vaan hieman kalliimmat. Joten itse päädyin http://www.bumbeez.com

    • rekisteröitymätön84

      www.babykind.co.uk
      Tulee briteistä, joten on EU:n alueella, joten ei huolta tullista.
      TIlasin tuolta 6 kpl fuzzeja. Yhteensä hinnaksi posteineen 88e.

    • -
      • ++

        Tuossa huutonetin kohteessa myydään vain vaippaa, ei sisääntulevaa imua. Eli jos joutuu imun (imut) ostamaan vielä muualta, nousee hinta hyvin likelle verkkokauppojen uusien vaippojen (15-18e) hintaa.
        Ja kyseessähän huutokauppa, hinta voi vielä nousta.


    • Tuplamamma

      Minä käytin Fuzzeja kaksosten kanssa vaippaiän alusta loppuun. En ostanut inserttejä vaan tein ne itse (tai teetätin sukulaisilla) vanhoista pyyhkeistä. Sain aina juuri sen verran täytettä kuin tarvittiin, yöksi paksummin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      142
      6328
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3828
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1985
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1959
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      26
      1796
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1636
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1488
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1478
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe