mul on kaikki anttin levyt ja 2 nimmarii ja oon käyny antin keikoilla ainakin 9 10 keikalla
antti on niin ihQ. mut yhelle keikalle en päässy ja se olisollu lähel :(.mut ei se haittaa kun antti on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin
hyvä.
PARAS
--antti-fani--
7
594
Vastaukset 7
- On ihmisparka
saanut ristin kantaakseen.....
- jaretc......
Niin siloin kun minä olin nuori, oli Huriganes Pelle Miljoona Hassisen kone ja Dingo. Voi voi oli ne aikoja. Silloin musiikin teko oli toisenlaista. Niin ne ajat vaan muutuvat.
T: Jaretc- hyvä.......
Surkea on.
- Ei sille vaan
noviisori kirjoitti:
SINÄ OLET!
mitään voi:)
Ei sille vaan kirjoitti:
mitään voi:)
ANTTI TUISKU SAA OLLA MITÄ ON!!!!!!!!!!!!!!1
JUMALAUTA SE KENELLEKÄÄN KUULU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!- kai sekin
noviisori kirjoitti:
ANTTI TUISKU SAA OLLA MITÄ ON!!!!!!!!!!!!!!1
JUMALAUTA SE KENELLEKÄÄN KUULU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!pitää mainita?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j761099- 42804
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden229672Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.34522- 45518
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga48504Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️74490- 23478
Ihan pikku vinkki
Kannattaa tallentaa kaikki mitä sen naisen kanssa puhuu ettei tule hankaluuksia myöhemmin52419- 18414