...eli tehdessäni tilisiirtoa laitoin ihan vahingossa saajan tilinumeron väärinpäin,ts.loppuosa eteen ja alkuosa perään.Siirto itse onnistui,mutta meneekö oikealle saajalle perille,jos on väärinpäin??
tilisiirto nettipankissa
5
973
Vastaukset
- Mandariini28
Menee väärälle tilille todennäköisesti. Pankki voi pyytää saajaa palauttamaan rahat takaisin tilillesi. Tarvitsevat kirjallisen suostumuksen tilin omistajalta.
- eikä ehkä
Eikä vain todennäköisesti vaan ihan varmasti.
Ne ensimmäiset kuusi numeroa ovat pankin numero tai joissakin rahalaitoksissa pankin numero tilinumerotyyppi.
Ja viivan takana numerot ovat varsinainen tilinumero.
Jos nämä sekoitat, menee raha ihan vikapaikkaan.
Itse et rahaa saa siirrettyä takaisin eikä pankkisikaan sitä voi tehdä, asianomaisen tilin omistajan, jolle nyt olet rahasti siirtänyt, pitää maksaa raha takaisin.
Yhteys pankkiisi, pikimmiten. eikä ehkä kirjoitti:
Eikä vain todennäköisesti vaan ihan varmasti.
Ne ensimmäiset kuusi numeroa ovat pankin numero tai joissakin rahalaitoksissa pankin numero tilinumerotyyppi.
Ja viivan takana numerot ovat varsinainen tilinumero.
Jos nämä sekoitat, menee raha ihan vikapaikkaan.
Itse et rahaa saa siirrettyä takaisin eikä pankkisikaan sitä voi tehdä, asianomaisen tilin omistajan, jolle nyt olet rahasti siirtänyt, pitää maksaa raha takaisin.
Yhteys pankkiisi, pikimmiten.Pidän kyllä todennäköisenä sitä, että noin kirjoitettu "tilinumero" ei ole minkään oikean tilin numero. Silloin maksu jäänee selvitystilille, jolta pankki pystyy sen palauttamaan, kun sitä heiltä pyydät.
- ...
Timontti kirjoitti:
Pidän kyllä todennäköisenä sitä, että noin kirjoitettu "tilinumero" ei ole minkään oikean tilin numero. Silloin maksu jäänee selvitystilille, jolta pankki pystyy sen palauttamaan, kun sitä heiltä pyydät.
...asian sain hoidettu helpohkosti,tuollaista tilinumeroa ei ole vaan olemassa.Rahat palautuivat parissa päivässä....onneksi näin;))
... kirjoitti:
...asian sain hoidettu helpohkosti,tuollaista tilinumeroa ei ole vaan olemassa.Rahat palautuivat parissa päivässä....onneksi näin;))
Kiitos, että kerroit meille muillekin, kuinka siinä lopulta kävi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 134959
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten302772Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514