kuin Audi TT, BMW Z4 tai Mercedes-Benz SLK?
Perustelkaa.
MIKSI PORSCHE BOXTER
3
984
Vastaukset
- suurin osa makuasioita
Porsche säilyttää arvonsa noista parhaiten (vs. TT), on keskimoottorisuutensa vuoksi paras ajaa (jopa selvästi paras vaikka BMW on erittäin hyvä myös), kangaskatto ei muuta painopistettä kuten vaikka SLK:ssa (muutoin kova avokatto on kyllä käytössä mainio), Boxster on takaveto (ja TT pahimmillaan etuveto), tosin vastaavasti TT voi olla myös neliveto.
Nimessä on tiettyä taikaa Mersuun tai Audiin verrattuna, samoin BMW:hen.
Makuasioita, kyllä mä noista silti Boxsterin ottaisin. - Boxeri..
Eikös siinä ole ihan perus keskiluokan saksalais-taksi sedanien koneiden verran voimavarojakin,joku -250 hv?
Tuohan tunnetaan autona jota pitävät pilkkanaan ihan vakiot turbo Saabit ja Volvotkin moottoritiellä. Naurettava hökötys ja susirumakin vielä.- jengiin jolla ei
ole varaa Boxsteriin? Ok.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818