Leijonamies

+Leijonanainen

kun tämä pari riitautui, niin lapsi raadeltiin ja molempien "aikuisten" persoonan huonot puolet ripoteltiin preerioille sitä vauhtia, että harva ehti huomata mitä tapahtui.
Kun leijona tuntee itsensä jotakin muuta kuin palvotuksi, niin se on maailmanloppu ja leijonan tempaukset sen mukaisia. Poliisi, sosiaaliviranomaiset, kaikki koolle ja sitten karjutaan kilpaa.
Älkää ikinä sekaantuko leijoniin, itsekeskeisempää elukkaa ei maa päällään kanna.

11

2035

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paikkansa

      Pitää täysin paikkansa 30 v. kokemuksella.

      • ALPO B

        30 v Kokemus....Oletko masokisti ???????


      • Nimetön

        Tuskin tunnet meitä kaikkia leijonamiehiä.


    • lostmama

      sanon minäkin eli vaakanainen ja olen jo "sekaantunut" siinä määrin,että jellonan pentu olemassa....Enkä ole ollenkaan varma,että minä tulen hankkimaan tuota 30 vuoden kokemusta jellonasta..

      • Nimetön

        Ovatko kaikki Leijonat kaikki kovia Pukkeja ,niinku MÄ ??


      • *****KUNIGASKISU*****
        Nimetön kirjoitti:

        Ovatko kaikki Leijonat kaikki kovia Pukkeja ,niinku MÄ ??

        Et ole jaloleijoina.On mullakin ollut noin 600 rakstajarta,mutta vain tosi rakkaudesta...


    • kevätkissa69

      onko lumpikin leijona?

    • turri karhu

      Leijona on ihanin ihminen joka maa päällään kantaa;
      Loistava luonne ja upea ihminen selvä ykkönen.

      • Kallionkisu

        Minäkin rakastan teitä kaikkia LEIJONIA


      • JOSA STADISTA

        AINAKIN MÄ HALUAISIN OLLA SELLAINEN MIES JOKA KUNNIOITTAISI 100-PROSENTTISESTI KUMPPANIAAN JA SELLAINEN MIES JOSSA OLISI TYYLIÄ KUN KÄYTETTYJEN AUTOJEN KAUPPIAASSA.ÄLYÄ KUN PORILAISESSA JÄÄKIEKKOILIJASSA JA KOHTELIASUUTTA KUN RAUMALAISELLA AUTOKAUPPIALLA JA HUUMORINTAJUA KUN NOKIALAISELLA POLIISIMIEHELLÄ.JA YLVÄYTTÄ < KUN TAMPERELAISELLA POLIISILLA.JA ENNEN KAIKKEA OLISI IHANAA OLLA SELLAINEN MIES JOKA RAKASTAISI 200-PROSENTTISESTI KUMPPANIAAN JA AIDOSTI..


    • *****KUNIGASKISU*****

      Kuka olet arvostamaan meitä??????
      Et vaan osanut olla arvoissa veljänikannssa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1362
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1160
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1042
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      983
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    9. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      970
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    Aihe