sitä en tavoita, ikinä. Olen varmaan syntynyt onnettomien tähtien alla. mies, johon olen rakastunut , ei ole oma mieheni.
Tämä mies ei ole minua varten, kärsin vaan hänen vuokseen...voi Hi**o, kuka päästäisi minut tästä piinasta...
En halua enää mitään , vihaan kohta kaikkea..mistään en saa tyydytystä. Tulevaisuus, pilaan elämäni tällä menolla, työni ja kaikki mahdollisuudet.
Joudun johonkin epätoivoissani..menetän kaiken, mitä olen saanut kasaan.
Onnellisuus...
asari
2
427
Vastaukset
- autan sinua
"Voi teitäkin te lainoppineet, kun te sälytätte ihmisten päälle (=veronmaksajien harteille) vaikeasti kannettavia taakkoja ettekä itse sormellannekaan koske niihin taakkoihin!" (Luuk.11:46)
"He [fariseukset] sitovat kokoon raskaita ja vaikeasti kannettavia taakkoja ja panevat ne ihmisten hartioille (=veronmaksajien harteille), mutta itse he eivät tahdo niitä sormellaankaan liikuttaa." (Matt.23)- asari
en tosin ole uskovainen..mutta kiitos.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774642- 1801947
- 1241630
- 1321186
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848