Dark Floorsin uusi
8
395
Vastaukset
- lordi fani (tämä ei tule ni...
Oij, hieno! Siinä ei vaan näy
Mr. Lordin punaset silmät ;)
Juu, mä en kyllä varmaan aio
kattoa tota leffaa. (en uskalla)- Voi siltikin ihan hyvä.
Vaikka siihen on luvattu, että leffassa näkyy zombieta ja joitain muita örkkiä. Se on vaan niin, että se menestyy, koska Lordin jäsenet näyttelevät siin. Eri asia vaan, että osaavatko näytelle, vaikka onkin säikyttely leffa
- lordi fani (tämä ei tule ni...
Voi siltikin ihan hyvä. kirjoitti:
Vaikka siihen on luvattu, että leffassa näkyy zombieta ja joitain muita örkkiä. Se on vaan niin, että se menestyy, koska Lordin jäsenet näyttelevät siin. Eri asia vaan, että osaavatko näytelle, vaikka onkin säikyttely leffa
Onko se K13? Siis oon mäkin jotain
sellasta kuullut, mutta onko se nyt
sitten ihan varmaa?
Niin ja vaikka olisikin, niin sitä
kuule tiedä. Mä kun tällanen jänis-
housu olen. Ja mä muuten täytin just
13, et sillein. Enkä mä ikinä uskalla
kattoo mitään muita leffoja kun jotain
perus-nuortenleffoja (kuten Mean Girls, Aquamarine jne.)
Mutta enpä tiedä. Mun on kuitenkin kai
pakko katsoa se. Koska Lordi on niin ihana
bändi, enkä halua jäädä mistään paitsi
mitä se tekee. Sitä paitsi ei kai sella-
sesta kauhuleffasta voi traumoja jäädä,
missä on omat idolit! ;D
Ja eiköhän ne näytellä osaa. Koska pe-
riaatteessahan ne on jo nyt joutunut
näyttelemään. Siis Lordi-rooliaan (muumio,
alien, noita, härkä jne.) Ja varsinkin
Mr. Lordi, koska hänhän on perehtynyt
kauhuelokuviin aika paljon.
Innolla odotan, minkälainen Dark Floorsista tulee! - ,.-,.-,.-,.-
lordi fani (tämä ei tule ni... kirjoitti:
sitten ihan varmaa?
missä on omat idolit! ;D
Innolla odotan, minkälainen Dark Floorsista tulee!Ikärajaahan ei voida vielä tietää kun vasta elokuvan valmistuttua jolloin elokuvatarkastamo sen katsastaa ja päättää ikäsuosituksista.
k-18 elokuvaa tästä tuskin tulee, elokuvan budjettihan on kuitenkin 4 miljoonaa euroa, tuotantoyhtiö menettäisi nuorison lipputulot.
k-15 tai k-13 on todennäköisin, toisaalta näillähän ei ole mitään eroa keskenään, koska 13 vuotias voi mennä k-15 elokuviin.
Muutenkin, nuo ikärajat ovat niin riippuvaisia eri asioista, joskus väkivallasta, joskus tunnelmasta, alastomuudesta, kielestä tai ylipäätänsä aihealueesta.
Kukaanhan ei vielä tiedä, että kuinka suurta osaa bändin jäsenet elokuvassa näyttelevät, pääosassa kuitenkin on ihan ihmisnäyttelijöitä, eikä leffan promokuvissa ole tähän mennessä esiintynyt kuin Mr. Lordi. - on vain yksi ehto:
,.-,.-,.-,.- kirjoitti:
Ikärajaahan ei voida vielä tietää kun vasta elokuvan valmistuttua jolloin elokuvatarkastamo sen katsastaa ja päättää ikäsuosituksista.
k-18 elokuvaa tästä tuskin tulee, elokuvan budjettihan on kuitenkin 4 miljoonaa euroa, tuotantoyhtiö menettäisi nuorison lipputulot.
k-15 tai k-13 on todennäköisin, toisaalta näillähän ei ole mitään eroa keskenään, koska 13 vuotias voi mennä k-15 elokuviin.
Muutenkin, nuo ikärajat ovat niin riippuvaisia eri asioista, joskus väkivallasta, joskus tunnelmasta, alastomuudesta, kielestä tai ylipäätänsä aihealueesta.
Kukaanhan ei vielä tiedä, että kuinka suurta osaa bändin jäsenet elokuvassa näyttelevät, pääosassa kuitenkin on ihan ihmisnäyttelijöitä, eikä leffan promokuvissa ole tähän mennessä esiintynyt kuin Mr. Lordi.niiden tulee näyttää tällaisilta:
http://www.20min.ch/images/content/2/9/9/29958773/9/1.jpg
paitsi niiden, joiden raajat ovat amputoituja, tai jotka ovat jo valmiiksi kuolleita. - Muistitko, mitä he halusivat?
on vain yksi ehto: kirjoitti:
niiden tulee näyttää tällaisilta:
http://www.20min.ch/images/content/2/9/9/29958773/9/1.jpg
paitsi niiden, joiden raajat ovat amputoituja, tai jotka ovat jo valmiiksi kuolleita.Omaa naamaa tänne. Naamarit ovat julkisuudessa ei niiden omat
lordi fani (tämä ei tule ni... kirjoitti:
sitten ihan varmaa?
missä on omat idolit! ;D
Innolla odotan, minkälainen Dark Floorsista tulee!Itse odotan, että se jotain "mullistavaa" ja jotain uutta Suomen elokuvateollisuudelle. Eiks siinä ole muutenkin tapahdu ulkomailla?
No ainakin Putansuun ja muiden luovuus pääsisi kunnolla valloilleen. Ainakin toivottavasti
- Noh miten sen nyt ottaa.
Eihän ne kuvaa kun vajaa kuukausi ja sitten jenkkilään. Eli tusina leffa tulossa. Ja joku ruotsalainen näyttelijä mukana. Sen pyyntö oli, että elokuvassa he syövät hänet.
(Ilta-sanomissa oli siitä ruottalaisesta)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187504Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662166- 1761830
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551161Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019