Niitä saa vaan pelätä kädulla ettei saa turpaan. Ne levittävät tauteja. Hyväksikäyttävät sossua. Niiden hoitamisesta syntyvät lääkärin kulut on isot. Ja edes niiden kaverit ei voi luottaa niihin.
Narkkareista ei ole
14
1052
Vastaukset
- härö
en ole narkkari, mutta en halua olla myöskään mikään yhteiskuntahyödykekään.
- S0nni
Miten niin saaada turpaa, ja et kaverit ei luota? Haista sinä hömmö paska.
- KATSO PEILIIN, SIELLÄ VOIT ...
En millään lailla puolusta narkkareita.Itse olen jo sen ikänen että en viitsis ruveta käyttään.Olen 52v äiti.Ja miten voit ajatella,että niitä pitäis pelätä.En minä ainakaan pelkää.Ja millä lailla ne tauteja levittää,ei ne ole mitään spitaalisia.Ja jos tarkotat tuolla taudilla C-hepatiittia,ei se lennosta tartu.Sun tarvii olla sitte tekemisissä hek.koht.niiden kans.joten lopeta tollanen valitus jos et mitään mistään tiedä.Minä en puolusta narkkareita,mutta satun vain tietään mistä puhun.Ne narkkarit on ihmisiä siinä kuin me "ns" muka normaali ihmiset.Itse olen vierestä seurannut narkomaanien elämää,ja tiedän mistä puhun.Ja jos olet kultalusikka suussa syntyny,niin siirry toiselle palstalle.Minä kun satun tietämään narkkareita,jotka ei muuten ole pahoja.Ainoa syy on että ne käyttää huumeita.JA SIIHEN ON MONTA SYYTÄ.Kannatas äitien ja isien kattoo peiliin.Ja ottaa lusikka kauniiseen käteen.Tässä kun luen sun textiä,tulee mieleen että olet vähä tyhmä.
- eräs.......
Oletko se eräs äiti, jolla oli narkomaani poika? Kerroit joskus.. Oletko sinä?
- ??????????????
"Kannatas äitien ja isien kattoo peiliin.Ja ottaa lusikka kauniiseen käteen."
Täsmennätkö tätä lausetta hiukan?!!!
- Hengenheimolainen
Jep. Narkkareista pitäisi päästä eroon.
Siksipä suosittelenkin että huumeet laillistetaan ja otetaan erikoiskauppatavaraksi joita saa lunastaa vain tietyn rajoitetun viikko/kuukausiannoksen kerrallaan - kutakin ainetta vaarallisuutensa ja riippuvuuspotentiaalinsa mukaan. Annos lasketaan sellaiseksi ettei fyysistä riippuvuutta muodostu vaikka lunastaisi niin monta kuin järjestelmän puitteissa on mahdollista.
Nykyiset narkkarit tehohoitoon joka lähtee siitä että narkomaani saa humaanin kohtelun (aivan kuten muutkin sairaat) ja hänen sairauttaan hoidetaan vakavsti (hoitotakuu), tarvittaessa ylläpitohoidoin - mutta ehtona on diilerin ilmiantaminen. Jos kyseessä on narkkari-diileri niin hänelle annetaan diilaus anteeksi hoitoon sitoutumsta vastaan.
Diilereille puolestaan erittäin kovat tuomiot ja oletettavissa oleva rikollinen hyöty takavarikoidaan aina sukulaisia myöten valtiolle. Ulkomaalaiset diilerit karkoitetaan välittömästi ja ikuinen porttikielto tähän maahan.
Ei enää narkomaaneja, vain kohtuukäyttäjiä jotka saavat rajoitetusti valvottuja aineita. Tällöin pakotetaan terve huumekulttuuri.
Minäkin vihaan narkomaaneja. Siksi haluan ettei heitä väkisin tehdä enää yhteiskunnallisella sairaalla suhteutumistavalla ja vastuunpakoilulla. - Ex nistityttö
Meinaatko että ihmiset jotka tappelee kadulla, ovat kaikki narkkareita. Älä yleistä. Väkivaltaa nistipiireissä on mutta harvemmin ne ulkopuolisille mitää tekee. Myöskin muut kun pelkästään narkkarit levittää tauteja ja ne taudit jotka narkkipiireissä liikkuu menee yleensä narkkarilta narkkarille, ei ohikulkijalle. Mites syöpäpotilaat ym...eikö heidän hoidot sitten maksa mitään. Ja jos lääkräikulut ei olis niin siot niin sitten verorahoista revittäis se raha johonki muuhun, et sinä siitä rahallisesti mitään hyötyisi siltikään. Turhaan lietsot täällä, turhaan.
- Janita 02
Metaamfetamiinipäät hyökkäilevät kaikkien kimppuun. Koko narkomaanien touhu on se et tartutellaan vähän kaikkea, sukupuolitauteja ja huumetauteja, ku hei "eihän millään oo oikeesti välii". Vedätetään vähä kaverii ja kaikkea mikä liikkuu, "tää on kovaa menoo", kun on aivovaurio. Länsi-Euroopassa on ainoana maailmassa pieni kolkka, jossa narkkarit saa
hoitonsa lisäksi kämpän ja rahaa. Näin ei olisi esim. Isossa-Britanniassa, siellä asuu kotona tai kadulla, edes kodittomat eivät suostu tuntemaan kodittomia nistejä. Mutta täällä Suomessa on nistin hyvä olla. Todella naivia luulla, että raha , joka käytetään nistien hoitoon tulisi, joltain suurelta nimettömältä taholta, vaan kyllä se ihan tulee jonkun toisen palkasta, ja hetken päästä se tulee sinun palkasta. Jos jätät tämän tautipesätouhun, joskus jälkeesi, niin haluatko maksaa jollekin samanlaiselle ylö 1500 euroa , joko kuukausi sellaisen samanlaisen kieronaaman yleiseen ylläpitoon. Olet paratiisissa. - Ex nistityttö
Janita 02 kirjoitti:
Metaamfetamiinipäät hyökkäilevät kaikkien kimppuun. Koko narkomaanien touhu on se et tartutellaan vähän kaikkea, sukupuolitauteja ja huumetauteja, ku hei "eihän millään oo oikeesti välii". Vedätetään vähä kaverii ja kaikkea mikä liikkuu, "tää on kovaa menoo", kun on aivovaurio. Länsi-Euroopassa on ainoana maailmassa pieni kolkka, jossa narkkarit saa
hoitonsa lisäksi kämpän ja rahaa. Näin ei olisi esim. Isossa-Britanniassa, siellä asuu kotona tai kadulla, edes kodittomat eivät suostu tuntemaan kodittomia nistejä. Mutta täällä Suomessa on nistin hyvä olla. Todella naivia luulla, että raha , joka käytetään nistien hoitoon tulisi, joltain suurelta nimettömältä taholta, vaan kyllä se ihan tulee jonkun toisen palkasta, ja hetken päästä se tulee sinun palkasta. Jos jätät tämän tautipesätouhun, joskus jälkeesi, niin haluatko maksaa jollekin samanlaiselle ylö 1500 euroa , joko kuukausi sellaisen samanlaisen kieronaaman yleiseen ylläpitoon. Olet paratiisissa.Tarkoitin sitä että jos vieroitushoitoihin käytettäviä rahoja ei olisi niin sun ja muitten veroprosentti säilyis silti samana, se raha käytettäis vaan johonkin muuhun. Onko sun jonkun tutun kimppuun käynyt narkomaani ilman syytä??
ja toiseksi, narkomania on sairaus. Ja muuten olen kyllä valmis auttamaan joanin päivänä narkomaaneja, itsellä niistä ajoista vielä niin lyhyt aika että odottelen vielä ennen kuin alan olla taas hiedän kanssaan tekemisissä. Ja miten on, jos harrastat yhden yön juttuja narkkareitten kanssa niin eikö sun vastuulla lainkaan ole se ehkäisy?? ON!!! - Janita 02
Ex nistityttö kirjoitti:
Tarkoitin sitä että jos vieroitushoitoihin käytettäviä rahoja ei olisi niin sun ja muitten veroprosentti säilyis silti samana, se raha käytettäis vaan johonkin muuhun. Onko sun jonkun tutun kimppuun käynyt narkomaani ilman syytä??
ja toiseksi, narkomania on sairaus. Ja muuten olen kyllä valmis auttamaan joanin päivänä narkomaaneja, itsellä niistä ajoista vielä niin lyhyt aika että odottelen vielä ennen kuin alan olla taas hiedän kanssaan tekemisissä. Ja miten on, jos harrastat yhden yön juttuja narkkareitten kanssa niin eikö sun vastuulla lainkaan ole se ehkäisy?? ON!!!Mut se on myös niinkuin mä sen kirjoitin, se on vaan toinen näkökulma. Olen usein törmännyt aggressiivisiin metaamfetamiinin käyttäjiin, muut narkkarit käyvät vaan toistensa kimppuun. Mä en vaan pidä narkomaanien menosta, jos voit ymmärtää. Kun on asiat näin hyvin heillä, he voisivat vaikka hieman kiitollisia niille, jotka viitsivät omasta pienestä palkastaan antaa 1500-3000 euroa kuukaudessa per narkomaanin hoitoon. Haluatko sinä maksaa omasta palkastasi tämän summan? Mä en haluaisi.
- Veturi78
Janita 02 kirjoitti:
Mut se on myös niinkuin mä sen kirjoitin, se on vaan toinen näkökulma. Olen usein törmännyt aggressiivisiin metaamfetamiinin käyttäjiin, muut narkkarit käyvät vaan toistensa kimppuun. Mä en vaan pidä narkomaanien menosta, jos voit ymmärtää. Kun on asiat näin hyvin heillä, he voisivat vaikka hieman kiitollisia niille, jotka viitsivät omasta pienestä palkastaan antaa 1500-3000 euroa kuukaudessa per narkomaanin hoitoon. Haluatko sinä maksaa omasta palkastasi tämän summan? Mä en haluaisi.
Metamfetamiinia kun ei Suomessa hirveästi pyöri. Luulempa, että perus pirinistejä.
Pirinistit ja kännipäät, siinäpä kaksi pahinta! - Ex nistityttö
Janita 02 kirjoitti:
Mut se on myös niinkuin mä sen kirjoitin, se on vaan toinen näkökulma. Olen usein törmännyt aggressiivisiin metaamfetamiinin käyttäjiin, muut narkkarit käyvät vaan toistensa kimppuun. Mä en vaan pidä narkomaanien menosta, jos voit ymmärtää. Kun on asiat näin hyvin heillä, he voisivat vaikka hieman kiitollisia niille, jotka viitsivät omasta pienestä palkastaan antaa 1500-3000 euroa kuukaudessa per narkomaanin hoitoon. Haluatko sinä maksaa omasta palkastasi tämän summan? Mä en haluaisi.
No mutta Janita...jos sun maksamista veroista ei menisi narkkareitten hoitamiseen rahaa, niin se raha menisi johonkin muualle, eli et jokatapauksessa näkis sitä rahaa. Jotenlopeta toi lietsominen, ei niillä/meillä narkkareillakaan helppoa ole...eipä se sossun 300e riittänyt moneksikaan päiväksi.
- Oman elämänsä herra
Ex nistityttö kirjoitti:
No mutta Janita...jos sun maksamista veroista ei menisi narkkareitten hoitamiseen rahaa, niin se raha menisi johonkin muualle, eli et jokatapauksessa näkis sitä rahaa. Jotenlopeta toi lietsominen, ei niillä/meillä narkkareillakaan helppoa ole...eipä se sossun 300e riittänyt moneksikaan päiväksi.
Niillä rahoilla voidaan saada vaikka yksi uusi panssarivaunu tai rahoitaa parempaa elämää afrikan hätää kärsiville, joiden hädän syvyydestä ja karuudesta ei keskiverto suomalaisella ole mitään käsitystä. Tai rahottaa jonkun uuden suomalaisen elokuvan teko.
Ne rahat nyt vaan kuitenkin satutaan kuluttamaan narkomaanien hoitoon. Kyse ei ole mistään niin isoista summista, että ne suuren kansan veroprosenttia heilauttaisivat suuntaan tai toiseen.
Kyse on pienestä valinnasta. Jos kaikki suomen asukkaat lopettaisivat urheiluautojen ja kaupunkimaastureiden ostamisen ja ostaisivat pienemmän vähemmän bensaa ja luontoa kuluttavan autan ja kustantaisivat jääneillä rahoilla riittävän hoidon hädässä oleville narkomaaneille me saatais huumeongelma lähes lakkaamaan tästä maasta. Ihmiset on kuitenkin tehneet sen valinnan OMASSA henkilökohtaisessa elämässään, että urheiluautot on tärkeämpiä kuin se, että sukupuolitautien tai huumeiden leviämistä saataisiin vähennettyä.
- jouni_ilola
kun nyt puhutaan narkkareista niin miten moinen käsite määritellään?
Suoraan käännettynä narkomaani tarkoittaa narkoottisten (siis rauhoittavien) aineiden pakonomaista käyttäjää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1033121GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431167- 831142
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja521055Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!32997- 67868
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39852- 53847
- 44832
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn24801