hauskin huuhailija? Minä en osaa päättää järjestystä, kun kaikkihan täällä ovat hauskoja..vai mitä..))
Kuka on mielestäsi..
18
822
Vastaukset
- mikhaildenisov
Laardi,Tätsä,kielibasa........siinä joku ehdotus
sinäkin mahdut sinne.- Sinisiivetär
pervokkikin on aika hauska..siis puheet kohtalaisen pervoja..))
- mikhaildenisov
Sinisiivetär kirjoitti:
pervokkikin on aika hauska..siis puheet kohtalaisen pervoja..))
näin aamulla ei vaan lanttu leikkaa!
- Sinisiivetär
mikhaildenisov kirjoitti:
vaikka muuten kotihommat pyörii tässä samalla, pesukonekin kolmatta kertaa jo päällä tälle päivälle, et tota pyykkiä pukkaa joka päivä..siis mä pesen(siis kone tietty) joka päivä koneellisen tai kaks, en ymmärrä niitä, jotka pitää ehkä viikossa yhden pyykkipäivän..mä tulisin hulluks niiden likasten vaatteiden kanssa, et selvempi tehdä se joka päivä..))
- varpunen.
mikhaildenisov kirjoitti:
jos oma kehu haisee niin varpunen!!!!
mutta millaisia ajatuksia se
luo ihmisen tajuntaan!!!
haukkuvat itserakkaaksi - Sinisiivetär
varpunen. kirjoitti:
jos oma kehu haisee niin varpunen!!!!
mutta millaisia ajatuksia se
luo ihmisen tajuntaan!!!
haukkuvat itserakkaaksitäällä on hauskoja..ainakin silloin, kun ei ole tallattu varpaille..))
on kaikki hyviä mut jos muutaman mainitsen niin nii....
no typy tietenki tundran tyttö.... ja sit kollipoika....öööh öööhh no pervokkinen.... ja tieteskii muiskis ja ja mä tykkäsin tästä juorutoimittajasta...hmmm missähä hää lienee....ääähh... tosta nyt puuttuu viel mmmoooonnntttaaaaaaaaaaa ai ja MÄ ite tieteskii...:D- Sinisiivetär
poissa palstalta monen monta..orvokki, hilda, avening angel ja muita enkeleitä..mihkähän nekin ovat kadonneet..))
Sinisiivetär kirjoitti:
poissa palstalta monen monta..orvokki, hilda, avening angel ja muita enkeleitä..mihkähän nekin ovat kadonneet..))
tekee hyvää sellainen huuhaa tauko.... itekkii pitänny sellasen..... ku alko uudestaan sit kattelee et mitäs tääl nii paljo oli uusia nikkejä... joista nyt vielkää en juuri tunne ketään...=:0))
- Sinisiivetär
BBrunetti kirjoitti:
tekee hyvää sellainen huuhaa tauko.... itekkii pitänny sellasen..... ku alko uudestaan sit kattelee et mitäs tääl nii paljo oli uusia nikkejä... joista nyt vielkää en juuri tunne ketään...=:0))
olen ollut välillä viikonkin poissa ja hyvää tekee, mut paljon on tullut uusia..Nyt menen aurinkoverannalle, ennenkuin se karkaa..siis aurinko..))
- Avenging.Angel
Sinisiivetär kirjoitti:
kadonnu jonnekkin.melkein kaikkiin sun aloituksiin vastannu.
- Sinisiivetär
Avenging.Angel kirjoitti:
kadonnu jonnekkin.melkein kaikkiin sun aloituksiin vastannu.
ihan ilman nikkiä..aina ei voi tietää ja tunnistaa, kuka liikkuu missäkin..sorry..kiva, et olet vastaillut!!
- Sinisiivetär
aurikoterassi kutsuu minua..))
- yhtä hyviä
Onko huuhaalla edes tarkoitus nostaa ketään erikseen jalustalle vai toivotko että sinun nikkisi tulisi esiin?
- Jalkahiki-Viki
hyviä ja valitettavan paljon ns.riidankylväjiä
ketjut menevät usein hen.koh vittuiluksi
Siinä yksi syy miksi ei palstalla enää tahdo
viihtyä. - Sinisiivetär
vaikka juuri itse en halunnut nostaa ketään erityisesti jalalle..
- Sinisiivetär
Jalkahiki-Viki kirjoitti:
hyviä ja valitettavan paljon ns.riidankylväjiä
ketjut menevät usein hen.koh vittuiluksi
Siinä yksi syy miksi ei palstalla enää tahdo
viihtyä.huomannut tällaista, kuten juuri äsken tossa ylempänä tapahtui..))
- jontte
kukaan!!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292178
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261718Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121319Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701211Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121177- 88992
- 83866
- 17857
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16761Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107701