Jokerit johtaa sarjaa 2-0, mutta mitään ei olla vielä voitettu. Tämän hetken HPK on just HPK tyypillisimmillään; kukaan ei varsinaisesti loista eikä ole kentän tähti, mutta koko joukkue on joukkue isolla J:llä. Jos kerho pystyy tänään kääntämään ottelun kotiin, ni sitten alkaa vähä pelottamaan, että mennään viidenteen matsiin asti. Nyt mitataan Sheddenin kyvyt, sillä tänään on Jokereidenkin "pakko" voittaa.
Asiallista
keskustelua...
1
168
Vastaukset
- blackmagictiger
TIUKKA SARJA JOKA TAPAUKSESSA LOISTAVIA PELAAJIA MM JANNE LAHTI HPK.JANI RITA JOKERIT.MARKO TUULOLA HPK.JOKERIT JA SITTEN HPKOON DAVID MORAVEC
MÄ LUULEN ETTÄ TÄNÄÄN NÄHDÄÄN KLASSISTA TSEKKIKIEKON JA KANADALAISKIEKON SEKOITUSTA JA HPKOOTA JOKA TAISTELEE LOPPUUN ASTI MYÖS JOKERIEN TIM STAPLETON ON ÄÄRETTÖMAN TAITAVA SAMOIN KUIN MIKA STRÖMBERG..VEIKKAAN ETTÄ JALONEN-SHEDDEN TAISTELU JATKUU VIELÄ PITKÄÄN..OLEN AINA IHAILLUT HPKOOTA JA SEN PELAAJIA POJILLA ON TAITO VERESSÄ JA KUNDIT PELAAVAT KLASSISTA OLD TIME HOCKEYTA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913125
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.652713- 2032250
- 741886
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91711- 1061529
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811140
- 951089