Mistä (netissä) halvimmat Fuzzi Bunz vaipat?

aloittelija-alma

Osti 2 vaippaa huutonetistä käytettyinä ja vaikuttaa siltä, että nyt löytyi se vaippojen mersu. Aivan mahtavan hyvä vaippa! Meillä vaippapylly on vasta 2kk, ja lähinnä harsoja ollaan käytetty alussa, joten monta vaippaa vielä tarvitaan.
--- Mistäköhän saisi halvimmalla noita FuzziBunz vaippoja ja niiden imuosia? Tarvitsisin ainakin 5 nyt aluksi.
---Kiitos paljon jos neuvotte!

13

20838

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muilta foorumeilta

Kestovaippainfolta voi kysellä keskustelupalstan kautta jälleenmyyjien tarjouksia.

Vielä parempi kyselypaikka on yahoon mainoslista. Sieltä tavoitat paljon fuzzien jälleenmyyjiä.

• justiinsa

www.miniliini.com 6kpl 108e sisältää postikulut, joten oli halvin mitä löysin.

• öööööö

Tuolta 5 kpl vaippoja 5 kpl mikroinserttejä 89€

• eeeeliis

Kun tulee postikulut, niin vaipan hinnaksi tulee 19,30 e/kpl. -
        Tilasin jenkeistä aikaisemmin, mutta sitten kerran jäi tulliin ja maksoin tariffin ja alvin, joten sekään ei aina kannata.
        Toi saattaa olla halvin toi Miniliini tosin niitä on paketissa 6 eli aika paljon, siellä tulee hinnaksi 18e/kpl kun ei oo postikuluja. En ole nähnyt missään halvemmalla, mut niitten sivuilla onkin, että ne tuo ne itse jenkeistä, eli ei osta tukusta suomesta.

Huutonetissä niistä saa kyllä käytettynäkin hyvän hinnan (olen myynyt jo melkein kaikki, mutten osta niillä hinnoilla). Voi kun sais uuden vaipatettavan pian!

• ostin 8 mersua

Vaippatalosta saa 5 tai enemmän Fuzzia 16,90kpl!
      Itse tilasin 8 ja postituskin oli ilmainen!

• saa halvimmalla

Mukelomestasta ostin vaipat 15 euron kappalehintaan. Postikulut tulee päälle, mutta silti halvempi kuin vaippatalo. Hieno kauppa ja nopeat toimituksetkin :)
      Liikkeistä saanee myös ilman postikuluja.

• Suloisuuus
      • LaskoPivo

Halvin löytämäni on vauva & veli. Vaikka sivut ovatkin köyhän näköiset, kyllä palvelu toimii!
        10 vaippaa maksaa 150 ja risat ja kun tilaa yli 150:llä, ei tule postikuluja.
        Itse tilasin tosin bumbeesta, kun halusin vähän erilaisia kuoseja.
        t.Kestoilija

• Kestoillaan

Monesta paikkaa löytyy. Vertailtuani paikkoja huomasin että bumbeezissa on eniten värivalikoimaa kuten myös jutta.fi tarjoaa paljon värejä. Jutalla on hinnat vaan hieman kalliimmat. Joten itse päädyin http://www.bumbeez.com

• rekisteröitymätön84

www.babykind.co.uk
      Tulee briteistä, joten on EU:n alueella, joten ei huolta tullista.
      TIlasin tuolta 6 kpl fuzzeja. Yhteensä hinnaksi posteineen 88e.

• -
      • ++

Tuossa huutonetin kohteessa myydään vain vaippaa, ei sisääntulevaa imua. Eli jos joutuu imun (imut) ostamaan vielä muualta, nousee hinta hyvin likelle verkkokauppojen uusien vaippojen (15-18e) hintaa.
        Ja kyseessähän huutokauppa, hinta voi vielä nousta.

• Tuplamamma

Minä käytin Fuzzeja kaksosten kanssa vaippaiän alusta loppuun. En ostanut inserttejä vaan tein ne itse (tai teetätin sukulaisilla) vanhoista pyyhkeistä. Sain aina juuri sen verran täytettä kuin tarvittiin, yöksi paksummin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      78
      2480
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      42
      2106
    3. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      28
      955
    4. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      32
      837
    5. Äimän käki

Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,
      Sinkut
      154
      788
    6. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      58
      640
    7. Paikallinen autokorjaamo

Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi
      Kuhmo
      6
      528
    8. Kenen kanssa koet

Että sinulla on eniten kipinää
      Ikävä
      21
      505
    9. Vihdoinkin tarjolla sushia!

Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su
      Haapavesi
      78
      501
    10. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
      Ikävä
      33
      472
    Aihe