Joo, ajattelin jos hommaisi vihdoin hieman virallistakin koulutusta hommaan, kun on taustalla lähinnä vain vapaamuotoista kapakka- ja katutappelua.
Mikäs näistä striittilajeista on tehokkain, sellainen jota opetetaan pk-seudulla? Lähinnä siis aseettomaan tappeluun, tarvittaessa ehkä tuoppeja tms. ympäristön esineitä hyödyntäen.
Skenaarioharjoittelu voisi myös kiinnostaa, siis lähinnä nämä todellista elämää olevat tilanteet, kuten erimielisyydet snagari- ja taksijonossa sekä tietysti kapakan sisällä ja ulkopuolella tapahtuvat mittelöt. Mitkään mielikuvitukselliset aseistettu-ryöstäjä-tunkeutuu-autoon-ja-tunkee-mut-takakonttiin -tyylin pelleilyt ei kiinnosta pätkääkään.
Mikä paras striittilaji?
Kadun sälli
5
1586
Vastaukset
- asdfaffffffffaf
provo. Jatka vaan sitä runkkaamista tietokoneen äärellä, niin se on parasta ip juttua sulle.
- ...
Ei tässä auta muuta kuin suositella sinulle aikidoa.
PS. Aikidokat ovat sellaisia silppureita, että oksat pois ja turtlesit kuuseen! - tähän kysäriin
on tietenkin street-dance.
- Veli Ponteva
...shakki...ja pysy poissa pahoista paikoista...
- kklok
maga
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823626
- 333006
- 612985
- 102906
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351669