niin mitä se tarkoittaa?
mitä tarkoittaa MC?
5
3099
Vastaukset
- astrologi
MC on lyhenne latinan sanoista Medium Coeli, merkiten 'keskitaivasta'.
Se kertoo ammatista ja ihmisen maineesta. Jos syntyy keskipäivällä,
on normaali tähtimerkki myös MC:ssä ja silloin ihminen edustaa
omaa tähtimerkkiään ammatin kautta. MC:n vastakohta on IC, joka
taas kuvaa salaisia, piilossa pidettäviä puolia.- böööö
niin siis onko MC sama kuin nouseva merkki?kuinka saan selville MC:ni?siis mulla on tehtynä täällä netissä kartta mutta en osaa tulkita mikä niistä on se MC...autatko?
- leena
böööö kirjoitti:
niin siis onko MC sama kuin nouseva merkki?kuinka saan selville MC:ni?siis mulla on tehtynä täällä netissä kartta mutta en osaa tulkita mikä niistä on se MC...autatko?
mc ei ole sama kuin nouseva! nousevan lyhenne on asc!missä olet tehnyt karttasi?
- tell_me
leena kirjoitti:
mc ei ole sama kuin nouseva! nousevan lyhenne on asc!missä olet tehnyt karttasi?
olen tehnyt karttani horoskooppi.com:issa.Mutta onko siis tämä MC sama kuin keskitaivas?jos on niin mulla tämä 'keskitaivas'on kaksosissa?mitä tämä mc kaksosissa sitten kuvastaa?
joo,itsekin tajusin eilen että nousevahan on Asc eikä mc.mutta mitä tämä mc sitten kuvastaa?vaikuttaako se paljon? - leena
tell_me kirjoitti:
olen tehnyt karttani horoskooppi.com:issa.Mutta onko siis tämä MC sama kuin keskitaivas?jos on niin mulla tämä 'keskitaivas'on kaksosissa?mitä tämä mc kaksosissa sitten kuvastaa?
joo,itsekin tajusin eilen että nousevahan on Asc eikä mc.mutta mitä tämä mc sitten kuvastaa?vaikuttaako se paljon?juuh mc tarkoittaa keskitaivasta!ja muistaakseni ainakin jos karttasi avulla koitetaan selvittää ammattia niin mc:llä on siinä suuri vaikutus..en nyt juuri muista mc:stä kaikkea mahdollista mutta kannattaa hakea kirjoista(esim. Raimo A.nikula)tai netistä tietoa mc:stä..tai mene osoitteeseen www.astro.com sieltä ainakin löytyy tietoa englanniksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613091Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433067- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa902016- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251759- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä821360- 391280
- 791110