Eli siis, miltä kanavalta tv:stä voisi katsoa winxejä? Juniorilta ainakin 19.00 mutta mikäköhän kausi siellä on meneillään? Eli tuleekko niitä joltain maksuttomilta kanavilta? Ja kuka on siis se Valtor Balton. Mikä olikaan.
Sitten, näkeekö netistä niitä mitenkään suomeksi? Youtubesta olen muutamia löytänyt, mutta olisiko hakusanoja millä löytyisi enemmän? Kiitos kaikille ketkä jaksavat sitten vielä vastatakin.
Kysymyksiä winx clubista.
7
321
Vastaukset
- Smi.
Niin ja mikä on se enchantix?
- Diletta
Winxien voima
- icy trix.
Mtv 3 on täysin maksuton kanava josta oon winxejä katellu aina, niitä on tullu sieltä varmaan kahen vuoden ajan.
Juniorilla taitaa olla ykkös-ja kakkoskausi, mutta Mtv:llä kolmoskausi.
Valtor on kolmoskauden uus vihollinen, sellanen ukkeli joka yrittää tuhota kaikki... Sil on joku kravaatti tai joku sellane. Netistä näkee youtubesta. Laita hakusanaks apeescapefan13 kakkoskauden vikoille jaksoille ja ShadowEnchantix kolmoskauden ekalle jaksolle. Enchantix on kolmoskauden uus voimataso joka tekee keijuista upeita ja voimakkaampia lisäten heille isot siivet ja kimaltelevat asut.- Smi.
Milloin Winxejä tulee kolmoselta. Anteeksi, mutta yritin löytää tietoa mutta ei. Joo pitäis kyl löytyä mut ei kuitenkaan. Ja eikös se enchantix ole sitten vähän niinkuin charmix?
- Smi.
Smi. kirjoitti:
Milloin Winxejä tulee kolmoselta. Anteeksi, mutta yritin löytää tietoa mutta ei. Joo pitäis kyl löytyä mut ei kuitenkaan. Ja eikös se enchantix ole sitten vähän niinkuin charmix?
Eiii. Ja niitä winxejä tulee kolmoselta kokoajan, ja mulle ei kerrota mitään.. Oiiii! Ja nyt mä oon ihan pihalla kaikesta kun oon kattellu vain niitä 1-2kauden jaksoja. Voiei.Anteeksi tuhlailen tilaa, mut ei ikin muista pistää kaikkea samaan
Smi. kirjoitti:
Eiii. Ja niitä winxejä tulee kolmoselta kokoajan, ja mulle ei kerrota mitään.. Oiiii! Ja nyt mä oon ihan pihalla kaikesta kun oon kattellu vain niitä 1-2kauden jaksoja. Voiei.Anteeksi tuhlailen tilaa, mut ei ikin muista pistää kaikkea samaan
Sunnuntai-aamuisin maikkarilla winx pyörii. :)
En muista tarkaa aikaa... Vähän yli kahdeksalta, luulisin.- icy trix.
minizy kirjoitti:
Sunnuntai-aamuisin maikkarilla winx pyörii. :)
En muista tarkaa aikaa... Vähän yli kahdeksalta, luulisin.Noin klo 8:25, mutta 8:20 se voi myös alkaa.
Paitsi, että tänä sunnuntaina se alkaa 8:05 jostain syystä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2325059Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233660Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182114Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2782107Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast411309Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611239Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1261099- 33868
Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.109859- 61777