miten kertoa pojalle tunteistaan...

höpönassu

miten pojalle voi kertoa että on kiinnostunu siitä? mä en ole hyvä näissä rakkaus asioissa ja mulle tuottaa hankaluuksia se että mä olen tosi ujo. mä olen aivan tajuttoman ihastunu yhteen poikaan enkä tiiä miten mä kerron sille tunteistani. tää kyseinen poika on luultavasti kiinnostunu musta, mutta mistä mä voin olla varma että tykkää musta. kiitos kaikille vastainneille, koska mä tosiaanki tartten teidän apua tässä asiassa!!!

28

1761

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poika

      sun pitää vaan kertoo. ei siinä mitään menetä. sillä on todennäkösesti sama ongelma ettei se uskalla kertoo sulle tunteistaan ja se vaan jatkuu eikä mitään tapahdu.

      • ronja pakarinen

        Mullon kans ongelma tykkään yhestä meiän luokan pojasta mut en uskalla puhua sille vaikka tunnilla se kattoo mua ja ku mä kerroin kaverile.niin se vaa nauro että miten mä voi ihastua sellaseen toheloon tartten apuu en haluu että se ei tykkää musta koska ite tykkään siitä


    • mr. X

      kerro sille pojalle ihan suoraan mitä tunnet, jos kerran sillä mitä oletettavimmin on tunteita myös sua kohtaan ei se karkuun juokse. parempi kertoa kuin pitkittää... muuten voi olla liian myöhäistä...

      X

    • M85

      Sama ongelma, paitsi että mä oon poika ja tytölle pitäs kertoa. Tai en mä tiedä pitäiskö kertoa mitään, ekana varmaa kannattas tutustua siihen paremmin, mun siis. Kesä tulee ni aattelin että josko siitä sais vaikka seuraa rullaluisteluun, piti oikestaan jo viime kesänä sitä kysyä/ehdottaa, mutta... =(

    • Pantteri

      Huomenna voi olla liian myöhästä....
      rohkeesti vaan... jos se ei oo täys kusipää
      ni ei se siitä numeroa nosta....

    • Minnu

      Aww...sitä on liikkeellä. ;)
      Itse olen myös ihastunut yhteen poikaan. En ole ikinä tuntenut mitään näin
      sanoinkuvailemattoman ihanaa.. Välillä mä päätän että nyt mä kyllä menen ja..
      mutta sitten eih..Aina tulee jokin "este".
      Älä anna sulle käydä samoin ku mulle. Tartu kiinni tilaisuuteen. Se voi olla juuri
      se oikea. :)

    • Vaavi

      Juu, älä liikaa vaan kelaile ja hidastele tahallas. Jos tilaisuus menee ohi ja joku rohkeempi tytsy "vie" sen jäbän niin sua kaduttaa enemmän kuin et oisit puhunu sille tunteistas. Ja jos se sitä kuuluttaa koko koululle niin kuljet vaan pää pystyssä, myrskyn jälkeen on aina tyyntä!

    • lokki

      mulla sama homma, yhteen poikaan tajutttoman ihastunu mut en tiedä miten kerron, oon aika huono näissä ihmissuhdekuvioissa..

    • 12245

      Mä ainaki tykkäisin että tultais kertomaan suoraan.. Siitä se sitten lähtee liikkeelle ;)

    • sarppas1

      Oon ihastunu yhteen mua vuoden nuorempaan poikaan.Itse olen 9lk ja poika 8lk
      Oon huomannu että poika katsoo mua melkein koko ajan välkällä ja mä sitä päin.
      En tunne poikaa,en ole ikinä jutellut sille,joten miten voi kertoa hänelle tunteistaan?
      Kiitos jo voisitte auttaa!

    • :) d

      Jos joku tyttö tulisi esim Facessa sanomaan että "oot ihana/söpö" tai sellasta, ja jos en itse tytöstä tykkäis, nii en kyllä loukkais sanomalla että "vittu oot ruma". Jotenkin keskustelisin kauniisti loukkaamatta tyttöä. Itse olen kans todella ujo ja en kenellekkään josta pidän niin sanoa että Oot söpö :), koska pelkään juurikin sitä jos tyttö kertoo jokaiselle, jonka jälkeen koulussa olo on yhtä helvettiä..

    • Poju98

      Mä menetin yhen tytön kun en uskaltanut van jäin miettimään. Vieläkin se painaa vaikka puoli vuotta aikaa. Edelleenkin sitä miettii "Entä jos..." Monta täydellistä mahdollisuutta ois ollut.

      Koita vaan jutella joskus illalla chatissa kaikkea mukavaa (leffat, vapaa-aika tms). Sitten seutaavana päivänä koulussa jatkat ja kysyt ulos.

      Juttelemahkerasti vaan niin tulee semmonen kiva kaveruussuhde - siitä on hyvä alkaa.

      Joululomalla voit myös kysyä milloin on kotona ja sen jälkeen vaan nähtäiskö joku päivä?

    • Keisari Nero

      Minäkin olen palavasti rakastunut tähän lähes kymmenen vuotta vanhaan ketjuun.

    • JOkunen

      Vinkit myöhässä?

    • Imppu<3

      Minä olen ihastunut yhteen meidän luokan poikaan. Mutta en uskalla kertoa sille.
      Kertokaa please,miten kerron sen sille. Oon tuntenutsen 3 vuotta. Pitääkö mulla juttella sen kaa vähän aikaa, vai sitten suoraan vaan sanoa??

      • apua tarvitseva

        Mä olen ihastunu meidän luokan yhteen poikaa tosi kovasti.. Miten mä voisin sille edes vihjasta et tykkään siitä?? Ja täs on viel yks mutka, mä oon halannukki sitä kerran!!


      • Veeti Saarinen
        apua tarvitseva kirjoitti:

        Mä olen ihastunu meidän luokan yhteen poikaa tosi kovasti.. Miten mä voisin sille edes vihjasta et tykkään siitä?? Ja täs on viel yks mutka, mä oon halannukki sitä kerran!!

        Kerro kaverillesi siitä ja pyydä häntä sanomaan sille johon ott ihastunu ja oota vastausta ja tiedoksi oon poika.tyttö ystävä jätti 3vuotta sitten


      • Veeti saarinen
        apua tarvitseva kirjoitti:

        Mä olen ihastunu meidän luokan yhteen poikaa tosi kovasti.. Miten mä voisin sille edes vihjasta et tykkään siitä?? Ja täs on viel yks mutka, mä oon halannukki sitä kerran!!

        Ja voitko antaa vihjeitä kuinka iskeä tyttö


      • Mmmmmgphhh!
        apua tarvitseva kirjoitti:

        Mä olen ihastunu meidän luokan yhteen poikaa tosi kovasti.. Miten mä voisin sille edes vihjasta et tykkään siitä?? Ja täs on viel yks mutka, mä oon halannukki sitä kerran!!

        Mmmmmmmmmmmmmmmm........ Mmmghhpppp....


    • nallekarhu

      Joo oon mäki ihastunu yhtee poikaa mun luokal ja haluisin kertoo sille mut on yks pulma: se poika esittää ain koulus ja mua vähä pelottaa vähä miten se reagois. Ku se on aika suosittu nii se vois vaik kertoo koko koululle siit.

    • Amsu

      Tää ketju on pysyny aika kauan :D
      Treffeille pyytäminen ja niillä vihjailu on parasta.

      • zbrln

        Olispa aika mielenkiintoista tietää, mitä itse "höpönassulle" kuuluu näinä päivinä :D


    • Vanha ketju, mut jollekkin voi olla apua (:

      Mä ainakin ite arvostaisin sitä jos kulle tultais ihan suoraan sanomaan, face-to-face, että sä oot tosi kiva. Jos on liian ujo et kasvokkain nii sit vaikka facessa tai whatsupissa. Mut suoraan puhumista arvostan :)

      Kannattaa kertoa että tykkäät tarpeeks aikasin, koskaan ei tiedä mitä huomenna tapahtuu. Jos saat rukkaset, voit unohtaa asian hyvillä mielin, että ei tullut mittän, lets mive on. Jos et ikinä uskalla kertoa jää asia harmittamaan pitkäksi aikaa. Ja entä sitten jos juttu leviää koulussa - voitpahan olla ylpee itestäs et sä olit tarpeeks rohkee kertomaan!

      • sos_sos

        Myös miulla on ongelma... Oon ihastunu poikaan joka on yhen miulle super tärkeen pojan paraskaveri... En missään nimessä haluis et tää ihastus poika sais tietää et oon ihastunu siihe KOSKA sillä on tällä hetkellä tyttöystävä.... Kaiken lisäks laitoin tälle pojalle sarahahis et oon ihastunu siihe ja se laitto sen ms:ssää et" tuu kertoo kuka oot , vaikka miulla on tyttöystävä ;)"


    • Anonyymi

      No siis mun kaveri hankki sen 3 vuotta häntä vanhemman pojan numeron sen ihastuksen pikkuveljeltä joka on mun kanssa samalla luokalla ja siis se sai kuin saikin sen numeron ja kun se kerto että tykkää hänestä niin sen vastaus oli yksin kertaisesti tää: 😏 ja siis hän on nyt 8 ja me kolme 5 ja tää tapahtu viime viikol ja mun kaveri kun se anto sille kyydin pois sateesta bestiksen kodille niin sit mun bestis pussas sitä poskelle ja sit ku se 8.lk oli lähössä kotiin päin nii sit se bestin meinas lentää nenälleen kun tsjus mitä tapahtu :)

    • Anonyymi

      Miten mä voin kertoo mun ihastukselle sillee varovasti että tykkään siit

      • Anonyymi

        Vihjaile viestillä tai jutellrssa sano että oot kiva ja tykkäät, tai jos on tehny jotai kivaa nii voi kysellä mitä miettii tai jotaki


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2142
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1694
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1511
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      36
      1495
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1435
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1239
    Aihe