OINAS MIES

Sydän karrella

Olen auttamattoman rakastunut oinasmieheen ja välillä hän näyttää tunteensa ja taas välillä taas on kuin bestis???? Tuntuu kummalliselta, tosin olemme tapailleet vasta vähän aikaa ja epäilen että olen toiminut tyhmästi sillä kerroin avoimesti tunteistani ja en huomannut mitään reaktiota, puhuinko kuuroille korville.
Millainen oinasmies on rakkaudessa ja pitäiskö olla omissa tunteissa varovaisempi

8

2776

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Capricorn WomaN

      on vaikea! Hänen tunteensa ailahtelevat laidasta laitaan. Välillä käyttäytyy kuin olisi rakastunut, välillä kuin olisi vain ystävä ja välillä on viileä ja etäinen. Silti oinasmiehillä on pokkaa kuvitella, että nainen vaan kiltisti menee hänen oikkujensa mukana. Itse en oinasmiestä kestänyt ollenkaan ja lopetin suhteen juuri hänen oikuttelujensa takia.

      • ja hyvin menee

        Kaikki tuo oikuttelu on koettu, ja jääräpäänä "otin luulot pois". Yritti rimpuilla, jopa kadota, hän testasi miten tosissani olin.... Pidin puhutteluja pariin otteeseen ja viimeisen tempausen jälkeen itkin, raivosin ja komensin miettimään. Nyt on täysin asettunut ja panostaa täysillä suhteeseen!!!

        Oinaiden kanssa tarvitaan rautaiset hermot ja lujaa luonnetta, vaikka itkin, en silti alistunut, vaan näytin hänelle rehellisesti mitä tunnen ja ilmoitin pelisäännöt ja ne on nyt toimineet, toinen joustaa toisessa asiassa ja toinen toisessa, ja saan prinsessa kohtelua aamuin illoin ;o)


    • Harjukka

      Jos erehtyy oinasmiehen kanssa seurustelemaan, niin sydän on vielä karrella monta kertaa. Itse seurustelin 7 vuotta. Yht´äkkiä hän vain lopetti soittellemasta ja käymästä. Kun sain hänet vihdoinkin puhelimen päähän, niin vastauksena oli vain, että hän on nyt keskittynyt kirjansa kirjoittamiseen. No, annoin hänen olla rauhassa muutaman viikon, soitin uudestaan, mutta nyt hän ei edes vastannut. Hän siis lopetti suhteemme noin vaan. Mielestäni olisi ollut reilua, jos hän olisi edes ilmoittanut siitä. Nyt kaikki minun tunteeni ovat niin pakkasella, että vaikka hän haluaisikin palata, en voisi edes ajatella sitä.

    • Oinastyttö**

      Oinastyttönä kehoittaisin sinun olevan vähän "vaikeampi nakki" siis anna oinas-miehen tehdä työtä sinun eteesi. Itse joudun pakokauhuun, jos toinen on edessäni heti sulaa vahaa. Tämä pätee kyllä oinas-mieheenkin. Onnea matkaan!

    • dwafhjju643322578tkj

      ei se horoskooppi mitään meinaa vittu avaa silimäs ja katto piremmälle nii voisit tajutakki jotaki ekkä kyselisi täälä tuallaasia tyhymiä kysymyksiä

      • Sitten

        Itse olet täällä lukemassa mitä muut kirjoittelee??? Kannattais ensin vähän miettiä kuka se ääliö oikein on. Heh..


    • aniharvoin

      Oinas mies on aika tulinen ja intohimoinen.Mutta pitää muistaa että on kyseessä aika nopeasti reagoiva merkki,siis tunteet tulee ja menee.On myös melkoinen mustis.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      5062
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2347
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1857
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1558
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      3
      1185
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe