erästä asiaa.
Palstoilla usein moni neuvoo hankkimaan elämän, eikä se mielestäni kovin huono neuvo olekaan.
Itse olen elänyt elämätöntä naisen elämää puoli vuosisataa ja olen viimein päättänyt hankkia kunnollisen elämää täynnä olevan elämän.
Mutta... olen kyllästynyt naisen elämättömään elämään, joten ajattelin vaihtaa miehen elämälliseen elämään.
Miehen elämä kiehtois mua vaihteeks enemmän.
Onko tällä palstalla ketään eläimel.. eikun elämällistä miestä, jonka elämän saisin. Tietenkin pientä korvausta vastaan?
Mulla ei kovin korkeita vaatimukset olis uuden elämän suhteen, vaatimaton luonne kun olen. Kunhan on komee, rikas, terve, huumorintajuinen, ja iältään enintään 50v, ja vähintään 35v.
Oman elämättömän elämän voisin viedä kirppikselle. Siitä vois joku erehtyä maksamaankin muutaman euron. :=))))
Oon funtsinut
21
1149
Vastaukset
Minkälainen tuo korvaus mahdollisesti olisi?
- yxtypy
kun mietin korvauksen suuruutta, olenkin aika jäävi sanomaan elämäsi hintaa. Itsehän oman elämän arvon osaa parhaiten arvioida... aika harva kylläkin.
Joten saat itse määritellä hinnan :=))
Ja täytätkö varmasti kaikki luettelemani vaatimukset? :=))) yxtypy kirjoitti:
kun mietin korvauksen suuruutta, olenkin aika jäävi sanomaan elämäsi hintaa. Itsehän oman elämän arvon osaa parhaiten arvioida... aika harva kylläkin.
Joten saat itse määritellä hinnan :=))
Ja täytätkö varmasti kaikki luettelemani vaatimukset? :=)))Ai, heitit niin kuin pallon minulle takaisin?
Elämäni on minun ja sen hinta on aivan yhtä suunnaton kuin sinunkin, tai kenen muun tahansa. Sitä ei rahalla, tai maallisella omaisuudella mitata. Eikä sitä pörssissä kaupata.
Vaatimuksesi olivat lievästi vaatimattomat, joten minulla ei ole vaikeuksia täyttää niitä. Onneksi et laittanut yhdeksi ehdoksi Agentsien musiikin kuuntelemista ja samanlaisia pulisonkeja kuin Kääriäisen Jormalla. Silloin paikan olisi vienyt se eräs ihailijasi :)- yxtypy
Waffen-ss kirjoitti:
Ai, heitit niin kuin pallon minulle takaisin?
Elämäni on minun ja sen hinta on aivan yhtä suunnaton kuin sinunkin, tai kenen muun tahansa. Sitä ei rahalla, tai maallisella omaisuudella mitata. Eikä sitä pörssissä kaupata.
Vaatimuksesi olivat lievästi vaatimattomat, joten minulla ei ole vaikeuksia täyttää niitä. Onneksi et laittanut yhdeksi ehdoksi Agentsien musiikin kuuntelemista ja samanlaisia pulisonkeja kuin Kääriäisen Jormalla. Silloin paikan olisi vienyt se eräs ihailijasi :)että tällä palstalla ei tuo huumorin kukka oikein pääse kukkimaan, ainakaan jos yxtypy tekee aloituksen :=))
Tuo avaukseni olis vaatinut tietynlaista hullua huumoria.
Tokihan tiedän et jokaisen elämä on ainutkertainen, ja yhtään samanlaista elämää ei maailmasta löydy, eikä elämää voi rahalla korvata. Minulla on siitä asiasta aika hyvät kokemukset itselläni :=)))
Agentsit eivät ole minun kovin suuria idoleita olleet sen jälkeen, kun Topi jäi pois.
Topin aikaisia levyjä kyllä tykkään joskus kuunnella.
Tosin... mun lempimusiikki on ihan muuta.
Mitä johonkin ihailijaani tulee, niin kuka nainen ei olis tyytyväinen, jos on miesihailijoita :=))
Toivottavasti sinäkin kuulut niihin *nauraa äänettömästi* :=)))) yxtypy kirjoitti:
että tällä palstalla ei tuo huumorin kukka oikein pääse kukkimaan, ainakaan jos yxtypy tekee aloituksen :=))
Tuo avaukseni olis vaatinut tietynlaista hullua huumoria.
Tokihan tiedän et jokaisen elämä on ainutkertainen, ja yhtään samanlaista elämää ei maailmasta löydy, eikä elämää voi rahalla korvata. Minulla on siitä asiasta aika hyvät kokemukset itselläni :=)))
Agentsit eivät ole minun kovin suuria idoleita olleet sen jälkeen, kun Topi jäi pois.
Topin aikaisia levyjä kyllä tykkään joskus kuunnella.
Tosin... mun lempimusiikki on ihan muuta.
Mitä johonkin ihailijaani tulee, niin kuka nainen ei olis tyytyväinen, jos on miesihailijoita :=))
Toivottavasti sinäkin kuulut niihin *nauraa äänettömästi* :=))))Nyt taidat hiukan aliarvioida kykyjäsi, kyllä sinun avauksista on huumori luettavissa. Ainakin useimmiten. Olet sen luonteinen, että hymiösi syntyvät yhtä aikaa ruudulle kuin suupieliisi.;)
Eikö se jo näy, että omalla tavallani olen ihailijasi, vaikka en aamu tuimaan ensimmäiseksi riennä galleriaasi kurkistamaan.:)) ja mikäli rientäisin, huomaisin heti jääneeni toiseksi.)))- yxtypy
Waffen-ss kirjoitti:
Nyt taidat hiukan aliarvioida kykyjäsi, kyllä sinun avauksista on huumori luettavissa. Ainakin useimmiten. Olet sen luonteinen, että hymiösi syntyvät yhtä aikaa ruudulle kuin suupieliisi.;)
Eikö se jo näy, että omalla tavallani olen ihailijasi, vaikka en aamu tuimaan ensimmäiseksi riennä galleriaasi kurkistamaan.:)) ja mikäli rientäisin, huomaisin heti jääneeni toiseksi.)))Waffen :=)))
Oot oikeassa. Hymiöt tulee just kuten sanoit. Taas..
Mitähän tarkoitat sillä omalla tavallasi?
Ettei siihen vaan liity jotain antipatiaa :=((
Muuten.. miks et käy ihan reilusti sivullani rekattuna? Mä käyn huomenaamulla kurkistamassa sivuani. Toivottavasti et tuota pettymystä :=))) yxtypy kirjoitti:
Waffen :=)))
Oot oikeassa. Hymiöt tulee just kuten sanoit. Taas..
Mitähän tarkoitat sillä omalla tavallasi?
Ettei siihen vaan liity jotain antipatiaa :=((
Muuten.. miks et käy ihan reilusti sivullani rekattuna? Mä käyn huomenaamulla kurkistamassa sivuani. Toivottavasti et tuota pettymystä :=)))Olen käynyt sinun sivulla tasan ehkä noin kolme, neljä kertaa, viimeksi noin kuukausi sitten. Sitä edellinen kerta oli kerran chatissa. Ensimmäinen kerta oli ikuisuus sitten. Kyllä minun käyntini jäljet ovat sinne aina jääneet, ja ymmärrän kyllä jos vilkkuvat siniset silmäsi eivät ole minua huomioineet.
Huomenna en sinne ennätä kurkistamaan. Mutta ajattelepas, tulee vielä joskus päivä. Kun sinusta tuntuu, -ettei kukaan sinua muista. Ja silloin puolivahingossa, kurkistaisit galleriaasi ja näkisit siellä minun vierailun. Silloin ei riittäisi mitkään hymiöt kuvaaman sitä hymyä, eikä silmiesi iloa, mitä kasvoillesi loistaisi koko päivän.
En ole koskaan tuntenut antipatiaa sinua kohtaan. En nyt, enkä tulevaisuudessa.- yxtypy evk
Waffen-ss kirjoitti:
Olen käynyt sinun sivulla tasan ehkä noin kolme, neljä kertaa, viimeksi noin kuukausi sitten. Sitä edellinen kerta oli kerran chatissa. Ensimmäinen kerta oli ikuisuus sitten. Kyllä minun käyntini jäljet ovat sinne aina jääneet, ja ymmärrän kyllä jos vilkkuvat siniset silmäsi eivät ole minua huomioineet.
Huomenna en sinne ennätä kurkistamaan. Mutta ajattelepas, tulee vielä joskus päivä. Kun sinusta tuntuu, -ettei kukaan sinua muista. Ja silloin puolivahingossa, kurkistaisit galleriaasi ja näkisit siellä minun vierailun. Silloin ei riittäisi mitkään hymiöt kuvaaman sitä hymyä, eikä silmiesi iloa, mitä kasvoillesi loistaisi koko päivän.
En ole koskaan tuntenut antipatiaa sinua kohtaan. En nyt, enkä tulevaisuudessa.paljastanut itsesi mun galleriasivullani käynnistäsi.
Noh.. en sitä nyt kerro, jos et sitä itse huomaa :=)))
Mistä muuten tiesit mun silmien värin?
En kylläkään ole niin sinisilmäinen, kuin luulet.
Vai et ennätä käydä sivullani. Kyllä se elämä on nykyään niin kiireistä. Pitäis hiljentää tahtia :=))
Ps. Mä kävin just sivullasi, ja uskallan tunnustaa sen. Kiemurtelet varmaan nyt ilosta :=)))
Ps. 2 Minä olen minä, enkä välitä mitä kukanenkin minusta ajattelee. Pääasia kun pystyy olemaan rehellinen itselleen.
Enkä välitä siitä muistaako minua kukaan. Jokainen ihminen on kuitenkin lopulta yksin omine ajatuksineen.
Noh.. tietenkin ihan kiva, jos joku käy sivulla moikkaamassa :=))) yxtypy evk kirjoitti:
paljastanut itsesi mun galleriasivullani käynnistäsi.
Noh.. en sitä nyt kerro, jos et sitä itse huomaa :=)))
Mistä muuten tiesit mun silmien värin?
En kylläkään ole niin sinisilmäinen, kuin luulet.
Vai et ennätä käydä sivullani. Kyllä se elämä on nykyään niin kiireistä. Pitäis hiljentää tahtia :=))
Ps. Mä kävin just sivullasi, ja uskallan tunnustaa sen. Kiemurtelet varmaan nyt ilosta :=)))
Ps. 2 Minä olen minä, enkä välitä mitä kukanenkin minusta ajattelee. Pääasia kun pystyy olemaan rehellinen itselleen.
Enkä välitä siitä muistaako minua kukaan. Jokainen ihminen on kuitenkin lopulta yksin omine ajatuksineen.
Noh.. tietenkin ihan kiva, jos joku käy sivulla moikkaamassa :=)))Silmiesi värisävyn vain aavistin, enkä voisi ikipäivänä silmiäsi kuvitella muun sävyiseksikään. Harmi, kun sivuilla ei ole vieraskirjaa. Tässä olisi ylläpidolla kehityksen paikka. Olisin nimittäin kirjoittanut siihen sinulle jotain kaunista. Sellaista että olisit siitä ylpeä kokonaisen kuukauden, jos vielä toisenkin.:)
- yopollo
ei taida tulla kauppaa, varmaan yhtään noista sun ehdoistasi pysty täyttämään. Sitäpaitsi tämä on ainokaiseni, joten en halua antaa sitä pois.
Kehotankin ottamaan yhteyttä johonkin kollikissaan, jolla olisi vielä muutama niistä yhdeksästään jäljellä. Tosin parhaat hetket eli maaliskuiset alkavat olla viimeisen tunnin varassa ihan kohta.- yxtypy
kun yöpöllöt alkaa huhuilemaan :=))
En minäkään antais tätä elämääni pois, vaik ei se aina niin herkkua ole ollutkaan.
Kollikissat kyllä, varsinkin näin keväällä alkaa kiinnostamaan.
Tuo yhdeksäs juuri kiinnostais eniten :=)))
Maaliskuu on taas kohta eletty *yrittää muistella taaksejääneitä maaliskuita* Ei aina niin mukavia muisteltavia, mut nyt menee paremmin :=)) - yopollo
yxtypy kirjoitti:
kun yöpöllöt alkaa huhuilemaan :=))
En minäkään antais tätä elämääni pois, vaik ei se aina niin herkkua ole ollutkaan.
Kollikissat kyllä, varsinkin näin keväällä alkaa kiinnostamaan.
Tuo yhdeksäs juuri kiinnostais eniten :=)))
Maaliskuu on taas kohta eletty *yrittää muistella taaksejääneitä maaliskuita* Ei aina niin mukavia muisteltavia, mut nyt menee paremmin :=))riittää henkiä kyllä muillekin jakaa. Muistelen yhtäkin kalastajakaveriani, kun sillä noita kissoja oli kolmisenkymmentä ja henkiä siis elätettävänä yhdeksänkertainen määrä. Sai siinä käydä silakan jos toisenkin troolaamassa. Ja talvella verkkoja jäiden alta vetämässä. Kalan kun piti olla just tuoretta että misseille kelpasi, sen verran krantuiksi oli nekin opettanut.
Hellämielinen mies oli, ei kehdannut tehdä kolleilleen sitä operaatiota, joka olisi henkiä säästänyt.
- sinunlaisia
ihmisiä tarvitaan. Olen seuraillut tarinoitasi huuhaalla kuten myös täällä. Olet elämänmyönteinen nainen. Sinusta aistii ihmisen joka tietää jotain elämästä.
- yxtypy
ylistämään mua.
Lues alla olevan kommentti, niin tajuut.
Shh... ollaan ihan hiljaa vaan ettei saada kovin suuria tunnekuohuja täällä aikaan :=))
- norMix evk
vaan ottaisit lemmikiksi hankieläimen. Muistaakseni hakkiksella niitäkin oli saatavilla. Syntyisi ikäänkuin elämälle tarkoitus sen hankieläimen hoitamisesta.
- yxtypy
Mutta minkä eläimen ottaisin kesäksi? Olis elämänrääk... eikun eläinrääkkäystä pitää hankieläintä tundran kesän kuumuudessa :=)))
- norMix evk
yxtypy kirjoitti:
Mutta minkä eläimen ottaisin kesäksi? Olis elämänrääk... eikun eläinrääkkäystä pitää hankieläintä tundran kesän kuumuudessa :=)))
hahhahhahhaaaa...toi oli hyvä:DD Nooh silläviikolla kun maa sattuu olemaan hetken paljaana voisit laittaa sen hankieläimen vaikka pakastimeen taikka sitten Raksilan halliin kärppien maskotiksi.
- yxtypy
norMix evk kirjoitti:
hahhahhahhaaaa...toi oli hyvä:DD Nooh silläviikolla kun maa sattuu olemaan hetken paljaana voisit laittaa sen hankieläimen vaikka pakastimeen taikka sitten Raksilan halliin kärppien maskotiksi.
sinä NorMix se aina osaat olla niin positiivinen.
Ei voi nauramatta lukea vastauksiasi :=)))
Mulla on niin pieni pakastin ettei sinne niin iso eläin mahdu. Mutta Raksilan halli olis hyvä idea.
*alkaa tosissaan harkitsemaan hankieläimen hankkimista* :=))
Kärpistä tulikin mieleen, et oletko kuullut miten tundran pojat ovat pelanneet. Jos et sattumoisin ole, niin hyvin pyyhkii :=)))
Pitäisköhän lähteä lauantaina katsomaan eka finaalipeliä puupenkiltä. Penkkipaikan saa 24:ään euroon :=)))
- hehhheee
"että tällä palstalla ei tuo huumorin kukka oikein pääse kukkimaan, ainakaan jos yxtypy tekee aloituksen :=)) "
Ei aina ymmärrä miksi sinua pitäisi koko ajan ylistää?- yxtypy
tarkoitin :=)))
Siksi just tykkään käydä joskus tällä palstalla, kun minua ylistetään aina niin kovasti :=))
- fehtj
thjyk
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381