Sokerittomia karkkeja?

....

Myydäänkö sellaisia edes tavallisissa ruokakaupoissa? Muistan syöneeni joskus 10 vuotta sitten sellaisia pehmeitä sokerittomia hedelmäkarkkeja...

15

3292

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löytyy

ainakin dietorellella on sokerittomia toffeekarkkeja sekä hedelmäkarkkeja. Lisäksi Pirkalla on sokerittomia lakritseja sekä salmiakkia ja uutuutena hedelmäkarkkeja. Irtokarkkihyllyltä löytyy myös sokerittomia hedelmäkarkkeja. Lisäksi taitaa olla vielä sellasia hedelmäpastilleja joita on ihan pienissä rasioissa..

• jännää

paljonkohan niissä on kaloreita? :)

• ....

Mahtavaa! Ei kun vaan etsimään.;) Ja luulen että kaloreita ei ole paljoo yhtään kun ei sokeriakaan ole. Olisi hienoa jos vois vaan syödä monta pussia karkkia ilman huonoa omaatuntoa!

• DeathSoSweet
        jännää kirjoitti:

paljonkohan niissä on kaloreita? :)

hedelmä Dietorelleissa (ne on hyviä.. ) on n. 2,7 kcal yhdessä karkissa. Enpä nyt löytänyt paljonko 100 g:ssa..

• pataässä9
        DeathSoSweet kirjoitti:

hedelmä Dietorelleissa (ne on hyviä.. ) on n. 2,7 kcal yhdessä karkissa. Enpä nyt löytänyt paljonko 100 g:ssa..

Käyn kaupassa tänään, tarkistan samalla ton asian.

• pataässä9
        pataässä9 kirjoitti:

Käyn kaupassa tänään, tarkistan samalla ton asian.

Muistaakseni luku oli siinä reilu 200 kcal paikkeilla, ei kyllä kalorit näyttänyt eroavan paljoa "tavallisesta karkkipussista". Ja hintaa pussilla oli 2,80€, vaikka karkkia siinä oli vähemmän kuin tavallisessa pussissa.

Ryöstöä, mielummin imeskelen vaikka hermesetasta. >:D

• DeathSoSweet
        pataässä9 kirjoitti:

Muistaakseni luku oli siinä reilu 200 kcal paikkeilla, ei kyllä kalorit näyttänyt eroavan paljoa "tavallisesta karkkipussista". Ja hintaa pussilla oli 2,80€, vaikka karkkia siinä oli vähemmän kuin tavallisessa pussissa.

Ryöstöä, mielummin imeskelen vaikka hermesetasta. >:D

todellakin, sen tiesinkin..
        No on noissa ero moniin muihin, suurimmassa osassa on reilusti yli 300 kcal/100 g.

• *katatonia*

Parhaita sokerittomia on Pirkan lakritsikissat (110 kcal/100g). Niitä menee useita pusseja päiväs, törkeen hyviä! Ja Pirkan sokerittomat salmiakit (100kcal/100g) on myös hyviä, suosittelen.

• Maha sekaisin

Mulla ainakin menee maha sekaisin ja hirveet ilmavaivat ku syön pussillisen jotain sokerittomia karkkeja. Esim. just noita lakritsikissoja (on hyviä!)

• DeathSoSweet

pelkkiä lakritseja ja salmiakkeja. Yäk. ;

• löytäny
        DeathSoSweet kirjoitti:

pelkkiä lakritseja ja salmiakkeja. Yäk. ;

jopa irtsareitten joukosta sokerittomia hedelmäkarkkeja:) mut niissä taitaa silti olla vähän enemmän kaloreita ku valmiissa pusseissa sokerittomia karkkeja?

• diuu
        löytäny kirjoitti:

jopa irtsareitten joukosta sokerittomia hedelmäkarkkeja:) mut niissä taitaa silti olla vähän enemmän kaloreita ku valmiissa pusseissa sokerittomia karkkeja?

Pirkalla on myös sokerittomia hedelmäkarkkeja joissa on kaloreita muistaakseni 170kcal/100g. En ole kyllä maistanut mutta tarkoituksena olisi :>

• riippuvainen=)
        diuu kirjoitti:

Pirkalla on myös sokerittomia hedelmäkarkkeja joissa on kaloreita muistaakseni 170kcal/100g. En ole kyllä maistanut mutta tarkoituksena olisi :>

Itse syön aivan hirveästi sokerittomia pastilleja.

Läkerolilla on uusia,mm.Cupa,Cactus,Blue Fruit,Yoza,Salmiakki..makuja on paljon,kaloreita vain 120-150kcal/100g!Tosi hyviä ja saa vatsan toimimaan,koska ravintokuituja yli 30g/100g!Siis todella paljon!!Ei muuta kuin kokeilemaan,että löytyy oma lemppari!

Myös Sisulla on uusia isompia paketteja,tyylii Tuhti Salmiakki ja Hedelmä.Niissä vielä vähemmän kaloreita,tosin ne on isompiakin..Samoin Rainboulla.

Ne vaan maksaa aika paljon,yks Läkerol rasia about euron..että jos ostaa monta päivässä,voi tulla aika kalliiks..Mutta kannattaa ehdottomasti hyödyntää noi vaihtoehdot,toi anto mun syödä "karkkia" ekan kerran neljään vuoteen!Tsemppiä!

• JormaJumala

Tajuatko, että jos vedät useita sokerittomia karkkipusseja päivässä, on se ihan sama kun vetäisit yhden normaalin karkkipussin. Tuskin vain maun ja hinnan takia ostat noita lakritsikissoja?

• maha sekasin

Ilmeisesti aika yleistä et ne Pirkan lakritsikissat pistää mahan sekasin. Mulla muut sokerittomat karkit ei oo aiheuttanu mitään, mut ne lakritsikissat oli kyl sellasia et en enää ikinä syö pussillista niitä - ainakaan jos on jonnekin lähössä!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      5842
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4404
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3247
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      52
      2981
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      339
      1569
    6. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1338
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      68
      1313
    8. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      232
      1216
    9. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1169
    10. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      401
      1161
    Aihe