Miten tehdään virtuaalitalli?

Jondy

Miten tehään virtuaalitalli? Oon aina halunnu tehä, mutta en oo tienny miten... Auttakaa mua!!!

147

23760

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hevosopisto datches

      Moi ! Virtuaalitallin voit tehdä osoitteessa www.freewebs.com Kun olet sivulla, niin paina isolla oranssilla palkilla olevasta tekstistä start now ! sitten tulee "palkki" jossa ylimpään palkkiin kirjoitat tallin haluamasi nimen. toiseen salasana, ja kolmanteen sähköposti. sitten jos olet tyttö, niin femile, ja ikään jos haluat, että kukaan ei tiedä ikääsi, niin laita, että my age is private. sitten saat valita sivusi. kun olet valinnut, se kysyy, että are you shore ? (tai jotakin sinnepäin..) ja painat OK. Sitten valitset kolme niistä vaihtoehdoista, (niillä ei niinkään väliä) ja ylimpään palkkiin taas tallin nimi. Sitten muistaakseni olet jo valmis. Eli olet freewebsin sivuilla, ja painat sitten vasemmalla tläkulmassa olevasta painikkeesta site manager, ja sitten voit lisätä kaikki "hevoset ja muut jutut siitä, kun painat add new page. ja sitten kirjotat sen ja taas uusiks.. Ja silleen! Mutta jos haluat hoitajaksi, niin poikkea tallillani osoitteessa: www.freewebs.com/hodatches

      • Pukama

        TERVE! MAKSAAKO V-TALLIN TEKO? 8o


      • "virtuaalitallin pitäj...
        Pukama kirjoitti:

        TERVE! MAKSAAKO V-TALLIN TEKO? 8o

        ei tartte maksaa virtuaalitallin tekemisestä..


      • jotkut

        voisitko kertoa vähän tarkemmin noi ohjeet kun ei me saada oikeen tehtyä sitä. Sevaan työntää jotain freewebsin sivuja koko ajan, (sitä etusivua)..

        -apua kaipaavat


      • jotkut

        mites niitä tietoja, ja muita juttuja aletaan lisäämään.mikä on sun sähköpostiossa?


      • ssohh
        Pukama kirjoitti:

        TERVE! MAKSAAKO V-TALLIN TEKO? 8o

        Virtuaalitallin teko ei maksa jos teet sen freewebsilla ym. ilmais ohjelmilla jos teet esimerkiksi niin että haluat esim. www.omatalli.com niin se sitten maksaa.. on myös maksullisia sivustoja.


      • Miisali
        Pukama kirjoitti:

        TERVE! MAKSAAKO V-TALLIN TEKO? 8o

        Virtuaalin tekeminen maksaa joillakin palvelimilla.
        Ainakin freewebs on ilmainen. eli http.//www.freewebs.com


      • kultahuisku
        Pukama kirjoitti:

        TERVE! MAKSAAKO V-TALLIN TEKO? 8o

        Se että maksaako virtuaali tallin/kennelin/hoitolan teko mitään riippuu mikä laite kotisivutilaa tarjoaa. Esim omat kolme virtuaali kenneliä/tallia ei maksaneet mitään sillä tein sivut freewebsiin joka on ilmainen. Jotkut muutkin ovat mutta jotkut taas maksavat.


      • Apua tarvitseva!!

        Olen tehnyt virtuaali-tallin,mutta on ongelma...
        Tiedätte varmaankin että joillakin sivuilla virtuaalitalleilla on samat sivut suomeksi ja esim.englanniksi. No,minulla on,mutta miten voipi tehdä siihen etusivulle sellaisen jutun,missä lukee; Suomeksi ja vieressä lukee England. Ja sitten jos painaa suomen kohalta sivuihin tulee tekemäni suomenkielinen teksti,jos painaa taasd englannin kohdalta,sama teksti ja sivut enkuks.
        Miten tällainen onnistuu,

        VASTATKAA,PLIISSSSS !! PYYDÄN,TÄMÄ ON TÄRKEÄÄ!!


      • :) Sanni :)

        Moi en tee tallia koska en saa `´ Niin niin voisitko tehdä minulle tallin ja että se olisi minun ja sinun ? Voisiko sen nimi olla ööö... Laumatalli ja salasana ööö... puhutaan sit siellä jos viittit tehdä pliis


      • :):)

        mutta ei ole pakko tai unohda koko juttu :):):)


      • heppa vaan
        Pukama kirjoitti:

        TERVE! MAKSAAKO V-TALLIN TEKO? 8o

        V.tallin teko ei ole maksullista.


      • Emppulifg
        :) Sanni :) kirjoitti:

        Moi en tee tallia koska en saa `´ Niin niin voisitko tehdä minulle tallin ja että se olisi minun ja sinun ? Voisiko sen nimi olla ööö... Laumatalli ja salasana ööö... puhutaan sit siellä jos viittit tehdä pliis

        Olen sinänsä kokenut virtuaalitallin tekijä olen tehnyt ainakin yli kymmeniä talleja


      • Anskijou

        JA PASKAT! freewebs on iha perseest oleva nettisivu joll tehään nettisivu! Se joka haluu kunnon sivut nii tekee ne suntuubi:lla eli sivu on: www.suntuubi.com


      • joku

        Muuten minä en tajua miten se sivu valitaan? vastatkaa pliis joku tähän,jooko?


      • Freewebsin kannattaja!
        Anskijou kirjoitti:

        JA PASKAT! freewebs on iha perseest oleva nettisivu joll tehään nettisivu! Se joka haluu kunnon sivut nii tekee ne suntuubi:lla eli sivu on: www.suntuubi.com

        Ja piiip! Freewebs on just paras(WOHOO) suntuubi(BOO)


        Joo siis ei suntuubil pysty tekee mitää. :(
        Ohan perrsreijäst se paik.


      • Nekku

        Kun laitan nettiin www.freewebs.com
        niin tulee automaattisesti webs.fi
        enkä tajuu miks. Miten muuten Freewensii vois päästä?


      • MNummoa
        ssohh kirjoitti:

        Virtuaalitallin teko ei maksa jos teet sen freewebsilla ym. ilmais ohjelmilla jos teet esimerkiksi niin että haluat esim. www.omatalli.com niin se sitten maksaa.. on myös maksullisia sivustoja.

        2. viestissä on todella paljon kirjoitusvirheitä. Ei kannata kirjoittaa, jos ei tiedä itsekään, miten esim. "are you shore" kirjoitetaan... Sekin kirjoitetaan: "Are you sure?" Femile... FEMALE!!!!


      • TiD33
        Nekku kirjoitti:

        Kun laitan nettiin www.freewebs.com
        niin tulee automaattisesti webs.fi
        enkä tajuu miks. Miten muuten Freewensii vois päästä?

        Freewebs muuttui webs.com:ksi. Eli on täysin sama sivusto, mutta eri osoitteella ja nimella ;)


      • mm

        onko toi ilmanen? kun tekeee virtuaalitallin?


      • Iinasystery
        Freewebsin kannattaja! kirjoitti:

        Ja piiip! Freewebs on just paras(WOHOO) suntuubi(BOO)


        Joo siis ei suntuubil pysty tekee mitää. :(
        Ohan perrsreijäst se paik.

        Freewebs on mustaki hyvä paikka tai siis OLI sillä meijän kaks konetta on menny sen takii rikki. Voin 100% vannoo et siel tulee paljon viruksii. Vaik teijän koneet ei meniskää rikki ni se saattaa hidastuu. Mä lopetin siel käymisen sillä mua aina syytettii siit et kone hajos 3 kertaa ja tiesin sillon sen syyn koska imuroin koneen. Varsinkin nyt 2 konettani on riskialttiita viruksille sillä siinä ei ole virus ohjelmaa mutta kyl me lähi aikoin seki ostetaa. Mut virus ohjelma ei silti suojaa aina viruksilta. Kerroinpahan vaa sillä kaikki käyttää freewebsiä. Ite käytän nyt suntuubia yms. eikä se oo paska sivu tai mitään. Mun mielestä suntuubi on ihan hyvä paikka sitteku sitä oppii käyttämää.


      • ismoiinaterve
        ssohh kirjoitti:

        Virtuaalitallin teko ei maksa jos teet sen freewebsilla ym. ilmais ohjelmilla jos teet esimerkiksi niin että haluat esim. www.omatalli.com niin se sitten maksaa.. on myös maksullisia sivustoja.

        Freewebs,suntuubi,webbisivu,kotisivuni.org,nettisivuni.org, on ilmasii mut en ite enää ikin käytä freewebsii. Kirjotin jo tuonne alammas eli sieltä tulee viruksia PALJON! Ja sen takii meijän kone on menny 2 kertaa rikki. Muistakaahan et ei kaikki virusohjelmat suojaa konetta viruksilta. Ja älkää käyttäkö freewebsii varsinkaa sillonku teijän kone on riskialtis eli teil ei oo virusohjelmaa käytössä.

        t. Kokemusta on.


      • henkilö joka tarvii apuu

        Aaarg! mitä teen? tein virtuaali tallin suntuubi mut en tiiä miten saan kuvia!!! enkä tiiä sitä miten saan lisättyä niitä palkkeja! Ja miten slwikista saa niitä kuvia? onko ne sivut :www.slawik.com jos on niin mistä ne kuvat? voiko googlesta ottaa kuvia vtalliin(ei varmaan!) help me!


      • Guzzi_09

        Ootko IHAN varma ettei se maksa?


      • Tuliharja talli
        ismoiinaterve kirjoitti:

        Freewebs,suntuubi,webbisivu,kotisivuni.org,nettisivuni.org, on ilmasii mut en ite enää ikin käytä freewebsii. Kirjotin jo tuonne alammas eli sieltä tulee viruksia PALJON! Ja sen takii meijän kone on menny 2 kertaa rikki. Muistakaahan et ei kaikki virusohjelmat suojaa konetta viruksilta. Ja älkää käyttäkö freewebsii varsinkaa sillonku teijän kone on riskialtis eli teil ei oo virusohjelmaa käytössä.

        t. Kokemusta on.

        Freewebsistä ei oo tullut ikinä viruksia oon käyttänyt sitä kuus vuotta vanhalla ja uudella koneella. Ja nää on vanhentuneita nää virtuaalitallin teko-ohjeet täällä freewebsissä... Klikkaat keskellä olevaa "Create site" sitten tiedot ja valitse tausta ja klikkaa siitä että lukee englanniks että luin ehdot tjs
        ja sitten klikkaat joko "Build my own" jolloin teet aslusta asti ite ja tai sitten help me building niin freewebs auttaa. Sitte vaan teet

        Nykyinen sivustoni ( www.talli-tuliharja.webs.com ) on tehty kokonaan ite se on helppoo. Vielä pari vuotta sitten eri ollut help me toimintoo ja viekut piti ottaa freebokista. Hankalaa!


      • webbisivun käyttäjä
        ssohh kirjoitti:

        Virtuaalitallin teko ei maksa jos teet sen freewebsilla ym. ilmais ohjelmilla jos teet esimerkiksi niin että haluat esim. www.omatalli.com niin se sitten maksaa.. on myös maksullisia sivustoja.

        www.webbisivu/ ilmaisetnettisivut.com voiko siellä tehdä asiakkaille kirjautumis mahdollisuuden? jos voi niin en ole ainakaan löytänyt valintaa!! BLIIS VASTATKAA!


      • HUOM!!

      • NERO!
        Tuliharja talli kirjoitti:

        Freewebsistä ei oo tullut ikinä viruksia oon käyttänyt sitä kuus vuotta vanhalla ja uudella koneella. Ja nää on vanhentuneita nää virtuaalitallin teko-ohjeet täällä freewebsissä... Klikkaat keskellä olevaa "Create site" sitten tiedot ja valitse tausta ja klikkaa siitä että lukee englanniks että luin ehdot tjs
        ja sitten klikkaat joko "Build my own" jolloin teet aslusta asti ite ja tai sitten help me building niin freewebs auttaa. Sitte vaan teet

        Nykyinen sivustoni ( www.talli-tuliharja.webs.com ) on tehty kokonaan ite se on helppoo. Vielä pari vuotta sitten eri ollut help me toimintoo ja viekut piti ottaa freebokista. Hankalaa!

        siitä TULEE VIRUKSIA


      • Kiki111111111111
        NERO! kirjoitti:

        siitä TULEE VIRUKSIA

        No hei idiootit kai jostain ohjelmasta tolee viiruksia jos ette viitsi käyttää jotain torjuntaohjelmaa. Mulle ei oo ainakaan koskaan tullut!!!


      • =)
        Apua tarvitseva!! kirjoitti:

        Olen tehnyt virtuaali-tallin,mutta on ongelma...
        Tiedätte varmaankin että joillakin sivuilla virtuaalitalleilla on samat sivut suomeksi ja esim.englanniksi. No,minulla on,mutta miten voipi tehdä siihen etusivulle sellaisen jutun,missä lukee; Suomeksi ja vieressä lukee England. Ja sitten jos painaa suomen kohalta sivuihin tulee tekemäni suomenkielinen teksti,jos painaa taasd englannin kohdalta,sama teksti ja sivut enkuks.
        Miten tällainen onnistuu,

        VASTATKAA,PLIISSSSS !! PYYDÄN,TÄMÄ ON TÄRKEÄÄ!!

        No sun pitaa tehdä uudet sivut (siis jos sivutilaa ei riitä) jotka on vastaavat enkuksi! sitten liität vaan jonnekkin ulkoasuun sen in english jutun niin helppoa ja yksinkertaisat


      • =)
        Anskijou kirjoitti:

        JA PASKAT! freewebs on iha perseest oleva nettisivu joll tehään nettisivu! Se joka haluu kunnon sivut nii tekee ne suntuubi:lla eli sivu on: www.suntuubi.com

        Ihan niinkun vinkkin rakkaalle älykääpiö "Anskijou"lle, niin suntuubi on aina samanlainen! Sivuja ei saa muokattua omannäköisiksi. Itse ei edes katso (tai varsinkaan koske hyi!) suntuubin sivuja ne on vaan niin huonoja!


      • Määäääääää
        Iinasystery kirjoitti:

        Freewebs on mustaki hyvä paikka tai siis OLI sillä meijän kaks konetta on menny sen takii rikki. Voin 100% vannoo et siel tulee paljon viruksii. Vaik teijän koneet ei meniskää rikki ni se saattaa hidastuu. Mä lopetin siel käymisen sillä mua aina syytettii siit et kone hajos 3 kertaa ja tiesin sillon sen syyn koska imuroin koneen. Varsinkin nyt 2 konettani on riskialttiita viruksille sillä siinä ei ole virus ohjelmaa mutta kyl me lähi aikoin seki ostetaa. Mut virus ohjelma ei silti suojaa aina viruksilta. Kerroinpahan vaa sillä kaikki käyttää freewebsiä. Ite käytän nyt suntuubia yms. eikä se oo paska sivu tai mitään. Mun mielestä suntuubi on ihan hyvä paikka sitteku sitä oppii käyttämää.

        niin harmivaan ettei kukaan osaa kaytaa niita sivuja! Ne on kaikki ihan samanlaisia!


      • ....
        mm kirjoitti:

        onko toi ilmanen? kun tekeee virtuaalitallin?

        vinkki tälleen freewebs:sistä, jo vapaa käännös on ilmaiset sivut niin eise kullä maksa, että järkikäteen!


      • 000000000000000
        henkilö joka tarvii apuu kirjoitti:

        Aaarg! mitä teen? tein virtuaali tallin suntuubi mut en tiiä miten saan kuvia!!! enkä tiiä sitä miten saan lisättyä niitä palkkeja! Ja miten slwikista saa niitä kuvia? onko ne sivut :www.slawik.com jos on niin mistä ne kuvat? voiko googlesta ottaa kuvia vtalliin(ei varmaan!) help me!

        jos otat kuvia googlesta olt rikkonyt lakia ja slwkissa pitää muistaa panna COPYT!


      • jaali

        ei siellä mitään oranssia nappulaa ollu. katoppa tarkkaan ennenkuin puhut tuollaisia.


      • eläin_leikki_
        Emppulifg kirjoitti:

        Olen sinänsä kokenut virtuaalitallin tekijä olen tehnyt ainakin yli kymmeniä talleja

        moi!Voitko sä auttaa mua oman tallin tekemises??
        Oon vielä kokematon;(?
        pliis?


      • kysyjä

        moi pitääkö virtuaalitallin tekemisestä maksaa?


      • Picu99
        Iinasystery kirjoitti:

        Freewebs on mustaki hyvä paikka tai siis OLI sillä meijän kaks konetta on menny sen takii rikki. Voin 100% vannoo et siel tulee paljon viruksii. Vaik teijän koneet ei meniskää rikki ni se saattaa hidastuu. Mä lopetin siel käymisen sillä mua aina syytettii siit et kone hajos 3 kertaa ja tiesin sillon sen syyn koska imuroin koneen. Varsinkin nyt 2 konettani on riskialttiita viruksille sillä siinä ei ole virus ohjelmaa mutta kyl me lähi aikoin seki ostetaa. Mut virus ohjelma ei silti suojaa aina viruksilta. Kerroinpahan vaa sillä kaikki käyttää freewebsiä. Ite käytän nyt suntuubia yms. eikä se oo paska sivu tai mitään. Mun mielestä suntuubi on ihan hyvä paikka sitteku sitä oppii käyttämää.

        Mulla on nettisivut weeblyssä. » khtvapalo.weebly.com « Kukaan ei täällä keskustelussa ole kai maininnut sitä, mutta musta se on tosi hyvä ja saa nätit ja siistit sivut ilman mainoksia (toisin kun suntuubissa) eikä koneet joilla sitä oon käyttäny, nii oo mitenkää viruksia saanu. Käyttäny siis jtn kolmee eri konetta (kaverin kone, kaverin isovanhempien kone ja perheen kone) :}


      • Anonyymi

        Kiitos tiedosta


    • qweada
      • kinttu95

        tota.ne kuumatkin paikat oli ihan omituisia,ja haluaisin tehdä kuitenkin sinne freewebsiin.mutta miten niitä hevosten sukut. aletaan,(ja kuvia) lisäämään sinne?


      • Sarpppa

        Onko ne suntuubi.com ja webbisivu.com paikat ilmaisia?


      • Windy ja Marissa
        Sarpppa kirjoitti:

        Onko ne suntuubi.com ja webbisivu.com paikat ilmaisia?

        Ilmanen on ainakin suntuubi!! En tiiä siitä toisesta!! mulla on nimittäin suntuubissa ja se on ilmanen!!


      • Nimetön
        Windy ja Marissa kirjoitti:

        Ilmanen on ainakin suntuubi!! En tiiä siitä toisesta!! mulla on nimittäin suntuubissa ja se on ilmanen!!

        olen tehnyt virtuaalitallin suntuubiin ja se on vahvistettu miten voin muokata sivujani esim kirjoitella sinne lisätä kuvia ja linkkejä?

        paljon kiitos vastaajalle


      • aivot hoi!
        Sarpppa kirjoitti:

        Onko ne suntuubi.com ja webbisivu.com paikat ilmaisia?

        jo on


      • Ärsyyntynyt

        En tajuu yhtä asiaa! Suntuubissa ei nykyään pysty millään lisään kuvia sivuille! Ei kopioimalla eikä millään!
        Ohjeissa kyl lukee niin, mut siellä ei vaan oo sitä lisää kuva/muokka kuvaa nappia missään!
        Arvatkaa ottaako kaaliin?!


    • mmarine

      Moi! Et saa multa oikeen apua pulmaasi, sillä itsekin ihmettelen miten voin tehdä virtuaalitallin. Etenkin ihmettelen miten voin "pelata" virtuaalitallilla, sillä eihän se ole mikään tyyliin Habbo tms.Mutta kertokaapa mullekkin! :)

      • kinttu95

        virtuaalitallilla ei voi pelata pelejä! virtuaalitallilta voi pytää omaa hoitsua,ellei sillä ole jo hoitajaa...hepaa pitää hoitaa kerran 2viikos (saa vaikka joka päivä!).sitä hoidetaan niin että kirjoitat vaan mitä leikisti tekisit hepan kans,eli esim. hyppäsin rosalla esteitä...tälleesti,eli v-talli ei ole pelipaikka!!


      • Sintti:D
        kinttu95 kirjoitti:

        virtuaalitallilla ei voi pelata pelejä! virtuaalitallilta voi pytää omaa hoitsua,ellei sillä ole jo hoitajaa...hepaa pitää hoitaa kerran 2viikos (saa vaikka joka päivä!).sitä hoidetaan niin että kirjoitat vaan mitä leikisti tekisit hepan kans,eli esim. hyppäsin rosalla esteitä...tälleesti,eli v-talli ei ole pelipaikka!!

        Käykää kattoon tää virtuaalitila ja ottakaa hoitsu! hoitohevonen.
        www.ratsutilahopea.suntuubi.com


      • K.R.H.M

        Mietit siis miten teet virtuaalitallin? Moni tekee freewebsillä, mutta kaikista helpoin on webbisivu. Tietenkään siitä ei tule yhtä hyvää jälkeä kun freewebsillä mutta sivut voit siirtää myöhemmin. Virtuaalitallille sinun on laitettava hevosten kuvia mutta muista!! Älä missään tapauksessa kopioi suoraan googlesta sillä se on tekijänoikeusrikos ja suomen laissa kiellettyä. Mene sivuille josta saa kopioida kuvia! :)
        Esim kun laitat googleen hakusanaksi Jenny K niin sieltä löydät kuvia joita saat laittaa sivuillesi. Älä kopioi kuvaa suoraan vaan tallenna se ensin koneellesi ja sitten lisää sivuillesi. Keksi hevosille nimet ja laita niille muutakin tietoa kuten sukupuoli, rotu jne. Sitten hankit sivuille kävijöitä mainostamalla sivujasi ja kun joku pyytää vieraskirjassa jotain tiettyä hevosta hoitsuksi kirjoitat hevosen tietoihin tämän hoitajan nimen. Sitten hoitaja kertoo hoitotarinoita vieraskirjaan ja sinä annat hänelle pisteitä.
        Hyvä mallisivu on http://www.geetalli.urli.net
        Aivan loistava sivusto! Tekijänoikeusluvat kunnossa ja riittävä ylläpito! upeaa!! ;)
        Käykää sivuilla katsomassa.


      • josettii
        Sintti:D kirjoitti:

        Käykää kattoon tää virtuaalitila ja ottakaa hoitsu! hoitohevonen.
        www.ratsutilahopea.suntuubi.com

        miten sieltä voi ottaa hoitsun?


      • TiD33
        kinttu95 kirjoitti:

        virtuaalitallilla ei voi pelata pelejä! virtuaalitallilta voi pytää omaa hoitsua,ellei sillä ole jo hoitajaa...hepaa pitää hoitaa kerran 2viikos (saa vaikka joka päivä!).sitä hoidetaan niin että kirjoitat vaan mitä leikisti tekisit hepan kans,eli esim. hyppäsin rosalla esteitä...tälleesti,eli v-talli ei ole pelipaikka!!

        Kaikilla virtuaalitalleilla ei todellakaan ole hoitajatoimintaa, eli virtuaali voi olla myös myynti-, tuonti-, kilpailu-, yksityis- tai vuokratalli, ori- tai tamma-asema. Eli vaihtoehtoja löytyy. Myöskin perinteiset ratsastuskoulu ja harrastetalli ovat tietenkin mukana. Hoitokertojen määrän kertoo tallin omistaja eli siihen ei ole mitään "kaikilla talleilla on pakko hoitaa näin ja niin monta kertaa". Hoitotarinat ovat kuvitteellisia, eli mitä tekisit hoitsusi kanssa JOS se olisi oikea. Pitkät ja tarkat hoitotarinat ovat arvostettuja ja niistä saa usein plussaa. Hoitajapalkka usein maksetaan ns. virtuaalisena rahana, jonka yksikön tallin omistaja päättää, esim. yksikkö virtuaalieuro voisi olla vE, Ve tms. Virtuaalisen Ratsastajainliiton (VRL) sivuilta löytyy runsaasti tietoa virtuaalisesta toiminnasta.

        http://www.virtuaalihevoset.net/

        Ps. Käy myöskin minun virtuaalitallillani: http://www.freewebs.com/santiaq/index.htm


      • Guzzi_09
        K.R.H.M kirjoitti:

        Mietit siis miten teet virtuaalitallin? Moni tekee freewebsillä, mutta kaikista helpoin on webbisivu. Tietenkään siitä ei tule yhtä hyvää jälkeä kun freewebsillä mutta sivut voit siirtää myöhemmin. Virtuaalitallille sinun on laitettava hevosten kuvia mutta muista!! Älä missään tapauksessa kopioi suoraan googlesta sillä se on tekijänoikeusrikos ja suomen laissa kiellettyä. Mene sivuille josta saa kopioida kuvia! :)
        Esim kun laitat googleen hakusanaksi Jenny K niin sieltä löydät kuvia joita saat laittaa sivuillesi. Älä kopioi kuvaa suoraan vaan tallenna se ensin koneellesi ja sitten lisää sivuillesi. Keksi hevosille nimet ja laita niille muutakin tietoa kuten sukupuoli, rotu jne. Sitten hankit sivuille kävijöitä mainostamalla sivujasi ja kun joku pyytää vieraskirjassa jotain tiettyä hevosta hoitsuksi kirjoitat hevosen tietoihin tämän hoitajan nimen. Sitten hoitaja kertoo hoitotarinoita vieraskirjaan ja sinä annat hänelle pisteitä.
        Hyvä mallisivu on http://www.geetalli.urli.net
        Aivan loistava sivusto! Tekijänoikeusluvat kunnossa ja riittävä ylläpito! upeaa!! ;)
        Käykää sivuilla katsomassa.

        Mikä se helpoin on?


      • Moikkaloikka

        Virtuaalitallil kirjotetaan tarinaa hoitun kanssa olemisesta. Eli kirjotat vaan ja sit lähetät sen sinne. Virtuaalitallin voi tehdä suntuubiin/websiin... Kumpikaan ei maksa!


      • =)
        josettii kirjoitti:

        miten sieltä voi ottaa hoitsun?

        lukase paikan säännöt!


      • mää vaan
        kinttu95 kirjoitti:

        virtuaalitallilla ei voi pelata pelejä! virtuaalitallilta voi pytää omaa hoitsua,ellei sillä ole jo hoitajaa...hepaa pitää hoitaa kerran 2viikos (saa vaikka joka päivä!).sitä hoidetaan niin että kirjoitat vaan mitä leikisti tekisit hepan kans,eli esim. hyppäsin rosalla esteitä...tälleesti,eli v-talli ei ole pelipaikka!!

        v -tallilla ei oo pakko olla sillleen et just kerran 2. viikos pitäis hoitaa vaan se omistaja päättää sen ite.


    • mä vain

      Mulla oli ensin käsitys, että virtuaalitalli on peli, mutta se on sellainen talli, jonne teet hevosia, ja kaksi viekkua. toinen on viekku, ja toinen hoitoviekku. hoitoviekkuun kirjoitetaan päiväkirja tyyppisesti..

    • eerima

      En määkää tiiä

    • Miisali

      Moi!

      Virtuaalitallin tekeminen freewebsiin:
      mene internet exploreriin tai mozilla firefoxiin ja kirjoita osoite riville http://www.freewebs.com/
      sen jälkeen klikkaat start unow. choose your username kohtaan kirjoitat tallin nimen jonka haluat tulevan osoitteeseen simerkiksi: www.freewebs.com/ravitalli_ruusu
      silloin kirjoitat choos your username kohtaan ravitalli_ruusu
      Passwort kohtaan kirjoitat tallin salasanan eli sanan jonka haluat olevan tallisi salasanan eli aina kuin sinä menent freewebsin kautta tallille eli kirjoitat etusivulle tai jonnekin kirjoitat passwordin eli salasanan password kohtaan. email tarkoittaa tunnetusti sähköpostia eli sinulla täytyy olla sähköposti. Email kohtaan kirjoitat siis sähköposti osoitteesi. male tarkoittaa miestä ja female naista eli klikkaa male kohdan ympyrää jos olet mies ja female kohtaa jos olet nainen. Sitten klikkaat i agree to the terms of service kohtaa ja luet sen jos ymmärrät. sitten vain klikkaat sen kohdan ruutua ja klikkaat Go kohtaa joka tarkoittaa mennään tai jatketaan. Sen jälkeen tutkit kaikki ulkoasut jotka näkyvät sivullasi aina ja klikkaat sitä jonka haluat sivullesi. Are your sure you want this template? teksti tulee ruudulle. Jos haluat kyseisen ulkoasun klikkaa ok ja jos et halua sitä klikkaa peruuta. Klikkaa taas Go. Sitten tulee paikka jossa on vaihtoehtoja. Minä klikkaan aina family, home &hobbies joka tarkoittaa perhe, koti ja eläimet. Site title kohtaan kirjoitat jonkun tekstin joka näkyy aina kuin on virtuaalitallillasi niin yläreunassa esimerkiksi tervetuloa. Location kohtaan etsit kotimaasi. Joka luultvati on suomi eli finland. Aina jos sivullesi ei tule pyörivää hyrrää jotain on vialla tekstissäsi. Kohta tulee ihmeellinen juttu ja klikkaat no thanks continue. Sen jälkeen tulet paikkaan jossa lukee home ja Questbook. Home tarkoittaa pääsivua ja Questbook vieraskirjaa. Klikkaa home kohtaa ja sitten kohtaa Ad new paraghrab joka tarkoittaa aloita. Sitten kirjoitat pääsivulle eli home sivulle mitä tekstiä haluat siihen. Kuin olet kirjoittanut klikkaa Done ja sen jälkeen taas Done. Done tarkoittaa valmis. Kuin seuraavan kerran kirjoitat home ohtaan klikkaa home kohtaa ja sitten klikkaa edit ja muista aina DONE JA DONE. Kaikille joidenka haluat käyvän sivuilla kerrot osoitteen eli esimerkiksi http.//www.freewebs.com/ravitalli_ruusu.
      Aina kuin haluat kirjoittaa sivullesi jotain kirjoita osoitteeksi http.//www.freewebs.com/
      ja Username kohtaan joka o yläreunassa kirjoitat tässä tapauksessa ravitalli_ruusu
      ja password kohtaan salasanasi. Sitten klikkaat Go, Site manager tarkoittaa kirjoita eli klikkaa sitä jos haluat kirjoittaa sivullasiWiev my site tarkoittaa katso sivuani ja silloin jos tahdot katsoa klikkaat sitä. Sitten klikkaat vain sitä kohtaa ohon tahdot kirjoittaa ja jos kirjoitat klikkaa edit ja jos on hyvä klikkaa Done. Jos haluat uuden paikan klikkaa new page ja siihen kirjoitat paikan nimen. Kuin haluat kuvia mene ihan tavallisesti aloitussivulle niin että sinulla ei ole mitään ikkunaa auki ja klikkaa hiiren oikeaa näppäintä ja valitse uusi ja sieltä kansio. Laita kansioolle nimi. Sitten meni google hakuun ja kirjoita hakusanaksi kopioitavia hevosten kuvia. etsi sieltä hyvä paikka ja mene sinne. Lue säännöt ja jos ne ovat noudatuskelpoisia mne katsomaan kuvia. Kuin löydät hyvän kuvan klikkaa kopioi ja mene kansioosi ja klikkaa liitä. Sitten menet Freewebs sivulle ja klikkaat puun kuvaa yläreunassa. Huomioi että sinun täytyy olla silloin kirjoitamassa. Klikkaa upload a new image ja mene kansioo katsomaan kuvan nimi. Kirjoita kuvan nimi. Sitten klikkaat selaa. Kuin löydät kuvan nimen klikkaa avaa. Sen jälkeen klikkaaupload file. Odota hetki ja sitten klikkaa kuvan nimi ja ´vo´la kuva on sivullasi. Kui teet jotain muista klikata aina välillä Done ja kaksi kertaa ensin Done ja sen jälkeen kuuin se on siirtynyt jonnekin niin taas Done.
      Ainakin osoitteesta http://freewebs.com/detterbrown/Dienme/freewebsohje.html löytyy jotain ohjeita koska tiedän selittäneni asian epäselkeästi.
      Kerro siis aina kävijöäille vain osoite http://www.freewebs.com/........
      ja itse menet www.freewebs.com:in
      kautta. Älä kerro kenellekään koskaan salasanaasi.
      Onnea uudelle virtuaalitallille jos sellaisen aiot tehdä.

    • Sintti:D

      Käykääpäs katsomassa, hieno talli: www.ratsutilahopea.suntuubi.com!!!

    • roosa-niina

      Ensiksi:

      Freewebs on ilmaista kotisivutilaa tarjoava sivusto, joten voit sinne aivan ilmaiseksi tehdä vaikka monta sivua.

      Virtuaalitalli on sivu, jossa mikään nillä sanottuva ei tapahdu oikeasti ja mikään ei maksa mitään oikeaa rahaa, vaikka sivuilla olisi merkintöjä, esimerkiksi 10€ tai 10hvk. Nämä rahat ovat mielikuvitteellista "leikkirahaa", eli ei oikeata.
      Yksinkertaisesti virtuaalitallin siinä osiossa, jossa ovat ne hevosten esittelyt, saat valita sieltä mielestäsi mieluisimman kuvien ja tekstien tiedosta. Tiedot eivät mitenkään viittaa siihen hevoseen, joka oikeasti kuvassa on ja kuvassa oleva hevonen on yleensä virtuaalitallin hoitajalle/hoitajille tuntematon ja he ovat etsineet kuvan vain netistä. Kun olet valitsenut mieluisimman menet vaan vieraskirjaan ja pyydät hevosta. Sellaista hevosta et saa, joka on jo varattu ja varattu-merkintä on varmaan merkitty jonnekkin jollakin tavalla.

      Miten sivut Freewebsin yksinkertaiselle ilmaiselle puolelle, jossa valitaan valmis ulkoasu:

      1. Ensiksi menet siis osoitteeseen http://www.freewebs.com

      2. Tulet Freewebsin etusivulle. Etsi kohta Start Now! ja klikkaa sitä.

      3. Tietokoneesi näytölle ilmestyy ikkuna. Siinä täytät tietoja, tässä infoa niistä:

      choose your username: laita sivusi nimi tähän. Se on samalla tunnuksesi. Sivusi nimi ei saa sisältää ä ja ö kirjaimia. jos sivusi nimi on talli päivänkakkara, kirjoitat sen siis tallipaivankakkara. Sama ö kirjaimissa, eli vaikka talli rölli, muuttuu tallirolli. Sivusi nimessä ei saa olla myöskään välilyöntejä, eikä mielellään isoja kirjaimia. jos otamme nimen talli päivänkakkara, sen voi kirjoittaa myös näin: talli-paivankakkara tai talli_paivankakkara. Sivusi tulevan osoitteen näet esikatseluna kyseisen kohdan eli choose your username: yläpuolelta.
      Tämän kyseisen kohdan eli choose your username: kohdan alakulmassa ilmoitetaan, onko sivun nimi vapaa vai ei. Jos ilmoitusteksti on available ja se on vihreällä, on sivun nimi vapaa. Jos ilmoitusteksti on taas unavailable ja se on punaisella, ei sivun nimi ole vapaa ja joudut keksimään jonkun toisen nimen.

      password: salasanasi. Sen pitää olla vähintään neljän kirjaimen/numeron pituinen. Siinä saa olla sekä numeroita että kirjaimia.

      email: sähköpostiosoitteesi. Tämä kohta on tärkeä, koska sitten sinulle osaa Freewebsin väki lähettää sähköpostia jossa on sivusi tunnus eli nimi ja salasana.

      male ja female: male tarkoittaa miespuolista, joten jos olet poika/mies, täytä tämä kohta painamalla sitä sen vieressä olevaa palloa. Female tarkoittaa naispuolista, joten jos olet tyttö/nainen, täytä tämä kohta painamalla sitä sen vieressä olevaa palloa.

      year of birth: Siihen vuosi, jolloin olet syntynyt. Jos syntymävuottasi ei löydy listasta, valitse sieltä listasta kohta my age is private.

      I agree to the Terms of Service: Rastita tämä kohta, joka tarkoittaa, että olet lukenut säännöt ja sellaiset. Niitä sinun ei ole kuitenkaan pakko lukea, sillä niissä ei ole mitään maailman tärkeintä.

      4. Sitten painat Go! nappia.

      5. Nyt tulit sivulle, josta valitset mieluisen ulkoasun sivuillesi. Oikeastaan jokaisen ulkoasun alapuolella on pienempänä ulkoasu eri väreissä, ja liikuttamalla hiiren niiden päälle näet ulkoasun muinakin väreinä.
      6. Kun olet löytänyt mieleisesi, klikkaa sitä ulkoasua. (ulkoasun pystyy muuttamaan helposti, joten ei huolta, vaikka valitsisitkin ehkä vähän huonon ulkoasun.

      7. Nyt eteesi tuli pieni ikkuna, jossa on tekstiä ja paina OK.

      8. Sitten tulit taas ikkunaan, jossa täytetään tietoja. Tietoa niistä:

      site title: kirjoita sivusi nimi. Nyt saat käyttää isoja kirjaimia mutta Freewebsin eri maalaisuuden takia et pysty oikeastaan vieläkään laittamaan ä ja ö. Nyt saat laittaa myös välilyönnit.

      what's your site about? choose up to 3 categories: tässä valitset kolme gategoriaa, jota sivusi sisältää. Katso neuvoa englannin sanakirjasta, jos et ymmärrä tekstejä. Kohtaa ei ole pakko täyttää!

      location: maa, jossa asut. Se taitaa olla Finland, eli Suomi. Valitse se siis listasta.

      9. Sitten painat Done!

      10. Nyt tuli taas tietokoneruutuun uusi ikkuna, paina yläreunassa olevaa No Thanks, Continue linkkiä.

      11. Sivusi ovat valmiit!

      1. Nyt voit mennä muokkaamaan etusivua etsimällä kohdan edit pages & links, etsimällä sen otsikon laatikosta kohdan Home ja Home-kohdan edit-kuvanapin. Klikkaa sitä nappia.

      2. Paina aukeutuneella ruudulla nappia Add New Paragraph.

      3. Nyt tulit sivulle, jossa on etusivun kirjoituksille laatikko. Siihen laatikkoon kirjoitetaan etusivun tekstit.
      4. Paragraph Title: siihen kohtaan kirjoitat etusivun otsikon
      Font Name-kohdan listassa on fontit, joita voit käyttää. Valitse mieleisesi.
      5. Font Size-kohdassa valitset tekstisi koon. (1 pienin ja 8 suurin)
      6. Sitten valitset tekstin tyylin. Voit valita mm. paksunnetun tekstin ja kursivoidun tekstin, tai sitten alleviivatun. Niiden merkit ovat varmaan jo tuttuja tekstinkäsittelyohjelmista.
      Kuvasta, jossa on A kirjain ja sen alla punainen viiva, saa valittua tekstin värin. Kun klikkaat kyseistä kuvaa, avautuu pieni ikkuna jossa on väripaletti. Voit kokeilla kaikkia valikossa olevia toimintoja, mutta varmista ensin, mitä ne tekevät englannin sanakirjasta.
      7. Sitten vaan niitä etusivun tekstejä siihen laatikkoon. MUISTUTUS: aina kun muutat jonkin tekstin tyyliä, maalaa teksti eli pidä hiirestä vasen näppäin pohjassa ja liikuta hiiri muokattavan tekstin päältä. 7. kohta olisi oikeastaan kuulunut olla ennen 6. kohtaa, eli ensin kannattaa kirjoittaa teksti ja sitten maalata ja muokata se.
      8. Sitten jos vielä kuvia haluaisit, niin paina sieltä valikosta sellaista kuvaa, jossa näyttäisi olevan vuoria ja aurinko. Tästä kuvasta painamalla saat ladattua kuvan sivullesi. Klikkaa siis kuvaa jos haluat omasta kansiostasi jonkin kuvan etusivulle.
      9. Kun olet klikannut kuvaa, hyppää ruudulle ikkuna. Ensin saat valita, tuleeko kuva erilleen tekstistä vai tuleeko se tekstiin oikealle tai vasemmalle. Valitse kuinka haluat.
      10. Seuraavaksi painat Upload a new image-nappia.
      11. Sitten painat Selaa/Search ja haet haluamasi kuvan kansiostasi. Kun kansiostasi löysit kuvan, paina Avaa/Open.
      12. Rastita kohta Optimize Pictures and Video for the Web
      13. Sitten painat Upload File.
      14. Nyt kuvasi on listassa, jonka näet. Paina kuvasi nimeä listassa.
      15. Nyt kuvasi on etusivullasi. Tallenna etusivu painamalla ensin Done-nappia yläkulmassa ja sitten avautuvalta sivulta myöskin yläkulmasta Done nappia. Kaikki sivut tehdään samalla tavalla kuin tässä ohjeessa kerrottiin.
      1. Sitten vielä linkeistä. Jotta saat linkit, teet näin.
      2. Etsi kohta edit pages & links ja sen otsikon laatikosta add new page-linkki.
      3. Avautuvassa ikkunassa on kohta Page Name:. Siihen laitat linkin nimen, eli esim. hevoset
      Sitten painat Done.
      4. Sitten seuraavalta sivulta painat yläkulmasta Done
      NOIN! Sivusi ovat nyt valmiit. Kaikkien ohjeiden mukaan minun esimerkkisivustani tuli tällainen:
      http://www.freewebs.com/kokeillaa/
      HUOMAUTUS: Freewebs tarjosi sinulle vieraskirjan, valmiin sellaisen joten sait jo valmiiksi ilmaisen vieraskirjan sivuillesi!
      Jos jäi jotain kysyttävää, kysy minulta vaikka että lähetät sähköpostia osoitteeseen [email protected] mutta älä tallenna sähköpostiosoitettani!

      Terv. Rose

    • Tallin omistaja
    • Emma_Eräpupu

      Teet suntuubiin sivut: www.suntuubi.com

      Suomenkielinen ja helppo tehdä.

      • kokenut

        http://www.freewebs.com/narrah/
        Tässä esimerkki hyvin edistyneestä ja huolellisesta virtuaalitallista. Kuten huomaatte, virtuaalitalli EI TODELLAKAAN OLE AINA VAIN sitä samaa hoitamista. On olemassa siitostalleja, ajotalleja, kisatalleja, yksityistalleja. Myös laukkahevostalleja löytyy.

        EN TODELLAKAAN SUOSITTELE käyttämään sivuilla hymiöitä. Ei värikkäitä tekstejä! Ei kursorinkoristeita, leijuvia lehtiä tai lumihiutaleita ruudun poikki. EI!

        Tekstit tulisi kirjoittaa asiallisella tekstillä, fonttina mm. Verdana, Tahoma tai Georgia. Ei isoa tekstiä.

        EI TODELLAKAAN KANNATA kirjoittaa monella huutomerkillä (!!!!!) puhekielellä (mun, sun, toi, kauhee) eikä mitään Freewebsin värikkäitä hymiöitä.

        Taustakuvat ovat todella rumia, jos niissä on suuri kuva joka toistuu. EIKÄ TODELLAKAAN KANNATA vaihtaa taustakuvaa joka sivulle - sehän on kuin hyppäisi sivulta toiselle.

        Freewebsin valmisleiskat ovat kamalan rumia. Itse suosittelisin vaikkapa käyttämään kopioitavissa olevia leiskoja, Googlettamalla löytyy.

        Sivuille kannattaa laittaa mahd. vähän linkkejä. Riittää vaikkapa "Etusivu", "Hevoset", "Toiminta" ja "Yhteys". Ei siis vieraskirjalle, hoitotoiminnalle, kisatoiminnalle, hoitajien sivuille ja hevosille omia linkkejä Navigationiin. Esimerkiksi äsken mainitut hoitajien sivut mahtuvat mainiosti Toiminnan alle, samoin kuin hoito- ja kisatoiminnat. Vieraskirjan voi laittaa yhteyksiin ja mahd. hoitokirjan hevosten sivulle.

        http://www.lasileija.net/fiktio/
        Toinen esimerkki, jossa huomaa tekijän olevan kokenut ja sivuston näin ollen kehittynyt. Kuten huomaatte, EI HYMIÖITÄ, EI VILKKUVIA ANIMAATIOITA, EI PALJON LINKKEJÄ.

        SIVUJA, JOITA EI TODELLAKAAN PYSTY SUOSITTELEMAAN:
        freewebs (valmisleiskoilla ei kannata, mahdollisuus toki koodata omakin lay tai liittää kopioitavan leiskan koodi)

        expage (yksinkertaisesti rumia)

        msn (aivan järkyttävää. tämän alemmas ei pääse)

        Tiedän kyllä, että aloittelijoiden kannattaa tehdä jonnekin Freewebsiin sivustonsa ja he tekevätkin - mutta kuvittelevat kaikkien hymiöiden ja "Comic Sans MS" -fontin olevan hienoja. Myös animaatioita ja koristeita esiintyy, mikä ei ole suositeltavaa.

        Tässä nyt muutamia neuvoja, mitä kannattaa jättää pois tai ottaa huomioon.
        Kiitos.

        P.S. Tiedän mistä puhun. Olen itse tehnyt sen satoja sivuja, nytkin kesken semmoinen 12. Ulkoasuista puhumattakaan.

        JA KUVISTA VIELÄ: Kuvat kannattaa AINA tallentaa PNG- tai GIF-muotoon, jolloin kuvasta ei tule suttuinen. (puhun nyt itsetehdyistä kuvista, mm. otsikkokuvat)
        Ja kuvien kopiointipaikoista sen verran: Älä kopioi kuvia, joissa on (C)-tekstit. Paras mahdollisuus olisi käyttää omia kuvia, mutta mm. sxc.hu -sivustolta saa mainioita kuvia, isoina ja tarkkoina - ilmaiseksi. (vaatii maksuttoman rekisteröitymisen)

        Huomatkaa capsin sanan TODELLAKAAN painostus.


      • joku
        kokenut kirjoitti:

        http://www.freewebs.com/narrah/
        Tässä esimerkki hyvin edistyneestä ja huolellisesta virtuaalitallista. Kuten huomaatte, virtuaalitalli EI TODELLAKAAN OLE AINA VAIN sitä samaa hoitamista. On olemassa siitostalleja, ajotalleja, kisatalleja, yksityistalleja. Myös laukkahevostalleja löytyy.

        EN TODELLAKAAN SUOSITTELE käyttämään sivuilla hymiöitä. Ei värikkäitä tekstejä! Ei kursorinkoristeita, leijuvia lehtiä tai lumihiutaleita ruudun poikki. EI!

        Tekstit tulisi kirjoittaa asiallisella tekstillä, fonttina mm. Verdana, Tahoma tai Georgia. Ei isoa tekstiä.

        EI TODELLAKAAN KANNATA kirjoittaa monella huutomerkillä (!!!!!) puhekielellä (mun, sun, toi, kauhee) eikä mitään Freewebsin värikkäitä hymiöitä.

        Taustakuvat ovat todella rumia, jos niissä on suuri kuva joka toistuu. EIKÄ TODELLAKAAN KANNATA vaihtaa taustakuvaa joka sivulle - sehän on kuin hyppäisi sivulta toiselle.

        Freewebsin valmisleiskat ovat kamalan rumia. Itse suosittelisin vaikkapa käyttämään kopioitavissa olevia leiskoja, Googlettamalla löytyy.

        Sivuille kannattaa laittaa mahd. vähän linkkejä. Riittää vaikkapa "Etusivu", "Hevoset", "Toiminta" ja "Yhteys". Ei siis vieraskirjalle, hoitotoiminnalle, kisatoiminnalle, hoitajien sivuille ja hevosille omia linkkejä Navigationiin. Esimerkiksi äsken mainitut hoitajien sivut mahtuvat mainiosti Toiminnan alle, samoin kuin hoito- ja kisatoiminnat. Vieraskirjan voi laittaa yhteyksiin ja mahd. hoitokirjan hevosten sivulle.

        http://www.lasileija.net/fiktio/
        Toinen esimerkki, jossa huomaa tekijän olevan kokenut ja sivuston näin ollen kehittynyt. Kuten huomaatte, EI HYMIÖITÄ, EI VILKKUVIA ANIMAATIOITA, EI PALJON LINKKEJÄ.

        SIVUJA, JOITA EI TODELLAKAAN PYSTY SUOSITTELEMAAN:
        freewebs (valmisleiskoilla ei kannata, mahdollisuus toki koodata omakin lay tai liittää kopioitavan leiskan koodi)

        expage (yksinkertaisesti rumia)

        msn (aivan järkyttävää. tämän alemmas ei pääse)

        Tiedän kyllä, että aloittelijoiden kannattaa tehdä jonnekin Freewebsiin sivustonsa ja he tekevätkin - mutta kuvittelevat kaikkien hymiöiden ja "Comic Sans MS" -fontin olevan hienoja. Myös animaatioita ja koristeita esiintyy, mikä ei ole suositeltavaa.

        Tässä nyt muutamia neuvoja, mitä kannattaa jättää pois tai ottaa huomioon.
        Kiitos.

        P.S. Tiedän mistä puhun. Olen itse tehnyt sen satoja sivuja, nytkin kesken semmoinen 12. Ulkoasuista puhumattakaan.

        JA KUVISTA VIELÄ: Kuvat kannattaa AINA tallentaa PNG- tai GIF-muotoon, jolloin kuvasta ei tule suttuinen. (puhun nyt itsetehdyistä kuvista, mm. otsikkokuvat)
        Ja kuvien kopiointipaikoista sen verran: Älä kopioi kuvia, joissa on (C)-tekstit. Paras mahdollisuus olisi käyttää omia kuvia, mutta mm. sxc.hu -sivustolta saa mainioita kuvia, isoina ja tarkkoina - ilmaiseksi. (vaatii maksuttoman rekisteröitymisen)

        Huomatkaa capsin sanan TODELLAKAAN painostus.

        Luuleeks olevas joku kokenu.. kaikki saa tehä tallin sa miten haluu! ETTEI TODELLAKAAn kannata kuunnella sua


      • Wemppu
        joku kirjoitti:

        Luuleeks olevas joku kokenu.. kaikki saa tehä tallin sa miten haluu! ETTEI TODELLAKAAn kannata kuunnella sua

        Siis kaikki saa tehdä sellaiset sivut miten tykkää. Ethän sinä sitä päätä!!! Kaikki ei ole yhtä hyviä ja taitavia ja viivaita tai kauniita...!!! KUKAAN EI OLE TÄYDELLINEN, ET SINÄKÄÄN!!!!! ("joku" on siis oikeessa!!)


      • Pido
        kokenut kirjoitti:

        http://www.freewebs.com/narrah/
        Tässä esimerkki hyvin edistyneestä ja huolellisesta virtuaalitallista. Kuten huomaatte, virtuaalitalli EI TODELLAKAAN OLE AINA VAIN sitä samaa hoitamista. On olemassa siitostalleja, ajotalleja, kisatalleja, yksityistalleja. Myös laukkahevostalleja löytyy.

        EN TODELLAKAAN SUOSITTELE käyttämään sivuilla hymiöitä. Ei värikkäitä tekstejä! Ei kursorinkoristeita, leijuvia lehtiä tai lumihiutaleita ruudun poikki. EI!

        Tekstit tulisi kirjoittaa asiallisella tekstillä, fonttina mm. Verdana, Tahoma tai Georgia. Ei isoa tekstiä.

        EI TODELLAKAAN KANNATA kirjoittaa monella huutomerkillä (!!!!!) puhekielellä (mun, sun, toi, kauhee) eikä mitään Freewebsin värikkäitä hymiöitä.

        Taustakuvat ovat todella rumia, jos niissä on suuri kuva joka toistuu. EIKÄ TODELLAKAAN KANNATA vaihtaa taustakuvaa joka sivulle - sehän on kuin hyppäisi sivulta toiselle.

        Freewebsin valmisleiskat ovat kamalan rumia. Itse suosittelisin vaikkapa käyttämään kopioitavissa olevia leiskoja, Googlettamalla löytyy.

        Sivuille kannattaa laittaa mahd. vähän linkkejä. Riittää vaikkapa "Etusivu", "Hevoset", "Toiminta" ja "Yhteys". Ei siis vieraskirjalle, hoitotoiminnalle, kisatoiminnalle, hoitajien sivuille ja hevosille omia linkkejä Navigationiin. Esimerkiksi äsken mainitut hoitajien sivut mahtuvat mainiosti Toiminnan alle, samoin kuin hoito- ja kisatoiminnat. Vieraskirjan voi laittaa yhteyksiin ja mahd. hoitokirjan hevosten sivulle.

        http://www.lasileija.net/fiktio/
        Toinen esimerkki, jossa huomaa tekijän olevan kokenut ja sivuston näin ollen kehittynyt. Kuten huomaatte, EI HYMIÖITÄ, EI VILKKUVIA ANIMAATIOITA, EI PALJON LINKKEJÄ.

        SIVUJA, JOITA EI TODELLAKAAN PYSTY SUOSITTELEMAAN:
        freewebs (valmisleiskoilla ei kannata, mahdollisuus toki koodata omakin lay tai liittää kopioitavan leiskan koodi)

        expage (yksinkertaisesti rumia)

        msn (aivan järkyttävää. tämän alemmas ei pääse)

        Tiedän kyllä, että aloittelijoiden kannattaa tehdä jonnekin Freewebsiin sivustonsa ja he tekevätkin - mutta kuvittelevat kaikkien hymiöiden ja "Comic Sans MS" -fontin olevan hienoja. Myös animaatioita ja koristeita esiintyy, mikä ei ole suositeltavaa.

        Tässä nyt muutamia neuvoja, mitä kannattaa jättää pois tai ottaa huomioon.
        Kiitos.

        P.S. Tiedän mistä puhun. Olen itse tehnyt sen satoja sivuja, nytkin kesken semmoinen 12. Ulkoasuista puhumattakaan.

        JA KUVISTA VIELÄ: Kuvat kannattaa AINA tallentaa PNG- tai GIF-muotoon, jolloin kuvasta ei tule suttuinen. (puhun nyt itsetehdyistä kuvista, mm. otsikkokuvat)
        Ja kuvien kopiointipaikoista sen verran: Älä kopioi kuvia, joissa on (C)-tekstit. Paras mahdollisuus olisi käyttää omia kuvia, mutta mm. sxc.hu -sivustolta saa mainioita kuvia, isoina ja tarkkoina - ilmaiseksi. (vaatii maksuttoman rekisteröitymisen)

        Huomatkaa capsin sanan TODELLAKAAN painostus.

        Siis oikeesti Kokenut, luuletko olevasi joku maailman kuuluisin ihminen koko virtuaalikunnassa?? Kuka tahansa saa tehdä minne haluaa ja miten haluaa sivut. Ei sun tartte alkaa viisastelee miten ne tehää!!


      • *Emppuli*
        Pido kirjoitti:

        Siis oikeesti Kokenut, luuletko olevasi joku maailman kuuluisin ihminen koko virtuaalikunnassa?? Kuka tahansa saa tehdä minne haluaa ja miten haluaa sivut. Ei sun tartte alkaa viisastelee miten ne tehää!!

        Olen samaa mieltä Pidon kanssa. Mutta tulkaa käymään paradise-Horsessa. http://www.freewebs.com/paradise-horse/index.htm


      • Phöh.
        kokenut kirjoitti:

        http://www.freewebs.com/narrah/
        Tässä esimerkki hyvin edistyneestä ja huolellisesta virtuaalitallista. Kuten huomaatte, virtuaalitalli EI TODELLAKAAN OLE AINA VAIN sitä samaa hoitamista. On olemassa siitostalleja, ajotalleja, kisatalleja, yksityistalleja. Myös laukkahevostalleja löytyy.

        EN TODELLAKAAN SUOSITTELE käyttämään sivuilla hymiöitä. Ei värikkäitä tekstejä! Ei kursorinkoristeita, leijuvia lehtiä tai lumihiutaleita ruudun poikki. EI!

        Tekstit tulisi kirjoittaa asiallisella tekstillä, fonttina mm. Verdana, Tahoma tai Georgia. Ei isoa tekstiä.

        EI TODELLAKAAN KANNATA kirjoittaa monella huutomerkillä (!!!!!) puhekielellä (mun, sun, toi, kauhee) eikä mitään Freewebsin värikkäitä hymiöitä.

        Taustakuvat ovat todella rumia, jos niissä on suuri kuva joka toistuu. EIKÄ TODELLAKAAN KANNATA vaihtaa taustakuvaa joka sivulle - sehän on kuin hyppäisi sivulta toiselle.

        Freewebsin valmisleiskat ovat kamalan rumia. Itse suosittelisin vaikkapa käyttämään kopioitavissa olevia leiskoja, Googlettamalla löytyy.

        Sivuille kannattaa laittaa mahd. vähän linkkejä. Riittää vaikkapa "Etusivu", "Hevoset", "Toiminta" ja "Yhteys". Ei siis vieraskirjalle, hoitotoiminnalle, kisatoiminnalle, hoitajien sivuille ja hevosille omia linkkejä Navigationiin. Esimerkiksi äsken mainitut hoitajien sivut mahtuvat mainiosti Toiminnan alle, samoin kuin hoito- ja kisatoiminnat. Vieraskirjan voi laittaa yhteyksiin ja mahd. hoitokirjan hevosten sivulle.

        http://www.lasileija.net/fiktio/
        Toinen esimerkki, jossa huomaa tekijän olevan kokenut ja sivuston näin ollen kehittynyt. Kuten huomaatte, EI HYMIÖITÄ, EI VILKKUVIA ANIMAATIOITA, EI PALJON LINKKEJÄ.

        SIVUJA, JOITA EI TODELLAKAAN PYSTY SUOSITTELEMAAN:
        freewebs (valmisleiskoilla ei kannata, mahdollisuus toki koodata omakin lay tai liittää kopioitavan leiskan koodi)

        expage (yksinkertaisesti rumia)

        msn (aivan järkyttävää. tämän alemmas ei pääse)

        Tiedän kyllä, että aloittelijoiden kannattaa tehdä jonnekin Freewebsiin sivustonsa ja he tekevätkin - mutta kuvittelevat kaikkien hymiöiden ja "Comic Sans MS" -fontin olevan hienoja. Myös animaatioita ja koristeita esiintyy, mikä ei ole suositeltavaa.

        Tässä nyt muutamia neuvoja, mitä kannattaa jättää pois tai ottaa huomioon.
        Kiitos.

        P.S. Tiedän mistä puhun. Olen itse tehnyt sen satoja sivuja, nytkin kesken semmoinen 12. Ulkoasuista puhumattakaan.

        JA KUVISTA VIELÄ: Kuvat kannattaa AINA tallentaa PNG- tai GIF-muotoon, jolloin kuvasta ei tule suttuinen. (puhun nyt itsetehdyistä kuvista, mm. otsikkokuvat)
        Ja kuvien kopiointipaikoista sen verran: Älä kopioi kuvia, joissa on (C)-tekstit. Paras mahdollisuus olisi käyttää omia kuvia, mutta mm. sxc.hu -sivustolta saa mainioita kuvia, isoina ja tarkkoina - ilmaiseksi. (vaatii maksuttoman rekisteröitymisen)

        Huomatkaa capsin sanan TODELLAKAAN painostus.

        .. minusta on typerää tulla kertomaan tarkalleen MINNE virtuaalitalli tehdään ja MITÄ siellä tehdään. Aivan. Joku sanoi, että virtuaalitalliin kuuluu tehdä hevosia ja kaksi vieraskirjaa. Noniin. Ensinnäkään, kaikilla ei ole hoitajatoimintaa, eivätkä silloin tarvitse hoitovieraskirjaa. Muitakin kirjoja voi tehdä kuin ne kaksi. Jokainen päättää itse.

        Ja sitten siitä paikasta. Aloittelijalle helpoin paikka lienee webbisivu.com, joka on suomenkielinen, yksinkertainen ja helppokäyttöinen. Kuitenkin jo hieman kokeneempi virtuaalitallin tekijä voi siirtyä käyttämään esimerkiksi freewebsiä tai suntuubia.
        Itse käytän websiä, ja olen tyytyväinen. Sillä saa itsensä näköiset sivut. Suntuubia en ole kokeillut, eli siitä on paha sanoa mitään.
        Mutta haluan korostaa sitä, on säälittävää tulla haukkumaan eri ohjelmia rumiksi tai surkeiksi, jokainen käyttää sitä ohjelmaa mitä haluaa, se ei muille kuulu.

        Ja Kokenut: Jos olet kerran niin kaikkitietävä, kerroppa mikä ON hyvä ja täydellinen virtuaalitallin tekopaikka?


    • omppu

      Mee joko sivulle www.freewebs.com tai www.geocities.com, on niitä muitakin sivuja missä voi tehdä oman virtuaalitallin, mutta noi on mun mielestä ne helpoimmat, varsinkin freewebs. Jos teet freewebsiin, voin auttaa sua koska mulla on siellä talli. Osoite on: www.freewebs.com/hepomaentila
      tarviin hoitajia, joten tulkaa käymään ja ottakaa hoitsu!

    • Valkosuklaa07
    • tyyli mimmi

      moi!helpoin tapa on tehdä:www.weppisivu.com.
      mulla on myös siellä oma!onnea matkaan!

    • MOIKKELIS MOI !!!

      MOIKKELIS KAIKILLE!!!! KUKA PITÄÄ YKSISARVISISTA??? (: (: (:

      SELLAISTA ASIAA, ETTÄ KÄYKÄÄ KATSOMASSA "YKSISARVIS-TALLINI" OSOITTEESSA:

      http://www.freewebs.com/myunicorn-site/

      KÄYKÄÄ KAIKKI KATSOMASSA!! JA TULKAA HOITAMAAN! "TALLINI" ON SIIS YKSISARVIS-TALLI!!
      SE PERUSTETTIIN JUURI, JA KAIKKI TULKAA SIIS HOITAMAAN TAI AINAKIN KATSOMAAN!!

      JA OTTAKAA SÖPÖ YKSISARVINEN HOITSUKSI!! (: (: (:

      (HUOM, HUOM!! Lukekaa ensin säännöt. Ja ennenkuin pyydätte hoitsuksi yksisarvista, lukekaa valitsemanne hoitsun luonne!) (: (: (:

      TULKAAS SIIS KAIKKI TUONNE OSOITTEESEEN!!!!! (: (:

    • Daniela97

      Jos haluat tehdä sivut freewebsiin, laita osoitteeksi: www.freewebs.com . Freewebsin sivuilla on iso linkki, jonka huomaa helposti, ja siinä lukee: Star now! Paina siitä. Saat valita tiedot hoitolallesi ja silleen. Sitten teet vain etusivun ja muut. Osaat varmaan eteenpäin itse, jos et, niin lähetä minulle sähköpostiviesti: [email protected] .

    • Nimetön..
    • Horsegirl

      Mä menin ainakin sivulle Tallini.fi Aluks en tiennyt mitä siel tehtiin, enkä osaa vielä ratsastaa hevosilla.

      • TYYPPI AUTTAA!!

        NIIN.... SIELLÄ EI PYSTY RATSASTAA! OLIN SIELLÄ ENNEN MUTTA KUN SALIS JA KÄYTTÄJÄ UNOHTU!


    • Tallihiiri-97

      Minulla olisi ehdotus missä kannattaa tehdä virtuaalitalli. Se on: http://www.webbisivu.com
      Tämä paikka on täysin ilmainen. Lisäksi se on helppo paikka, todella helppo. Aluksi se saattaa olla aika vaikeaa, mutta kun oppii, niin kyllä se siitä lähtee! Jos haluat nähdä vähän millainen voi tulla mene: http://www.webbisivu.com/kukkakavio
      voit ottaa hoitsunkin

      • sivuwebbisivu

        ainakin ton ja muitten webbisivulla tehtyjen sivustojen perusteella voin sanoa, ettei kannata. Siihen ei voi liittää omaa ulkoasua, linkit ovat aina samanlaisia ja muutenkin äärettömän tylsän näköinen sivusto, jos sen tekee webbisivulla. Freewebsin käyttäminen on ekstrahelppoo, ja sillä saa tosi upeita tai helppoja sivuja! Sitten kokenut: Tuommoista paskaa ei ole pitkään aikaan kukaan suustaan päästänyt. Ookoo, värikkäät sivut ja hymiöt on aika ei-kokeneen näköisiä, mutta onko tarkoitus kasvattaa maailmankuuluja virtuaaliheppoja jotka voittaa leikkinäyttelyyissä ykköspalkintoja, vai pitää hauskaa?
        Freewebsin yksikertaiset ja nätit nettisivut:
        Ensiksi: jos teet htm tai html sivut, jotka ovat tosi paljon parempia, etsi vaikkapa googlesta 'ulkoasut hevoset' tai jotain muuta.
        1. Valitse keskellä freewebsin sivuilla olevasta pudotusvalikosta personal.
        2. klikkaa get started nappulaa pudotuspalkin alapuolelta.
        3. täytä tiedot:
        email adress: sähköpostisi
        password: minkä salasanan haluat. (jos salasana kelpaa, tulee viereen vihreä laatikko. Jos ei, siihen tulee punainen laatikko ja sinun täytyy vaihtaa salasana.
        your name: nimi joksi haluat sinua sivuillasi kutsuttavan
        bithdate: month (syntymäkuukausi), day (syntymäpäivä), year (syntymävuosi)
        4. Jos teet html sivut klikkaa try using html-mode.
        täytä:
        sivusi osoite (esim. jos kirjoitat 'kukkamaa', tallisi osoitteeksi tulee www.kukkamaa.webs.com)
        sivun otsikko (esim Kukkamaa)
        sitten on taulukko josta valitset enthusiast
        5. sitten vain valitset sivullesi ulkoasun (jos teet html sivun älä tee tätä vaan klikkaa try html mode)
        6. klikkaa continue to next step ja sitten tulee mainos, klikkaa no thanks ja voit muokata sivuasi.


      • VIRTSA
        sivuwebbisivu kirjoitti:

        ainakin ton ja muitten webbisivulla tehtyjen sivustojen perusteella voin sanoa, ettei kannata. Siihen ei voi liittää omaa ulkoasua, linkit ovat aina samanlaisia ja muutenkin äärettömän tylsän näköinen sivusto, jos sen tekee webbisivulla. Freewebsin käyttäminen on ekstrahelppoo, ja sillä saa tosi upeita tai helppoja sivuja! Sitten kokenut: Tuommoista paskaa ei ole pitkään aikaan kukaan suustaan päästänyt. Ookoo, värikkäät sivut ja hymiöt on aika ei-kokeneen näköisiä, mutta onko tarkoitus kasvattaa maailmankuuluja virtuaaliheppoja jotka voittaa leikkinäyttelyyissä ykköspalkintoja, vai pitää hauskaa?
        Freewebsin yksikertaiset ja nätit nettisivut:
        Ensiksi: jos teet htm tai html sivut, jotka ovat tosi paljon parempia, etsi vaikkapa googlesta 'ulkoasut hevoset' tai jotain muuta.
        1. Valitse keskellä freewebsin sivuilla olevasta pudotusvalikosta personal.
        2. klikkaa get started nappulaa pudotuspalkin alapuolelta.
        3. täytä tiedot:
        email adress: sähköpostisi
        password: minkä salasanan haluat. (jos salasana kelpaa, tulee viereen vihreä laatikko. Jos ei, siihen tulee punainen laatikko ja sinun täytyy vaihtaa salasana.
        your name: nimi joksi haluat sinua sivuillasi kutsuttavan
        bithdate: month (syntymäkuukausi), day (syntymäpäivä), year (syntymävuosi)
        4. Jos teet html sivut klikkaa try using html-mode.
        täytä:
        sivusi osoite (esim. jos kirjoitat 'kukkamaa', tallisi osoitteeksi tulee www.kukkamaa.webs.com)
        sivun otsikko (esim Kukkamaa)
        sitten on taulukko josta valitset enthusiast
        5. sitten vain valitset sivullesi ulkoasun (jos teet html sivun älä tee tätä vaan klikkaa try html mode)
        6. klikkaa continue to next step ja sitten tulee mainos, klikkaa no thanks ja voit muokata sivuasi.

        ÖÖ... NO TOI SUN "VIRTUAALI TALLIS EI OO TALLI!!


    • sinu

      mee sivulle: www.webbisivu.com. siellä lukee pienellä että tee oma kotisivu, ja sit vaan teet. koska autoin sua, niin voitko auttaa mua tulemalla mun tallille. osote on: www.webbisivu.com/höröturpa. ja pyydä vaikka hoitsukki. kuvia on hevosissa, mutta aina kun meet sinne kannattaa lukee ylätekstit=)

    • ELUUPPIO ELI LUURANKO HUHUU

      MOI!SULLA ON VÄHÄN VARMAAN HUKASSA MUT SE KÄY HELPOSTI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111

    • Aino889

      Käy mun tallilla siellä näet millainen talli mulla on. Virtuaalitalin voi tehdä freewebsillä tai suntuubilla ja mitä niitä nyt onkan;)

      • Aino889

        Hups unohdin virtuaalitallin osoitteen se on www.tallihorze34.suntuubi.com ja tässä vähäsen tallista vielä Voisikos joku käydä Tallihorze34 osoite sinne on www.tallihorze34.suntuubi.com Siellä voit hoitaa hevosia, kissoja ja koiria muitakin eläimiä on ehkä tulossa. on estekenttä,maastot,maneesi ja ravirata.Olen sivujen ylläpitäjä. Olet aina tervetullut Tallihorze34:ään. Tarkoitettu kaikille ihmisille.


      • Aino889

        Oaoite on muuten www.tallihorze.suntuubi.com


      • virtuaalihoitola J & H
        Aino889 kirjoitti:

        Oaoite on muuten www.tallihorze.suntuubi.com

        Tulkaapas hoitamaan kaneja, hevosia, marsuja tai koria meidän viruaalihotolaan! osoite on: www.webbisivu.com/virtuaalihoitolaJH


    • täh?

      niin siis asentaako se jonkun ohjelman?
      pikkusiskoni haluisi tehdä virtuaalitallin..
      eli mitä huonoja puolia on?
      tuleeko viruksia?
      kiitos!

      • Sani1995

    • käykääpäs heti!

      1. laitat googeen haku webbisivu ja valitset ensimmäisen linkin.

      2. menet kohtaan luo oma kotisivu ja täytät sen.

      3. kirjaudu etusivun kautta ja valitse joku ulkoasu tai tee oma.

      4. sitten kirjoitat pitkän etusivu tekstin.

      5. sitten teet hevosille sivut ja pistät sinne perustiedot ja luonteen ja linkitetyn suvun ja kisakalenterin.

      6. teet viekut ja muut linkit ja tekstit sekä etsit hevosille kuvat.

    • Manteliihh

      Minusta freewebs on kyllä parempi kuin suntuubi. Eli tämä on minun kommentti. Tosiekseen, hienomman tallin saa tekemällä sen html-puolelle. Mutta htmltallia ei kannata tehdä ihan ensimmäiseksi talliksi... Itselläni on html-talli, käykää katsomassa? ;)
      http://www.freewebs.com/ratsutalli-amor

      • Snoopy-

        Moi! Siis freewebs on parempi kun suntuubi.Ku siis emt miks se on parempi mutku se vaan on...

        Joten käykää katoo mun sivu se on Fantasy-Talli.webs.com
        Käykää pliis ja menkää hoitaa...haluun paljon hoitajii..Se on viel kesken vähä.


    • NBXXXXXG

      ,MZXCK,GSAKLHDVBV

    • yassuuu

      ja sitten jos tahdot tehdä sellaisen vähän 'hienommalla' ulkoasulla varustetun tallin, voit tehdä sen html-koodein. Valitse vaikkapa www.eternity-world.net

      • mminä vaan

        Hyvät ohjeet, oli sain aikaan jonkin näköiset sivut ainakin,
        jäi vaan ihmetyttämään että miten saan liitettyä kuvan vaikka hevoset sivulle?


    • hälämä

      moi!!!
      mä ainakin oon tehny sivut vuodatukseen!
      siellä saa helposti hauskat ja ILMAISET kotisivut!

      toivottavasti oli apua???

    • nipatsu

      Moi! Tässä olisi sulle yks tapa, mutta se ei ehkä oo kauheen hyvä... Helppo kuitenkin. Elikkäs: mee osoitteeseen www.webbisivu.com ja siellä paina sitä oranssia "palkkia" jossa lukee "luo oma kotisivu". No sitten siihen pitää täyttää ne tiedot ja sitten tulee että "sivun luonti onnistui" (jossei tule, niin yritä uuestaan). Siinä on sellainen linkki, jossa lukee "etusivulle". Paina siitä ja kirjoita sen sun tallin nimi ja salis siihen vasemmalla olevaan juttuun, ja sitten pääsetkii muokkaa sivuu. Siel ei oo hirveesti noit taustoi, mut vähä kuitenkii. Toivottavast must oli ees vähä apuu! :)

      • tiitu

        Tein tallin noilla webbisivu-ohjeilla, mutta miten voi tehdä hevosia?


      • HorseGirl
        tiitu kirjoitti:

        Tein tallin noilla webbisivu-ohjeilla, mutta miten voi tehdä hevosia?

        Saako mistään ilmasia ja LAILLISIA virtuaalitalliin laitettavia kuvia?


      • Minäpäminä:))
        HorseGirl kirjoitti:

        Saako mistään ilmasia ja LAILLISIA virtuaalitalliin laitettavia kuvia?

        Kuvia löytyy monistai paikoista, laita googleen; "jenny k", "allow" ym.


    • Nimetön
      • Tallin Omistaja:D

    • kans tehdä sivut
      • minä999

        Miten voin poistaa ton jutun


      • omppu
        minä999 kirjoitti:

        Miten voin poistaa ton jutun

        Siis riiipuu minkä jutun haluat poistaa?


      • Mie tyhmä vaan
        omppu kirjoitti:

        Siis riiipuu minkä jutun haluat poistaa?

        Kun on tehny sen sivun ja valitsi alus jonkun taustakuvan, siin oli monta vaihtoehtoo (tein easylla), voiko sitä vaihtaa jossain? Se tausta olikin ruma (siis se mihin se teksti tulee), ei se tausta tavallaan. Esim. kun sul lukee "Hennan omat nettisivut", niin siinä on se joku tietty kuva yms. taustana, niin miten sen voi vaihtaa????? Toivottavasti joku ymmärs.


      • Mie tyhmä vaan
        Mie tyhmä vaan kirjoitti:

        Kun on tehny sen sivun ja valitsi alus jonkun taustakuvan, siin oli monta vaihtoehtoo (tein easylla), voiko sitä vaihtaa jossain? Se tausta olikin ruma (siis se mihin se teksti tulee), ei se tausta tavallaan. Esim. kun sul lukee "Hennan omat nettisivut", niin siinä on se joku tietty kuva yms. taustana, niin miten sen voi vaihtaa????? Toivottavasti joku ymmärs.

        HAHAAA! Älysin. Se on siinä Template jutus.


      • Anna :)

      • Guzzi_09
        minä999 kirjoitti:

        Miten voin poistaa ton jutun

        Itte voi keksii ne rahat ja muut!


    • Paulaah<3

      Elikkäs, mee ossaan suntuubi.com nii ne on suomenkieliset, ilmaset sivut. Siel sä varmaa ymmärrät, aluks ossa, ja salis jne. jne.
      mut mieki tarvin helppii.
      Mistä saan rahoja tallille? SAAKO ITE KEKSII??
      JA miten voin päättää, millon heppa sairastuu, millo kengitykset, ruoat jne jne. ku oon muuteki vähä huano.
      JA VIIMEINEN KYSYMYS: Miten saan sivuilleni aktiiviset kävijät laskurin? ossasta http://www.kotisivuille.fi/sivu_online.html en tajuu mik se html-koodi pitää lisätä? Jos lisään etusivulle, ei tapahdu mit. ELi minne pistän!!?? Pikaisii vastauksii THANKS!
      ossani: http://hevostallisoleil.suntuubi.com/ siel o viel remontti kylki...

    • anna0987654321

      moi tee oma sivu ja jos osaat englantia voit tehdä!

    • 1000

      Moi! Kun etit semmosen sivun kun:www.Suntuubi.com niin siellä paina palkkia rekistöröidy ja sit siihen tulee semmonen palkki missä lukee aloita tästä.sit siihen tulee käyttäjä tunnus ja siitä sä sit osaat mennä

    • iitan virtuaalitalli

      meet osoitteeseen www.suntuubi.com.sitten klikkaat kohtaa rekisteröidy!sit täytät tähdellä merkityt kohat.voit täyttää myös ilman tähdellä merkityt kohdat.sitten painat kohdasta jatka.sit täytät 2-5 kohat.sen jälkeen voit muokata,poistaa,lisätä tai kuvittaa sun sivuja.MUISTA KÄYDÄ OS:http://iitukka21.suntuubi.com/?cat=14
      en tiiä tuliko toi linkkinä,mutta jos tuli klikkaa siitä mutta jos ei tullut linkkinä,kirjoita se osoite kentään....

      • iitan virtuaalitalli

        TULKAA MUN VIRTUAALITALLILLE!
        www.iitukka21.suntuubi.com


    • joanneeeeeeeeeeeeeee

      meee webs.com osoitteeseen (: Haluaisitko tulla hoitamaan tallilleni? (:

      • minnaaaaaaaaaaaaa

        pääsisinkö sinne tallille???????????????????????????????????????????????????????????????


    • Nipsula

      Miksi vaivautua menemään freewebsiin joka on englanninkielinen ja suntuubissa saa tehtyä parissa minuutissa omat tallit. Eli mee www.suntuubi.com sivuille ja mee sinne rekisteröidy juttuun ja sieltä alat täyttään niitä palkkeja. Sitten kun sun sivut on valmiit mee siihe vieraskirjaan ja siellä lähel on se muokkaa navigaatiota palkki nii paina siitä ja sit sulle tullee siihe sellane nimi: vieraskirja ja päläpälä. nii mee siihe toisee palkkii mis lukee uusi kategoria niin voit tehä lisää palkkeja ja voit poisaa niitä blogeja ja fooumeja ja kuvagallerianki ku voit tehä niitä uuestaa ja laita aina siin ku teet uutta palkkia nii se kategoria nii pääkategoria niise ´palkki ei mee piiloon. Jos et tajunnu jotai käy kattoo mun sivuja nii neuvn sulle sillä enenmmä : www.laukkavaheppa.suntuubi.com

    • bigsis
    • Kaiza!! <3

      Mä teen www.suntuubi.com . Tein siellä kaksi virtuaalitallia ja yksi mun kanille sivut! Suntuubi on ehdottomasti paras paikka kiistatta!

      • Kaiza!! <3

        Ja olis kiva, jos joitakuita tulis montariin tai marchaan..:) Montaris on kunniajäsenyys juttu viidelle ja neljä paikkaa on vielä jäljellä. Marchas on hevosia, joille voi laittaa itse luonteet! Sanot mulle minkä laisen haluat, mutta en ihan täydellisiä tee!!


    • Kaiza=Erika=Kaiza

      Suntuubi on suomen kielinen ja helppo paikka tehdä esim virtuaalitalli. Se on myös suomen kielinen ja sen avulla voi hyvä käyttäjä saada mahtavat sivut. Ensin en ihan ymmärtänyt sitä, mutta sitten hokasin kuinka tehdä. :D Itse nyt omistan puoliksi yhden tallin ja toisen omistan kokonaan.. Vaikka se kokonaan omistettu ei ole vielä ihan valmis. Olen omistanut vielä yhden tallin, mutta lopetin sen vähäisten hoitajien vuoksi. Nyt kun on edes kokemusta voin saada enemmän hoitajia. :D Olisi yksi pyyntö jollekulle. Voisiko joku omistaa virtuaalitallin kanssani? Uskon, jotta pystyn pitämään kolmea tallia yhtä aikaa, koska eräällä kaverillani on noin 5 kenneliä nyt käytössä ja on vielä hänellä oman koiran kotisivut plussaksi!! Kiitos ja kumarrus tämän viestin lukijoille! :)

      • lllaauraa

        Olen halukas omistamaan virtuaalitallin kanssasi! Olen juuri etsinyt tälläista mahdollisuutta, en nimittäin oikein osaa tehdä virtuaalitallia. :) KIITOS JOS VALITSET MINUT!


    • vastatkaa

      mietin just ihan samaa ja sainkin tehtyä tallin suntuubiin mutta en osaa tehdä tallilleni lisää sivuja........ja sitten kuulin että websiin on järkevämpi tehdä.........mutta tuleeko websistä viiruksia ja onko se varmasti ilmainen ja lisäksi miten saan poistettua tallini joka on suntuubissa. ja vielä miten talli tehdään websiin?

      • AVUTON!!

        Miten voin vaihtaa linkit suomenkieliseksi webs sivustolla ? ;o Helpp!


      • Tessah
        AVUTON!! kirjoitti:

        Miten voin vaihtaa linkit suomenkieliseksi webs sivustolla ? ;o Helpp!

        Eli en tiedä websistä mitään sillä itse olen tehnyt sivut www.suntuubi.comiin (ei tainnut tulla linkkiä :D)

        Minua ärsyttää kun jotkut sanovat että suntuubi on paöljon huonompi kuin webs, tietenkin jokaisella on omat mielipiteensä, mutta silti. Ensinnäkin suntuubi on suomalainen ja helppo kotisivujen teko paikka. Itsekkin tein sinne virtuaalitallin tänä vuonna ja se on ensimmäiseni. Minun sivujani ei ainakaan koskaan olla sanottu rumaksi, vaikka olenhan nähnyt aivan hirvittäviä virtuaalitalleja suntuubissa niin sinne saa todella hienot sivut jos näkee vaivaa ja opettelee käyttämään sivuja kunnolla.

        Jos haluatte kurkata sivujani niin osoite on: www.varjokuu.suntuubi.com

        Kiitos!


      • Huono kuvien lisääjä
        Tessah kirjoitti:

        Eli en tiedä websistä mitään sillä itse olen tehnyt sivut www.suntuubi.comiin (ei tainnut tulla linkkiä :D)

        Minua ärsyttää kun jotkut sanovat että suntuubi on paöljon huonompi kuin webs, tietenkin jokaisella on omat mielipiteensä, mutta silti. Ensinnäkin suntuubi on suomalainen ja helppo kotisivujen teko paikka. Itsekkin tein sinne virtuaalitallin tänä vuonna ja se on ensimmäiseni. Minun sivujani ei ainakaan koskaan olla sanottu rumaksi, vaikka olenhan nähnyt aivan hirvittäviä virtuaalitalleja suntuubissa niin sinne saa todella hienot sivut jos näkee vaivaa ja opettelee käyttämään sivuja kunnolla.

        Jos haluatte kurkata sivujani niin osoite on: www.varjokuu.suntuubi.com

        Kiitos!

        Voisiko joku sellainen auttaa minua, joka osaa tehdä tallin suntuubiin!?
        Tarvitsen apua sellaisessa asiassa kuin, et mmiten lisään kuvia ihan normaali sivulla? En saa jostain syystä lisättyä niitä, tai sit en vain osaa! AUTTAKAA!


      • Winley
        Huono kuvien lisääjä kirjoitti:

        Voisiko joku sellainen auttaa minua, joka osaa tehdä tallin suntuubiin!?
        Tarvitsen apua sellaisessa asiassa kuin, et mmiten lisään kuvia ihan normaali sivulla? En saa jostain syystä lisättyä niitä, tai sit en vain osaa! AUTTAKAA!

        Mie en osaa auttaa ku mulla on sama ongelma.


    • Riona
      • Riona

        huomasin vasta että tiedot ovat vanhentuneita joten ei kannata luottaa kaikkeen mitä siellä sanotaan mutta kyllä niistä varmaan jotain hyötyä on (::


    • Aloittelijalle suosittelen suntuubia ja nettisivu.org:ia, jos haluut voin antaa ohjeita! :))

      vtsilver.suntuubi.com

    • suntuubi"nero" v.-09

      Tässä olisi ohjeet suntuubiin:
      1. Kirjoita osoiteriville: http://www.suntuubi.com/
      2. Sinne tulee oranssi palkki jossa lukee: ALOITA TÄSTÄ, paina sitä.
      3. Kirjoita käyttäjätunnuksesi. Jos sivusi ovat virtuaalitalli ja virtuaalitallisi nimi on vaikka Kukka niin keksi sille hyvä osoite. Eli osoite voisi olla vaikka: http://www.vtkukka.suntuubi.com/ (HUOM! Vt=virtuaalitalli) Eli käyttäjätunnuksesi olisi tässätapauksessa vtkukka.
      4. Kirjoita seuraavaksi salasanasi muut tiedot.
      5. Lue sopimusehdot ja laita, että olet lukenut ne. Seuraavaksi paina vasemmalta puolelta: Jatka.
      6. Seuraavaksi päätät mitä sivuillasi on. Suosittelen ainakin vieraskirjan ja kuvagallerian ottamista.
      7. Sitten valitse jokin ulkoasu. Olisi hyvä, jos se liittyisi sivuston aiheeseen esim. hevoset. Voit jälkeepäin kuitenkin muokata ulkoasua.
      8. Kirjoita sivuston nimi. Esim. Virtuaalitalli Kukka. Täytä loputkin jutut.
      9. Tarkista, ettei mikään ole mennyt pieleen.
      10. Paina taas Jatka ja katso sähköpostisi. Sähköpostiisi olisi pitänyt tulla suntuubilta aktivointilinkki ihan miltein heti, kun siinä luki, että saat aktivointilinkin.
      11. Paina aktivointilinkkiä. Odota, että sivustosi aktivoituu ja saat sähköpostiisi toisen viestin suntuubilta.(HUOM! Aktivoituminen voi kestää hieman enemmän aikaa, kuin aktivointilinkin saaminen. Kuitenkin 1-4 minuutin kuluessa sinun olisi pitänyt saada toinen viesti.)
      12. Tämä toinen suntuubin viesti on aika turha, mutta se kertoo, että sivusi ovat aktivoitu, eli voit alkaa luomaan niitä paremmin.
      13. Mene taas suntuubi.com:iin.
      14. Vasemmassa yläkulmassa lukee tunnus ja salasana. Kirjoita tunnus-kohtaan käyttäjätunnuksesi ja salasana-kohtaan salasanasi.
      15. Sitten kirjaudu sisään. Pääset sellaiseen paikkaan jossa on samaassapaikassa kuin missä oli kirjautuminen, oransseja juttuja. Paina vasemmanpuoleista, ylempää "linkkiä".
      16. Tässä paikassa voit tehdä sivuja paremmin.

      Kertokoot joku muu lisää, mutta tuossa on sivujen luonnin ohjeet ja kirjautuminen!:) Nauttikaa suntuubista, se on kuitenkin aika hyvä, ilmainen kotisivujenluontikone!

      T: suntuubi"nero" vuodesta (v.) -09

    • AUTAKAA JA ÄKKII

      Siis mitä niille hoitsuille pitää tehä?

      • taas minä

        Helpppiii


    • kysymys?

      moi auttakaa oon jo tehnyt nettisivun mut en osaa tehä virtuaalitalli auttakaa ja kertokaa pliiis olkaa kilttejä

    • kysymys?

      auttakaa

    • hane

      Auttakaa ja äkkii: Kysy mielummin siellä sivullas, missä hoidat, että mitä sille pitää tehä, koska eri talleilla eri jutut;)

      Taas minä: Niin mitä apua tarviit?:)

      kysymys?: Mitä apua sinä kaipaat? siis siihen tallin tekoon:)? 1. muista laittaa sivuille viekku ja hepat/hoitsit mahd. pian!:) ja kysy vaa mitä muuta apuu tartteet:) autan mielellään:D

      Ja mainostan vielä nettisivu.org, joka on tosi hyvä nettisivujen teko paikka ja SUOMEKSI ILMAINEN:)

      käy myös: www.blacklotus.nettisivu.org

    • Heppafaniii

      Voiko 123kotisivulla tehdä virtuaalitallin? :)

    • mää vaa

      AAAAPUAAA!!!!


      miten voi tehä virtuaalimaailman jos ei haluu teh v.tallia????

    • heehh

      Suntuubi!!!!

      Suntuubi vitun urpot!
      'Suntuubil voi tehä mitä vaa, kun vaan osaa ;)
      troll!!! etkö osaa tehä virtuaali tallia!!! LOL XD

    • Assi

      Weebly on tähän mennessä paras sivuntekijä mitä olen koittanut. Olen koittanut webs:in, suntuubin, ja nettisivu.org. Kaikki ovat ilmaisia, mutta weebly on helpoin käytettävä. Se on tosin enkuks, joten on vaikea thedä nettisvu jos et ymmärrä sitä, mutta jos päätät käyttää sitä, ja sinulla on kysymyksiä, kysy toki minun virtuaalitallin vieraskirjasta: www.virtuaalitallixena.weebly.com. Se on myös esimerkki weebly nettisivustosta. Tässä toinen esimerkki: www.engvist.weebly.com. Ei ole minun mutta on myös weeblyllä tehty virtuaalitalli.

    • dinatso
    • apua?(:

      Auttaisitteko, ku mul o semmone ongelma, et en osaa tehä niit sivui mm. et asukkaat ja siel hevoset ja ponit ? ja tallikaapit jne.. ? Siis suntuubiin olen tehnyt sivuni.

    • aaaaa5

      Tiiättekö millä nettisivulla virtuaalitalli Seppele on tehty?

    • heppa1

      miten voitulla hoitajaksi jos eioo sähkö postia

    • venkkuli

      en mäkään osa tehä olen yrittänyt opia voin sanoo sulle sit kun osaan.

    • ponifani

      mul on virtuaalitalli

      • utelia

        minkä niminen? Mä en osaa tehä tallii


    • Virtuaalitalliyrittäjä

      Ensin tarvitset blogin. Esim. Blogger on ilmainen ( www.blogger.com ). Blogin kirjoittamisen jälkeen julkaise se ja jos haluat lisää VRL: än sivustolle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5510
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3527
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1652
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      205
      1624
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      77
      1087
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1078
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      808
    Aihe