S-pankki

suomipankki

http://www.s-pankki.fi/

verkkopankkikin avataan,niin taitaa olla seuraava pankki minulle,korkoa taitaavat maksaa eniten ja suomalainen pankki

7

2757

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemusta

      pieniä ongelmia, ennenkö pääsevät samalle tasolle turvalisúus jutuissa.
      Eli jos nyt omistat s-tilin kyseisen liikkeen ponus kortissa, niin saat kyseisen kortin salasanan vain kysymällä sitä jonkin kyseisen kaupan neuvonnasta, eikä sillä kysellä mitään henkilötunnuksia.
      Misstään pankista ei kyseisiä tunnuslukua saa.

      • MJM

        Tunnusluku kerrotaan vain, jos näyttää henkkareita. Missäköhän liikkeessä henkkareita ei kysellä??? Ja asiat muuttuvat, kunhan S-pankki oikeesti aukeaa ja s-tilit muuttuvat pankkitileiksi.


      • MJM kirjoitti:

        Tunnusluku kerrotaan vain, jos näyttää henkkareita. Missäköhän liikkeessä henkkareita ei kysellä??? Ja asiat muuttuvat, kunhan S-pankki oikeesti aukeaa ja s-tilit muuttuvat pankkitileiksi.

        Näkeekö tunnusluvun myös se henkilö, joka henkkaria kysyy? Onhan tuo jo parannusta aiempaan käytäntöön, jolloin tunnusluku oli näkyvissä kuukausittain kotiin lähetettävällä S-tilin tiliotteella!


      • MJM
        Timontti kirjoitti:

        Näkeekö tunnusluvun myös se henkilö, joka henkkaria kysyy? Onhan tuo jo parannusta aiempaan käytäntöön, jolloin tunnusluku oli näkyvissä kuukausittain kotiin lähetettävällä S-tilin tiliotteella!

        Toistaiseksi asiakaspalvelija näkee tunnusluvun, mutta pankkitoimintaan siirryttäessä tämä ei ole enää mahdollista.


      • Kevättä kohden
        Timontti kirjoitti:

        Näkeekö tunnusluvun myös se henkilö, joka henkkaria kysyy? Onhan tuo jo parannusta aiempaan käytäntöön, jolloin tunnusluku oli näkyvissä kuukausittain kotiin lähetettävällä S-tilin tiliotteella!

        Kyllä nämä tunnukset ovat poistuneet näkymästä jo nykyisellä S-tilin tiliotteellakin.
        Eiköhän toiminta ole vähintään samalla tasolla kuin muillakin pankeilla kun itse pankkitoiminta alkaa.


      • MJM
        Kevättä kohden kirjoitti:

        Kyllä nämä tunnukset ovat poistuneet näkymästä jo nykyisellä S-tilin tiliotteellakin.
        Eiköhän toiminta ole vähintään samalla tasolla kuin muillakin pankeilla kun itse pankkitoiminta alkaa.

        Ja vielä lisäyksenä, asiakas voi siis kysyä s-tilikortin tunnusluvun toimipaikkojen neuvontapisteistä, mutta tämä tunnuslukuhan ei siis ole sama kuin esim pankkikorttien tunnusluku. Tässä sillä ei nimittäin saa mistään rahaa, vaan se on vain tilin saldon/bonusostokertymän tarkistamista varten. Erikseen on sitten s-tilikorttiin liitettävä pin-koodi, jolla voi ostaa bensaa huoltamoiden automaateista. Tätä tunnuslukua ei näe kukaan, eli asiakas ei saa sitä tietoonsa neuvontapisteistä.

        Ja muutenkin osuuskassan toiminta siirtyy kevään ja kesän mittaan enemmän kohti pankkitoimintaa niin, että s-pankin avautuessa toimitaan ihan "normaalin" pankin tavoin.


    • muut pankit :)

      Alussa tarjoukset ovat varmasti parempia kuin muissa pankeissa. Tapiolakin kehuu koroillaan mutta eipä ne taida todellisuudessa olla yhtään sen parempia. Hyvä että S-Pankki tulee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe