mikä meissä on oikeasti vikana?
aina pitää ilmoittaa ettei ole rasisti, ei inhoa ketään.
eikö kaikkia pitäisi kohdella niinkuin ihmisiä?
mutta... jos ihon värisi on vaalea, niin pitää varoa sanoja koko ajan.milloin loukkaat tummaihoista (esim,pepe patukka kiellettiin) tai vastaavaa. vaalea ihoista saa kutsua mm. maitonaamaksi, valkuaiseksi... miksi?
on olemassa latino heat, black pride... mutta jos sanot sanat white pride niin karvat nousevat pystyyn ja olet rasisti! eikö vaaleasta ihosta voi olla ylpeä, minä ainakin olen!
sukuni ei ole vienyt yhtään orjaa mihinkään, ei polttanut juutalaisia, nauranut latinoja... väkivalta on aina väärin! mutta, jossain on menty pieleen kun "valkoiset" nöyristelevät oman ihonsa värin takia, wtf!
häpeättekö ihoanne? omaa kulttuuri taustaa? omia juurianne? eloveena tyttö ei loukkaa, mehän kestetään rasismi meitä kohtaan ja nöyristellään. varotaan sanoja ja nauretaan mukana... itsellemme!
tarkoitus ei ole mikään propaganda vaan ajatuksia nykypäivästä!
ajatuksiani
9
815
Vastaukset
- panteisti
Ei tummaihoista loukkaa se, että joku huomaa hänen ihonvärinsä. Hysteerinen rasismin pelko synnyttää käänteistä rasismia; tumma iho on vamma ja sairaus, jonka huomaaminen ja varsinkin siitä puhuminen on kiellettyä. Jos yksinkertaisesti toteat sen minkä silmät kertovat, olet muka rasisti. Todellista syrjintää siinä hrjoittavat ne, jotka kieltävät huomaamasta jonkin tietyn ominaisuuden. Mitä jos punainen tukka olisi ominaisuus, josta olisi kiellettyä puhua koska siinä olisi jotakin niin häpeällistä?
Ihon väri on ominaisuus siinä missä hiusten tai silmien väri, tai vaikka pituus: loppujen lopuksi se on totaalisen yhdentekevä.- Aryan girl
...mut rodulla on aika helvetisti väliä!
Aryan girl kirjoitti:
...mut rodulla on aika helvetisti väliä!
Esim. villakoirasta ei ole metsästykseen.
- rankkaan vihaan
Muslimit on näistä ihan hyvä esimerkki.
- Rasmus-nalle
1) black pride
2) fem pride
3) gay pride
4) islamic pride
5) latino pride
6) white pride
Mikä näistä on rasistinen?
Aivan oikein... Numero 6! vaalean ihosi eteen?
- -karvapaä-
oletko jättänyt jotain tekemättä, koska ihosi on vaalea?...
- oikeassa..
Samaa olen miettinyt minäkin.Ihan kuin pitäisi hävetä omaa ihonväriänsä.Ja oletteko muuten huomanneet,että usein leffoissa on aivan törkeetä vittuilua valkoihoisia kohtaan ja kukaan ei suutu siitä,sehän on oivaa huumoria!Toinen mikä ärsyttää,on naistenlehtien älytön itseruskettavien tuotteiden pakkotuputus.Ja perään mainoslauseet tyyliin"haluathan olla kaunis,rusketa itsesi","ruskettuneena sinut huomataan","kaunis ruskea iho kerää katseita"Toi on todella oksettavaa!Että en voi olla kaunis jos en omaa ruskeaa ihoa?Voisivat jättää edes pohjoismaat rauhaan.(olen siis nainen,siksi noi naistenlehdet)Vaaleana olen syntynyt ja sellaisena pysyn..
- mustienmiestensuodatin
Ja taatusti harrastan vaan ja ainoastaan suomalaisia miehiä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763482
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t272159Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä831985Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191530- 281421
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261368Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71344Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671297Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101217Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531055