Mistä löytyisi Ferngully- viimeinen sademetsä video?Olen kysynyt kirjastosta ja etsinyt videovuokraamoista.Elokuva tuli joskus 3kk tai 5kk sitten telkkarista ja kaverini nauhoitti sen mutta sitten nauhoittikin siihen päälle jonkun muun ohjelman joten nyt harmittaa kun en nähnyt sitä.Luulisi sen löytyvän vielä jostain kun se on kuitenkin valmistunu -92 ja monet leffat jotka ovat myynnissä tai vuokraamoissa ovat vanhempiakin.
Sitten tietäisikö joku Pienen merenneidon laulun sanat?Sen kohdan jossa se Ariel on siellä luolassa ja tutkii niitä esineitä, ja laulaa?Okei selitin ehkä hieman oudosti, mutta jos joku löytäisi/tietäisi niin olisin kiitollinen jos hän kertoisi.
Ferngully- viimeinen sademetsä?Mistä pienen merenneidon laulun sanat?
11
1865
Vastaukset
- NoJopas
Leffa on tullut tv:stä usein, viimeksi 3.2.2007
Kirjastot ja videovuokraamot tulee kyllä ekana mieleen mistä kannattaisi etsiä, jos leffaa on edes Suomessa videolevityksessä ollut.
Täältä saa dvd:n jossa on näköjään jatko-osakin. Suomitekstiä ei kyllä löydy...
http://www.videodivari.fi/index.asp?Code=AddNew&ID=0&Page=Item&ShowItem=38486&BreadCrumbs=\FernGully: The Last Rainforest / The Magical Rescue&URLBack=http://www.videodivari.fi/index.asp?Code=AddNew&ID=0&Page=Browse&SimpleSearch=Tim Curry&SearchFrom=actors.name
Ei tuo leffa kyllä niin kovin kummoinen ole, mutta ihan ok...- little mermaid
Kiitos vinkistä.Olen kyllä etsinyt kirjastot ja videovuokraamot, mutta en silti vielä luovuta.
3.2:ko se tuli?Musta tuntuu et se olis tullu joskus marraskuussa.Voin olla väärässäkin. - Olaf::
little mermaid kirjoitti:
Kiitos vinkistä.Olen kyllä etsinyt kirjastot ja videovuokraamot, mutta en silti vielä luovuta.
3.2:ko se tuli?Musta tuntuu et se olis tullu joskus marraskuussa.Voin olla väärässäkin.Lempi piirrettyni. Loistava siis.
- peppi
Olaf:: kirjoitti:
Lempi piirrettyni. Loistava siis.
Multa löytyis vhs kasettina kyseinen leffa ja voin siitä luopua...
- Little mermaid
peppi kirjoitti:
Multa löytyis vhs kasettina kyseinen leffa ja voin siitä luopua...
Peppi, haluisitko oikeesti luopua siitä?Ei sun tartteis sitä mulle omaks antaa tai..mä voisin vaan lainaa sitä..Mutta se on kyllä hiukan vaikeaa kun en tunne sinua.
- tseu_
Filmtownin sivuilta katsottuna löytyy valikoimista kahdesta Filmtownista; keskustassa (Hki) Freda 30.
- Little mermaid
Tuota..Miten sä löysit sen?Mä en löytäny.Laitoin jopa siihen leffahakuun sen nimen ja en löytäny.Olisitko kiltti ja kertoisit miten sen löysit..?Kiitos.
- edellinen*
Little mermaid kirjoitti:
Tuota..Miten sä löysit sen?Mä en löytäny.Laitoin jopa siihen leffahakuun sen nimen ja en löytäny.Olisitko kiltti ja kertoisit miten sen löysit..?Kiitos.
Juuri sinne Filmtownin leffahakuun laitat sanan Ferngully. Sen jälkeen esiin tulee sivu, jossa lukee "HAKUTULOKSET" ja sen alla kuva (tai siinä lukee "kansikuvaa ei saatavilla" ja vieressä teksti "Nimi: Ferngully -viimeinen sad Kategoria: Lasten (VHS)". Klikkaat sitä tekstiä, ja esiin tulee sivu jossa lukee tarkista saatavuus ja pudotusvalikko josta valitaan kaupunki. Kun valitset Helsingin, tulee taas uusi sivu (kestää hieman ladata!) ja teksti:
Saatavuus:
DVD
VHS
HELSINKI - Fredrikinkatu 30 - Valikoimassa
HELSINKI - Kasarmikatu 19 - -
HELSINKI - Elielinaukio 3 - -
HELSINKI - Lauttasaarentie 12 - -
HELSINKI - Vanhaistentie 1 - -
HELSINKI - Hiihtäjäntie 1 - -
HELSINKI - Hämeentie 31 - -
HELSINKI - Valimotie 2 - Valikoimassa
HELSINKI - Töölönkatu 29 - -
HELSINKI - Reijolankatu 3 - -
HELSINKI - Leikosaarentie 26 - -
HELSINKI - Siltavoudintie 4 - -
= eli Fredalla ja Valimotiellä valikoimissa. - Little mermaid
edellinen* kirjoitti:
Juuri sinne Filmtownin leffahakuun laitat sanan Ferngully. Sen jälkeen esiin tulee sivu, jossa lukee "HAKUTULOKSET" ja sen alla kuva (tai siinä lukee "kansikuvaa ei saatavilla" ja vieressä teksti "Nimi: Ferngully -viimeinen sad Kategoria: Lasten (VHS)". Klikkaat sitä tekstiä, ja esiin tulee sivu jossa lukee tarkista saatavuus ja pudotusvalikko josta valitaan kaupunki. Kun valitset Helsingin, tulee taas uusi sivu (kestää hieman ladata!) ja teksti:
Saatavuus:
DVD
VHS
HELSINKI - Fredrikinkatu 30 - Valikoimassa
HELSINKI - Kasarmikatu 19 - -
HELSINKI - Elielinaukio 3 - -
HELSINKI - Lauttasaarentie 12 - -
HELSINKI - Vanhaistentie 1 - -
HELSINKI - Hiihtäjäntie 1 - -
HELSINKI - Hämeentie 31 - -
HELSINKI - Valimotie 2 - Valikoimassa
HELSINKI - Töölönkatu 29 - -
HELSINKI - Reijolankatu 3 - -
HELSINKI - Leikosaarentie 26 - -
HELSINKI - Siltavoudintie 4 - -
= eli Fredalla ja Valimotiellä valikoimissa.Kiitos, paljon.Nyt lähti yksi taakka pois.Pitää vaan raahautua sinne vuokraamoon...
- mcmartti
No ainakin sen laulun nimi on unelmiin mä jään. Muuta en tiiä:D
- elenabeauty
Mutta mulla on Ferngully äänitettynä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113515MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411576Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59826- 170823
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768