http://www.s-pankki.fi/
verkkopankkikin avataan,niin taitaa olla seuraava pankki minulle,korkoa taitaavat maksaa eniten ja suomalainen pankki
S-pankki
7
2757
Vastaukset
- kokemusta
pieniä ongelmia, ennenkö pääsevät samalle tasolle turvalisúus jutuissa.
Eli jos nyt omistat s-tilin kyseisen liikkeen ponus kortissa, niin saat kyseisen kortin salasanan vain kysymällä sitä jonkin kyseisen kaupan neuvonnasta, eikä sillä kysellä mitään henkilötunnuksia.
Misstään pankista ei kyseisiä tunnuslukua saa.- MJM
Tunnusluku kerrotaan vain, jos näyttää henkkareita. Missäköhän liikkeessä henkkareita ei kysellä??? Ja asiat muuttuvat, kunhan S-pankki oikeesti aukeaa ja s-tilit muuttuvat pankkitileiksi.
MJM kirjoitti:
Tunnusluku kerrotaan vain, jos näyttää henkkareita. Missäköhän liikkeessä henkkareita ei kysellä??? Ja asiat muuttuvat, kunhan S-pankki oikeesti aukeaa ja s-tilit muuttuvat pankkitileiksi.
Näkeekö tunnusluvun myös se henkilö, joka henkkaria kysyy? Onhan tuo jo parannusta aiempaan käytäntöön, jolloin tunnusluku oli näkyvissä kuukausittain kotiin lähetettävällä S-tilin tiliotteella!
- MJM
Timontti kirjoitti:
Näkeekö tunnusluvun myös se henkilö, joka henkkaria kysyy? Onhan tuo jo parannusta aiempaan käytäntöön, jolloin tunnusluku oli näkyvissä kuukausittain kotiin lähetettävällä S-tilin tiliotteella!
Toistaiseksi asiakaspalvelija näkee tunnusluvun, mutta pankkitoimintaan siirryttäessä tämä ei ole enää mahdollista.
- Kevättä kohden
Timontti kirjoitti:
Näkeekö tunnusluvun myös se henkilö, joka henkkaria kysyy? Onhan tuo jo parannusta aiempaan käytäntöön, jolloin tunnusluku oli näkyvissä kuukausittain kotiin lähetettävällä S-tilin tiliotteella!
Kyllä nämä tunnukset ovat poistuneet näkymästä jo nykyisellä S-tilin tiliotteellakin.
Eiköhän toiminta ole vähintään samalla tasolla kuin muillakin pankeilla kun itse pankkitoiminta alkaa. - MJM
Kevättä kohden kirjoitti:
Kyllä nämä tunnukset ovat poistuneet näkymästä jo nykyisellä S-tilin tiliotteellakin.
Eiköhän toiminta ole vähintään samalla tasolla kuin muillakin pankeilla kun itse pankkitoiminta alkaa.Ja vielä lisäyksenä, asiakas voi siis kysyä s-tilikortin tunnusluvun toimipaikkojen neuvontapisteistä, mutta tämä tunnuslukuhan ei siis ole sama kuin esim pankkikorttien tunnusluku. Tässä sillä ei nimittäin saa mistään rahaa, vaan se on vain tilin saldon/bonusostokertymän tarkistamista varten. Erikseen on sitten s-tilikorttiin liitettävä pin-koodi, jolla voi ostaa bensaa huoltamoiden automaateista. Tätä tunnuslukua ei näe kukaan, eli asiakas ei saa sitä tietoonsa neuvontapisteistä.
Ja muutenkin osuuskassan toiminta siirtyy kevään ja kesän mittaan enemmän kohti pankkitoimintaa niin, että s-pankin avautuessa toimitaan ihan "normaalin" pankin tavoin.
- muut pankit :)
Alussa tarjoukset ovat varmasti parempia kuin muissa pankeissa. Tapiolakin kehuu koroillaan mutta eipä ne taida todellisuudessa olla yhtään sen parempia. Hyvä että S-Pankki tulee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 134959
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten302772Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514