Laitoin viikko sitten kasvamaan keisarinelämänlankaa ja aitoelämänlankaa ja nyt ne ovat jo kasvaneet pitkiksi. Minulla on kolme tainta/purkki ja olisin kysellyt nyt tuenta vinkkejä. Kasvit täytyisi saada hengissä pysymään kesään asti etteivät katkeilisi kaatuessaan. Tilaa ei ole hirveästi joten en voi viritellä mitään tilaa vieviä systeemejä
Onko vinkkejä?
Kiitos etukäteen!!
Köynösten tuenta
3
502
Vastaukset
- Mariluu
Ite oon laittanu mm. pitkiä cocktail-tikkuja taimien tueksi. Kaupoissaki myydään kaikenlaisia tukisysteemejä. Tsemppiä taimien kasvatukseen!
- vaan
keskelle purkkia, mulla on semmosia puolmetrisiä ohuita rottinkitikkuja sitä varten. Jos on isompi purkki ja enemmän taimia, niin mä laitan kolme tikkua ja sidon ne yläpäästä yhteen.
- Jetta
Minä laitan myös esim kolme keppiä, jotka sidon yhteen ylhäältä. Minä haen keppini luonnosta. Ihan vaan joitain katkenneita risuja, jotka ovat semmoisia pikkurillin paksuisia suunnilleen (pienen rillin(= ).
Ovat mielestäni kauniita luonnollisuutensa takia. Sopivat hyvin varsinkin, jos köynnös istutettu pajukoriin tai muuhun luonnon materiaaliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 951822
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2431800- 911393
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!691067Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si11955Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46941Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38938- 47938
- 46892
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika39875