mitä tarkoittaa uä lausunnossa kaikurakenteen epätasaisuutta?
sekä 9mm kokoinen KAIUTON,soikea kystamainen nodus?
kilpirauhasen ultra
3
2053
Vastaukset
- Nimetön
Minulle tehtiin myös ultraääni koe ja senjälkeen ohutneula koe. Tulos kilpirauhasen syöpä, asteikolla 1...5 4. Joten lääkäri laittoi kiireisenä leikkaukseen jota nyt odotan.
Sinulla tuskin syöpää on koska et joutunut tuohon ohutneula tutkimukseen.
Kuitenkin kannattaa vaatia tuo ohn koe, jos vähänkin in aihetta.- aa*
kesäkuun alussa kontrolli ultra ja onb
- Nimetön
aa* kirjoitti:
kesäkuun alussa kontrolli ultra ja onb
Aina kannattaa tutkia, minunkin "tautini" löydettiin kun olin sairastanut vajaan vuoden sisällä peräti viisi keuhkokuumetta ja lääkärit halusivat tutkia minut perusteellisesti. Tulevaisuus on vielä avoin, mutta olen optimistinen ja uskon, että syöpä olisi ns. erilaistunut, jolloin sen paranemis ennuste olisi parempi kuin erilaistumattoman. Kuitenkin kilpirauhanen poistetaan kokonaisuudessaan ja jatko hoiton pienen pillerin syöntiä. Ns. oireita minulla ei ole ollut ja se antaa vähän toiveita. Hyvää jatkoa sinulle aa*.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077736
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1095971- 835167
- 1394536
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113220- 552967
- 582928
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102444- 612437
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562056