Etsisin sellaista henkilöä joka:
-osaa tehdä virtuaalitallin
-olisi mieluiten tyttö
-jolla olisi jonkin verran ainakin aikaa sivujen tekemiseen
En osaa itse tehdä sivuja mutta minulla olisi vaikka kuinka paljon aikaa päivittää ja muuta Laittakaa vaikka sähköpostinne tai meseositteene tähän niin otan yhteyttä jos haluaisitte auttaa minua. Olisit tietenkin toinen tallin omistajista.
vituaalitalli
Sapandia
2
509
Vastaukset 2
- Sapandia
sitten voisin alkaa jonkun tallin kolmanneksi tai toiseksi pitäjäksi
- HUOM!!
http://www.webbisivu.com/virtuaalitalli-silkkiturpa se on paras virtuaalitalli menkää kattooo ja ottakaa oma hoitsu!! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941365
- 781123
- 49817
- 58752
Ei kai nyt kukaan oikeasti kuvittele, että hallitus eroaisi Garden Helsingin takia?
Ongelmanahan tässä kuitenkin on se, että mitään tavallisuudesta poikkeavaa ei ole tapahtunut. Joten mikä se eroperuste157739- 37668
Mustikat jää metsiin
kun ei thaikut saa lupia tulla ja oman maan työttömät ei viitti metsään mennä. Itse poimin noin 20-30 sangollista kesäi61664Muiden vaikutus
Oletko antanut muiden vaikuttaa mielipiteisiisi, tunteisiini tai valintoihisi suhteessa kaivattuusi?85651Me (n & m)
Toisillemme erityiset, vaikka emme ole toistemme elämässä kuin lyhyinä, ohikiitävinä hetkinä. Uskon, että koet samoin. T16640Jaakko Kyllönen !
Koettaa viisastella,Kuhmon hoito paikkojen kohtalosta.KYLLÄ SE OLI KOKOOMUS;JOKA ETU NENÄSSÄ EDDUSKUNTA VAALIEHDOKAS TEA24571