Osaako jouskari käyttäytyä hillitysti?
Käy päälle kuin yleinen syyttäjä.
Kyllä on tulinen, tempperamentti tolla
j-naisella, pelkäähän tommosia.
Miten jousimiesnainen purkaa tunteensa
5
2631
Vastaukset
- jouskari kyseleepi
Kyllä osaa käyttäytyä hillitysti, vaikka sisällä kiehuisikin. :-) On se varmaan yksilöllistä. Aika suorasanaisia kyllä yleensä olemme.
- --> nainen
Yleensä vihan tunteet hyvin hallinnassa, mutta olen tavannut miehen joka sai minut täysin pois tolaltani. Silloin vihalla ei ollut mitään mittaa. Juttu päättyi, onneksi tai toinen meistä olisi jo kuollut.
- siinä tilanteessa
täydellinen? Me jouskarinaiset luulemme itsestämme likaa, (itseriittoisuus)paheemme myönnän.Olen kummppania kohtaan välillä, hyvinkin ajattelematon.Kumppanini mielestä, olen joskus ärsyttävän rehellinen.
- --> nainen
siinä tilanteessa kirjoitti:
täydellinen? Me jouskarinaiset luulemme itsestämme likaa, (itseriittoisuus)paheemme myönnän.Olen kummppania kohtaan välillä, hyvinkin ajattelematon.Kumppanini mielestä, olen joskus ärsyttävän rehellinen.
Tuskin kukaan on täydellinen ja tietääkseni en niin väittänyt. Mies oli mustasukkainen, uhkasi pahoinpitelyillä ja kerran toteuttikin. Itse olin uskollinen ja en antanut mustasukkaisuuteen aihetta. Ehkä jousimiehet ovat niin eläväisiä, että joillekin tulee tarve laittaa heidät ruotuun.
Myöhemmissä suhteissa ei ole ollut vastaavia ongelmia, eikä raivostumiselle tarvetta. - Capella65
--> nainen kirjoitti:
Tuskin kukaan on täydellinen ja tietääkseni en niin väittänyt. Mies oli mustasukkainen, uhkasi pahoinpitelyillä ja kerran toteuttikin. Itse olin uskollinen ja en antanut mustasukkaisuuteen aihetta. Ehkä jousimiehet ovat niin eläväisiä, että joillekin tulee tarve laittaa heidät ruotuun.
Myöhemmissä suhteissa ei ole ollut vastaavia ongelmia, eikä raivostumiselle tarvetta.Olen jousimiesnainen ja todellakin haluan olla vapaa, riippumaton ja itsenäinen. Pidän suhteesta, jossa toinen ei yritä kahlita, pompottaa eikä olla epärehellinen. Suoruus ja rehellisyys ehdotonta! Osaan hillitä itseäni tarvittaessa, mutta olen kyllä avoin ja tunteeni näkyvät ja kuuluvat!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517113Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?414874HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3002748- 1482052
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321607- 171547
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3981534Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki251474Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101313mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k111263