Miten voin pelastua,...???

Kristus maailman toivo

Miten voin pelastua, eli tulla uskoon?
Jos haluat vastaanottaa Jeesuksen Kristuksen elämääsi, voit tehdä niin juuri nyt, missä tahansa oletkin.

OTA VASTAAN JEESUS KRISTUS HENKILÖKOHTAISENA PELASTAJANASI!

Ajattelepa näitä tärkeitä tosiasioita:

 Jumalan rakkaus ilmoitetaan Raamatussa
" Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon, että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän." –Johanneksen evankeliumi 3:16
Rakkauden Jumala haluaa tehdä elämästäsi eheän. Hän haluaa antaa sinulle elämän, joka jatkuu fyysisen kuoleman jälkeenkin.

 Olemme syntisiä
" … kaikki ovat tehneet syntiä ja ovat vailla Jumalan kirkkautta." --Roomalaiskirje 3:23
Teemme kaikki asioita, jotka ovat väärin, koska olemme syntisiä. Siksi tunnemme olevamme erossa Jumalan rakkaudesta – koska Hän on pyhä ja hyvä, mutta me emme ole.

 Synnillä on vakavat seuraukset
" Synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme." --Roomalaiskirje 6:23
Niin kuin rikolliset joutuvat maksamaan hinnan rikoksistaan, syntistenkin on maksettava hinta synneistään. Jos jatkat synnissäsi ja torjut Jumalan rakkauden joudut kokemaan kuolemanrangaistuksen: et kuole ainoastaan fyysisesti, vaan joudut elämään erossa pyhästä Jumalasta ikuisesti paikassa, jota Raamattu nimittää helvetiksi. Hyvä uutinen on kuitenkin, että…

 Jeesus Kristus on maksanut syntiesi hinnan
" Mutta Jumala osoittaa rakkautensa meitä kohtaan siinä, että Kristus kuoli meidän puolestamme, kun vielä olimme syntisiä." --Roomalaiskirje 5:8
Jeesus Kristus, Jumalan synnitön ainoa Poika on maksanut hinnan sinun syntiesi edestä. Ehkä ajattelet, että sinun täytyy tulla ensin hyväksi, ennen kuin Jumala voi rakastaa sinua. Raamattu kertoo kuitenkin, että Jumala rakastaa syntistä ihmistä.

 Pelastus on ilmainen lahja
" 8. Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon. Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja. 9. Se ei perustu ihmisen tekoihin, jottei kukaan voisi ylpeillä." --Efesolaiskirje 2:8-9
Armo on Jumalan ansaitsematonta hyvyyttä syntisiä ihmisiä kohtaan. Jumala tarjoaa sinulle ilmaiseksi jotakin, mitä et voisi itse koskaan hankkia: syntien anteeksisaamista ja ikuisen elämän lahjaa. Mitkään hyvät tekosi tai uskonnolliset rituaalit eivät voi antaa sinulle pelastusvarmuutta.

 Jeesus seisoo sydämesi ovella
" Minä seison ovella ja kolkutan. Jos joku kuulee minun ääneni ja avaa oven, minä tulen hänen luokseen, ja me aterioimme yhdessä, minä ja hän." --Ilmestyskirja 3:20
Jeesus Kristus haluaa olla henkilökohtaisessa, läheisessä suhteessa kanssasi ja tulla sydämeesi pysyvästi asumaan.

 Sinun täytyy ottaa hänet vastaan
" Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi oikeuden tulla Jumalan lapsiksi, kaikille, jotka uskovat häneen." –Johanneksen evankeliumi 1:12
Ottaessasi Jeesuksen vastaan sydämeesi sinusta tulee Jumalan lapsi ja voit puhua hänelle rukouksessa kaikista elämäsi asioista. Tämä henkilökohtainen suhde hänen kanssaan kestää ikuisesti.

Ota Jeesus vastaan sydämeesi ja rukoile tähän tapaan:
Herra Jeesus, olen syntinen. Tule nyt elämääni ja anna kaikki syntini anteeksi. Uskon, että kuolit puolestani ja nousit kuolleista. Täytä minut nyt Pyhällä Hengelläsi ja johdata minua tästä päivästä eteenpäin. Kiitos Herra! Aamen.

Keskustele Jumalan kanssa päivittäin rukouksessa, lue Raamattua ja hakeudu toisten kristittyjen yhteyteen.

http://www.ankkuri.seurakunta.net/index.php?sid=23

1

334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lapsi-

      Kiitos Herra Jeesus Kristus Jumalan poika,
      armahda minua syntistä .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2013
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      55
      1731
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1634
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1535
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe