Cherrya booliin??

Kirsikka123

Onko mitään ideoita voiko tai saako Cherrysta hyviä
boolijuomia..Saatiin ulkomailta Cherrya ja ei tykätä
siitä ajateltiin jos tehtäis boolia mut ei olla ohjeita löydetty.Kiitos etukäteen.

16

1051

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerro tarkemmin

      Sinällään "cherry" on vain englanniksi "kirsikka". Eli voisit vähän tarkemmin kertoa mitä "cherrya/ä" sinulla oikein on, jotta osaisimme neuvoa.
      On olemassa kirsikkaviinaa, kirsikkalikööriä ja kirsikkaviiniä. Ja tietysti kirsikkamehua, kirsikkahilloa, kirsikkamarmeladia, kirsikoita...

      • englantilainen

        sherry maistuu mämmille.


      • englantilaista
        englantilainen kirjoitti:

        sherry maistuu mämmille.

        eli ei ole olemassa englantilaista sherryä. Sherry on aina espanjalaista. Tosin monen sherryn tuotemerkki on "englanninkielinen", koska tuotteen välitysfimat ovat monesti englantilaisia - johtuen sherryn suuresta suosiosta Britanniasta.
        Sherryjä on montaa eri lajia, mutta kyllä mämmi on aika kaukainen vertailukohde yhteenkään niistä.
        Ja sanomattakin pitäisi olla selvää, että sherry ja "cherry" ovat kaksi tyystin eri asiaa.


      • Kirsikka123

        tämä cherry on saatu tuliaisiksi Bratislavasta..Jossa mieheni sisko kävi työmatkalla
        Pullossa lukee Cherry Cordial taitaa olla Puolalaista:-)


      • Kirsikka123
        englantilaista kirjoitti:

        eli ei ole olemassa englantilaista sherryä. Sherry on aina espanjalaista. Tosin monen sherryn tuotemerkki on "englanninkielinen", koska tuotteen välitysfimat ovat monesti englantilaisia - johtuen sherryn suuresta suosiosta Britanniasta.
        Sherryjä on montaa eri lajia, mutta kyllä mämmi on aika kaukainen vertailukohde yhteenkään niistä.
        Ja sanomattakin pitäisi olla selvää, että sherry ja "cherry" ovat kaksi tyystin eri asiaa.

        Totta Sherry ja Cherry on kaksi eri asiaa ja tämä juoma on Puolalaista:-)takana pullossa lukee WisnioWka ton o.n päällä on pieni i merkki.
        ja lukee myös Cherry cordial ja pienellä huomasin likier....ei maistu likoorilta kuitenkaan:-)eli likier ei välttämättä tarkoita likööri jos hokasin:-)Pelkällään älyttömän pahaa siksi kysyin jotain booli ohjeita


      • Kalle
        Kirsikka123 kirjoitti:

        Totta Sherry ja Cherry on kaksi eri asiaa ja tämä juoma on Puolalaista:-)takana pullossa lukee WisnioWka ton o.n päällä on pieni i merkki.
        ja lukee myös Cherry cordial ja pienellä huomasin likier....ei maistu likoorilta kuitenkaan:-)eli likier ei välttämättä tarkoita likööri jos hokasin:-)Pelkällään älyttömän pahaa siksi kysyin jotain booli ohjeita

        Cherry cordial on pelkkaa kordiaalia, eli mehu tiivistetta...


      • toistat taas tuon puolalai...
        Kirsikka123 kirjoitti:

        tämä cherry on saatu tuliaisiksi Bratislavasta..Jossa mieheni sisko kävi työmatkalla
        Pullossa lukee Cherry Cordial taitaa olla Puolalaista:-)

        etkä kerro onko siinä alkoholia, kun sitä sinulta juuri kysyttiin! Se on oleellinen tieto. Cordial viittaa tosiaan mehutiivisteeseen.
        Ja Bratislava on Slovakiassa (pääkaupunki), ei Puolassa. Mikä ei tietenkään estä että Bratislavassakin myytäisiin puolalaisia tuotteita.


      • Kirsikka123
        toistat taas tuon puolalai... kirjoitti:

        etkä kerro onko siinä alkoholia, kun sitä sinulta juuri kysyttiin! Se on oleellinen tieto. Cordial viittaa tosiaan mehutiivisteeseen.
        Ja Bratislava on Slovakiassa (pääkaupunki), ei Puolassa. Mikä ei tietenkään estä että Bratislavassakin myytäisiin puolalaisia tuotteita.

        Voi että miten tyhmä oot kyllä mä sen tien että
        Bratislava on Slovakiassa..Mutta pullo on tosiaan kuitenkin sieltä ostettu.Vaikka on Puolalaista..Ja pitäisi itsesi tajuta että kyse on alkoholi pitoisesta juomasta...näsäviisas:-)


      • Kirsikka123
        Kalle kirjoitti:

        Cherry cordial on pelkkaa kordiaalia, eli mehu tiivistetta...

        35 % Alkoholia


    • Bare

      Sherry Punch.
      (Use large bar-glass.)
      Take 2 wine-glasses of sherry.
      1 tea-spoonful of sugar.
      1 slice of orange.
      1 slice of lemon.

      Fill tumbler with shaved ice, shake well, and ornament
      with berries in season. Serve with a straw.

      • Kirsikka123

        kiitti tästä ohjeesta 123


      • Sherry on

        eri asia kuin cherry! Kuten uossa edellä kerrottiin!


      • että ne tekeytyvät
        Sherry on kirjoitti:

        eri asia kuin cherry! Kuten uossa edellä kerrottiin!

        tahallaan tyhmiksi. Nämä ovat provoja.


      • Kirsikka123
        Sherry on kirjoitti:

        eri asia kuin cherry! Kuten uossa edellä kerrottiin!

        Hei kyllä mä senkin tie mäntti...et Cherry on eri juomaa miten on niin mahdottoman vaikeeta vastata yhteen kysymykyseen..


      • muotoilemaan kysymykseen
        Kirsikka123 kirjoitti:

        Hei kyllä mä senkin tie mäntti...et Cherry on eri juomaa miten on niin mahdottoman vaikeeta vastata yhteen kysymykyseen..

        on mahdotonta vastata järjellisesti. Vaan etpä taida siihen järjellistä vastausta halutakaan.


      • Kirsikka123
        muotoilemaan kysymykseen kirjoitti:

        on mahdotonta vastata järjellisesti. Vaan etpä taida siihen järjellistä vastausta halutakaan.

        Sinun kaltaisesi idiootin on mahdotonta vastata järjellisesti. Kun kysyin booli ohjetta Cherryyn
        niin sain vain idioottimaisia vastauksia, arvaa miltä se mahtaa tuntua?onneksi tässä joukossa oli yksi fiksu ihminen joka sentään antoi yhden booli ohjeen..Mut muut yrittivätkin leikkiä jotain näsäviisasta.Elikä siis eivät osanneet kertoa siksi
        vastaukset olivat lapsellisia jotenka kasvakaa aikuisiksi.Tämän palstahan pitäisi olla sellainen josta saa ohjeita drinkeille ja jne... mukavia luku hetkiä..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      915
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      714
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      80
      698
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      46
      659
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      636
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      87
      571
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      553
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      38
      492
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      473
    Aihe