Siirryin Nooaan asiakkaaksi noin neljä kuukautta sitten. Sain vastauksen pyyntööni todella rivakasti ja aikakin järjestyi ilman suurempia mutkia. Olin aikalailla yllättynyt, kun meidät vastaanotti (todella) nuoren näköinen nainen ja ajattelin, että siinähän se taas meni. Se kilpailuttaminen..
Tämä "tytsy" hoiti kuitenkin hommansa todella hyvin, oli asiantunteva, kuunteli, kertoi omat mielipiteensä muttei tyrkyttänyt niitä... Otti kaiken kaikkiaan huomioon kaikki asiat mitä toivoimmekin hänen ottavan. Siinä ennakkoluulot karisivat, viimeistään kun vielä papereiden allekirjoitushetkellä heitti "bonukset" pöytään.
Nooa siis tällä hetkellä meidän koko perheen pankkina ja enemmän kuin tyytyväisiä. Ollaan saatu ko. virkailijasta meidän henk.koht. neuvoja, joka vastaa parhaimmillaan 5 minuutin päästä sähköposteihin. Pahimmillaankin ollut maks seuraavaan päivään.
En tiedä miten te muut, mutta meidän perhe arvostaa tällaista ns. vanhan aikaista toimintaa. Vanhempanikin aikovat pikkuhiljaa ruveta siirtymään toiselle puolelle aitaa ja kokeilemaan Nooaa. Ensin varmaankin talletusten muodossa..
Suosittelemme!
Nooassa
3
651
Vastaukset
- tyytyväinen......
Vaihdoin itse myös pankin Nooaan ja todella hyvää palvelua olen saanut. Aikaisemmin olin Nordean asiakas ja kun kävin Nordeassa viimeksi asioimassa, niin sain haukut päälle. Olen kyllä tyytyväinen tähän vaihdokseen ja palveluun.......
- EKP
Hyvä pankki ilman muuta ja erinomainen
palvelu,mutta........!
Kilpailututin pankkeja talletus korkojen
suhteen ja Nooa sai jäädä.Nooa ei pystynyt
millään antamaan samaa talletus korkoa,minkä
sain toisesta pankista.Olin ollut Nooan asiakas
jo pitkään,mutta ei auttanut.Useiden satojen
eurojen ero sai minut kuitenkin vaihtamaan
pankkia!
Vaihdoin pankkiasiani Nooaan viime syksynä ja nyt olen pakkoavioliitossa pari vuosikymmentä, otin sieltä nimittäin asuntolainan.
Säästöpankin aikoina suhtauduin aika nuivasti ko.pankkiketjuun, mutta Nooa on antanut enemmän kuin positiivisen kuvan itsestänsä.
Esim. vaikka ottaa täystakauslainan asuntoa varten, pystyy kuitenkin suht´ halvalla muuttamaan lainaehtojansa jos yhtäkkiä fyrkkaa tulee jostain enemmän käyttöön.
Kun kilpailutin pankkeja asuntolainaa varten ja huimia säästöjä ei ollut, ainakin itselleni Nooan takausratkaisut olivat parhaimmat ja silti maksan suhteellisen siedettävää kuukausierää kaksiostani tällä hetkellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk664002Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n152107Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj71875Olen parasta a-luokkaa
Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge361234- 271209
Se mua jotenkin harmittaa
Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et11953Shakki ja matti
Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit70828Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.43809- 39727
Peuran liikenne ajovaloissa
Haittaako se jos bussit on romuja ja käyttökiellossa? https://www.ilkkapohjalainen.fi/avi-loysi-kahdeksan-puutetta-kaup24674