Loisteputket????????????

Johkuz

Elikkä Faunattaressa 15w akvaarioloisteputki maksaa 27e, mutta näin prismassa Philipsin valmistaman 15w loisteputken joka oli nimen omaan tarkoitettu akvaariolle. Philipsin valmistama loisteputki maksoi kuitenkin vain 9,90e elikkä mitä mieltä ootte kannattaako uhrata 27e jos voi saada akvaarioloisteputken prismasta 9,90e???

7

936

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RRR

      Elikkä jos näin on niin miksi maksaisit putkesta 27€ jos saat 9,90€???

      Mutta eivät välttämättä ole ihan samanlaisia putkia muuten kuin wattimäärältä???

    • fish KING

      Eihän tollasta tartte ees kysyä...

      - mitkä sävyt kyseessä, mitä lukee putkessa tai paketin kyljessä?
      - Watti määrä, lux määrä, kelvin määrä, sävy laatu

      älä osta Warm White sävyä jos sulla on vain yksi putkinen valaisin akvaariossasi

    • Pandanen

      Itse vastaavassa tilanteessa varmaankin ostaisin putken sieltä eläinkaupasta. Niissä kuitenkin voi olla eroja, Tiedäppä häntä.

      • RRR

        Miksi tekisit niin???


      • fish KING

        Kun on raha muutenkin tiukalla ja kaikkensa pitää kuitenkin tehdä että lemmikeillä olis vankeudessa kaikki parhain päin niin jostain on tingittävä.

        Jos kahden kymmenen kilometrin säteellä on toisessa paikassa tuote 60% halvempaa on aikas rahvaan omaista maksaa tuosta kalliimmasta vastaavasta, no, kukin taaplaa tyylillään.

        Tehkööt tästä jokainen oman johto päätöksensä itse???
        Tuolla erotuksella saa vaikka mitä muuta kivaa akvaan lisää...


      • Pandanen
        RRR kirjoitti:

        Miksi tekisit niin???

        No lähinnä periaatteen vuoksi. Eihän eläinkaupat todellakaan minun ansiosta pystyssä pysy, mutta kuitenkin haluan osaltani käyttää roposeni eläinkauppiaiden hyväksi ;)


      • RRR
        Pandanen kirjoitti:

        No lähinnä periaatteen vuoksi. Eihän eläinkaupat todellakaan minun ansiosta pystyssä pysy, mutta kuitenkin haluan osaltani käyttää roposeni eläinkauppiaiden hyväksi ;)

        No joo ,onhan se niinkin mutta kyllähän siellä eläinkaupassa on paljon muuta mitä et saa mistään "K-kaupasta"

        Mutta jokaisen oma asia mistä ostaa ja kuinka paljon??


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5778
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3535
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1895
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1576
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1483
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1378
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe