suuteleminen on ihanaa!!!

pusutyttönen

Mä voisin suudella joka päivä monta tuntia... En tiedä mikä siinä on vaan niin ihanaa.Mä en kuitenkaan tykkää semmosesta liian rajusta tai niopeatempoisesta suutelemisesta,vaan sen pitää olla ihanan hidasta ja täyteleistä.Miehet on kyllä hyviä oppimaan jos on liikaa vauhtia niin aika äkkiä sitten hoksaavat mistä minä tykkään... Mua on kehuttu hyväksi suutelijaksi. Joskus on kiva ihna vaan suudella ja olenkin useammam miehen kanssa VAIN suudellut.Tosin housut siinä hommassa tahtoo kastua väkisinki :)))

7

3537

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuin

      mun suusta tullu toi teksti:)

    • Nimetön

      Vai inha suudella miestä joka saa sut kostumaan, hmm...Ja pelkkää bakteerien vaihtoa ja turhaa ajankulutusta suutelut vastenmielisyyden lisäksi.

      Nimim. -Paras suutelija-

    • tarinapaja

      Mikäs sen parempaa kuin pitkä suuteleminen.
      Tosin se voisi sitten johtaa lopulta seksiin mutta ei se kuitenkaan ole pääasia siinä tapauksessa että partnerin kanssa huulet sopii "yhteen".
      Olen nimittäin tutustunut myös sellaisiin naisiin joitten kanssa se suutelu ei vaan toimi niin hyvin että sitä voisi touhuta monta tuntia. Mutta silloin kuin se hyvä suutelupartneri löytyy niin se on kyllä ihanaa.

      • sellaisen

        miehen, joka on hyvä suuteleen ja jolla on iso pili. ;)


      • Joku raja sentään
        sellaisen kirjoitti:

        miehen, joka on hyvä suuteleen ja jolla on iso pili. ;)

        Pilihän ei ole ikinä iso vaan mulkku jo voi olla. Jos piliä haluat se on aina pieni.


      • pilit ei ole isoja!!!!!!!
        sellaisen kirjoitti:

        miehen, joka on hyvä suuteleen ja jolla on iso pili. ;)

        VAAN KYRRRRRRVÄT ON ISOJA !!

        MENIKÖ NUTTURAN ALLE ?


    • suutelu on kyllä ihanaa, varsinkin kun se kestää pitkään ja rauhallisesti, mitä mulle on kohdalle sattunu niin on suutelupari ruvennut hätäilemään pidemmälle..
      joka vapaapäivä/rauhallinen aamu tai ilta, sängyssä maaten ja suudellen olis ihanaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5828
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3555
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1905
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1576
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1502
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1378
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1376
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe