tällä palstalla! On se kumma kun jotkut eivät tajua, että tämä on KM palsta. Varmaan kiva ja sympaattinen laji, mutta väärä foorumi (piste)
Lopettakaa Defendo
Terrori...
3
1032
Vastaukset
- På Goethenburk
Menikö perille?
- Toinen tulee tilalle
Tämän palstan nimi on muuttumassa Defendoksi lähiaikoina, joten kavmaakkan harrastajien (huom. kielitoimiston päättämä suomalainen kirjoitusasu!) on syytä etsiä uusi paikka.
- olen
Toinen tulee tilalle kirjoitti:
Tämän palstan nimi on muuttumassa Defendoksi lähiaikoina, joten kavmaakkan harrastajien (huom. kielitoimiston päättämä suomalainen kirjoitusasu!) on syytä etsiä uusi paikka.
sitä mieltä, että Defendo on säälittävä kopio Hapkidosta jolla saadaan uusi tapa rahastaa helposti höynäytettäviä army höyrypäitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823626
- 333006
- 612985
- 102906
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351669