Uusi V70 hinnasto

julkaistu

2.5T Alkaen 46900,00
3.2 Alkaen 55700,00
T6 Alkaen 68900,00
2.4D Alkaen 48700,00
D5 Alkaen 50800,00

Kinetic 2000
Momentum 3600
Summum 5800

21

9052

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hintasuhde...

      V70 2.5T Momentum, 50500e.

    • hmmmm..

      Rupeaa olemaan hinta aika lähellä jo premium-luokan autoja.

    • S80-omistaja

      Jos V70 on S80:n farkkumalli eli ominaisuudet vastaa kaikin puolin S80:tä, niin hintahan on suorastaan halpa. Ei siis ole farkkulisää, kuten yleensä, vaan farkkualennus. Hinta on noin 1200-1600 halvempi kuin S80. Lisäksi V8-malli on korvattu paljon järkevämmällä 3,0 l V6 turbolla, jossa on 285 hv ja sitähän ei saa edes S80:een.

      Itsellä on uusi S80 2,5T Kinetic, joka on järkevin bensakone varmaan myös V70, kun siihen lisää halutessaan xenonit, paremman audiosysteemin, automaattisen taustapeilin himmennyksen ja metallivärin. Muuta ei välttämättä tarvita ja Momentumissa on jo paljon turhaa, jos ei kaipaa nahkaverhoilua. Eli minimissään jollain 52 t€ tuon V70 saa, kun Kinetic-mallia vielä vähän varustelee. Selvästi kalliimpia ovat vielä Audin, Bemarin ja Mersun kilpailevat mallit kunnolla varusteltuina.

      • S60D5

        Omasta mielestä parhaan vastineen rahalle saa juuri 2.5T ja D5 malleilla. 2.5T:n yhteyteen ei tosin saa ainakaan S80:llä aktiivista vakionopeudensäädintä joka ohjaa kysyntää muihin konevaihtoehtoihin. Jos suorituskyky riittää on D5 summum ehdottomasti paras paketti. Volvon varustepaketit ovat edullisia ja kannattaa hyödyntää. Osaa niitä "turhia" varusteita käytössä kuitenkin arvostaa ja jälleenmyydessä varusteet helpottavat hommaa.


      • S80-omistaja
        S60D5 kirjoitti:

        Omasta mielestä parhaan vastineen rahalle saa juuri 2.5T ja D5 malleilla. 2.5T:n yhteyteen ei tosin saa ainakaan S80:llä aktiivista vakionopeudensäädintä joka ohjaa kysyntää muihin konevaihtoehtoihin. Jos suorituskyky riittää on D5 summum ehdottomasti paras paketti. Volvon varustepaketit ovat edullisia ja kannattaa hyödyntää. Osaa niitä "turhia" varusteita käytössä kuitenkin arvostaa ja jälleenmyydessä varusteet helpottavat hommaa.

        Nämä uuden V70:n ja S80:n hinnat alkaa monella olla jo aikalailla hankintabudjetin ylärajoilla, joten itsekin jouduin pähkäilemään tarkkaan mitä oikeasti autossa tarvitsen. Turhina tai pikemminkin "ei niin välttämättöminä" koin mm. Momentumin mukana tulevat: nahkaverhoilun, sadetunnistimen, parkkitutkan taakse ja sähköisesti kääntyvät ulkopeilit. Momentumin varusteista tarpeelliseksi Kinetic-varusteluun pidin vain automaattista taustapeilin himmennykstä. Otin sitten muita tarpeellisempia varusteita omaan makuun, kuten Premium soud Dynaudion, CD-vaihtajan, 17 " aluvanteet, Bi-Xenonit ja nopeuden mukaan säätyvän ohjaustehostimen.

        Tosiaan Volvon voi aika hyvin varustella mieleisekseen, mutta hinta nousee kyllä tosi nopeasti eli noita hinta-alkaen rivejä ei kannata paljon vielä tuijottaa, koska minimissään ainakin se Kinetic on otettava ja enpä usko että juuri kukaan on ostanut noita hinnat alkaen malleja.


      • S60D5
        S80-omistaja kirjoitti:

        Nämä uuden V70:n ja S80:n hinnat alkaa monella olla jo aikalailla hankintabudjetin ylärajoilla, joten itsekin jouduin pähkäilemään tarkkaan mitä oikeasti autossa tarvitsen. Turhina tai pikemminkin "ei niin välttämättöminä" koin mm. Momentumin mukana tulevat: nahkaverhoilun, sadetunnistimen, parkkitutkan taakse ja sähköisesti kääntyvät ulkopeilit. Momentumin varusteista tarpeelliseksi Kinetic-varusteluun pidin vain automaattista taustapeilin himmennykstä. Otin sitten muita tarpeellisempia varusteita omaan makuun, kuten Premium soud Dynaudion, CD-vaihtajan, 17 " aluvanteet, Bi-Xenonit ja nopeuden mukaan säätyvän ohjaustehostimen.

        Tosiaan Volvon voi aika hyvin varustella mieleisekseen, mutta hinta nousee kyllä tosi nopeasti eli noita hinta-alkaen rivejä ei kannata paljon vielä tuijottaa, koska minimissään ainakin se Kinetic on otettava ja enpä usko että juuri kukaan on ostanut noita hinnat alkaen malleja.

        Ihan sama mikä budjetti on, aina löytyy autoja sen yli. Itse miettisinkin kannattaako ostaa "liian kallista" karvalakkiversiota vai edullisemmasta segmentistä hyvin varusteltu malli tehokkaammalla koneella. Itse en ymmärrä Volvon ostoa alemmalla kuin Momentum-tasolla. Halpa paketti ja helpottaa myyntiä huomattavasti aikanaan.

        Tuo loppu on aika paksua tuubaa:) Volvon lisävarusteet ovat erittäin kilpailukykyisiä kilpailijoihin verrattuna. Ota laskin käteen ja varustele VAG, Mercedes tai BMW Summum-tasoiseksi niin huomaat...


      • S80-omistaja
        S60D5 kirjoitti:

        Ihan sama mikä budjetti on, aina löytyy autoja sen yli. Itse miettisinkin kannattaako ostaa "liian kallista" karvalakkiversiota vai edullisemmasta segmentistä hyvin varusteltu malli tehokkaammalla koneella. Itse en ymmärrä Volvon ostoa alemmalla kuin Momentum-tasolla. Halpa paketti ja helpottaa myyntiä huomattavasti aikanaan.

        Tuo loppu on aika paksua tuubaa:) Volvon lisävarusteet ovat erittäin kilpailukykyisiä kilpailijoihin verrattuna. Ota laskin käteen ja varustele VAG, Mercedes tai BMW Summum-tasoiseksi niin huomaat...

        "Tuo loppu on aika paksua tuubaa:) Volvon lisävarusteet ovat erittäin kilpailukykyisiä kilpailijoihin verrattuna. Ota laskin käteen ja varustele VAG, Mercedes tai BMW Summum-tasoiseksi niin huomaat..."

        Niin siis mikä on paksua tuubaa? Juurihan tuossa ylemmässä viestissä mainitsin, että Audi, BMW ja Mersu on selvästi kalliimpia varustella. Mutta myöskin Volvossa lisävarusteet on hintavia ja ei Volvokaan ole kovin halpa varustella.

        Itse kallistun ennemmin kalliimman auton perusvarusteiseen malliin, koska ne autojen tehokkaimmat ja varustelluimmat mallit menettää arvoaan kaikkein nopeiten.

        Kinetic on jo erittäin hyvin varusteltu, joka pitää sisällään oikeastaan jo kaiken tarpeellisen. Kaikki ei myöskään halua Momentumin mukana tulevaa nahkaverhoilua ja Volvon nahkaa ei voi muutenkaan sanoa erityisen tyylikkääksi. Minusta Volvo myös rahastaa noilla valmiilla varustetasoillaan ja se on hyvä keino saada myytyä vähän ylimääräisiä varusteita. Momentum tai Summum on ihan perusteltuja, jos haluaa nahkaverhoilun ja kokee tarvitsevansa kaikkea niiden mukana tulevaa, mutta tuskin niitä on kuitenkaan yhtään sen helpompi myydä aikanaan. Itse otin Kineticin lisäksi vain ne lisävarusteet joita todella tarvitsin ja silti lisävarusteiden hinta oli toiset renkaat mukaanlukien jo noin 8 t€ eli en sanoisi Volvoa halvaksi varustella.


      • aina parempaa?
        S80-omistaja kirjoitti:

        "Tuo loppu on aika paksua tuubaa:) Volvon lisävarusteet ovat erittäin kilpailukykyisiä kilpailijoihin verrattuna. Ota laskin käteen ja varustele VAG, Mercedes tai BMW Summum-tasoiseksi niin huomaat..."

        Niin siis mikä on paksua tuubaa? Juurihan tuossa ylemmässä viestissä mainitsin, että Audi, BMW ja Mersu on selvästi kalliimpia varustella. Mutta myöskin Volvossa lisävarusteet on hintavia ja ei Volvokaan ole kovin halpa varustella.

        Itse kallistun ennemmin kalliimman auton perusvarusteiseen malliin, koska ne autojen tehokkaimmat ja varustelluimmat mallit menettää arvoaan kaikkein nopeiten.

        Kinetic on jo erittäin hyvin varusteltu, joka pitää sisällään oikeastaan jo kaiken tarpeellisen. Kaikki ei myöskään halua Momentumin mukana tulevaa nahkaverhoilua ja Volvon nahkaa ei voi muutenkaan sanoa erityisen tyylikkääksi. Minusta Volvo myös rahastaa noilla valmiilla varustetasoillaan ja se on hyvä keino saada myytyä vähän ylimääräisiä varusteita. Momentum tai Summum on ihan perusteltuja, jos haluaa nahkaverhoilun ja kokee tarvitsevansa kaikkea niiden mukana tulevaa, mutta tuskin niitä on kuitenkaan yhtään sen helpompi myydä aikanaan. Itse otin Kineticin lisäksi vain ne lisävarusteet joita todella tarvitsin ja silti lisävarusteiden hinta oli toiset renkaat mukaanlukien jo noin 8 t€ eli en sanoisi Volvoa halvaksi varustella.

        Et tietenkään halunnut nahkaverhoilua!
        "Volvon nahkaa ei voi muutenkaan sanoa erityisen tyylikkääksi".
        No ei tietenkään voi! Ja jos joku sanoo, se kyllä valehtelee!
        Ajaton plyyshi on minustakin paljon tyylikkämpää ja se tietenkin säilyttää arvonsa vaihtohetkellä paaaaljon paremmin kuin nahka.
        Kaikkihan aina oikein varmistaa myyjältä, että onhan auton verhoilu sitten varmasti sitä tyylikästä plyyshiä eikä nahkaa.
        Se nahkaverhoilu-mainintahan on niissä ilmoituksissa tietenkin siksi, ettei tyylitön nahka tule ostajalle sitten ostohetkellä ikään kuin ikävänä yllätyksenä.


      • S80-omistaja
        aina parempaa? kirjoitti:

        Et tietenkään halunnut nahkaverhoilua!
        "Volvon nahkaa ei voi muutenkaan sanoa erityisen tyylikkääksi".
        No ei tietenkään voi! Ja jos joku sanoo, se kyllä valehtelee!
        Ajaton plyyshi on minustakin paljon tyylikkämpää ja se tietenkin säilyttää arvonsa vaihtohetkellä paaaaljon paremmin kuin nahka.
        Kaikkihan aina oikein varmistaa myyjältä, että onhan auton verhoilu sitten varmasti sitä tyylikästä plyyshiä eikä nahkaa.
        Se nahkaverhoilu-mainintahan on niissä ilmoituksissa tietenkin siksi, ettei tyylitön nahka tule ostajalle sitten ostohetkellä ikään kuin ikävänä yllätyksenä.

        Omituinen kommentti, jota en oikein tajunnut! Ei Volvossa ole mitään plyyshiä, vaan nahkaverhoilun vaihtoehtona on musta tai beige kangasverhoilu. Tämä Volvo-palsta on muutenkin aika omituinen, mitä sitä nyt olen muutaman kuukauden aikana ehtinyt seurata, eli ei täällä voi oikein asiallista keskustelua käydä, kun aina on näitä kateellisia urputtajia.


      • vähän
        S80-omistaja kirjoitti:

        Omituinen kommentti, jota en oikein tajunnut! Ei Volvossa ole mitään plyyshiä, vaan nahkaverhoilun vaihtoehtona on musta tai beige kangasverhoilu. Tämä Volvo-palsta on muutenkin aika omituinen, mitä sitä nyt olen muutaman kuukauden aikana ehtinyt seurata, eli ei täällä voi oikein asiallista keskustelua käydä, kun aina on näitä kateellisia urputtajia.

        Kommentin tyylilaji oli sarkasmi. Siinä käytettiin lauseita, joiden merkitys oli ymmärrettävä päinvastaisena.
        Siis tähän tapaan: Mitä, eivätkö Volvon kangaspenkit olekaan plyyshiä?! Ainakin ne näyttivät ja tuntuivat minusta ihan plyyshiltä.

        Mutta sama selkokielellä ja asiallisesti keskustellen: nahkapenkkien vähättelysi ja pontevien jälleenmyyntiargumenttiesi välillä on ristiriita. Ilmiö on muuten sama kuin taannoisessa V70/S80-tavaratilakeskustelussa.

        Nimim. Plyyshipenkeistäsi kateellinen tyylitön nahkapenkkiurputtaja


      • S60D5
        S80-omistaja kirjoitti:

        "Tuo loppu on aika paksua tuubaa:) Volvon lisävarusteet ovat erittäin kilpailukykyisiä kilpailijoihin verrattuna. Ota laskin käteen ja varustele VAG, Mercedes tai BMW Summum-tasoiseksi niin huomaat..."

        Niin siis mikä on paksua tuubaa? Juurihan tuossa ylemmässä viestissä mainitsin, että Audi, BMW ja Mersu on selvästi kalliimpia varustella. Mutta myöskin Volvossa lisävarusteet on hintavia ja ei Volvokaan ole kovin halpa varustella.

        Itse kallistun ennemmin kalliimman auton perusvarusteiseen malliin, koska ne autojen tehokkaimmat ja varustelluimmat mallit menettää arvoaan kaikkein nopeiten.

        Kinetic on jo erittäin hyvin varusteltu, joka pitää sisällään oikeastaan jo kaiken tarpeellisen. Kaikki ei myöskään halua Momentumin mukana tulevaa nahkaverhoilua ja Volvon nahkaa ei voi muutenkaan sanoa erityisen tyylikkääksi. Minusta Volvo myös rahastaa noilla valmiilla varustetasoillaan ja se on hyvä keino saada myytyä vähän ylimääräisiä varusteita. Momentum tai Summum on ihan perusteltuja, jos haluaa nahkaverhoilun ja kokee tarvitsevansa kaikkea niiden mukana tulevaa, mutta tuskin niitä on kuitenkaan yhtään sen helpompi myydä aikanaan. Itse otin Kineticin lisäksi vain ne lisävarusteet joita todella tarvitsin ja silti lisävarusteiden hinta oli toiset renkaat mukaanlukien jo noin 8 t€ eli en sanoisi Volvoa halvaksi varustella.

        "Halvalla" tässä kohtaa tarkoitan vertailua kilpailijoihin. Mutu-tuntumalta väitän ettei muihin merkkeihin samoja varusteita saa edullisemmin. Korjaa toki jos olen väärässä,ei ainakaan eurooppalaisiin.

        Jos valitsee auton arvonlaskun mukaan, niin Volvo on aina huono ratkaisu kuten kaikki yli 20t€ autot.

        Ilman muuta korkeampi varustelutaso helpottaa myyntiä, muttei juuri korota kauppahintaa. Vähemmillä varusteilla vaan saa odottaa kauemmin ostajaa tai myydä halvemmalla.


      • S80-omistaja
        vähän kirjoitti:

        Kommentin tyylilaji oli sarkasmi. Siinä käytettiin lauseita, joiden merkitys oli ymmärrettävä päinvastaisena.
        Siis tähän tapaan: Mitä, eivätkö Volvon kangaspenkit olekaan plyyshiä?! Ainakin ne näyttivät ja tuntuivat minusta ihan plyyshiltä.

        Mutta sama selkokielellä ja asiallisesti keskustellen: nahkapenkkien vähättelysi ja pontevien jälleenmyyntiargumenttiesi välillä on ristiriita. Ilmiö on muuten sama kuin taannoisessa V70/S80-tavaratilakeskustelussa.

        Nimim. Plyyshipenkeistäsi kateellinen tyylitön nahkapenkkiurputtaja

        Mikähän siinä on ihmeellistä, jos sanon ettei Volvon nahkasisustus ole mitenkään erityisen tyylikästä? Valikoima on suppea, vain vaalea tai musta nahka ja Momentumin tai Summumin mukana tuleva perusnahkaverhoilu on aika halvan näköistä. Lisävarusteena saa sitten aikamoiseen lisähintaan soft-nahkaa tai ilmastoitua nahkaa, mutta edelleen vain vaaleaa tai mustaa. Ero vaikkapa Audiin saataviin moniin tyylikkäisiin nahkaverhoiluihin monissa väreissä ja monenlaisena nahkana on selvä.

        Ja sitten mikä siinä on ihmeellistä, ettei kaikki pidä nahkaverhoilua etusijalla, koska on sillä nahalla monia varjopuoliakin (mm. kuuma tai kylmä tai liukas) tai mitä siinä on ihmeellistä, ettei halua farmariautoa. Tosiaan tällä omituisella Volvo-palstalla tartutaan joka lauseeseen tai väännetään joka asiasta jonkin sortin provo.

        Minusta Volvo on hyvä auto, mutta on siinä myös jotain puutteita ja ne puutteet menee osittain sen piikkiin, että on haluttu pudottaa hinta selvästi pahimpien saksalaisten kilpailijoiden alapuolelle.


      • tosiasioina
        S80-omistaja kirjoitti:

        Mikähän siinä on ihmeellistä, jos sanon ettei Volvon nahkasisustus ole mitenkään erityisen tyylikästä? Valikoima on suppea, vain vaalea tai musta nahka ja Momentumin tai Summumin mukana tuleva perusnahkaverhoilu on aika halvan näköistä. Lisävarusteena saa sitten aikamoiseen lisähintaan soft-nahkaa tai ilmastoitua nahkaa, mutta edelleen vain vaaleaa tai mustaa. Ero vaikkapa Audiin saataviin moniin tyylikkäisiin nahkaverhoiluihin monissa väreissä ja monenlaisena nahkana on selvä.

        Ja sitten mikä siinä on ihmeellistä, ettei kaikki pidä nahkaverhoilua etusijalla, koska on sillä nahalla monia varjopuoliakin (mm. kuuma tai kylmä tai liukas) tai mitä siinä on ihmeellistä, ettei halua farmariautoa. Tosiaan tällä omituisella Volvo-palstalla tartutaan joka lauseeseen tai väännetään joka asiasta jonkin sortin provo.

        Minusta Volvo on hyvä auto, mutta on siinä myös jotain puutteita ja ne puutteet menee osittain sen piikkiin, että on haluttu pudottaa hinta selvästi pahimpien saksalaisten kilpailijoiden alapuolelle.

        Tosiasia kuitenkin on, että kangasverhoilu ei ainakaan mitenkään kallilta näytä.
        ja se ainakin taatusti pudottaa hintaa kilpailijoihin verrattuna.
        Eikä Volvon kangaspenkkien valikoima sekään kovin laaja ole, on beige ja musta.

        Eikä siinä mitään ihmeellistä ole, ettei farmaria halua.
        Mutta lähinnä säälittävää on väittää seuraavaa: "Ison perheen omaavat ostaa noita farmareita ja ne joilla ei ole isoa perhettä elätettävänä voivat nauttia autoilusta mieleisellään autolla."


      • S80-omistaja
        tosiasioina kirjoitti:

        Tosiasia kuitenkin on, että kangasverhoilu ei ainakaan mitenkään kallilta näytä.
        ja se ainakin taatusti pudottaa hintaa kilpailijoihin verrattuna.
        Eikä Volvon kangaspenkkien valikoima sekään kovin laaja ole, on beige ja musta.

        Eikä siinä mitään ihmeellistä ole, ettei farmaria halua.
        Mutta lähinnä säälittävää on väittää seuraavaa: "Ison perheen omaavat ostaa noita farmareita ja ne joilla ei ole isoa perhettä elätettävänä voivat nauttia autoilusta mieleisellään autolla."

        "Eikä siinä mitään ihmeellistä ole, ettei farmaria halua.
        Mutta lähinnä säälittävää on väittää seuraavaa: "Ison perheen omaavat ostaa noita farmareita ja ne joilla ei ole isoa perhettä elätettävänä voivat nauttia autoilusta mieleisellään autolla."

        Asiahan on juuri noin, vai väitätkö että esim. Volvo V70 on monellekin se unelmien auto, josta on aina haaveillut? Auto ostetaan varsinkin Suomessa etupäässä käyttötarpeen mukaan ja käyttötarvetta tarkkaan harkiten, kun autot on niin kalliita ja perheellisten on lähes pakko se farmariauto tai tila-auto ostaa. Perheettömät voi ostaa farmarin, jos haluaa tai sen auton minkä haluaa.


      • auto?
        S80-omistaja kirjoitti:

        "Eikä siinä mitään ihmeellistä ole, ettei farmaria halua.
        Mutta lähinnä säälittävää on väittää seuraavaa: "Ison perheen omaavat ostaa noita farmareita ja ne joilla ei ole isoa perhettä elätettävänä voivat nauttia autoilusta mieleisellään autolla."

        Asiahan on juuri noin, vai väitätkö että esim. Volvo V70 on monellekin se unelmien auto, josta on aina haaveillut? Auto ostetaan varsinkin Suomessa etupäässä käyttötarpeen mukaan ja käyttötarvetta tarkkaan harkiten, kun autot on niin kalliita ja perheellisten on lähes pakko se farmariauto tai tila-auto ostaa. Perheettömät voi ostaa farmarin, jos haluaa tai sen auton minkä haluaa.

        No jänkätään sitten.
        Väitteesi siitä, että perhettään "elättävä" joutuu ikään kuin tyytymään farkkuun perustuu - sekin - siihen, että itselläsi on joku muu korimalli. Ja elämäntilanne.
        Niinpä olet yksinkertaisesti vaan päättänyt, että pieni tavaratila on asia, josta kaikki todellisuudessa haaveilevat.
        Nahkakin näyttää tyylittömältä ja halvalta, siksi päädyit kangaspenkkeihin.
        Ja karvalakkivarustelu on - tietenkin - runsaammin varusteltuja vaihtoehtoja järkevämpi vaihtoehto, kun auton vaihtoarvoa ajatellaan. Plus tietysti tuiki tarpeelliset 17 tuuman vanteet ja tummeneva taustapeili.

        Väitteissäsi on hyvin johdonmukainen logiikka.
        Omat ratkaisusi ovat vapaita ja oikeaan osuneita valintoja, muiden taas pakon edessä tehtyjä kompromisseja tai suoranaisia virheitä.

        Pidät mahdottomana, että V70 voisi olla jonkun unelmien auto. Minä en ollenkaan.
        S80 on sitten ilmeisesti sinun unelmiesi auto, kun kerran sait aivan vapaasti, ilman perheen taakkaa, valita.
        Jos sinulla ei olisi sitä kuljettajaa, joku voisi pitää sitäkin mahdottomana.


      • S80-omistaja
        auto? kirjoitti:

        No jänkätään sitten.
        Väitteesi siitä, että perhettään "elättävä" joutuu ikään kuin tyytymään farkkuun perustuu - sekin - siihen, että itselläsi on joku muu korimalli. Ja elämäntilanne.
        Niinpä olet yksinkertaisesti vaan päättänyt, että pieni tavaratila on asia, josta kaikki todellisuudessa haaveilevat.
        Nahkakin näyttää tyylittömältä ja halvalta, siksi päädyit kangaspenkkeihin.
        Ja karvalakkivarustelu on - tietenkin - runsaammin varusteltuja vaihtoehtoja järkevämpi vaihtoehto, kun auton vaihtoarvoa ajatellaan. Plus tietysti tuiki tarpeelliset 17 tuuman vanteet ja tummeneva taustapeili.

        Väitteissäsi on hyvin johdonmukainen logiikka.
        Omat ratkaisusi ovat vapaita ja oikeaan osuneita valintoja, muiden taas pakon edessä tehtyjä kompromisseja tai suoranaisia virheitä.

        Pidät mahdottomana, että V70 voisi olla jonkun unelmien auto. Minä en ollenkaan.
        S80 on sitten ilmeisesti sinun unelmiesi auto, kun kerran sait aivan vapaasti, ilman perheen taakkaa, valita.
        Jos sinulla ei olisi sitä kuljettajaa, joku voisi pitää sitäkin mahdottomana.

        Osuiko totuus farmari-auton ostajista arkaan paikkaan vai onko V70-omistajilla muuten jotenkin heikko itsetunto ja alemmuuskompleksi S80-omistajia kohtaan? Jotenkin sellaisen kuvan tuosta purkauksestasi saa. Volvon varustelustakin olen vaan kertonut sen mielipiteeni, että autoa voi varustella myös oman mielensä mukaisesti ja ottaa juuri ne mitä tuntee tarvitsevansa ja tämäkin keskustelu meni sitten väittelyksi nahkaverhoilun tarpeellisuudesta. Volvo S80/V70 on jo kallis auto, joten moni varmasti joutuu ottamaan sen Kinetic-varustelun ilman mitään muita lisukkeita, mutta itselläni oli mahdollista varustella autoa vielä vähän lisää ja kerroin vaan mitä muuta itse olen autooni ottanut. Tällä Volvo-palstalla on vaikea saada aikaan mitään asiallista keskustelua, kun aina joku tuntuu vetävän herneen nenäänsä.


      • ja upposi
        S80-omistaja kirjoitti:

        Osuiko totuus farmari-auton ostajista arkaan paikkaan vai onko V70-omistajilla muuten jotenkin heikko itsetunto ja alemmuuskompleksi S80-omistajia kohtaan? Jotenkin sellaisen kuvan tuosta purkauksestasi saa. Volvon varustelustakin olen vaan kertonut sen mielipiteeni, että autoa voi varustella myös oman mielensä mukaisesti ja ottaa juuri ne mitä tuntee tarvitsevansa ja tämäkin keskustelu meni sitten väittelyksi nahkaverhoilun tarpeellisuudesta. Volvo S80/V70 on jo kallis auto, joten moni varmasti joutuu ottamaan sen Kinetic-varustelun ilman mitään muita lisukkeita, mutta itselläni oli mahdollista varustella autoa vielä vähän lisää ja kerroin vaan mitä muuta itse olen autooni ottanut. Tällä Volvo-palstalla on vaikea saada aikaan mitään asiallista keskustelua, kun aina joku tuntuu vetävän herneen nenäänsä.

        Logiikkasi pysyy ainakin linjakkaana.

        On se niin, että kaikki V70-kuskit haaveilevat oikeasti S80-Volvosta, sellaisesta kuin sinulla on. Koska heillä on iso tavaratila ja sinulla pieni, heille on kehittynyt sen takia heikko itsetunto ja alemmuuskompleksi.
        Tuossahan se totuus seisoo, ei sitä enää voi eikä jaksa kiistää.

        On itse asiassa helppo ymmärtää, ettet tarvitse farkkua.


    • Kaikkiaan

      Kun vertaa kilpailijoihin (joiksi luen ainakin Audi A6 Avant, BMW 5 Touring sekä MB E Kombi), niin uuden V70:sen hinnat ovat erittäin kilpailukykyiset. Isoimmissa moottoreissa hinnat ovat suurin piirtein samaa luokkaa. Ainakin myyntitilastojen perusteella noin 75% kaikista tämän luokan autoista on jotain muita kuin tehokkaimpia moottoreita. Eli mallistojen ensimmäiset rivit ovat niitä myydyimpiä

      Esimerkiksi näin:
      V70 2.5T (200hv): 46.900€
      A6 Avant 2.4 V6 (177hv): 51.070€
      BMW 523i Touring (190hv): 59.250€
      MB E200T Kompressor (184hv): 62.800€

      Jos haluaa automaatin vielä mukaan, niin vielä parempi.

      • laitoit

        V70 volvon väärään luokkaan. Painii jo imagonsa puolesta ennemminkin mondeon, passatin ja skodan luokassa. Niihinkin verrattuna ylihintainen, meluisa ja epäluotettava. Muotoilu ja sisustus kilpailijoihin verrattuna työkalumaisen karua mallia. Laatikkoleikit leikki Tarvajärvi jo aikaa sitten...
        Luotettavuudesta puhuttaessa viimeiset laadukkaat ja kestävät volvomallit olivat 240- ja 700-sarjaa. V70 omistajilla on jostain syystä pakonomainen tarve nostaa autoansa mersu- / BMW-luokkaan. Jos mersua tekee mieli, niin osta sellainen, ei se volvo muutoin mersuksi muutu vaikka kuinka unelmoisi.


      • sekä Passat että Mersu
        laitoit kirjoitti:

        V70 volvon väärään luokkaan. Painii jo imagonsa puolesta ennemminkin mondeon, passatin ja skodan luokassa. Niihinkin verrattuna ylihintainen, meluisa ja epäluotettava. Muotoilu ja sisustus kilpailijoihin verrattuna työkalumaisen karua mallia. Laatikkoleikit leikki Tarvajärvi jo aikaa sitten...
        Luotettavuudesta puhuttaessa viimeiset laadukkaat ja kestävät volvomallit olivat 240- ja 700-sarjaa. V70 omistajilla on jostain syystä pakonomainen tarve nostaa autoansa mersu- / BMW-luokkaan. Jos mersua tekee mieli, niin osta sellainen, ei se volvo muutoin mersuksi muutu vaikka kuinka unelmoisi.

        Et tuossa täysin väärässä ole, että nykyinen V70 Classic painii Passatin kanssa samassa sarjassa ja Mondeokin on ominaisuuksiltaan hyvä auto, miksei Skodakin. TM:n testissähän viime vuonna Passat voitti farmariautojen testiussä selvästi V70:n, joka oli koko testin hännän huippu. Toisaalta Passat on hyvä auto ja on jossain ulkomaisessa testissä voittanut jopa E-sarjan Mersun eli ei nämä autojen luokat enää nykyään ole niin selviä ja ominaisuudet on hyviä jo halvemmissakin autoissa.

        Nythän kuitenkin V70 uudistuu ja kasvaa kokoa ja muotoilukin virtaviivaistuu laatikkomaisuudesta ja pohjana uudistukselle on uusi S80 eli kyllä se V70 on selvästi segmentoitu Audi A6:n, BMW 5-sarjan ja Mersun E-sarjan kilpailijaksi. Siltikin aivan hyvin voi ostaa Passatinkin, koska hyvä auto sekin on.


      • V70 vs. uusi Mondeo
        sekä Passat että Mersu kirjoitti:

        Et tuossa täysin väärässä ole, että nykyinen V70 Classic painii Passatin kanssa samassa sarjassa ja Mondeokin on ominaisuuksiltaan hyvä auto, miksei Skodakin. TM:n testissähän viime vuonna Passat voitti farmariautojen testiussä selvästi V70:n, joka oli koko testin hännän huippu. Toisaalta Passat on hyvä auto ja on jossain ulkomaisessa testissä voittanut jopa E-sarjan Mersun eli ei nämä autojen luokat enää nykyään ole niin selviä ja ominaisuudet on hyviä jo halvemmissakin autoissa.

        Nythän kuitenkin V70 uudistuu ja kasvaa kokoa ja muotoilukin virtaviivaistuu laatikkomaisuudesta ja pohjana uudistukselle on uusi S80 eli kyllä se V70 on selvästi segmentoitu Audi A6:n, BMW 5-sarjan ja Mersun E-sarjan kilpailijaksi. Siltikin aivan hyvin voi ostaa Passatinkin, koska hyvä auto sekin on.

        Ruotsalaisen Teknikens Världenin päätoimittajan arvion mukaan uusi Mondeo, joka tulee kesällä kauppoihin perustuu hyvin pitkälti samaan tekniikkaan uuden V70:n kanssa. Ruotsissa, jossa V 70:llä on oma asemansa arvioidaan uuden Mondeon napsivan Volvisteja piiriinsä, aika näyttää. Mondeo on huomattavasti edullisempi kuin uusi V70, joten nähtäväksi jää miten paljon lisäarvoa tuolla hinnalla saa. No, kumpaankin saman konsernin uutuuteen pääsee pian tutustumaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitään järkeä?

      Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

      Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

      Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

      Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      974
    5. Multa sulle

      Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

      Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

      Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      812
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

      Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

      Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

      Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe