Mulla on Hyundai Pony 1,5 gls i.-91, joka ei päästä enää ääntäkään, kun avaimesta vääntää. Vika ilmeni yhtäkkiä, lukuunottamatta, että sadan kilometrin ajon jälkeen alkoi nykiä, mutta käytettäessä sammuksissa välillä toimi taas normaalisti. Virrat tulee.
Relekeskuksessa yksi iso sulake/rele? on rikki. Sulakkeet näyttäisi muuten olevan kunnossa. Mitä mahdollisia vikoja saattaisi olla syynä, ettei käynnisty? Kiitos etukäteen neuvosta.
Hyundai Pony ei starttaa
7
701
Vastaukset
- Elantrassa
Mulla kerran Elantrassa oli akun kaapeli vähän
murtunut.Startatessa ei inahtanutkaan.
Tääs käynnisty,kun kosketushäiriö,korjattiin.
Katso että kaapelit on kunnolla kiinni,akussa.
Tarkista akun,kaapelit.- edelliseen
Jos on kosketushäiriö tai murtuma kannattaa
vähän liikutella,kaapeleita.Voi toisessa
asennossa saada virtaa,tarpeeksi.
Jos auttaa,niin tarvitsee heti korjauttaa.
Mulla ainakin,näin auttoi.
- johto voi
Sytytyspuolan johto voi olla,viallinen.
- peraprutku
kytkin pohjassa? Jos on niin voisi juohtua siitäkin varsinkin jos on ollut parkissa siten että keula on ylempänä? Ainakin 92 Sonatassa oli tämmöistä ilmiötä
- peraprutku
tarkoitin siis että käynnistyykö jos kytkin ei ole pohjassa sillä amerikan vientimalleissa oli tälläinen käynnistyksen esto että ei lähde käyntiin jos kytkin poljin ei ole pohjassa
- suomessa myydyissä
peraprutku kirjoitti:
tarkoitin siis että käynnistyykö jos kytkin ei ole pohjassa sillä amerikan vientimalleissa oli tälläinen käynnistyksen esto että ei lähde käyntiin jos kytkin poljin ei ole pohjassa
90 luvun Hyundaissa tehty käynnistyksen esto
siten, että lähtee ainoastaan kytkinpoljin painettuna,alas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403067- 802861
- 1892465
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362185- 201493
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411396- 101284
- 131269
- 221241