Gallup miehille kerro terskan koko montako cm leveys, sekä terskan pituus? Kertoisitko vielä oletko ympärileikattu vai ei?
TERSKAN KOKOSI ?
21
7108
Vastaukset
- JPA
noin 5cm pituus,leveys 4cm,ei ymp leikattu
isohko tatti on - k70
Terskan leveys on 5.5 senttiä ja pituus 5 senttiä. Ympärileikattu on koska esinahka oli ahdas, kalu velttonakin terska 5 senttiä joten isohan tuo on.
- Petri M.
karmee tatti sulla!
ei oo montaa tommosta eteen tullut, jos yhtään...
- "XL"
Ympärileikattu, kalun ymp16cm ja terska selkeästi leveämpi, ei nyt mittaa paikalla.
- Gm.dgj
Mittaa ei nyt ole mutta iso se on...esim. Vessapaperirullan hylsyyn ei mahdu.
- nupelos
Gm.dgj kirjoitti:
Mittaa ei nyt ole mutta iso se on...esim. Vessapaperirullan hylsyyn ei mahdu.
ei muuten mullakaan.
nukkekoti-kooostahan me puhuttiin?
- VITTU!!!
SEHÄN ON SIIS IHAN VALTAVA!!!!! EI MAHDU EDES KUVAILEEN NÄIN PIENEEN NÄYTTÖÖN!!!!!
- löytyy
5.8 pitkä ja 5.2 levee. ,22cm kalussa :) ei leikelty
- ime sukkaa!
Meehhän kattoon muumeja telkkarista poju!
- isomelainen
ime sukkaa! kirjoitti:
Meehhän kattoon muumeja telkkarista poju!
Mulla semmonen 6,2 cm levee ja vajaa kuus pitkä. Ja koko kalulla on mittaa 23cm. Repikää siitä pienikaluset!!
- ISO<<<<<<...
isomelainen kirjoitti:
Mulla semmonen 6,2 cm levee ja vajaa kuus pitkä. Ja koko kalulla on mittaa 23cm. Repikää siitä pienikaluset!!
MUL sattuu olen seisokis "26cm
- dddd
ISO<<<<<<... kirjoitti:
MUL sattuu olen seisokis "26cm
eihän täällä ole kuin isokullisia ,todellisuudessa ,puhetta vain...
- Nuppi
Pituus 3,8 cm ja leveys 3,5 cm, ympärileikkaamaton.
- Tuo
Ole jo aika pieni, vai liioittelevatko muut?
- IsonTerskanomistaja
Tähän on pakko laittaa oman terskan kokoa.
5,5 ainakin leveys ja tuo pituus.. no noin 6cm.
Kalulla pituutta on vain vajaat 15. Huomatkaa terskan malli... Ei se nyt pituudesta yli kolmasosaa ole. Mahtavaksi se turpoaa ja hyvin avaa tietä !) Täyttää suun! - otin ylös=)
vastaukset lyhyesti:
5 pit, 4levee
5 pit, 5,5levee
16 kalun ymp ja terska "paksumpi"
Ei mahdu "ainakaa" vessapaperirullan hylsyyn
5.8pit, 5,2levee
6.0pit 6,2levee
3,8pit 3,5 levee
6.0pit 5,5 levee- nähdään...
Hienot nettimitat :))
Todellisuus n.1-2cm joka mitasta pois :D
BTW, itselläni terskan pituus 4,5cm ja leveys 5cm.
(oikeasti 3,5 / 4cm :) Ja naisia riittää silti hyvin! - KKK.
nähdään... kirjoitti:
Hienot nettimitat :))
Todellisuus n.1-2cm joka mitasta pois :D
BTW, itselläni terskan pituus 4,5cm ja leveys 5cm.
(oikeasti 3,5 / 4cm :) Ja naisia riittää silti hyvin!Tän palstan mittarit käyttävät mittavälineenä työntömittaa ja mikrometriä, kun mitat milleinä.
Hallo Varsova... - IsoNuppinen
KKK. kirjoitti:
Tän palstan mittarit käyttävät mittavälineenä työntömittaa ja mikrometriä, kun mitat milleinä.
Hallo Varsova...Tervetuloa mittaamaan ja ottamaan suihin, niin koko näkyy ja tuntuu. Paksu kalu on saanut ison nupin.
- Anonyymi00020
Nosto. Kokoja kehiin
- Anonyymi00021
Mulla oli joskus kymmenen vuotta sitten aina 3 sentin kieppeillä. Sitten kasvoi 4:ään senttiin. Nykyään se on löysänä on lähes 6 senttiä. En kehtaa sen enempää vaIehdeIIa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1362342Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n662251Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi591928EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt721625- 981470
Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan971461Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men1171347Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311210Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191181- 791103