kuin Audi TT, BMW Z4 tai Mercedes-Benz SLK?
Perustelkaa.
MIKSI PORSCHE BOXTER
3
1020
Vastaukset
- suurin osa makuasioita
Porsche säilyttää arvonsa noista parhaiten (vs. TT), on keskimoottorisuutensa vuoksi paras ajaa (jopa selvästi paras vaikka BMW on erittäin hyvä myös), kangaskatto ei muuta painopistettä kuten vaikka SLK:ssa (muutoin kova avokatto on kyllä käytössä mainio), Boxster on takaveto (ja TT pahimmillaan etuveto), tosin vastaavasti TT voi olla myös neliveto.
Nimessä on tiettyä taikaa Mersuun tai Audiin verrattuna, samoin BMW:hen.
Makuasioita, kyllä mä noista silti Boxsterin ottaisin. - Boxeri..
Eikös siinä ole ihan perus keskiluokan saksalais-taksi sedanien koneiden verran voimavarojakin,joku -250 hv?
Tuohan tunnetaan autona jota pitävät pilkkanaan ihan vakiot turbo Saabit ja Volvotkin moottoritiellä. Naurettava hökötys ja susirumakin vielä.- jengiin jolla ei
ole varaa Boxsteriin? Ok.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1092740EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje291331- 981176
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621007Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta366997Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133958- 54843
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22673- 40668
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta110632