suuteleminen on ihanaa!!!

pusutyttönen

Mä voisin suudella joka päivä monta tuntia... En tiedä mikä siinä on vaan niin ihanaa.Mä en kuitenkaan tykkää semmosesta liian rajusta tai niopeatempoisesta suutelemisesta,vaan sen pitää olla ihanan hidasta ja täyteleistä.Miehet on kyllä hyviä oppimaan jos on liikaa vauhtia niin aika äkkiä sitten hoksaavat mistä minä tykkään... Mua on kehuttu hyväksi suutelijaksi. Joskus on kiva ihna vaan suudella ja olenkin useammam miehen kanssa VAIN suudellut.Tosin housut siinä hommassa tahtoo kastua väkisinki :)))

7

3608

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuin

mun suusta tullu toi teksti:)

• Nimetön

Vai inha suudella miestä joka saa sut kostumaan, hmm...Ja pelkkää bakteerien vaihtoa ja turhaa ajankulutusta suutelut vastenmielisyyden lisäksi.

Nimim. -Paras suutelija-

• tarinapaja

Mikäs sen parempaa kuin pitkä suuteleminen.
      Tosin se voisi sitten johtaa lopulta seksiin mutta ei se kuitenkaan ole pääasia siinä tapauksessa että partnerin kanssa huulet sopii "yhteen".
      Olen nimittäin tutustunut myös sellaisiin naisiin joitten kanssa se suutelu ei vaan toimi niin hyvin että sitä voisi touhuta monta tuntia. Mutta silloin kuin se hyvä suutelupartneri löytyy niin se on kyllä ihanaa.

• sellaisen

miehen, joka on hyvä suuteleen ja jolla on iso pili. ;)

• Joku raja sentään
        sellaisen kirjoitti:

Pilihän ei ole ikinä iso vaan mulkku jo voi olla. Jos piliä haluat se on aina pieni.

• pilit ei ole isoja!!!!!!!
        sellaisen kirjoitti:

VAAN KYRRRRRRVÄT ON ISOJA !!

MENIKÖ NUTTURAN ALLE ?

• suutelu on kyllä ihanaa, varsinkin kun se kestää pitkään ja rauhallisesti, mitä mulle on kohdalle sattunu niin on suutelupari ruvennut hätäilemään pidemmälle..
      joka vapaapäivä/rauhallinen aamu tai ilta, sängyssä maaten ja suudellen olis ihanaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      174
      2047
    2. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      85
      1489
    3. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      182
      1414
    4. Nyt jäi velat perimättä

Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta
      Jämsänkoski
      12
      1172
    5. Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."

RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita
      Tv-sarjat
      40
      1066
    6. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      993
    7. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      42
      908
    8. Mitä tekisit jos kaivattusi olisi

humalassa, kun tapaat hänet jossain seuraavalla kerralla?
      Ikävä
      96
      854
    9. Rakkauden kesä 2025

Oletko valmis? 🥰
      Ikävä
      85
      815
    10. Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?

Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan
      Ähtäri
      49
      775
    Aihe