Miksi tuttumiehen

ei-tuttumies

kysely ateismin syistä on poistettu täältä? Vaikka kysymys olikin luokkaa "miksi kaikki eivät usko horoskooppeihin", niin siihen oli tullut paljon hyviä vastauksia.

15

956

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ateismin tieteelliset syyt eivät ehkä kuulu palstalle?

      • ei-tuttumies

        Ateismin "syy" on uskistumista aiheuttavien syiden, kuten aivopesun ja epäloogisuuden, puuttumista.


      • Nasse.

        ja poisti itse.

        Ilmeisesti joku hänen lähipiiristään vinkkasi.


      • veikkaaja..
        Nasse. kirjoitti:

        ja poisti itse.

        Ilmeisesti joku hänen lähipiiristään vinkkasi.

        sefun hyvänä "kaverina".


    • e-tm:[...niin siihen oli tullut paljon hyviä vastauksia.]
      Tuohan tekee poiston entistä valitettavammaksi. Itse en ehtinyt nähdä yhtään tieteelliseen tutkimukseen perustuvaa vastausta.

      • sillä kertoihan avaus niin paljon avaajastaan ollen mitä mainiointa lääkettä hihhulouitumiseen ja muuhunkin kuupan himmenemiseen.


      • ???

        Muistui mieleeni tarina Marilyn Monroesta. Hän oli jossakin tilanteessa sanonut:

        "Muista että osoittaessasi sormella jotakuta kolme sormea osoittaa itseäsi"

        Taisit nähdä nuo kolme sormea ja poistit sen jolla osoitit.


      • itselläsi taitaa
        Nas.se kirjoitti:

        sillä kertoihan avaus niin paljon avaajastaan ollen mitä mainiointa lääkettä hihhulouitumiseen ja muuhunkin kuupan himmenemiseen.

        kuupa olla himmeä (hkö), kun aina olet sorsimassa toisten kuuppia, vaikka itse et käsitä oikein todellista elämää!!?? Ja et ymmärrä näköjään, mistä sen elämän oikein löytää?


      • JuudasPastori
        Nas.se kirjoitti:

        sillä kertoihan avaus niin paljon avaajastaan ollen mitä mainiointa lääkettä hihhulouitumiseen ja muuhunkin kuupan himmenemiseen.

        Ettei itse vain poistanut. Aivan kuten taannoisessa ympärileikkaus keskustelussa teini aloitti itsesensuurin huomatessaan oman naurettavuutensa.


      • mmm.

        mikä ateistilta puuttuu. Semmoista vaan ei voi havaita, mikä puuttuu, vähän niin kuin jumalat.
        Semmoinen, jolla taas on tämä geeni, uskoo sitten siihen, mikä on ympäristön uskonto.
        Tuttumieskin olisi Saudi-Arabiassa tiukka muslimi.


      • ??? kirjoitti:

        Muistui mieleeni tarina Marilyn Monroesta. Hän oli jossakin tilanteessa sanonut:

        "Muista että osoittaessasi sormella jotakuta kolme sormea osoittaa itseäsi"

        Taisit nähdä nuo kolme sormea ja poistit sen jolla osoitit.

        Jos sheriffi sanoisi, miksi hän sen poisti, se tietenkin hieman vähentäisi epäilyksiä, että minä olisin sen itse poistanut. Muutoin minun on hyvin vaikea esittää mitään pitäviä todisteita valheellista syytöstäsi vastaan. Mutta eipä sinullakaan ole mitään todisteita esitettävänä.

        Se, että keskustelen tästä aiheesta ja tarvittaessa voisin yrittää toistaa mahdollisimman sanatarkasti tuon viestini, tuskin saa sinua vakuuttumaan.


      • mmm. kirjoitti:

        mikä ateistilta puuttuu. Semmoista vaan ei voi havaita, mikä puuttuu, vähän niin kuin jumalat.
        Semmoinen, jolla taas on tämä geeni, uskoo sitten siihen, mikä on ympäristön uskonto.
        Tuttumieskin olisi Saudi-Arabiassa tiukka muslimi.

        Sinänsä muodollisesti kelvollinen selitys, että kyse on geenipuutoksesta. Vaatisi ehkä vielä tutkimuksellista näyttöä.


      • mmm.
        tuttumies kirjoitti:

        Sinänsä muodollisesti kelvollinen selitys, että kyse on geenipuutoksesta. Vaatisi ehkä vielä tutkimuksellista näyttöä.

        siitä on jo tehty jonkin sorttista tutkimusta.
        Geeneissä sen täytyy kuitenkin olla, koska uskistuminen ei näytä olevan älyllinen prosessi, ts kukaan ei usko sen takia, että olisi argumentoinut itsensä uskoon, vaan uskoa lähinnä puolustellaan jälkikäteen järkeistämällä.
        Ateismi taa on tämän ilmiön pelkkä negaatio, ts ei sitä voi tutkia.
        Geeneistä ne löytyy kaikki muutkin luonteen ja käyttäytymisen piirteet, miksei siis tämä uskonnollisuuskin.


      • sama jolle vastasit
        tuttumies kirjoitti:

        Jos sheriffi sanoisi, miksi hän sen poisti, se tietenkin hieman vähentäisi epäilyksiä, että minä olisin sen itse poistanut. Muutoin minun on hyvin vaikea esittää mitään pitäviä todisteita valheellista syytöstäsi vastaan. Mutta eipä sinullakaan ole mitään todisteita esitettävänä.

        Se, että keskustelen tästä aiheesta ja tarvittaessa voisin yrittää toistaa mahdollisimman sanatarkasti tuon viestini, tuskin saa sinua vakuuttumaan.

        perustui sille että itse olit poistanut aloitteesi. Huomasin että vastaukset olivat samantyyppisiä joita täällä tapaa näkyä.
        Luulin että vastaukset tai jokin niistä saattoi keljuttaa sinua niin että itse poistit aloitteesi (koko ketjun).

        Jos et itse poistanut aloitustasi peruun puheeni sillä haukuin väärää puuta.
        Pyydän anteeksi.


      • sama jolle vastasit kirjoitti:

        perustui sille että itse olit poistanut aloitteesi. Huomasin että vastaukset olivat samantyyppisiä joita täällä tapaa näkyä.
        Luulin että vastaukset tai jokin niistä saattoi keljuttaa sinua niin että itse poistit aloitteesi (koko ketjun).

        Jos et itse poistanut aloitustasi peruun puheeni sillä haukuin väärää puuta.
        Pyydän anteeksi.

        Anteeksipyyntösi on hyväksytty. Teki ihan rehdin vaikutuksen, vaikka oletkin "tuntematon mies" minulle. Tai nainen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      112
      1107
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      106
      977
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      822
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      87
      758
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      627
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      194
      572
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      559
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      549
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe