Voiko allergia ilmetä korvissa? Keväisin tulee silmien ja kurkun kutinan sekä nuhan lisäksi korviin vaivaa.. Korvissa humisee ja on hankalaa tiedostaa esim. oman äänen voimakkuutta. Onko jollakin samanlaista vaivaa? Millaista hoitoa tähän voi käyttää, mitä itse käytätte?
korvissa humisee
2
2842
Vastaukset
- vain
Mulla tuli noin kuukausi sitte poskiontelotulehduksen oireita ja sitten meni yks kaks toinen korva tukkoon ja parin tunnin päästä alkoi hirveä särky.
Sain antibioottikuurin poskiontelotulehdukseen. Korva oli vain ärtynyt.
Poskionteloissa helpotti kuurin aikana ja korvasärkykin loppui, mutta korva jäi tukkoon. Pian kuurin loputtua alkoi posket ja ohimot tuntumaan ihmeellisen turralta.
Poskiontelot kuvattiin ja todettiin limakalvoturvotusta eli jotain allergiaa tämä nyt on. Kun vaan keksis, mistä johtuu. Antihistamiinia syön nyt, mutta oireet ei ole yhtään helpottanu.
En kuule normaalisti ja oman äänen säätely on tosiaan hankalaa ja tuntuu kuin puhe tulisi tynnyristä.
En tiedä, mistä tämä johtuu.
Useana kesänä olen joutunut käyttämään allergialääkkeitä silmäoireisiin ja nuhaan, mutta tämä on jotain uutta ja ihmeellistä. Olo on tosi hankala, eikä ole yhtään helpottunut antihistamiinilla.
Kerro jos olet löytänyt vaivaasi ratkaisun! - ...humina
Minulla on ympärivuotinen heinänuha, joka pahimmillaan siitepölyjen aikaan ja jos joudun olemaan tupakansavussa.Korvat menevät tukkoon, siinäkin vaiheessa kun avaat suun.Lämpötilan vaihtelukin vaikuttaa. Sauna ja vesihöyry auttavat minulle ainakin. Korvien humina taas saattaa aiheutua matalasta tai korkeasta verenpaineesta sekä tinnituksesta.Korvan huminat voisi lääkäri tutkia, koska humina saattaa olla oire kuulon alenemisestakin jossain määrin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",315222Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1412444- 1432141
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee541947Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171810"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!571327Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1741132Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää72978Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.313889Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa172820