Osaako jouskari käyttäytyä hillitysti?
Käy päälle kuin yleinen syyttäjä.
Kyllä on tulinen, tempperamentti tolla
j-naisella, pelkäähän tommosia.
Miten jousimiesnainen purkaa tunteensa
5
2626
Vastaukset
- jouskari kyseleepi
Kyllä osaa käyttäytyä hillitysti, vaikka sisällä kiehuisikin. :-) On se varmaan yksilöllistä. Aika suorasanaisia kyllä yleensä olemme.
- --> nainen
Yleensä vihan tunteet hyvin hallinnassa, mutta olen tavannut miehen joka sai minut täysin pois tolaltani. Silloin vihalla ei ollut mitään mittaa. Juttu päättyi, onneksi tai toinen meistä olisi jo kuollut.
- siinä tilanteessa
täydellinen? Me jouskarinaiset luulemme itsestämme likaa, (itseriittoisuus)paheemme myönnän.Olen kummppania kohtaan välillä, hyvinkin ajattelematon.Kumppanini mielestä, olen joskus ärsyttävän rehellinen.
- --> nainen
siinä tilanteessa kirjoitti:
täydellinen? Me jouskarinaiset luulemme itsestämme likaa, (itseriittoisuus)paheemme myönnän.Olen kummppania kohtaan välillä, hyvinkin ajattelematon.Kumppanini mielestä, olen joskus ärsyttävän rehellinen.
Tuskin kukaan on täydellinen ja tietääkseni en niin väittänyt. Mies oli mustasukkainen, uhkasi pahoinpitelyillä ja kerran toteuttikin. Itse olin uskollinen ja en antanut mustasukkaisuuteen aihetta. Ehkä jousimiehet ovat niin eläväisiä, että joillekin tulee tarve laittaa heidät ruotuun.
Myöhemmissä suhteissa ei ole ollut vastaavia ongelmia, eikä raivostumiselle tarvetta. - Capella65
--> nainen kirjoitti:
Tuskin kukaan on täydellinen ja tietääkseni en niin väittänyt. Mies oli mustasukkainen, uhkasi pahoinpitelyillä ja kerran toteuttikin. Itse olin uskollinen ja en antanut mustasukkaisuuteen aihetta. Ehkä jousimiehet ovat niin eläväisiä, että joillekin tulee tarve laittaa heidät ruotuun.
Myöhemmissä suhteissa ei ole ollut vastaavia ongelmia, eikä raivostumiselle tarvetta.Olen jousimiesnainen ja todellakin haluan olla vapaa, riippumaton ja itsenäinen. Pidän suhteesta, jossa toinen ei yritä kahlita, pompottaa eikä olla epärehellinen. Suoruus ja rehellisyys ehdotonta! Osaan hillitä itseäni tarvittaessa, mutta olen kyllä avoin ja tunteeni näkyvät ja kuuluvat!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241751
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6791676Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651353Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3241325Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231308- 431278
- 251225
- 671165
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611152