Lähes joka paikassa lukee eri tavalla. Jotkut horoskoopit väittävät, että se olisi neitsyt ja jotkut taas, että se on vaaka.
Tämä tietty henkilö sanoo kaikki asiat suoraan, onko se enemmän neitsyiden vai vaakojen luonteenpiirre?
Onko 22.10. syntynyt..
7
1222
Vastaukset
- oinasN
22.10 on Vaa´an ja skorpionin rajalla, ei lähelläkään neitsyen rajaa.
- aloittaja
Niin siis tarkoitin, että onko se vaaka vai skorpioni. Sain kuitenkin selvyyden asiaan, että hän on vaaka.
- vaaka#
22.10 syntynyt on vaaka.tiedän koska ite oon syntynyt silloin.
- ja 23.
syntynyt on vaaka-skorppiooni, se riippuu vähän, et minä vuonna tms. on syntyny et kumpi sit on..ite vaaka (-84) mutta skorpparinkin piirteitä löytyy ;)
- Diipadaapaduu
Joo onhan tuo. Oon itse syntyny 23. päivä ja pidän itseäni vaakana.. Tosin ne todella on hiukan heitteleviä tietoja.
- täälläkin.
Mäkin 23.10. vuonna -84 ja pidän itseäni sekä vaakana että skorpparina.
- vaaka ite 23.10
no itse olen aina pitänyt itteeni vaakana vaikka toisis horoskoopeis väitetään että olen skorppari mutta mä olen ihan kiikun kaakun 100% vaaka se on ihan ihmisestä sitten kiinni kumpaan suunta kallistuu jos syntyy merkkien väliin. siskoni on meinaa skorppari ja ollaan kuin yö ja päivä tutkimaa vaa sitä ihmisluonnetta ei nää aina paikkaansa pidä nää merkit. ja toi sun kamu on vaaka tai skorppari ei neitsyt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982