Skorpioni

ja tunteet

Itse olen rakkaudessa lojaali ja kun rakastun, todellakin sitten rakastun. Jos en saa tunteilleni vastakaikua, koen itseni loukatuksi. Jotenkin ei ehkä kypsää käytöstä, mutta minusta ei ole ystäväksi ihmiselle jota rakastan syvästi, jos tämä ei ystävyyttä syvempää minusta halua. Kenties olen vain rehellinen itselleni. En jaksa teeskennellä, että kaikki on hyvin kun ei kerta ole. Tiedostan, ettei se ole kenenkään vika, jos ei minua rakasta. Mutta kun tunteet ovat niin voimakkaat niin minkäs teet.

Monesti olen miettinyt, että onko skorpioni kaikessa dramaattisuudessaan ja tunnelatauksessaan hyvin tervekin merkki. Ainakin itse koen, että tunteeni ovat aina pinnalla, vaikka muut eivät sitä näe. Tuntuu, että olen tilanteissa todella läsnä ja ehkä tämän tunnelatauksen vuoksi olen säästynyt pahemmilta masennuksilta. Olen pienestä pitäen kokenut sekä vihan että rakkauden tunteita ja osaan jollakin tapaa käsitellä niitä. Ne ovat osa minua enkä häpeä niitä, toisin kuin jotkut, jotka sulkevat kaiken negatiivisen pois mielestään.

Olen paljon terveempi kun saan tuntea voimakkaasti. Jos rakastan jotakin ihmistä syvästi niin minun pitää pitää se rakkaus, eikä ruveta laimentamaan tunteitani. Tunteet ovat minulle happea, ilman niitä en olisi mitään.

6

2075

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tatjana34

      No tämä viesti kertoi minulle hieman enemmän siitä mitä skopumies aattelee :))

    • DarkFly

      Olen itse just kans tuollainen :)

    • Nimetön

      itse olen samanlainen,joskus kyllä toivoisin että tuntisin hieman vähemmän voimakkaasti,ne voivat olla varsinainen rasite etenkin jos ei saa vastakaikua.Ystävyyttä ei edes voi harkita jos annetaan pakit jotenkin se ei vaan luonnistu,pitää saada se ihminen kokonaan eikä vaan puoliksi.Ihastuin tässä taannoin skorppari-mieheen ja taisin peloittaa sen tiehensä olemalla liian kiintynyt siihen.Hän myönsi pitävänsä minusta mutta pitkällä tähtäimellä ollaan kuulemma liian erilaiset...Uskomatonta tunteiden manipulointia.

    • että allekirjoitan

      tämän aivan täysin.
      Kuvastaa hyvin omia tunteitani ja käytöstäni.
      Tulen kyllä kaikkien kanssa toimeen ja luen helposti ihmisiä...päästän harvat todella lähelle todellista minääni.Ja jos koen että en saa tarpeeksi takaisin joltain ihmiseltä niin helposti tulen aika välinpitämättömäksi heidän suhteensa.
      Mutta sitten kun rakastan niin rakastan sitten 100% ja tunteet todella mukana kaikessa.Olen omistava,rakastava,ehkä joskus liiankin mustasukkainen mutta silti päästän kumppanin menemään ja suon myös vastakkaista sukupuolta olevat ystävät.
      Piikikäs olen jos loukataan ja saatan myös tuoda ajatukset julki jos loukkaannun.
      Ihmisten tarkkailu ja lukeminen on mielenkiintoista ja nautin monasti tällaisista tilanteista kun joku on puhunut joatin ja aisitin aika nopeasti mistä on kyse ja saatan yllättää jollain kysymyksellä...siinä on kiva katsella joskus vastapuolen kasvoja et kuinka sä tiesit?!;)
      Samoin meidät skorpparit kyllä usein tunnistaa intensiivisestä katseesta...en tiedä ketään muuta joka peilaisi niin paljon silmillään.
      Täytyy sanoa näin kun oikein alkoi miettiä että jos skorppariin törmäätte saatte kaiken antaessanne uskollisen,luotettavan,raivolla sinua puolustavan,rakastavan,todellisen ystävän ja kiihekän rakastajan...mutta jos ette voi antaa kaikkeanne tai ette osoita tarpeeksi rakastavanne niin saatte vastaanne aikamoisen pelurin...skorppari voi sanoa antaneensa anteeksi mutta kun vähiten odotat niin skorppari iskee.Saattaa toki antaa anteeksi muttei koskaan unohda kokemaansa vääryyttä.
      Näin tuli laveasti kirjoitusta vaikka piti vain lyhyesti kommentoida...skorpparinainen

      • antaa saat

        kaiken mut pel(k)urin saat vastaasi. Ei kiinnosta skorpparia, kiva leikkiä toisen tunteilla. Jos lähdet niin se tulee sitten kyllä lämmittämään. jos lämpenet, se jättää taas.


    • Mimi2

      Kaikki skorpparit sanovat samoin, mutta muiden silmissä skorppariMiehet eteenkin ovat sulkeutuneita ja inhoavat "sosiaalista käyttäytymistä"? Miksi aina joko tai/mustaa & valkosta? Kompromissien teko vaikuttaa kovin vaikealta JousiNaisen näkökulmasta....Kerro vastaus....

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5369
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4785
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3036
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1653
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe