VIIMEISET SANANI

JARETC.....

VIIMEISET SANANI

Niin. Olin viikon loppuna päättänyt.
Etten enää alkuviikosta kirjoittaisi tänne.
Soitin rakkaaleni eillen.
Kai minulta jäi sittenkin jotakin sanomatta.
Kirjoitin äsken läksiäis puhettani.

Mahtavia sanoja.
Moni mutkaisia muotoja.
Ne saavat minut iloiseksi.
Niin. Osaanhan minä jotakin.
Kulutin koko eilisen päivän käsikirjoitukseen.
Se oli toisinaan uuvuttavaa.

On raskasta kirjoitaa tarinaa.
Jonka sisältö pitäisi saada liikuvaan muotoon.
Olen minä ollut pahemissakin paikoissa,
ja aina osannut kirjoitaa.
Pitää vain ottaa oikea asenne.
Rohkeus, sitä se vaan vaatii.

Jossakin siintää kaukainen tulevaisuus.
Seuraavaksi kirjoitan Kunniakkaan kuoleman.
Elämä on joskus kuolemista.
Vanhoista totutuista työtavoista on luovuttava.
Ja tilalle otettava uusia.
Nyt sujuu, kun minulla on oikolukijakin.

Joskus minä puran itseni ihan tyhjäksi.
Heittäydyn sohvalle ja kuuntelen laulujasi.
Annan ajatusten liikua vapaana päässäni.
Olen itse siinä ajatusten virrassa.
Enkä ajatele mitään muuta.

Pelkään kevättä.
Nyt se peloittaa minua enemmän kuin koskaan.
Mitä mistäkin tulee.
Minkä saatan ajoissa valmiiksi.
Voiko levätä riitävästi päässäni savuavilta ajatuksiltani.

Pettävätkö suunitelmani.
On siinä paljon asioita yhdelle miehelle.
Kunigas ajatus on se, että nyt annan palaa.
Nyt ei ole väliä sillä,
vaikka arvostelijat minua yrittäisivät kaataa.

Minähän teen nyt.
Ja olen suunattoman onnellinen.
Kirjoitan täydestä sydämestäni.
Täysillä juuri sitä mitä haluan.
Enkä pelkää vaikka se haukuttaisiikin.

T: Jaretc

6

1043

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toivottavasti

      viimeiset sanasi todella olivat viimeiset. Emme jää kaipaamaan.

      • Jaretc......

        Kyllä mä tulen takaisin kunhan kerkeän.
        Joten painajaisesi jatkuu vielä. Mä olen saanut hyvää valautetta ja siksi mulla on monta hyvää syytä tulla tänne takaisin.

        Jokainen voi oppia jos haluaa. Ei sun tarvitse mua kahdehtia. Sun kannanottosi ei vaikuta mitenkään mun kirjoitteluuni täällä. Sä saat haukkua mua niin paljon kun haluat.

        T: Jaretc


      • jää kaipaamaan
        Jaretc...... kirjoitti:

        Kyllä mä tulen takaisin kunhan kerkeän.
        Joten painajaisesi jatkuu vielä. Mä olen saanut hyvää valautetta ja siksi mulla on monta hyvää syytä tulla tänne takaisin.

        Jokainen voi oppia jos haluaa. Ei sun tarvitse mua kahdehtia. Sun kannanottosi ei vaikuta mitenkään mun kirjoitteluuni täällä. Sä saat haukkua mua niin paljon kun haluat.

        T: Jaretc

        Sinun "runouttasi", jossa vilisee yhdyssanavirheitä ja ainaisia typoja. Taisit olla ylivilkas lapsi, jota kukaan ei sietänyt ja jonka oli vaikeuksia kanavoida energiaansa mihinkään hyödylliseen?

        Nyttemmin aikuisikään ehtineenä kirjoittelet "rakkausrunoja" yleiselle foorumille ja toivot saavasi niistä tyydytystä omaan tyhjään elämääsi? Palautetta saat pikkutytöiltä, jotka ihastelevat vanhemman miehen kiinnostusta omaan idoliinsa.

        Kelailin sitä hyvää palautetta, jota olit omien sanojesi mukaan saanut tällä palstalla ja en löytänyt juurikaan sellaista. Korkeintaan ehkä
        pari vaivautunutta kannustusta joista oli selvästi aistittavissa halu olla pelkästään kohtelias. Minusta nuo sinun kirjoituksesi ovat selvästi pitkälle kajahtaneen ihmisen huomionkipeyttä : Hei katsokaa, minä täällä!

        Kaikilla on toki oikeus kirjoittaa yleiselle keskustelupalstalle mitä lystää, niin minullakin.


      • jaretc..........
        jää kaipaamaan kirjoitti:

        Sinun "runouttasi", jossa vilisee yhdyssanavirheitä ja ainaisia typoja. Taisit olla ylivilkas lapsi, jota kukaan ei sietänyt ja jonka oli vaikeuksia kanavoida energiaansa mihinkään hyödylliseen?

        Nyttemmin aikuisikään ehtineenä kirjoittelet "rakkausrunoja" yleiselle foorumille ja toivot saavasi niistä tyydytystä omaan tyhjään elämääsi? Palautetta saat pikkutytöiltä, jotka ihastelevat vanhemman miehen kiinnostusta omaan idoliinsa.

        Kelailin sitä hyvää palautetta, jota olit omien sanojesi mukaan saanut tällä palstalla ja en löytänyt juurikaan sellaista. Korkeintaan ehkä
        pari vaivautunutta kannustusta joista oli selvästi aistittavissa halu olla pelkästään kohtelias. Minusta nuo sinun kirjoituksesi ovat selvästi pitkälle kajahtaneen ihmisen huomionkipeyttä : Hei katsokaa, minä täällä!

        Kaikilla on toki oikeus kirjoittaa yleiselle keskustelupalstalle mitä lystää, niin minullakin.

        On se vaan hemmetin hienoa teksitä.
        Sulla ei suoraan sanottuna mene kovin hyvin itselläsikään. Älä luulekkaan että tekstisi muhun vaikutaa. Se ei ole sen arvoista.

        T: Jaretc


      • Jaretc.....
        jää kaipaamaan kirjoitti:

        Sinun "runouttasi", jossa vilisee yhdyssanavirheitä ja ainaisia typoja. Taisit olla ylivilkas lapsi, jota kukaan ei sietänyt ja jonka oli vaikeuksia kanavoida energiaansa mihinkään hyödylliseen?

        Nyttemmin aikuisikään ehtineenä kirjoittelet "rakkausrunoja" yleiselle foorumille ja toivot saavasi niistä tyydytystä omaan tyhjään elämääsi? Palautetta saat pikkutytöiltä, jotka ihastelevat vanhemman miehen kiinnostusta omaan idoliinsa.

        Kelailin sitä hyvää palautetta, jota olit omien sanojesi mukaan saanut tällä palstalla ja en löytänyt juurikaan sellaista. Korkeintaan ehkä
        pari vaivautunutta kannustusta joista oli selvästi aistittavissa halu olla pelkästään kohtelias. Minusta nuo sinun kirjoituksesi ovat selvästi pitkälle kajahtaneen ihmisen huomionkipeyttä : Hei katsokaa, minä täällä!

        Kaikilla on toki oikeus kirjoittaa yleiselle keskustelupalstalle mitä lystää, niin minullakin.

        Olet todella fiksu sen näkee kirjoituksestasi.
        Mä olen sattumoisin sua vanhempi. Ja kokeneempi onneksi.

        Jos sä näkisit mut sä pyytäisit anteeksi sitä mitä sä olet musta kirjoitanut. Oletko koskaan ajatellut kasvaa isoksi aikuiseksi. Ja päästä sinuiksi itsesi kanssa.

        Sun ylpeä sisäinen olemuksesi ei anna sijaa muille ihmisille. Olet täynnä itseäsi.
        Mä tunnen valitettavasti paljon selaisia julkiksia, jotka nauraisivat sun ylimielisille teksteillesi. Ja mitä siihen huomioitiin tulee.
        Niin sun on hyvä tietää, että mä olen saanut osakseni liikakin huomioitia.

        Ei ole kato helpoo olla ihmisenä selaisessa maailmassa, jossa näkee paljon ihmisiä ja tietää että jokaisella heistä on se oma maailmansa.
        Mä sentään tiedän mistä mä puhun. Sillä olen mä vähän jotakin nähnyt. Sun kirjoituksissasi näkyy lapselisuus ja aikuiseksi kasvamisen vaikeus.
        Mutta kyllä sustakin vielä aikuinen tulee. Uskon niin.

        T: Jaretc


      • kaikki ihmiset
        Jaretc..... kirjoitti:

        Olet todella fiksu sen näkee kirjoituksestasi.
        Mä olen sattumoisin sua vanhempi. Ja kokeneempi onneksi.

        Jos sä näkisit mut sä pyytäisit anteeksi sitä mitä sä olet musta kirjoitanut. Oletko koskaan ajatellut kasvaa isoksi aikuiseksi. Ja päästä sinuiksi itsesi kanssa.

        Sun ylpeä sisäinen olemuksesi ei anna sijaa muille ihmisille. Olet täynnä itseäsi.
        Mä tunnen valitettavasti paljon selaisia julkiksia, jotka nauraisivat sun ylimielisille teksteillesi. Ja mitä siihen huomioitiin tulee.
        Niin sun on hyvä tietää, että mä olen saanut osakseni liikakin huomioitia.

        Ei ole kato helpoo olla ihmisenä selaisessa maailmassa, jossa näkee paljon ihmisiä ja tietää että jokaisella heistä on se oma maailmansa.
        Mä sentään tiedän mistä mä puhun. Sillä olen mä vähän jotakin nähnyt. Sun kirjoituksissasi näkyy lapselisuus ja aikuiseksi kasvamisen vaikeus.
        Mutta kyllä sustakin vielä aikuinen tulee. Uskon niin.

        T: Jaretc

        halua Tuisku-palstalla lukea jonkun lapsen asteella olevan, itsekeskeisen ihmisen omahyväisiä rakkausvuodatuksia.

        Toki myönnän, että pikkutyttöjen valinta terrorin kohderyhmäksi ja uhriksesi ei ole huono valinta. Joku heistä voi lemmentuskissaan pitää runoistasi.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4540
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe