yritin asentaa litteän näytön Win 98:siin niin kun konetta käynnistää niin näyttöön tulee herja out of range
H 30-62 Hz
V 50-75 Hz
ja näyttö menee pimeäksi sen jälkeen
kerran win 98 käynnistys logo vilahtaa ennen herjaa
mitenhän saisin näytön toimimaan
Win98 litteänäyttö
4
526
Vastaukset
- vikasietotilaa...
Kokeile käynnistää vikasietotilaan, silloin näyttö on 16-värisessä perusvga-tilassa 640*480 resoluutiolla mutta päässet silloin säätämään näytön asetuksia.
- jukex
on päässyt unohtumaan eli miten siihen päästään Win 98:ssa eli mitä näppäintä painetaan ja onnistuuko litteellä käynnistäminen vikasietotilaan ?
- edellinen vastaaja
jukex kirjoitti:
on päässyt unohtumaan eli miten siihen päästään Win 98:ssa eli mitä näppäintä painetaan ja onnistuuko litteellä käynnistäminen vikasietotilaan ?
Jos sulla ei ole sellasta niin koitapa tätä:
Käynnistä MSDOS-kehoite (Käynnistä/Start->Ohjelmat/Programs->MSDOS-kehoite/MSDOS-prompt), näpyttele komentoriville tämä käsky:
attrib -r -s -h c:\msdos.sys
Sitten näpyttele vielä tämä käsky:
edit c:\msdos.sys
sitten katso onko näitä rivejä tuossa tiedostossa:
[Options]
BootMulti=1
BootGUI=1
Jos ei niin näpyttele nuo, tallenna tiedosto ja poistu Editistä.
Sitten sulje dos-ikkuna, ja poistu Windowsista niin että Käynnistä uudelleen. Nyt sulle pitäisi tulla Windows 98-käynnistysvalikko eikä se suoraan mene graafiseen tilaan, tuossa valikossa voit valita Vikasietotilan.
Kyllä Windowsin käynnistyessä on jotain CTRL F5-tyyppisiä pikakomentojakin jotka voi antaa vaikka tuota valikkoa ei eteen tuliskaan, mä nyt en vaan muista mitkä ne komennot oli. - jukex
edellinen vastaaja kirjoitti:
Jos sulla ei ole sellasta niin koitapa tätä:
Käynnistä MSDOS-kehoite (Käynnistä/Start->Ohjelmat/Programs->MSDOS-kehoite/MSDOS-prompt), näpyttele komentoriville tämä käsky:
attrib -r -s -h c:\msdos.sys
Sitten näpyttele vielä tämä käsky:
edit c:\msdos.sys
sitten katso onko näitä rivejä tuossa tiedostossa:
[Options]
BootMulti=1
BootGUI=1
Jos ei niin näpyttele nuo, tallenna tiedosto ja poistu Editistä.
Sitten sulje dos-ikkuna, ja poistu Windowsista niin että Käynnistä uudelleen. Nyt sulle pitäisi tulla Windows 98-käynnistysvalikko eikä se suoraan mene graafiseen tilaan, tuossa valikossa voit valita Vikasietotilan.
Kyllä Windowsin käynnistyessä on jotain CTRL F5-tyyppisiä pikakomentojakin jotka voi antaa vaikka tuota valikkoa ei eteen tuliskaan, mä nyt en vaan muista mitkä ne komennot oli.sain vaikeuksien kautta putkinäytön avulla virkistystaajuuden muutettua 60 hertsiin niin littee näyttö toimii nyt moitteettomasti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk853250Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921859Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871703- 1401533
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651458- 1621413
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671331Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur931329Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001274- 861247